- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #372 üzenetére
Szerk : Még a Samsung Alfa érdekelne annak meg kijelző baja van ,szerintem
-
Yogibear974
senior tag
-
Yogibear974
senior tag
válasz petyametyo #384 üzenetére
Ja,ja! Kapsz egy RMA számos cserére jogosító csere utalványt.Beválthatod, abban a kereskedelmi egységben, ahol vetted a készüléket. Ugyanolyan típusúra vagy, ha már nem forgalmazzák vissza is kérheted az árát. Nem feltétlenéül kell levásárolni!!! (csak ezt nem nagyon hangoztatják!
Üdv: -=Yogibear=-
-
nünüke1975
aktív tag
válasz petyametyo #385 üzenetére
Igen 3 szor aztán meguntam elküldtem én postán az lg központi szervizbe onnan visszajött a csere utalvány 3 napon belül
-
nünüke1975
aktív tag
válasz petyametyo #388 üzenetére
Ez egy lg tablet volt.Folyton lefagyott akadozott lassú volt.Úgy jött vissza hogy jóés csak szoftverfrissítés volt.De a hibákat ugyanúgy produkálta.Meguntam azt ment a váci útra.Leírtam levélbe a bajomat rá3 nap múlva jött vissza a tab és a csereutalvány amit majd a szolgáltatomnál fogok intézni.
[ Szerkesztve ]
-
krisz9360
újonc
válasz petyametyo #398 üzenetére
Ez csak egy része
A másik része az utolsó szervíz lapról szól..Leírták, hogy kábelt kaptak.. a vodafonnak már azt írták nem
Továbbá írták, hogy mindent megtekinthetek az oldalon.. nos ott semmi nem volt -
krisz9360
újonc
válasz petyametyo #400 üzenetére
Ebben csak ugye annyi a fura... hogy Ők leírták.. hogy minden dokumentum ott található meg..
Össze kellene fogni, és csoportosan felmenni... -
krisz9360
újonc
válasz petyametyo #406 üzenetére
Problémám teljes egészében megoldódott.. A fent említett kis történet vége az lett, hogy 6. alkalomra már a központ engedélyezte, hogy abból a csomagból hozzak ki egy telefont amiben megkötöttem.. Nos ebben a csomagban p9lite 1 ft- volt. Így még kaptam is pénzt vissza amit az előzőnél előtörlesztettem.
Vodafone és Huawei együttműködése jeles.
Viszont a TMX továbbra is kritikán aluli.. -
78zolika
senior tag
-
H.Istvan25
senior tag
válasz petyametyo #436 üzenetére
Köszi . Azt nem tudod mennyi idő szokott lenni a javítás?
Huawei Mate 9
-
H.Istvan25
senior tag
-
Yogibear974
senior tag
-
H.Istvan25
senior tag
válasz petyametyo #443 üzenetére
Új készüléket kaptam . Viszont mult héten annak meg betörtem a kijelzőjét szóval megint a telemaxnál van . Kihasználom a Huawei prémium garit
Huawei Mate 9
-
denorbi
tag
válasz petyametyo #487 üzenetére
Szia! Kiderült és meglepően ilyen gyorsan megcsináltak mindent a készüléken amit írtam nekik! Pedig volt már velük ez előtt problémám... Még a békéltető testülethez is eljutottam velük. Most ez pozitív tapasztalat.
-
FistXL
aktív tag
válasz petyametyo #510 üzenetére
Neked egyből működött ahogy megkaptad a munkalapot és beírtad vagy várnod kellett valamennyit?
-
qltsar
addikt
válasz petyametyo #520 üzenetére
Jaja sajnos...
@FistXL: Firstphone nem jatszik? Ok hivatalos szervizpartner lettek idokozben videken elvileg.
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #516 üzenetére
Na ok,értem,de mégsem.
Szürke importos telefont eladhat,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
Na ne már,röhej,és javítahatja ameddig ö gondolja.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be a (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda,na ez is egy nagy vicc.
Szerintem az mindegy hogy milyen műszaki termék,tartsák be a törvények alapján meghatározott javítási időt,vagy ha nem tudják pl. esetembe,nem volt alkatrész,akkor cseréljék a terméket,abban az árkategóriában,amibe vettem.
Ne keljen várni több heteket,akár hónapokat hogy megjavítsák,ja meg hogy külföldre küldik,számomra érdekes,és elgondolkodtató.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #526 üzenetére
Nos akkor szerinted mi tevő legyek??
Vigyem vissza az Exdgitalhoz,az majd lebirkózzák egymás közt ahogy nálad volt??
Mert hogy a b..dös nagy lópikulát fogom megint beadni,várjak megint jó sok időt míg talán megjavítják(ha ezt annak lehetne nevezni),de közben meg nagyon dühítő,hogy nem tudták ennyi idő alatt sem normálisan megjavítani,pl szerintem,egyszerűbb lett volna cseregarancia levelet kiállítani azt ennyi.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #528 üzenetére
Ezt kaptam válasz levélként,még egy anno irt levelemre.
"Kedves Ügyfelünk!RMA: 277710
A fenti szervizlapszámon leadott termékét javított, átvett állapotban látjuk. Bízunk benne hogy a jövőben nem lesz probléma a termékkel.
További szép napot kívánok.Üdvözlettel,
Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatársH-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.huNekik ezt a választ küldtem,kíváncsi vagyok mit fognak tenni az ügyem érdekébe,mert erre most pont nincs se kedvem se idő se energiám,vannak sokkal fontosabb dolgaim,(házeladás,ügyvéd stb)és ahhoz most szükségem volna a telefonomra.
"Zoltán APACI ......
11:28 (5 órája)
címzett: shopTisztelt Extreme Digital!!!
Köszönöm a sok-sok segítségüket,de a telefonom ugyan olyan lett mint volt,kb 5 napja van nálam.
Azóta megjavították,de Romániában csinálták meg.
Ezek szerint szürke importos telefont eladhatnak,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
De ami furább,csomó mindent kicseréltek benne a szervizlap szerint,de még mindig rossz,ugyan azok a hibák meg maradtak,plusz a videofelvétel csúnyán akad,kB 1-2 perc után,annyira hogy élvezhetetlen,visszanézni is,ha kell ezeket videóval tudom bizonyítani is.
Ha most megint visszaküldetném,max avval a kis különbözőséggel hogy leadó pontba vinném (talán úgy gyorsabb),megint várhatnék kb 30-40 napot???
Ezek semmit sem csináltak a telefonommal,csak ráírtak valami,mintha javították volna.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be önökhöz (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda.
Eddig tart elküldeni egy telefont???
Legyenek szívesek érdekemben valami pozitív eljárást indítani,mert számomra felfoghatatlan,és elfogatatlan hogy egy mobiltelefont így javítsanak meg,ráadásul ennyi ideig.
Egy működő képes telefont szeretném visszakapni,legrövidebb határidőn belül.
Köszönettel
H Zoltán"És köszönöm a segítségedet
NAGYPAPA
-
#04441088
törölt tag
válasz petyametyo #559 üzenetére
Na szóval a fejlemények:
Egy Mate 10 Pro telefont küldtem nekik, mert meghalt. Egyszer csak elszíneződött a kijelző, kikapcsolt, bekapcsolni se tudtam onnantól.
Dobtam nekik egy email-t az IMEI számmal a postai feladás után(amúgy az is full ingyen volt, mert a Huaweinek vannak szervizelésre kijelölt postapontjai) pár nappal, hogy mi a claim number, hogy nyomon tudjam követni mi történik éppen a telefonnal.
A telefon amikor beérkezett hozzájuk csináltak róla képet, illetve minden papírról, amit mellékeltem. Kicsit felbasztam magam, hogy miért ilyen koszos, karcos minden, mikor rohadtul nem ilyen állapotban küldtem be. Aztán rájöttem, hogy a szkennerük dzsuvás és karcos, mert minden képen ugyanott vannak a karcok, porszemek.
A telefon állapota Javítás alatt-ra váltott tök hamar. Viszont napokig nem változott semmi. 2-3 nap után írtam nekik, hogy érdeklődnék milyen hibát találtak, mennyi időt vesz szükségbe a javítás. Emailben amúgy tök hamar válaszolnak. Írták is, hogy a kijelző halott, a telefon funkciói halottak, ahogy maga a telefon is és a gyártó válaszára várnak a javítással kapcsolatban. Másnap írtam ismét, hogy ez mégis meddig fog tartani, válaszoltak, hogy a gyártó elfogadta a teljes készülékcserét, megrendelték tőlük, mert nekik nincs raktáron ez a készülék.
Pontosan 7. hó 22.-én adtam postára nekik a telefont, másnap már náluk volt. Most van 8. hó 1.-je, tegnap jött az email, hogy a rendelt készülék beérkezett, délután 2 körül postára adták.
Majd ha ma megérkezik beszámolok róla, hogy tényleg egy új készüléket kaptam e.
Szóval számomra eddig pozitív velük kapcsolatban minden. -
#04441088
törölt tag
válasz petyametyo #563 üzenetére
P30 Pro-t adott a szolgáltató nulla rafizetessel.
-
szalai112
senior tag
válasz petyametyo #589 üzenetére
Szia
Rendszerhiba -
szalai112
senior tag
válasz petyametyo #591 üzenetére
Okos óra