- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuporzoltan
csendes tag
Sziasztok! (újra!)
Megint csak a Lenovo 700-15ISK laptopomról van szó.
Lassan 1 hónapja adtam be hozzájuk, 07.18-án lesz 30 napja. A mai napig csak "Repairing" a státusz az oldalukon, levelemre pedig annyit válaszolnak, hogy:"Tisztelt Ügyfelünk!
a készülék jelenleg még mindig alkatrészre vár, pontos időpontot a javítás elkészülésére nem tudunk mondani, az alkatrész megérkezésének várható időpontját nem tudjuk befolyásolni. Az alkatrész megérkezése után a technikus kollégákkal rögtön megkezdik a készülék javítását.
Megértését Köszönjük!"Csak miattam kezdtek el szilíciumot bányászni, hogy elkészítsék a cserealkatrészt?
Kérdésem, hogy mit tehetek, ha túl nyúlik ezen a "hihetetlen kevés" 30 napon a javítás?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen