Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Levente1991
tag
Sziasztok!
3. napja használom a C725-öt, és tapasztalok egy most már eléggé bosszantó problémát, remélem, hogy csak valami beállítás kérdése, amiről én nem tudok, és nem valami "ezzel együtt kell tudni élni" dolog...
Szóval Plexet használok a laptopomon lévő filmek lejátszásához, 150/5-ös internetem van, saját routert - TP Link Archer C6 - használok, ami a tévétől kb. 30-40 centire van. A legalapabb Xvid-filmektől FullHD-ig szoktam filmeket nézni, korábban Mi Box 3-on ezeket problémamentesen és kifogástalanul le tudtam játszani, most azonban a C725-ön akármilyen filmet próbálok Plexen keresztül lejátszani, elkezd a kép pattogni, vibrálni, ha ez nincs, akkor pedig a film megállításakor majd újra elindításakor a kép állva marad, a hang pedig folytatódik.
Ugyanazon a hálózaton van a laptopom amin a Plex szerver van és a TV, a feltelepített kliensen nem állítottam semmit, bejelentkeztem a fiókomba és kész. Ugyanezen beállítások mellett a Mi Box 3-on semmi probléma nem volt.
Van erre valamiféle megoldás?
Illetve ami a képminőséget illeti, nem igazán találtam meg a számomra leginkább ideális beállításokat, az emberek arca ilyen furcsán rózsaszínes-fakó körbe, nem igazán értek az ilyesfajta beállításokhoz, ezért tűnhet idétlennek a hozzászólásom, szóval színbeállítások terén is elfogadnék némi segítséget, de elsősorban a Plex lejátszás aggaszt.
Egyébként szeretem a tévét, eddig munka miatt nem nagyon tudtam belemélyedni a dolgokbade ez a két dolog eléggé megijeszt. Remélem, hogy csak egyszerű felhasználói hiba, és nem a készülékkel van baj.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen