Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    senior tag

    válasz Kobe #1351 üzenetére

    Ebben van sok igazság, de az már a tulaj/zletvezető dolga, hogy hol/hogy húzza meg a határt.
    Nálam a telefonok mindig elsőbbésget élveznek. Ha vannak éppen a botban, akkor elnézést kérek, és felveszem a telefont, majd folytatom az éppen ott toporgó kuncsaftokkal a dolgot.
    A tolerancia megintcsak egy emberi tényező. Vannak olyan helyek(nem feltétlen számtechboltok), ahol, ha hülyeséget kérdezek, akkor kiröhögnek, és vannak olyan helyek, ahol nem röhögnek ki(csak miután kimentél). És vannak olyan helyek, ahol megpróbálják elmagyarázni, hogy miért mondtál hülyeséget, de ez megint kétféle dolgot szül:
    1: hápersze majd nekem akar bemagyarázni, mikor a szomszédjószi is megondta blabla...
    2: megfogadja a tanácsod, és próbál reálisan mérlegelni
    A kettes pont után jön az, hogy: ''akkor most mit vennél a helyemben?'' Ez pl. tuti bukta, mert nem tudhatom, hogy az illető ponosan mit akar. Hiába kérdezem, hogy játékra lesz-e a konfig, mert valakinek a Quake3 már komoly játék, valakinek meg az Oblivion.
    Nem lehet ebben okos az ember, max puhatolózni tud, hogy kinek mik az igényei, mire van szüksége.

    Az a dolog, hogy egy számtechboltban bárkit is lekezeljek szerintem eléggé irreális dolog, mert sok olyan ügyfelem volt/van/lesz, aki olyat kérdez, hogy köpni-nyelni nem tudok :DDD Ez nem szégyen(szerintem), mert senki sem tudhat mindent, senki sem érthet mindenhez maximálisan.
    A baj ott van, ha ilyenkor elkezd okoskodni az eladó, mert ''Ő az eladó''. :(
    Ha valamire nem tudok egyértelmű választ adni, vagy esetleg egyáltalán nem vagyok járatos a témában, akkor azt kerek perec megmondondom az ügyfélnek. Ez még mindig jobb megoldás, mintha hüLYeségekkel tömném a fejét.
    /ez de hosszú off lett/

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák