Hirdetés
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
szivacs1987
aktív tag
válasz
Tigerclaw #71438 üzenetére
Ha jól rémlik, akkor nekem ez alapján sikerült újraszinkronizálnom az autóval a távirányítót
Forrás: https://www.kacsa-ignis.hu/key1/
Igaz ez új tanításról szól, de a lépések ugyanazok. Nekem csak akkor sikerült ha siettem vele.
Ha megvan az új távirányítónk a következőképpen társíthatjuk a gépsárkányunkhoz:
---Vegyük kezünkbe a régi kulcsot és az újtávirányító elektronikát.
---Üljünk be a gépsárkányba és az összes ajtótzárjuk be!
---Ezután a vezető oldali első ajtót nyissuk ki!
---A gyújtáskulcsot tegyük a gyújtáskapcsolóbaés fordítsuk el ON helyzetbe.
---Ezután vegyük ki a kulcsot agyújtáskapcsolóból és nyomjuk meg a vezető
oldali első ajtó belső világítás kapcsoló
nyomógombját háromszor egymás után!
---Ismét tegyük a gyújtáskulcsot agyújtáskapcsolóba, fordítsuk ON helyzetbe,
majd ismét vegyük ki belőle.
---Nyomjuk meg az új távirányító nyitás gombjáthosszan, míg ki nem nyitja az ajtókat.
---Készen vagyunk! Most már az újtávirányítóval is működnek a gépsárkány zárjai.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Tigerclaw #71435 üzenetére
Milyen az elem? valami márkás? ledes biciki villogóban tesztelgettem az iithon található sokfajta új elemet, mert az egyéb riasztós dolgaim nem akartak működni. a legtöbb új elemem üresjáratban szépen adja a 3,3Vot is, de amint rákapcsolom a 2 ledes vacak lámpát leesik 1,2Vra. Azok működtek a riasztókban jól amik feszkója nem pottyan be 2,5V alá a kislámpában.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Tigerclaw #69651 üzenetére
Voltam a szervízben, hátha láttak már ilyet. A második szerelő tudta a megoldást. Először a teljes megtett kilométerre kell kapcsolni és akkor lesz elérhető a menü. Nincs előttem a könyve most, de nem említették ezt a feltételt. A lényeg hogy nincs semmi baj, de jó tudni ezt a trükköt.
-
dunc
nagyúr
válasz
Tigerclaw #69653 üzenetére
Variációk, járó motornál, két gomb egyszere stb?
Ezt mutatja youtube! -
ncc1701
veterán
válasz
Tigerclaw #67683 üzenetére
Szerintem is sorban érdemes haladni. Azért tettek bele 0w20-at, mert azon volt a nagyobb hasznuk. Én ecstar 0w16-ot teszek bele új kora óta, ugye az enyém csak 1x volt márkaszervízben, nekem nem is tetszett az, h 0w20-at kapott náluk, bár elhiszem, h nincs baja tőle.
Anno még drága is volt a 0w16, de már semmi extra ára nincs neki. -
KubanitoS
veterán
válasz
Tigerclaw #64039 üzenetére
Attól, hogy nem ismertek, még lehetnek jók. Itt van pl a Teyes CC3, nagyon komoly supporttal rendelkezik, prémium minőségű kijelzője van és saját beépítőkerettel rendelkezik a kiválasztott modellekhez. Jó pár videó van róla YouTube-on és nem csak Tajvanról. Kínaiba csak ezt a kategóriát venném, ez konkrétan 150 ezer. Az olcsó cuccokat kerülném, mert ott se gari, se support, se semmi nincs.
Ha ez semmiképpen sem opció, akkor be kell menni egy random hifis boltba és ajánlatot kell kérni Kenwoodra, vagy valami ismert márkára. -
válasz
Tigerclaw #62053 üzenetére
Sokan félreértelmezik a vadászatot, azért az egy szükséges dolog. Persze, nyilván itt is van kivétel, akik csak heppből lövöldöznek, az más kérdés.
#62059 dethroner
Hoztam egy példát, hogy értsd mi a gondom azokkal a nagyszerű ötletekkel a vadakról."Tévedsz, egyáltalán nem eszek ilyen ételt."
Olyat se aminek ezek közül valamelyik az alapanyaga? Ha igen, Akkor te kivétel vagy, rajtad kívül viszont sokaknak szükségesek ezek. -
válasz
Tigerclaw #61498 üzenetére
Nem fogsz találni alacsony zajú tartót egyáltalán, független az ártól. Próbáltam egynehány típust, profilt. Sajnos mind fütyül mint a gőzmozdony. A Thule-tól van egy "wingbar" nevű, az a legcsendesebb a piacon, de azt kell, h mondjam, nem egy silent típus az sem. A többségében elérhető négyszög profilú mind hangos. Bár én csak kerékpárokat szállítottam tetőn, meguntam, már vagy 10 éve csak horgon viszem hátul. Viszont ne vásárolj ócska dolgokat, inkább költs rá kicsit többet, de szállíts biztonságban!
-
burgatshow
veterán
válasz
Tigerclaw #58502 üzenetére
Nem Suzukiba, de asszony Kia Picantojába vettem Kenwood (Pioneer) (Kenwood DMX5020BTS típus) 2 DIN-es fejegységet pont az Apple CarPlay miatt bő egy éve és tök jól teszi a dolgát azóta is. Épp 100 felett volt mikor vettem, ha jól emlékszem 110 volt.
Én ajánlom.
Szerk.: hű, jól felment az áruk ezeknek is, bő 20-25%-os drágulás. Ettől független szerintem megéri mint a noname vackok, amik aztán vagy működnek, vagy nem / esetleg nehezen.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #51510 üzenetére
Ez nem szög, ez átmeneti, a benzinkútnak és a finomítóknak meg a komplett kőolajiparnak bevétel kell, csak a pandémia haza baccta a bevételüket, mert mindenki hómofiszból tolja az életet, nem mennek sehova, megszűnt a Nyíregy-BP ingázás, aztán nem fogy a nafta, mert mindenkinek otthon rothadozik a kertben a verda... Persze vannak kivételek, de nekem sok kollégám (akinek nem kell mozognia, mert nem projektes mint én, hanem mondjuk frontend fejlesztők/tesztelők, elektromos tervezők) tavaly március óta nem hagyták el Szegedet meg Békéscsabát, előtte be voltak rendelve az irodába (munkavégzés helye meg egyebek szerint ugye Mtk.) és ingáztak minden héten oda-vissza BP-re az albiba. El tudod képzelni h abban a csúcsforgalomban mennyi gázolaj meg benzin fogyott!? A Vitara egy év alatt nem megy annyit mint ők egy hónapban... és nem egyedi esetek voltak.
Várható volt h emelni fogják az üzemanyag árakat, és még örüljünk neki h csak ennyibe kerül... Sajnos senkit sem érdekel h neki fizető/munkátadó vállakozásnak mennyi volt a bevétele, mert szerződések vannak. A villanyt sem kapja olcsóbban a benzinkút, de a dolgozók sem elégednek meg a fizetésük felével, szépen is néznénk ki ha minden bevételarányos lenne...
(akkor milyen fiktív számlázások lennének...)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #51494 üzenetére
Igen, mi is így jártunk, igen hamar lelőtték a Vitara és S-Cross modellek gyártását, a vége már GPF-es volt (nem mintha nem teljesítené anélkül is a normát, de kellett bele mert EU...
).
Akkor kb. augusztustól voltak a készletek és azt vitted ami volt? Pénteken délután lefoglaltam, mire szombat reggel mentünk már a másik ugyanolyan is el volt adva... Hybridet rendelni nem is lehetett januárig, szóval ott álltunk volna meglőve, nettó hiánygazdaság. Szerencsére a Zasszony talált egy neki szimpatikus színt, különben várhattunk volna májusig szerintem a piros Hybrid GL+-ra... Mondjuk akkor pofátlanul belealkudtam volna fájdalomdíjnak egy mankókerék szettet meg középre egy órát.Ha kiveri a gyerek a hisztit szerintem a télikerékszett is ingyen lett volna... (így is adtak neki a fiúk egy hátrahúzható Vitarát ingyen
)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #51432 üzenetére
Hajaj, főleg ezekbe a modern autókba, hopp két garnitúra abroncs 300k, hopp egy akku 50k, mármeg egy kuplung szett csere 140k + kettőstömegű, szíjjak, szűrők, folyadékok, alászaladsz egy pofonnak és kell 4 új tárcsa meg betétek újabb 100k. No és akkor mennyinél is járunk? Még egy gáztelengedő klímád sem volt, vagy egy rozsdafolt és hát ugye japán autó... Még pár futóműszilentcsere munkadíjakkal és máris 1misi körül van az ember a 3misis verdával, az már 4... Akkor nem jobban megéri Honda, Mazda vagy Toyota embléma helyett Suzukit tekergetni a kormány közepén, cserébe nincsen stresszfaktor? Ezt kevesen értik meg sajnos, de sebaj, egyszer mindenki felnő.
-
gombii
tag
válasz
Tigerclaw #47412 üzenetére
Én Ausztriából hoztam be egy Swift Sportot és a gondos tulaj akitől vettem már alvázkezelte az autót, méghozzá nem a megszokott termékkel, hanem úgynevezett Seilfett-el (kötélzsír).
pl
Kint ez egy bevett módszer, sárgás zsír szerű anyag, ami ráragad a fémre. Elég jól bírja eddig a kiképzést! -
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #47372 üzenetére
Rönómba az én szerelőm se szeret légszűrőt cserélni, azt mondja nem földúton járok, csak fújjuk ki. Én meg ragaszkodom a cseréhez, nem az a 2000 forint fog kihúzni a sárból.
Viszont a klímaszűrőt én feltétlenül cseréltetném a helyedben, az ha elkezd bedohosodni, nagyon büdös lesz és vírusok, gombák tenyésztelepe lesz. -
-
eami
veterán
-
TommyY2
tag
válasz
Tigerclaw #47199 üzenetére
Ugyan így vagyok vele én is (olyan szervizt fogok keresni, ahol végig ott állhatok mellette). Ha nem eredeti dobozos 5W30-as olaj kerül bele, képes leszek azonnal kiszívni és Eneos Premium Hyper 5W-30-ra lecserélni (remélem, hogy jót néztem ki a típust, nekem a szervizben állandóan a 0W20-at, meg a 0W16-ot emlegetik). Amennyiben nem találok megfelelő szervizt, meggondolom, hogy lemondok a 3+7év garanciáról (éves szinten "megspórolok" 20-30 ezer forintot). 1 év bejáratás után mi rossz történhet?
Egyébként az eladásoknál hirdetett "végig Suzuki márkaszervizben szervizelt" címszó ezek után csak hátrány, úgy gondolom.
TommyY -
ncc1701
veterán
válasz
Tigerclaw #47195 üzenetére
De, benne van, az alapján csináljuk a szerelő haverral a szervízt. Annyi diffivel, h én az olajcsere periódust a hivatalos 20ekm-ről levittem 15-re, vele együtt a pollen-levegő szűrő periódusát is. A váltó-fék olajat viszont meghagyom a hivatalos 40 ezrenkéntire. Megyek évi kb 30ekm-t, úgyhogy nálam a km hamarabb jön el, mint a kötelező év alapú csere.
-
SirKero
őstag
válasz
Tigerclaw #47186 üzenetére
S-Cross februárban 44 818 HUF Suzuki Varró.
Olaj , olajszűrő , pollenszűrő , levegőszűrő , tömítő gyűrű , hűtőfolyadék pótlás + munkadíj.(#47189) dethroner Most ez hogy? Gyárilag nincs benne magas sugárzó és ott középen van kialakítva hely ha utólag be akarod építeni? Úgy tudom gyárilag csak a GLX felszereltségtől van.
-
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #47087 üzenetére
Nekem érintős képernyő van a swiftben, de gondolkodtam hogy kidobom és rakok helyette androidosat. Azt mondta a manus a kereskedésben, hogy az ilyen dolgokra mint pl rádió, úgyis csak 1 év gari van. Szerintem kérdezd meg egy normális, jófej kereskedőt, de nem hinném hogy egy fejegység ha szakszerűen van cserélve, akkor más részegység garanciájához köze lenne. Ha pl nem tetszik a gyárilag kapott gumiszett és raksz fel mondjuk Michelin-t, akkor ne lesz érvényes a gari a futóműhibára? Elég nonszensz lenne hogy a gari lejártáig nem cserélhetsz semmiféle részegységet.
-
AMD Power
titán
válasz
Tigerclaw #47004 üzenetére
EU egy rakás kaki. Úgy ahogy van. Csak még inkább generálják a szar*. Ami amúgy is van bőven. Én is pont tegnap olvastam a Mitsubishit. Renault is már a csőd szélén van.
pigmeus Sajnos akit hülyének lehet nézni azt behúzzák. Pofátlanság amit művel egy pár kereskedőnek mondott bűnőzű. -
csaba1203
addikt
válasz
Tigerclaw #46884 üzenetére
Igen nem véletlenül nem ad már egyik gyártó sem 1 évnél több garanciát...
Az 5 évet megélt akku már igen jónak számít.
Amúgy jelenleg nálam is az exide a favorit aztán a varta és utána meg mindegy...
Ha jó a generátor, ami japánoknál alap, akkor elég sokat kibírhat egy olcsóbb árfekvésű telep is. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #46797 üzenetére
Én direkt ezért vettem sima gagyit, ami szövet, de nagyon hajaz a gyári kárpitra (fekete fehér varrással). Ha nagyon retkes, akkor lekapom és kuka, vagy felviszem, anyjuk beletapossa a kis indesitbe, kap egy félórás gyorsmosást és annyi.
Felrakni 10-12 perc, leszedni 6-8, attól függ mennyire vandálkodsz, egy éjszaka alatt megszárad a radiátorokon.És kezdő apukáknak jelezném hogy a beletaposott "betűcsoki" kijön belőle egy mosással (tapasztalat).
Ha nem akkor 6ezer minusz és veszek egy újat.
Az ajtókárpit szövet része már keményebb dió...
-
Harkovz
aktív tag
válasz
Tigerclaw #44623 üzenetére
Így van.A skandináv kamionok (Scania,Volvo)így működnek,mivel ott sokszor rosszak a látási körülmények.Tehát amikor beindítod,a nappali menetfénnyel együtt a helyzetjelzők is világítanak,ki van körben világítva a szerelvény.Én a Mercedes teherautómat most állítattam be így,mert alapból csak elöl világított a menetfény.A szervíz laptoppal simán beállították amit kértem,tehát ebben a lehetőség meg volt a CAN-BUS rendszerben.Meg kellene kérdezni,hogy a Suzukiban nem lehet-e ezt így beállítani?Szerintem is jobb és biztonságosabb így.
-
-
ncc1701
veterán
válasz
Tigerclaw #44581 üzenetére
Már pár éve abszolút vállalhatók a jó 4 évszakos gumik, itthon nincs gyakorlatilag hó. Jégen meg csak a szöges gumi nem csúszik.
Én most vettem 4 télit, de ha lekopik a gyári nyári szett, akkor lejárom nyáron a télit, és váltok 4 évszakosra. Már vagy 8 éve 4 évszakost használok a kocsijaimon, teljesen jók. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #44552 üzenetére
Igen is meg nem is. Az induló hőfok sem mindegy, de ehhez picit komolyabb ismeretek kellenek ezekről a belsőégésű motorokról, például olajnyomás, szállított mennyiség stb.
Képzelegjünk picit: mondjuk külső 30Cfokra tervezett olajod lefolyik az olajteknőbe 30C fok a külső hőmérséklet, de ettől még sok helyen meg van tapadva és nem csontszáraz a motor. Ugyanez az olaj már 35Cfokos külső hőmérsékletnél nem tapad meg, tehát lefolyik az olajteknőbe, aminek az a folyománya, hogy lesz ahova nem lesz kenés (vagy csak lassabban lesz kielégítő kenése) és lesz olyan része, ami szárazon indul el, ilyenkor kopik a legjobban a motor, amikor még hideg/nem üzemmeleg és kvázi (nem teljesen) szárazon indítod el, ez nagyon igénybe veszi a fémalkatrészeket és csökkenti az élettartamot.
Így érthetőbb az olaj meleg oldali paramétere? Egy olajcserénél ha leengeded akkoris marad benne pár deci ha üzemmeleg motornál csinálod és egy éjszakát hagyod csepegni...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #44513 üzenetére
Na ezt a sületlenséget a Toyota piszkosul okos szerelői is eljátszották hogy 5w30 helyett 10w40-et öntöttek a 4ZZ kódú motorokba... mondjam mi lett a végeredmény?
Biztosan van olyan olaj, ami speciális (pl. LongLife olajok, nagynyomású motorkba való olajok stb.) és speciális/szélsőséges körülmények közé tervezik a gyártók, de ettől még nem biztos hogy itthon is az a jó.@beef: Nem arra gondoltam, hogy felülbírálom, csak sok gyártó (Toyota,Opel, Mitsu) úgy adja meg az olaj viszokozitását, hogy éghajlat függő. Például a régi corollámba lehet önteni 5w30-at, 5w40et, 0w30-at stb. Attól függ milyen éghajlaton használod, ezért kérdeztem, mert ott az 5w30-at -20foktól +30fokig ajánlja, ezért is használtam 5w40, amit -20-+40ig ajánl. Ezt a részét a gépkönyvnek én úgy értelmeztem, hogy "kedves L'user, ahol te laksz ott nézd meg a minimumot télen és a maxot nyáron és olyan kell a kocsidba". Meg a SAE minősítés volt előírva még, azon kívül kb. semmi.
@SirKero: Ez így van, ráadásul van kiterjesztett Pro garid is, szóval 10évig/200ekm-ig ha bármi van, lehet lobogtatni.
Amúgy én elrakom a számlákat (vagy nem tudom mi az amit adnak) hogy meg legyen a nyoma pontosan mikor és mit öntöttek bele. A mennyiért része nem izgat, én még a 46ezres olajcserénél tartok lelkileg (Toyota, valvoline 5w30 + noname olajszűrő). Ha ezt kihevertem (15 éve nem sikerül) majd utána rugózok én is rajta, bár ettől még egyetértek veled, rablás... -
-
SirKero
őstag
-
laca891
aktív tag
válasz
Tigerclaw #44453 üzenetére
Amelyik aksiról bikázó ott leeshet a feszültség, akár 11 volt alá is, persze ezt rögtön próbálja kompenzálni a generátor, ha jár a motor és elkezd tölteni a maximális amperral: kb. 50A Lehet igazad van, hogy nem fog indukálódni, túlfeszültség, de ha mégis, akkor nagy baj lehet. Azt eltudom képzelni, hogy járó motor mellet össze van kötve bikázó kábellal a két akkumulátor és úgy tölti, 40-50 A-ral. Ilyenkor e elég lehet a 20 perc, ha az akkumulátor nem teljesen kuka. Nekem 2018-as Swiftem és úgy nézem, ha valamelyik fogyasztó rajta marad és nagyon merül az aksi, akkor az elektronika közbelép és nem engedi tovább merülni az aksit. Még fiatal koromban 5 évet voltam autóvillamossági szerelő, tehát rengeteget bikáztam. (Buszok, teher autók, honvédség)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #44448 üzenetére
Pedig erősen ajánlott picit hagyni, mert akkor könnyebb az élet. Be sem húzta az indítómotort, szóval valami nagy gikszer volt ott, de szerencsére az enyém beindul, ha nem akkor bebikázom a másikról vagy a cégesről, van választék a parkolóban szerencsére.
Bár még reflexből nem találom meg a gépháztető nyitókarját... -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Tigerclaw #44416 üzenetére
Na ezt én se értem. Pedig tök jó kis autó, belül tényleg marha tágas a méretéhez (4 m) képest.
Az a durva hogy múlt héten ültem egy vadi új Kia Ceed kombiban (2 hónapos autó) és rendesen szűkebbnek éreztem a Balenonál. Pedig ugye méretben a Ceed eggyel nagyobb kategória... -
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #44274 üzenetére
Egy seggel akar az emberiség megülni egyszerre több lovat. Legyen környezetbarát már a gyártás során, ne szennyezzen a felhasználás terén, legyen olcsó és sokak által megvehető mert különben bedől a gazdaság, stb stb. Egyszerre egy problémára kéne koncentrálni. Az hogy mi a fontos, úgyis politikai, gazdasági szinten dől el egyenlőre. Most még az a fontos hogy minél több pénzt gyűjtsön a globális gazdasági tényezőkből álló cégek halmaza. Minden másnál fontosabb ez, akár eladott autókból, akár co2 kvótából (adóból) folyik be a pénz, a lényeg hogy befolyjon. Amikor már a környezeti tényező tarthatatlan lesz, majd pénzért próbálnak ezen segíteni, aztán amikor a pénz már nem lesz érték akkor ivóvíz és élelmiszer, lakható földterület lesz a fizetőeszköz. És amikor már ebből is kifogyunk, akkor jön majd az emberélet.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tigerclaw #44266 üzenetére
"Az ember a bolygónk rákja..."
Nem mondtam hogy öljük le a teheneket, mert a marha steak-et szeretem, de a legnagyobb hibásak az emberek, mint korábban is említettem, az a tudatlanság hajtotta f@szág gyárból könyvet tudnék írni. Mondok egy példát: "Ne legyen Paks2 mert környezetszennyező és különben is Csernobil óta tudjuk hogy az atomerőmű veszélyes...." Ezt egy több diplomás középiskolai tanár szájából hallottam, úgy felment a vérnyomásom hogy faképnél hagytam... Persze két jelentéktelen apróságról nem tud a szentem, nevesül: 1. Mint mondtam egy medencében fekszik kishazánk, nagyon más megoldás áram előállítására nincsen és Paks 40%-ot nyom bele a jelenlegi hálózatba. 2. Csernobil nem egyenlő Paks, mivel az előbbi szaporító típusú, míg utóbbi nyomottvizes erőmű. Két teljesen más technológia, utóbbit ha nem robbantod fel szándékosan, nem tud "megszaladni"...U.I: Csak egy kis matek amolyan 2ozzmexy módra: Jelenleg alanyi jogon HFH megfizetése nélkül 7kWh igényelhető az áramszolgáltatótól, ha lelőjjük Paksot, akkor ez 3,5kWh-ra menne vissza. (Paks nélkül ennyink van)
A témában kevésbé jártasak kedvéért: Ez 1x16A nappali áramot jelent, tehát a következőktől fájó búcsút kellene venni: Klíma, kerámialapos tűzhely, villanysütő, villanybojler, hőszivattyús rendszerek, mosogatógép/szárítógép, stb. nagy fogyasztók. És mindemelett mi villanyautót akarunk otthon tölteni, really? De rendben, értem amit mondtok, mert mindenki okos, csak én vagyok megint helikopter. -
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #44219 üzenetére
Konnektorba dugós hibrid hátrányát is nézd, ne csak az előnyét. Ha valaki hosszú távokat megy vele, akkor az útnak csak egy kis részében, esetenként a teljes út alig pár százalékában tudja használni az elektromos rásegítést. De ha az autó fékezéssel, motorfékkel töltögeti az aksit, akkor bármilyen hosszú is az út, végig tud némi üzemanyagot megtakarítani, és ennél fogva tisztább az üzem a teljes úton.
-
válasz
Tigerclaw #44212 üzenetére
Alapvetően most átmeneti jópár évre szerintem is ez lenne a legracionálisabb megoldás...
Sajnálom, hogy a Suzuki nem ebbe az irányba lépett tovább.Ezeknek a mild hibrideknek, amit a Toyota meg a Suzuki is most tol, nem sok értelmét látom... feleslegesen bonyolulttá teszi az egészet és nem éri meg amit nyerünk vele.
-
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #44192 üzenetére
Csesztheted, ha nincs élhető időn belül Swift. Vagy vár a vevő sok, tényleg sok hónapig Swiftre, vagy vesz drágán de gyorsan Vitarát, Scross-t. És ha az utóbbi kettő drágulása miatt többen választanák inkább a Swiftet, akkor még jobban kitolódna a szállítási idő.
Baj lesz ebbű, more -
szivacs1987
aktív tag
válasz
Tigerclaw #44193 üzenetére
Az alulkormányzottság azt jelenti, hogy elfordítod a kormányt, és a kocsi nem kanyarodik annyira, mint ahogy azt a kerek állásából várható lenne (tolja a kocsi elejét).
A túlkormányzottság azt jelenti, hogy elfordítod a kormányt, és a kocsi jobban elfordul, mint ahogy azt a kerekek állásából várható lenne ( a hátsó kerekek kicsúsznak, mint ahogy a driftelés közben szokott).Mind a 2 esetben vagy az első vagy a hátsó kerekek csúsznak meg.
Mind a 2 eset akkor furdul elő, ha a kocsi (gumik) határait átlépve kanyarodunk.
-
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #44167 üzenetére
Olvastam olyan cikkeket, amik szerint a kisautó mint kategória gyakorlatilag meg fog szűnni. Olyan kevés haszonnal lehet csak forgalmazni, hogy nem éri meg gyártani, fejleszteni, és az új normák miatt kiszorul. Több gyártó már jelezte is hogy feladja ezt a kategóriát. A Toyota a nagy nyertese ennek a játéknak, nekik a hibrid rendszer sokat hoz, már minden kategóriában ott vannak az ilyen motorjaik. A Suzuki még aki játékban maradt a már előre megkezdett úton haladva, jól érezték hogy nem a háromhengerezés és agyonfeltöltött motorok jelentik majd a menekülőutat, hanem ezek a lágyhibrid rendszerek, amikből szép lassan lesznek egyre komolyabb hibrid motorok. Plusz ugye a Toyotával való együttműködés, amiből ők további hibrid megoldásokat fognak nyerni.
A lényeg hogy nagyon ügyesen csinálták ezt, és a többi gyártó kiszállása miatt aratni fognak ezen a téren. Más kérdés hogy a gyártási kapacitás mit fog bírni. -
dReFiX
senior tag
válasz
Tigerclaw #44148 üzenetére
Állam biztosít nekik engedélyt rá. Előző évben Y márkából eladott darabszám X % kaphat egyedi forgalobahozatali engedélyt akkor is ha már nem felel meg a követelményeknek. Gyakorlatilag le vannak adva az alvázszámok az okmányiroda rendszerébe és simán forgalobam engedik.
(#44149) Tom1939
Csak a 48V rendszerű autókban nem lesz automata, a jövőre megjelenő komolyabb hybrid rendszerrel szerelt modelekben már lesz. -
Hadrianus
csendes tag
válasz
Tigerclaw #44014 üzenetére
Kapacitás gondolom lenne rá, hiszen a Swiftet is ott gyártották 2017-ig, a Vitarával és az S-crossal egyszerre. Talán munkaerő nincs hozzá elég, de nem tudom, mi lehet a konkrét ok. Előző hsz.-omat javítva, 2020 első félévében jön 80 darab, de az is nevetségesen kevés. Sajnos a nyugat-európai piac elviszi a külföldi készlet nagy részét, ami abból a szempontból meglepő, hogy a piac méretéhez képest nálunk lenne rá a legnagyobb kereslet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Ford topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Tőzsde és gazdaság
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Hardcore café
- Futás, futópályák
- HTPC (házimozi PC) topik
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- További aktív témák...
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- 16TB 0 nap Seagate Exos X16 Enterprise HDD több db.
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 512GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest