Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #71580 üzenetére
A nyomatékra írtam, hogy 180Nm az tök jó egy szívómotoréhoz képest.
[Youtube link]
Speedzone de ez gdi asszem. nem t-gdi meg nem mpi, ha az nem ugyan azAzt azért hozzátenném, hogy a nagytudású fiúk úgy beszélnek ezen autó motorjáról, mintha életükben akkor látnának elöször 150ezer kmet futott motort belülről. Egy motor belseje így néz ki, a lukat leszámítva normális.
-
paolinho
őstag
válasz
TommyY2 #71542 üzenetére
Nyilván nem ugyanaz a két típus, de nekem tavaly egy 2020-as Vitarán a Suzuki Tafák-nál 250e-ért cserélték gyárira, amihez még egy váltóolaj-csere is tartozott az árért. Ugyanez egy cimbimnek egy 2016-os Vitarán 200e volt úgy, hogy a Szegedi úton a Suzuki City Car Parts-tól beszerezte a kuplung szettet, és egy sima szervizben berakatta.
Más. Arra van valakinek tapasztalata, hogy S-cross-nál hogy tudok hozzáférni a kürtjéhez? Mert a motortér felől ugyan eltávolítottam egy műanyag burkolatot, de még mindig útban van valami takaró műanyag. Azt meg nem akarnám elhinni, hogy ezért a lökhárítót is le kelljen vennem.
-
Cunaja
addikt
válasz
TommyY2 #70862 üzenetére
V1,5 bluetooth 5.0 Ez a sima
Pro V 2.2 BT3.0/BLE4.0/WiFI
A Pro, tudja mindkét csatlakozást.
Viszont mindkettőre, egyből jött frissítés.
Ma bedugtam tesztelni és kikapcsolnak ezek is, 30 perc után. Anomália, nem fordult elő.
A hivatalos program
A sima verzióval is megy, de a pro sem drága.
Amit fentebb linkeltem, az direkt Suzukira való.
Amúgy elmegy elég sok progival.Azért azt jegyezzük meg, nem vagyunk autószerelők ( Tisztelet, a kivételnek! )
Egyszóval, elég sok mindent megtudunk nézni, de megint csak megjegyzem.
Inkább arra való, hogy ne vágják át az embert!
Ne állítgassunk, mert akár, hajtás képtelenre is lehet tenni, az autót.
Nem fogom én sem lesni naponta. Ha gond van, bedugom és keresem a hibát. -
beef
őstag
válasz
TommyY2 #70807 üzenetére
Köszi, az Ignisemben cserélve lett a víz és előtte nem nagyon nézegettem, de nyáron olyan 96° körül tartotta. Most meg 98°-nál nyit (ODB-vel nézve). Ki is lett még a termosztát is cserélve, mert szerelő azt mondta, biztos rossz. Na, az új ugyanott nyit... szóval ez valószínű így van beállítva. Igaz 40ezrem bánta, de most van két működő drága, gyári termosztátom
Mert persze utángyártott nincs hozzá... -
burgatshow
veterán
válasz
TommyY2 #70698 üzenetére
Nekem most fogyott el az S-Cross nyárin a Conti Eco 5. Azon túl, hogy ténylegesen elkopott, ahogy te is írtad, vizes / nyálkás úton sokkal hamarabb megúszik, mint a másik kocsin lévő Vredestein. A gumik egyidősek amúgy.
Szóval jövőre én is nézek rá másik nyárit, egyelőre a Michelin/Vredestein/GoodYear vonalon gondolkodom.
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
TommyY2 #70211 üzenetére
Igen én is néztem, most eco-nergy ment emiatt, ezt is ajánlották az motorolajválasztó topikban 8000 km után sem érzek változást. Egyelőre nem akarom lecserélni a Motult. De ha egyszer sor kerül rá, akkor Shell vagy LM lesz a soros. Mobil mennyire jó? Árát nézve prémium lehet ez a d1 olaj is.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #70198 üzenetére
Szervízbe castrolt vittem, azt töltötték bele a váltóba a menetrögzítő kamerám szerint is. Meg közben szidtak :-D
Aztán itthon a petronast öntöttem bele most meg nem mondom, hogy gearforce vagy experia, első héten nagyon jó volt aztán megmagyarázhatatlanul vacakolt, azt hittem elhagytam a betöltő csavart nem húztam meg vagy ilyesmi, de nem. Meg van a szint is frankón.Most x év eltelt most nyáron olyan a váltó amilyennek egy átlagosan jó váltót el tudok képzelni.
Ha jó a tiéd akkor talán mire neked csinálták a kocsit már sikerült betanítanina szalag mellett dolgozó arcokat mit hová kell tölteni.De ha én lennék már lecseréltem volna. Én úgy szeretem , ha tudom mi kavarog benne. Máramannyire lehet tudni mit veszünk egy dobozban. Meg ártani biztosan nem használ, ha a gyári megmunkálás utáni bronspén szöszmösz, bennefelejtett anya csavarhúzó ilyesmi
lefolyik. Szomszéd vett egy toyota terepjárót valami hilux mittomén. 2017es az is. Otthon cserélték a fiúk az olajat mindenhol is, el voltak szállva, hogy milyen szép tiszta volt 2 évesen minden folyadék benne, meg hogy mennyire jó az autó mert a hátsó hídból mindösszesen egy darab pici zégergyűrű jött le.
Na akkor döntöttem el, hogy minden is csere..
-
Gyöször
senior tag
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #69898 üzenetére
Ez nem a kipufogót védi a hidegtől meg a benzintől, hanem a kipuff hőjétől védi a motor alkatrészeit. Tedd vissza, de én [link] ilyen széles lapos bilinccsel raknám vissza, mert sokkal nagyobb felületen szorítaná oda a félig elrohadt védődet. Megfelelő méretet pontosan ki kell választani, csak hirtelen ezt találtam. Még sima mezőgazdasági boltban ahol öntözés van, ott simán kapni ilyet.
-
-
Qtya123
őstag
válasz
TommyY2 #69819 üzenetére
Húbakker...
Ablakemelőket akár ki is szerelhetnéd.Én is tákolással oldottam meg, viszont az nem látszik. Leszedtem az ajtókárpitokat és duct tape-el leragasztottam a fólia szélén végig. Így nem tud elengedi sehol a fekete trutyi ragasztó, amivel gyárilag fel van rakva.
-
Gyöször
senior tag
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
TommyY2 #69782 üzenetére
Igen, 6, ha nem tudod miért nem 10 akkor feleslegesen koptatom az ujjamat.
ABS nélkül sem blokkol a hátsó, de nem baj ha nem tudod, fiatal vagy hozzá. ABS nélkül szerelt autók esetén amennyiben elől tárcsa és hátul dobfék van, vészfékezés esetén az első kettő blokkol, a hátsó kettő forog, mivel előre terhel az autó. Az ABS feladata nem a blokkolás megszüntetése, hanem az autó irányíthatóságának megtartása, amit azzal ér el, hogy pillanatokra hagyja forogni a kereket, így az autó kormányozható marad. Ha és amennyiben a kormányszög jeladó nem érzékel manőverezést, nem avatkozik bele. Tehát ennek fényében miért is van szükség fékerő szabályzó és ESP esetén 10 csőre 6 helyett? Na ugye, a Splash ilyennel nem rendelkezik, tehát elég az ABS tömbnek csupán az első két féknyereggel és a főfékhengerrel kapcsolatban lennie, egy elmenő és egy visszatérő ág, az mennyi, pont 6. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
TommyY2 #69778 üzenetére
Az még ABS, nem ESP meg elektronikus fékerő szabályzó, tehát a hátsó dobféknek semmi köze hozzá, csak az elsőkre hat. Tessék visszavinni és megkérni hogy állítsa be rendesen, mert ha a kézi megtartja a fékkulcs eléggé oda tudja szorítani, csak a munkahenger nem, magyarul vagy nincsen jól beállítva vagy a munkahenger kuka.
Motul eco-lite 5w30-al nem csörög be, nálam sem. -
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #69774 üzenetére
Úgy olvastam: a kálcium tartalmat minimalizálják az olajban mert állítólag az okozza a becsörgést.
Vadul vezetés: biztos gurítottad már el 50ről 4esben finoman gyorsítva a kocsit a város vége táblánál. Akkor is csinálta.
A fékpofáról le volt kopva a cucc nullára és vason futott? Akkor lehet meghuncutkodta a dobot is. Azon kívül természetesen lehet munkahenger is mint ok, az abshez meg nem értek. Levegőt nem tudom, ha bent fog a fékpedál akkor az is. De ezekhez a modern cuccokhoz mivel nem értek nem tudom milyen hatása van levegőbubinak csak a jobb hátsó csőben. Ladánál észrevenni mert bent keményedik fel a pedál.
-
válasz
TommyY2 #67884 üzenetére
Basszus!! Most, h írod!
Néztem a javítási excel-t, amiben vezetek mindent, és látom, h az idén júniusban volt műszaki vizsgán és ott derült ki, h a jobb első rugó el volt törve, csere mindkettőt és ismét cserélni kellett a két első stabpálcát is.
Kassza 63300HUF munkadíjastól. Osztrák volt az autó, vezetett szervizkönyves, ott szervizelték ahol vették, mert az eladási pecsét egyezett a szerviz pecsétekkel, és még a rendszámtartókereten is annak a cégnek a logója volt.
-
2ozzmexy
senior tag
-
Qtya123
őstag
válasz
TommyY2 #67297 üzenetére
Ja, elég vicces a 2WD kézi váltó esetén írt dolog. Azt mondja, hogy lehetőségek:
1, első kerekek megemelve, hátsók a talajon
2, hátsó kerekek megemelve, elsők a talajonAkkor miért is nincs az az opció is, hogy minden kerék a talajon?
Bolondok ezek.
Kissé belekavarodtak az összkerékhajtás és automataváltó vonalba.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #67289 üzenetére
Szerintem az emelve vontatásnál minden jobb, a sima vontatás is. (@llgripnek) Mert mikor megemelem pld elejét egyik oldalt akkor nehéz forgatni a kereket mert az osztómű osztaná hátra is a forgást. Ha megemelek egy oldal hátulját is akkor már könnyen forgatható.
Őő... Ha nem rosszul emlékszem :-)))
De úgy rémlik a könyvben le van írva, hogy ne vontassuk. De nem is akarom ...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
TommyY2 #67232 üzenetére
Ígérem referálok róla, de sajnos még arra sem volt időm, így hogy megjött a "sasbehívó" meg főleg nem fogok... másoknak ez az időszak a nyaralásról meg a buliról, vitorlázásról szól, nekem a munkáról ezerrel, mert sok cég ilyenkor áll le "nyárikarbantartásra", ami annyit tesz szó szerint időablakok vannak elvégezni a munkálatokat, szóval mint a gumisok szezonban, aludni járok haza...
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #67116 üzenetére
Motul nem volt a váltóban még sosem, mert nem volt régen 75W olajuk. Most van ez a dctf vagy mi a neve, amire rá van írva, hogy ofkórz használható olyan helyen ahol a gyártó 75W olajat ír elő. De jó a petronas így marad egyenlőre.
A gyári löttyöt castrol syntrans fe re cseréltettem a sarki kisboltban (ring szolnok) ahol vettem a kocsit. Azt meg kb 2 évre rá én cseréltem a petronasra, meg nem mondom, hogy gearforce vagy experya, megnézem neked. Íméleztem az importőrrel az mondta meg melyik a tuti (wsw proudind vagy mi a cégnév)
De ez váltó olaj... a difibe ami motult adtak azt tettem nem emlékszem mi a neve csak a 75w85re. A motorjába nem szeretem a motult tenni az xcean efe óta ami egy nem belevaló olaj ugye.. de akkorse.. babonából, nekem ne csörögjön
A váltót, a hátsó difit, a motort nem töltöm túl. Az osztómű volt túllöttyentve gyárilag, mikor azt töltöttem fel előkerült az emelő... Elég bátran használtam is féloldalra döntve, mert marha nehéz kinyitni a csavart meg betölteni az olajat. Gondoltam majd leengedem, ha valami nem jó.Első úton úgy tűnt mintha valamiért remegne a motor a kocsiban, akkor úgy volt leengedek belöle. De azóta semmit sem veszek észre, így maradt.
-
TommyY2
tag
válasz
TommyY2 #66968 üzenetére
Ma átcseréltettem az ELM327 chippel szerette kütyüt egy wifi-s Vgate Icar2 eszközre, ami jóval drágább, remélem, hogy megbizhatóbb is, fő a biztonság.
Érdekes, hogy a teszt szoftver azt irja, hogy ebben is ELM327 chip van. 2.2 verzió.
Lehet, hogy nem tud többet, de legalább nem lóg ki a burkolat alól, meg automatikusan készenlétbe helyezi magát 30 perc után, igy nem meriti le az akkut.
TommyY
-
tboldi
nagyúr
-
válasz
TommyY2 #66958 üzenetére
3.36$-ért vettem 2016-ban egyet, a legolcsóbb bluetooth-os verziót.
Opel Vectra B, Corsa C, Astra J, Suzuki Swift 2005 ami hirtelen eszembe jut - ezekkel biztosan használtam és egyikkel sem volt gond. Swiften rendszeresen ezzel törlöm a P0420-at.Modernebb autóhoz egyébként valami komolyabbat érdemes venni szerintem, amivel dpf-et, vagy márka specifikus dolgokat is lehet nézni.
-
beef
őstag
válasz
TommyY2 #66958 üzenetére
Ezt nem tudom. Nekem kétféle van, egy USB-s, ami tökéletesen működik, meg egy wifis, ebből 2 is, (Aermotor Wifi). De ha ezeket rádugom, akkor csak a kiolvasással úgy meg bolondítja az autó elektronikáját, hogy elmegy a kormányszervó, meg folyamatos ESP hibát és még ki tudja mit jelez. Ha kihúzom, akkor a szervó helyrejön, a hibajelzések meg néhány km után.
Szóval életveszélyes. -
beef
őstag
válasz
TommyY2 #66937 üzenetére
Megpróbálhatod ezt is: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.malykh.szviewer.android
-
válasz
TommyY2 #66543 üzenetére
...nagyon hitelesnek tűnt a szervizkönyve, a benne vezett km-állásokkal. Nem egy tollal és frissen kitöltött volt a füzet.
Ott szervizelték ahol vették, a szervizkönyves pecséten lévő cég még a rendszámtábla kereten is látható volt. A motortérben azon cég utolsó szerviz-cimkéje is még fellelhető volt egyező adatokkal. Szóval nagy valószínűséggel nem tekert az órája. Persze semmi sem biztos az autós bizniszben.
-
válasz
TommyY2 #66540 üzenetére
Nem tudom milyen felszereltségű az autó, nem értem a Suzuki besorolásait. Amikor kerestük akkor a nejemnek egy kérése volt, h legyen benne klíma. Alapból az 1,2-es verziót támogadtam, hosszú út volt a vásárlásig, mert nem találtunk megfelelőt. Majd Szegeden egy kereskedésben ráleltünk erre. Klíma, azt hiszem négy légzsák, ülés és tükörfűtés, ABS, ESP, ködlámpa, alufelni, és szép libafos színű.
(A Zasszony szerint almazöld.) Németországi az autó, 65e km volt a vásárlásakor benne. Vezetett szervizkönyves, ennek ellenére amikor elhoztuk egy márkaszervizben még ráköltöttünk laza 200 ezret. Azóta ki kellett cserélni a klímahűtőt, a kipufogót is, mindkettő kilyukadt. Valóban szarok az utak, annak ellenére, h a Zasszony óvatos duhaj, volt már a két lengőkar is cserélve. A műszakin meg úgy ment át, h a műszakiztató nagy cég egyik felső vezetője a barátom, sőt a vizsga ára is csak 16300 HUF volt nekem.
Nem tudom hogy csinálta, mert állítólag ez hatósági áras, de szívesen átküldöm privátba a számlát. Az első átnézést, nagy szervizt is ők csinálták, és azon a számlán is volt egy pár nullás tétel, szóval az sem annyi lett volna. Ezt hívják kapcsolati tőkének.
Ennek ellenére böcsülettel megcsinálták akkor is, és minden átvizsgáláson szintén akkurátusan átnézik.
-
beef
őstag
válasz
TommyY2 #66492 üzenetére
És mire vagy kíváncsi?
A második egyértelmű, azon nincs mit megvitatni.
Az elsőnél meg a Suzuki szerintem attól fillérbaszóbb, hogy beépítsen ilyet figyelő elektronikát
Esetleg az új, eleve LED-eseknél már lehet van normális CAN-BUS rendszer, de oda meg úgy sem lehet berakni ezeket. -
dethroner
veterán
válasz
TommyY2 #66471 üzenetére
Régi rönőmon volt utólagos menetfény. Románcigányoktól a vásárban vettem E-jeles, tehát hivatalosan is használható
DRL-t, kb 5000 forintért, egy megaszakító relét kb 100 forintért. Motortérben haver keresett olyan áramszálat, ami a gyújtás ráadásakor mindig áram alatt van, erről kapta az áramot, majd a megaszakító relét rákötötte a tompítotthoz futó szálra, tehát amikor a tompítottat felkapcsoltam, a relé bontotta a DRL-t.
-
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
válasz
TommyY2 #66468 üzenetére
Soros-párhuzamos kapcsolással oldottam meg, az egyik relé azt kapcsolta. Sorosan 50% DRL, párhuzamosan 100%. Így nem kell hozzá külön eszköz, dióda is csak a jelvezetékre kell, ahonnan szeded a tompítottat, ami kikapcsolja. Az egész kóceráj 1 biztosítékon volt (a kínai kábelkorbácson van alapból).
-
válasz
TommyY2 #66462 üzenetére
Szia!
Kicsit most mérges vagyok......magamra. Egy pár napja dobtam ki egy vezérlő elektronikát. Vagy két évig kerülgettem, annyi sok haszontalan dolgom összegyűlt, és ahogy ez lenni szokott most bizony jó lenne Neked! Nem tudom mennyi a kereted rá, de én a helyedben megvenném a gyári kábelköteget, a kapcsolót hozzá és beraknám a helyére, majd abból már tudsz építkezni. Nehéz napom volt ma, kettőig nem tudok most gondolkodni, de igyekszem segíteni. Kereslek majd priviben.
-
Moleman
addikt
válasz
TommyY2 #66462 üzenetére
A csökkentett fényerejű refi fehérnek számít, én azon a vonalon indulnék el.
Az előző autómban csináltam meg azt, hogy a ködlámpát 65 wattos H9 izzókkal aránylag magasra céloztam, mint kiegészítő reflektor, és az ment 50%-on, mint menetfény. A tompított lekapcsolta, a reflektorral együtt pedig 100%-on ment. Külön relézve oldottam meg az egészet. Műszakira mindig kikapcsoltam, de mióta eladtam, a következő tulaj már háromszor műszakiztatta, megnézték, jól működik, megfelelt.
Pedig a H9 izzóban nincs E-jel.
Úgyhogy ha tudsz szerezni olcsón köldlámpát, akkor azzal ugyanezt meg tudod csinálni, ha nem, akkor marad a refis megoldás, kérdés, hogy a kupakon át hogy hozod ki a refi kábeleit (nem tudom pontosan, hogy van a Splash-nél).
Én egy 4 és egy 5-lábú relével csináltam meg a kapcsolást (a 4 lábúhoz egy komplett kínai xenon kábelkorbács is volt
) .
Szerintem amúgy praktikusabb a refis megoldás, mert magasabban van, bukkanón hamarabb látja meg a lámpád a szembejövő.
-
Janusz001
őstag
válasz
TommyY2 #66411 üzenetére
Asszony is pár hete rendezte le az alig fél éves scross -át. 10 méterről már szinte semmi sérülés nem látszik, de van a fényszórón kis repedés, eltört a hűtőrács egyik patentja +pár műanyag idom deformálódott, valamint a motorháztetőn is minimális nyomódás (ezt nem vették cserére, újrafényezés lesz) , nagyságrendileg 1.2misi lesz casco -ra.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #65932 üzenetére
Még nem raktam fel a nyárikat, múltkori fékezős buli óta nem kellett menni sehová, illetve várom a mai esőt, hogy visszanyerjem a bizodalmam a téli gumijaimba. De rá fogok nézni enyém milyen. Úgy tudom nem egyforma tárcsákkal szerelik a miótónkat, nekem pld van a tárcsában meg a kerékagyban is csavarnak helye, csak a kettő nem fedi egymást így nem lehet csavart tenni bele ha akarnék se.
De ez tuti centír, nem a teótód rakta bele. Havanazenyémbeilyen, hanincs.
2ozz: múltkori aggályaim, hogy nem tekergetem a kormányt fékezés közben átírta a nyusszancs, szépen lehet tekergetni a kornyámt és az amtró arra is megyen egyből.
-
Qtya123
őstag
válasz
TommyY2 #65932 üzenetére
Nem lesz semmi gond, hogy nincsenek bent a csavarok. A Swiftben én vissza se tettem, mert úgy bele voltak gyógyulva, hogy féktárcsa cserekor irdatlanul szívtam velük.
A Crossban viszont benne van, sőt össze is voltak jelölve kék színnel, mint ahogy oly sok többi csavar is.
Nem tudom mi újonnan ez a spórolás, hogy gyárilag nem raknak bele. -
ViZo72
tag
válasz
TommyY2 #64725 üzenetére
Múltkor volt egy "vita" valahol, hogy pasztával vagy anélkül csináld a gyertyacserét.
(S-Cross vagy Viatra topik volt lehetett).
Az egyik vélemény az volt, hogy idióta a gyár, mert láthatóan nem használt pasztát a gyertyák berakásakor.
Aztán valaki hozott egy infót NGK oldalról, hogy nem kell pasztázni, mert a gyertya gyártója ellátja megfelelő bevonatokkal a menetet.
Ez védi is a menet, ill ezzel a bevonattal együtt vannak kalkulálva a meghúzási nyomtatékok.
Sőt úgy fogalmaznak "leválasztó" tulajdonsága is van, hogy kitekerésnél ne legyen gond.
Ha Te összekened valami mással, megváltozik ez a tulajdonsága (gondolom a súrlódása) és vagy nem húzod meg eléggé vagy túlhúzod.
Illetve legközelebb ha ki akarod szedni, akkor is másképp viselkedhet, mert "felülbíráltad" a gyári bevonatot.Meg is találtam közben, íme az NKG oldala, első pont érdekes most (illetve a 4. is idevág).
https://ngksparkplugs.com/en/resources/5-things-you-should-know-about-spark-plugsNem vitaindító, csak elgondolkodtató, én például nem tudtam erről a bevonatos dologról, nekem érdekes infó.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #64664 üzenetére
0,9et megivott a difi simán. Nem ment mellé, csak mikor megtelt pont jókor álltam meg, olyan 20csepp ment az aknába, megemeltem jobbról ne petyegjen a fejemre
Volt viszont bronz kopadék az olajban. Így ez a gl4 gl5ös olaj pont jónak ígérkezik, mivel a bronz meg a csak gl5 nem barátok. -
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #64662 üzenetére
Neked is allgripes a géped?
Ez most a hátulja, nem akartam mindkét lábamon lőni magam, ha valami nem úgy sül el mint terveztem :-)
[Ez ment bele] majd jelzem 1-2 hónap múlva mit gondolok róla.
Neked milyen a motorban a motul eco? -
válasz
TommyY2 #63848 üzenetére
Nálunk 4 részből tevődik össze az autóhasználat.
Helyi járat: Pár km, bolt, piac, szülők stb. - Ignis
Munkahely: hajnalban - este, 12.4km - 12.4km - Cross
Bp és környéke: ilyenkor oda vissza 60-100km kötött és a két indítás között annyi idő telik el, hogy legalább langyos még a motor. - Cross
Anyós járat: 2*93Km M3. Ilyenkor r.szűrő regenerálás magas fordulaton. - Cross
Legritkábban ennél nagyobb távok ha neki indulunk a világnak, ilyenkor több száz km-et mennek bele / nap.
Szóval sztem nekem rendben van a melegedés.Meg Mellé és nem szoktam mindig cammotni. Hajtom ha lehet.
-
tatararpad
őstag
válasz
TommyY2 #62796 üzenetére
Nekem is van egy Xiaomi hordozható kompresszor, sajnos leengedni nem tud, de ezen az egy dolgon kívül nyomásállításokra mindig elég volt, ha meg teljesen fújni kellene ott az autós kompresszor a csomagtartóban. Én sem érzem ezt akkora nyűgnek, persze ha a benzinkúton kilógó seggel gugolva kellene mindig csinálni, nem kényelmesen a garázsban, akkor lehet én is máshogy éreznék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Spórolós topik
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sziku69: Szólánc.
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 (5K vagy 2 x 4K felbontás) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest