- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btotyi
tag
válasz btotyi #62642 üzenetére
itt a fordítás
A Suzuki várhatóan november óta mintegy 66 000 járművet hív vissza Németországban. Amint a német központ szóvivője kérésre bejelentette, a szerződéses társaságoknak ellenőrizniük kell a vákuumszivattyú visszacsapó szelepét az autók számára, és szükség esetén cserélniük kell. Pontosabban, a Baleno (EW típus), a Swift, a Swift Sport (mindkettő AZ típusú), az SX4 S-Cross, az S-Cross (mindkettő JY típusú) és a Vitara (LY típusú), a háromhengeres K10C benzinmotorral foglalkozik, valamint a két négyhengeres benzinmotor, a K14C és a K14D .
A belső minőség-ellenőrzés megállapította, hogy ezekben az egységekben a szelep megduzzadhat az üzemanyag- és motorolaj-adalékanyagok miatt - mondta a szóvivő. "Ez azt jelentheti, hogy a vákuumrendszer funkciója ideiglenesen korlátozható, ami inaktív féknövelőt eredményezhet" - magyarázta a lehetséges következményeket. -
dethroner
veterán
válasz btotyi #65997 üzenetére
Igen, idehaza nincs még engedély, de a lumenet oldalán az egyik érdeklődőnek ezt a választ írták:
A magyarországi engedélyeztetés a német engedélyek alapján folyamatban van.
Amennyiben felelős hivatal elfogadja a kérelmet, nálunk is használható lesz a gyártó által vizsgált és engedélyeztetett modellekben. (Ennél hosszabb válasz nem lenne objektív.)
Tehát nem reménytelen idehaza sem. Meg talán arra is kapunk választ egyszer, hogy miért lehet az egyik kocsiba beszerelni, míg egy másikba nem.TC ilyen ledes "tesztekben" kizárólag arra megy, hogy a legótvarabb aliexpresses szarokat bemutassák. Ahelyett hogy az olyan vackok mellett megmutatnák az említett osram ledeket is, még ha egyenlőre nincs is engedélyük idehaza, hátha egy ilyen nyilvános bemutatóval lehetne nyomást gyakorolni az engedélyező hatóságokra. De mivel az ilyen tc cikkek csak arra szolgálnak hogy elriasszák a népet a ledek használatától, gondolom tartanak attól hogy a bemutató hatására az engedély hiánya ellenére megugrana az osram ledek használata és ez az ő saruk lenne. Pedig ha a tájékoztatás lenne a céljuk, akkor megmutathatnák hogy az osram-on kívül más gyártóknak is sikerült már tökéletes vetítési képet adó ledeket gyártani, egy összesítés [itt] Vagy ha videókat nézne a fórumozó, [ez] a pasi elég érdekes autós cuccokat tesztel nagyon jól, érthetően. Vagy még [itt] az egyik kedvencem, valós körülmények között autó izzók, ledek. Én úgy látom ezeknél, sose villog a szembejövő.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz btotyi #66157 üzenetére
Hát. Megnézem, lehet asszony beállította. Nekem is sok idő volt, míg összeraktam a pty alarm szöveget, mert csak egy pillanatra csinálja mai napig, de nekem vidéken is volt ilyen tapasztalatom.
Kikapcsolni én sem jöttem rá, hogy lehet, google sajna nem segített.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz btotyi #66160 üzenetére
Nekem akkor is csinálta, mikor egyetlen adó se volt behangolva.
Vagy valamelyik gyárilag beállított frekvencia pont adóra esett volna? Megpróbálom mindet 87.5 MHz-re állítani, hátha.#66161 bence1024
Megfelelő, nem is fog elütni, mert ez nem színezett izzó.
A kicsit színezett night breakerek kék része is csak a távolsági izzószál fölé esik, tompítottnál nincs színezés. A nem duplaszálas izzóknál pedig csak látványelem, semmi hatása a kék burkolatnak.Sokan panaszkodnak, hogy keveset bírnak ezek az izzók, folyamatos tompított üzemben elképzelhető, hogy tényleg hamarabb elfárad. Nekem nappali menetfény mellett sosem égett ki (H11 NB Lasert használtam évekig).
-
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!