- Fotók, videók mobillal
- Tokba kerülnek a Pixel 10 mágnesei
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Érkezik a Samsung Health előfizetés?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubis_9
addikt
válasz
#16820480 #2841 üzenetére
Köszi a sok ötletet. Amire most válaszolni tudok, az az, hogy 64 bites 12.1-es OpenSUSE-t használok. A többire csak akkor tudok válaszolni, ha otthon leszek.
smplayer-t kifogom próbálni. Amúgy UBUNTU alatt nem volt ilyen video gond. Ott a net volt rossz.
"vlc-hez felvetted a külső szoftvertárolót" ezt hogy kell csinálni? Bocs, de kezdő vagyok Linuxban. -
Anubis_9
addikt
válasz
#16820480 #2839 üzenetére
Szia!
Szóval Intel Corei5 2500K a CPU-m neve. Ebben integrált VGA van (IGP). Olyan az alaplap, hogy fel van készítve ilyen CPU-k fogadására, vagyis van rajta HDMI kimenet (ezen van kötve a TV-re a gép). Nincs dedikált VGA kártyám éppen ezért.
VLC player-t töltöttem le, ezzel próbáltam az MKV-ket. De ha úgy emlékszem, AVI-nál is ugyan ez volt a helyzet, ahogy Youtube alatt is, akár 1080p, akár SD felbontás volt beállítva. Firefoxot használok, ami alapban rajta volt. Ennek a flashplayerét frissítettem a legújabbra (Adobe flashplayer).Köszi!
-
floatr
veterán
válasz
#16820480 #2373 üzenetére
Velkam
Éreztem, hogy te generálod a forgalmat itt mostanában
Nekem a frissítéskezelő mechanizmusok tűntek a leggyengébb láncszemnek süsünél. Nem tudok szabadulni az apt-től, bármennyire is GUI-alapokon próbálom ezt megoldani. GS alatt találtál már értelmes sysmonitor megoldást a conky-n kívül?
FYI nemrég olvastam, hogy a debian-nál alakulgat megint valami rolling
-
ludla
őstag
válasz
#16820480 #2371 üzenetére
Nálam is előfordul hogy megáll a frissítés kezelő, nem szoktam vele foglalkozni a Yastból szoktam manuálisan frissíteni.