- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Netfone
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubis_9
addikt
válasz
#16820480 #2841 üzenetére
Köszi a sok ötletet. Amire most válaszolni tudok, az az, hogy 64 bites 12.1-es OpenSUSE-t használok. A többire csak akkor tudok válaszolni, ha otthon leszek.
smplayer-t kifogom próbálni. Amúgy UBUNTU alatt nem volt ilyen video gond. Ott a net volt rossz.
"vlc-hez felvetted a külső szoftvertárolót" ezt hogy kell csinálni? Bocs, de kezdő vagyok Linuxban. -
Anubis_9
addikt
válasz
#16820480 #2839 üzenetére
Szia!
Szóval Intel Corei5 2500K a CPU-m neve. Ebben integrált VGA van (IGP). Olyan az alaplap, hogy fel van készítve ilyen CPU-k fogadására, vagyis van rajta HDMI kimenet (ezen van kötve a TV-re a gép). Nincs dedikált VGA kártyám éppen ezért.
VLC player-t töltöttem le, ezzel próbáltam az MKV-ket. De ha úgy emlékszem, AVI-nál is ugyan ez volt a helyzet, ahogy Youtube alatt is, akár 1080p, akár SD felbontás volt beállítva. Firefoxot használok, ami alapban rajta volt. Ennek a flashplayerét frissítettem a legújabbra (Adobe flashplayer).Köszi!
-
Anubis_9
addikt
Automatikusan felajánlotta a következőket:
/swap 2 GB
/ 20 GB
/home a maradék a 120GB-ból.sheratan: nem szoktam használni a hibernálás, így nem lesz akkor szükségem ekkora swap-re.
Eddig minden működik: a legfontosabb, hogy a 15 megás ADSL netem is megvan, ugyanis UBUNTU alatt max. 2-3 megás netet tudtam mérni, de az is folyton szakadozott. Itt ilyen probléma nincs.
Ami egyelőre fejtörtént okoz, az az, hogy szakadoznak az mkv-k VLC lejátszóval. Sőt: Youtube alatt sem folyamatosak a videók. Erre esetleg tipp vkitől?Köszi!
-
Anubis_9
addikt
Sziasztok!