- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Piftuka #161969 üzenetére
Én a QD OLED -et preferálom, de S90D -nél csak a 65 colosban van az a panel. Utána nagyobbat kell ugrani az S95D -ig.
WOLED -ből én LG -t vennék. C4 vagy B4. Viszont utóbbi nem mindig van jó áron.
Pl. az említett 55 colos méretben még szerintem WOLED panellel is jobb választás egy 55S90D. C4 meg szintén nem sokkal drágább.
Philips van még szintén WOLED panellel, de azokat én annyira nem ismerem. Vhiktor jobban képben van. Vagy a TV ajánlós, esetleg az OLED topik.
Szerintem low budget, illetve jó ár-érték arányban a TCL a nyerő. Ott viszont nincs OLED, így sima QLED vagy mini LED TV -k között lehet körülnézni.
Felette, ha én most vennék OLED TV -t, akkor LG C-G széria, vagy Samsung -ból az S90-S95 szériából QD OLED -ek. Pénztárca függő.
Szerk.:
Bár ha jól gondolom S95D és G4 már nem játszik nálad, de azért érdemes megemlíteni, hogy előbbit ajánlott megnézni személyesen is. S95D kapott egy matt fóliát, így nem mindenkinek jön be. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Piftuka #161944 üzenetére
Több cég és biztosító dolgozik velük. Illetve igen, ezek közé tartozik a Samsung és a Hisense is. Szerintem mindig közepes volt. Sokan rossz tapasztalattal távoztak tőlük, és mostanában sem más a megítélése.
Egy fokkal talán jobb a TCL szervize, de az sem kiemelkedő. Gondolom azért nézted a Hisense márkát, mert jó az ár-értek arány, ami igaz az említett TCL -re is.
-
válasz
Piftuka #158873 üzenetére
Az
Csak a Samsung az ilyen felhasználói élmény megoldásokkal éri el, hogy többet semmiből ne akarjak Samsungot. Watch 4-el se vagyok kibékülve..
Azóta, hogy a kommentet írtam, és megvolt az előtte lévő áramtalanítás, egyenlőre még nem produkál semmi tünetet. Úgyhogy azóta még nem.
-
Roland861010
veterán
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Piftuka #158718 üzenetére
Köszi a leírást, de ezzel a részével nincs gondom. Szépen le van írva. Illetve kötöttem már ilyen biztosításokat, csak nem a MM -nál. Persze ettől függetlenül hasznos, és átnéztem én is a hozzászólásod, hogy kimaradt -e nálam valamilyen infó.
Tegnap beszéltem az ügyfélszolgálattal. Ők nem tudtak ebben segíteni. Köszi a tippet, mert az okosvonallal nem próbálkoztam. Mindjárt felhívom őket.
Szerk.:
Ráadásul az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy az üzletben kell megkérdeznem... Jó lett volna, ha helyette inkább ezt az okosvonalat javasolják. -
Bandeee82
tag
válasz
Piftuka #158569 üzenetére
Tegnap hoztam el Budaörsről az utolsó 65-os LG C3-at, szóval már megvan. Joy kuponnal sikerült, bár tuti jövő hét pénteken még olcsóbb lesz valamennyire, már ahol lehet majd kapni.
Még nem tettem, de hétfőn ennek akarok utánanézni, hogy mivel már nincs ügy, hogyan tudnék bejelentést tenni, hogy nézzenek már rájuk, másokkal már ne csinálják ezt meg. Ahogy hallani, eléggé problémás a cég és a szerviz is. Illetve a Samsungnak is írok még egy utolsót, hogy miként kellett volna kezelni az ügyet és hogy rohadtul kezdjenek el változni pozitív irányba. Addig is minél többen kerüljék el őket!
-
Bandeee82
tag
válasz
Piftuka #158477 üzenetére
Már az sokat elmond a két cégről, hogy sehol senki nem vállalja a nevét. Ha hivod a Samsung ügyfélszolgálatot, akkor az ügyintéző keresztnevet mond. Emailben kivárják a 30 napot a válasszal, az aláírás név nélkül van persze. Ha a szervizből hívnak, nem mutatkoznak be, ha a központi számukat hivod, ott sem. Ja és a szerviz egy mobilról hív, nek pedig a központi számról, nehogy maradjon nyoma a hívásnak, mert ugye azt rögzíteni kéne...
A MediaMarkt ennek az ellenkezője, mindenki rövid időn belül hív, ír, válaszol és névvel! -
Bandeee82
tag
válasz
Piftuka #158348 üzenetére
Megvárom, hogy az első írásos panaszomtól is elteljen 30 nap, ez jövő hét vége, és akkor indítom el a Békéltető és egyéb dolgokat. Akkora már az első bejelentés óta 2 hónap fog eltelni mellesleg. Van olyan internetes oldal vajon, akit érdekelhet a sztori? Jó lenne több nyilvánosságot adni az ilyen ügyeknek.
-
bisiz
tag
válasz
Piftuka #139950 üzenetére
Köszi! Nagy tragédia azért nincs. Pozitívumut is mondjak...ejszaka érezni hogy 480 dimming zóna van a tvn mert alig van blooming meg HDRben is. A fényerő brutális és a tükröződés pedig annyira minimalis, hogy nem látom magamat a tvben kikapcsolt állapotnal se
Nappaliba biztos, hogy ez a legjobb választás. Szerintem nincs más alternatíva. Csak fura volt az előző évi Qledhez képest ez. De mondták hogy sokkal színhubb lett a 2019es modell csak engem az sosem erddkelt. Sokkal inkább az hogy minél látványosabb legyen a kép, de ésszerű kereteken belül. Értsd nem vivid mód és társai.
-
kisjimy
aktív tag
-
stilo18
addikt
válasz
Piftuka #139838 üzenetére
Hát ha az Rtings tesztre gondolsz, akkor ott az Ru8000-esnek kisebb kontrasztja van, mint az MU8000-esnek.
Nem beszélve a fényerőröl, a nagyon nagyon jól működő tükröződésgátló bevonatról... Ezeket már nem kapta meg az RU8 sajnos.One connect Box - ról nem is beszélve.
A szemforgatós (én gondolkodósnak hívom amúgy) smiley nálam nem gúny vagy negatív jelző
-
fauv
őstag
válasz
Piftuka #139691 üzenetére
Tesztek alapján / ha hihet neki az ember /, gíakorlatilag nem sok különbséget ír. Sőt [Samsung Q80 / Q80R QLED vs Samsung Q9FN / Q9 / Q9F QLED 2018] a 80.ast jobbnak is írja.
Persze ettől függetlenül, biztos igazad lehet, hisz a saját tapasztalat az igazi.
-
válasz
Piftuka #139516 üzenetére
Én is úgy vettem észre, ha a tartót mozdítom, mozdul a hátlap is. Nem figyeltem, hogy van e fényszivàrgàs, igazából annyira nem vagyok visualofil. Viszont az igaz, hogy ha a Tv-t igazítom, nyekeg rettenetesen, inkább a fali kart szoktam igazítani, még ha nehéz is benyúlni mögé. A másik bajom, hogy a doboza is iszonyú gyenge volt, költözés során szét is tört a hungarocell, ki is dobtam. A javítás miatt viszont fel kell vinnem Pestre. Van valami javaslat, hogy érdemes szállítani? Esetleg hogy tudok gyári kartont beszerezni hozzá?
-
Celtis
veterán
-
gyeniko
őstag
válasz
Piftuka #139406 üzenetére
Sajnálattal olvasom soraidat, mert az eddigi hozzászólásaid alapján többre számítottam...
Nem ismerem Memmaao-t, viszont igen jól ismerem az üzleti életet, minden irányból (egyszerű beosztottként, ügyvezetőként, tulajdonosként, beszállítóként és trénerként (nem edző!!!) is tapasztaltam/tapasztalom a magyar nagyvállalatok és nemzetközi cégek hitvallását, policy-it, a ismerem néhányuk szervezeti rendszerét és napi gyakorlatát. Anélkül, hogy közelebbről ismerném a Samsungot, biztos vagyok benne, hogy nem úgy működik a rendszerük, ahogy elképzeled. Egyszerűen azért nem, mert a piac törvényszerűségei már réges régen megbuktatták volna őket. Azok az vélemények, elképzelések, amelyeket itt néhányan leírtok, egyes negatív eseteken alapulnak, melyek a rendszeres fejtágítás, képzés (= tréning) ellenére mindenhol vannak, ráadásul arányosan a munkavállalók számával, illetve a kevésbé fejlett országokban még fokozottabban. Ma, amikor technikailag bárki, bármiről készíthet kép/hang felvételt, nagyon rizikós már az üzleti etikai normák megszegése is, nem beszélve a Btk. határait feszegető marhaságokról. Nem vitatom, hogy bármelyik cégnél lehetnek nem megfelelő promoterek, ha kirúgják a Sony-tól, megy az LG-hez, majd a Samsunghoz, stb. Amit vitatok az az, hogy pl. a Smsung ösztönzi baromságokra a munkavállalóit, vagy eltűri az etikátlan viselkedést. Nekem eddigi életemben (ami nem számít teljesen átlagosnak), még Magyarországon sem volt semmilyen rossz tapasztalatom nagyvállalatokkal (kivéve építőipar), nyugat és észak Európában még az építőiparban sem. Igaz, egyetlen rossz példát már hallottam nagy német márkakereskedővel kapcsolatban (eltitkolta a nagy értékű autó korábbi sérülését), amikor ez kiderült, akkor viszont a vásárlástól visszalépő vevőnek az autó árának 5%-át fizette ki, hogy ne csináljon balhét, mert azonnal megvonták volna a márkakereskedői jogosultságát. Az, hogy vannak hibák, elkerülhetetlen. Sajnos az is, hogy vannak nem odvaló munkavállalók is, akik pontosan a hasonló általánosításokon keresztül okoznak károkat a munkáltatójuknak. -
válasz
Piftuka #139404 üzenetére
AZ ottani rendszer alatt azt érted, hogy teljesítmény orientált a bérezés? Ez hol nincs így a fogyasztói szférában? Rendszeresen kapnak oktatást, ami elvárt, hogy tisztában legyen a termékekkel a promóter, és el van számoltatva, ha mondjuk szúrópróbaszerűen ellenőrizve vannak és nem csinálják a dolgukat. Ha jól teljesítenek, akkor a bérüket X szorzóval kapják meg. Ha megbuknak egy ellenőrzésen, akkor levonás jár. Hol itt a hiba. Bemegy ellenőrizni a feed market manager, és azt látja, a Samsung promoter a Nescafé lánynak csapja a szelet 15 perce. Odamegy, megrángat egy Samsung telefon riasztó kábelt, bejelez a polc. Odajön a promóter, mérgesen néz, meg sem kérdezi, segíthet e, kikapcsolja a riasztót. Visszamegy udvarolni. Munkaidőben. És ezért jobb órabért kap, mint én kezdő orvosként kaptam. Samsung ingben van a promóter, elvárt, hogy a márkát megfelelően képviselje. De én nem nagyon találkoztam olyan promoterrel, aki rám akart volna sózni bármit, amire nem volt szükségem. Legyen szó Samsung, Sony, LG termékről. És volt, hogy Samsung promóter ajanlotta az LG terméket.
-
gyeniko
őstag
válasz
Piftuka #139372 üzenetére
"A Samsung üzletpolitikája a legvisszataszítóbb a tévék piacán. Az elmúlt években minden évben eggyel lejjebb pozicionálták - tudásban, minőségben - az aktuális sorozataikat. (Persze erről a felhasználók zöme mit sem tudott, illetve tud.)"
Én elfogadom, hogy neked "visszataszító", de a valóságban semmi csalfa dolgot nem csinálnak. A készülékeiknek ugyanazok a műszaki paraméterei érhetőek el a honlapjukon, mint a többi nagy gyártó készülékeinél, nem állítanak valótlanságot. Kicsit hasonló ez ahhoz, amikor egy 10 m Ft-os új autót akar venni valaki, a konfigurálás közben derül ki, hogy ebben az árban még nincs benne pl. az ülés fűtés, a vevő pedig felháborodik és telekiabálja a fórumokat azzal, hogy mennyire gagyi ez a gyártó, hogy ennyi pénzért nem "jár" az ülés fűtés. Amennyiben viszont a promotereik megtévesztik a vásárlót, az nagyon elítélendő, de abban biztos vagyok, hogy nem a Samsung kéri ezt tőlük. A Samsung nyilván jutalmazza az értékesítést, a promoter (mint jó magyar ember) pedig a saját etikai normái szerint végzi a munkáját.
-
válasz
Piftuka #139372 üzenetére
A pécsi MM barna árus promótere, Gábor nagyon is érti a szakmáját! És nem.fig rád sózni egy újabb, de drágább tévét, ha a régi jobb. Hidd el, a legtöbb promóter nagyon is tisztában van a tv összes apró részletével. Eléggé bennfentes vagyok a témában, mert az ikertesóm az országos feed market manager, trade intelligent a samsungnál.
-
-
mpo
veterán
válasz
Piftuka #139023 üzenetére
Érettségi tételre változtatási javaslat:
1. Ki volt 1965-ben a mezőgazdasági miniszter?
Helyette:
- Mi a különbség gyártói és bolti garancia között?
- Mi a hátránya a külföldi áfával forgalmazó boltoknak?
Még pár fogyasztóvédelmi és hitelre vonatkozó kérdés is lehetne.
A háztartási gépek műszaki tartalmának ismerete.Ha az emberek tájékozottabbak lennének, sok márka és bolt megszűnne.
-
PuMbA
titán
válasz
Piftuka #110279 üzenetére
Közben elolvastam az RTINGS metódusát a 10bit meghatározására:
"We verify color depth while performing our picture test. We first send our gradient test photo to our TV over an 8-bit signal and note the appearance of the gradient. We then change the Photoshop signal output to 1080p @ 60 hz @ 10-bit and send it again. If the reproduction is improved, it means the TV supports 10-bit color. We do not differentiate between native 10-bit color and 8-bit color + dithering because we score the end result of how smooth the gradient is."
Lényeg a lényeg, ha a 8 bites kimenet után a 10bit-re átállva simább átmeneteket látnak, akkor megadják a TV-nek a 10bit-es eredményt még akkor is, hogyha 8 bit + ditheringgel dolgozik a TV, mert a végeredmény hasonló a 10bit-hez
Azért használják ezt a módszert, mert több olcsó 10bites TV rosszabb színátmenetet produkál, mint egy jobb 8 bites és így teljes lenne a káosz. Szóval önmagában a számokra hagyatkozni néha tévedés és ez egy jó példa erre.
-
PuMbA
titán
válasz
Piftuka #110262 üzenetére
Én is elégedett vagyok a KU6000-rel
Múltkor bementem a Media Markt-ba, de hidegen hagyott az OLED meg az 1 milliós TV-k. Annyira azért nem volt jobb képük, csak a 100Hz-et hiányolom néha sport esetén a KU6000-ből, de simán el kell fogadni.
(#110277) Piftuka: Értem
(#110275) Pumma: Topik zárható
-
tothpisti21
csendes tag
válasz
Piftuka #110107 üzenetére
Köszönöm szépen, nezegettem amiket linkeltél hát sehogy nem találok olyat ami 100%-ra biztos hogy jó lenne hozzá
elég egy darab egyszer csak igazad van, és jó a használt de azt sem találok...média Markt vagy ilyen üzletekben érthetnek annyit hozzá hogy tudjanak segíteni vajon?
Az a baj a gyári könyve sincs meg már...
-
tothpisti21
csendes tag
válasz
Piftuka #110105 üzenetére
Köszönöm szépen a választ, igazából nem muszáj újnak lennie, az jó lenne ha usb-rol lehetne tölteni, most vasarolom meg ezt a tvt, csak nincs hozzá szemüveg azért kértem segítséget...
Amúgy a tv-vel kapcsolatban mi a véleményed jó vétel szerinted 60k-ért? Karcmentes nagyon szép állapotban van..
-
devil-k
nagyúr
válasz
Piftuka #64227 üzenetére
Már ne haragudj, de ennyi sületlenséget, amit az utolsó 3 hozzászólásodban leírtál, már rég olvastam. Szerintem neked mindegy lenne, ha FHD-t vagy UHD-t néznél 10 méter távolságból. Arról nem is beszélve, hogy nem érted a FHD lényegét.
"mondjuk egy akciófilm esetében, közeli, "pásztázó" felvételen a mesterlövész 3 másodpercig mutatott fegyverén csak #@&<@, M2&<2, vagy M24A2 felirat olvasható el... nos ennek az ég világon semmi jelentősége nincsen."
Pont ez a lényege, hogy el tudjam olvasni...
drmotto
Az F7000 prémium kategória, az F6670 pedig nem. Az F7000 képe messze jobb, mint az utóbbié. Érdemes lenne mind a kettőt szemügyre venned. -
Gicz
addikt
válasz
Piftuka #64224 üzenetére
"Hogy az a kép most hány pixelből áll, vagy hogy mondjuk egy akciófilm esetében, közeli, "pásztázó" felvételen a mesterlövész 3 másodpercig mutatott fegyverén csak #@&<@, M2&<2, vagy M24A2 felirat olvasható el... nos ennek az ég világon semmi jelentősége nincsen."
Inkább fogalmazzunk úgy, h Neked nem számít. nekem számít. 3 méterről 50" fullhd-n nem fogod elolvasni az 5-6 pixel magas feliratokat, és nem fogod olyan részletességben látni egy tájképet sem, akár mozog akár áll. Neked ez nem fontos Nekem viszont az, és minek "pazaroljam el" az ott lévő részleteket, ha csak annyi a dolgom h közelebb húzom a fotelt?
-
kecsawi
senior tag
válasz
Piftuka #64224 üzenetére
Ez most szerintem hülyeség amit állítasz! Nézési távolságon kívül a szem nem tud különbséget tenni, messziről a 720p ugyanolyan szép, mint az 1080p azon belül, meg látod a különbséget! (A szolgáltatók nem véletlen 720p képet küldenek adásba, nagy % nem látja a különbséget a HD és FHD között.)
-
gyeniko
őstag
válasz
Piftuka #63697 üzenetére
hello28: Szerintem, csak akkor vedd meg a magasabb kategóriás masinát, ha áldozol a kalibrálására. Ha csak szemre állítgatod, akkor nem biztos, hogy kihozod belőlük a képeik közötti különbséget. Lesz 2 "hamis" képed, melyeknek nem lesz közük a valósághoz és még azt sem biztos, hogy fogod tudni, hogy melyik áll közelebb annál.
A nagy képnek mindíg van varázsa. -
Gicz
addikt
válasz
Piftuka #63699 üzenetére
te egy SD csatornát hasonlítasz hd-hoz. persze h látod a különbséget.
tegyél ki egy testképet, amin 1 pixel fekete 1 fehér, sakktábla mintában. 50"-on 1,9 méter körül már csak egyforma szürke képet fogsz látni, nem fogod látni a mintázatot. ergó onnantól nem képes a szemed feloldani a különbségeket.
ez van az összes nézési távolság táblázatban. próbáld csak ki...
-
válasz
Piftuka #63455 üzenetére
szia,
igaz, nekem ue40f6100aw van, de viszonyítási alapnak jó; szerintem ár/érték arányban rendben van az f6100-as széria, és bár nálunk még csak január óta van használatban, de több ismerősnél is régóta megy hiba nélkül a 32" és a 40" kivitel is, aránylag gyors, a kezelése könnyű, valós 100 Hz, és a kijelző működési technológiája miatt nem felhősödik a kijelző, ellenben az f6400...stb szériákkal.
-
Angel2014
addikt
válasz
Piftuka #63455 üzenetére
Szia! Ha nem 3D - et veszel kb annyi a 6400 as most. De akkor már elgondolkodtató hogy 120 ért nem éné meg inkább blue ray el és 4 db szemüveggel? Ha felteszed valahová a szemüveget eladod 5 ezerért darabját,
ha a blue se kell azt is add inkább el 15 -öt biztos kapsz érte. Na akkor most következtess...100 herzes / Áll hd és / közelvetőleg nem tud annyit mint a 6400 as ami 200 hz es és folyamatos cmr-je van full hd és internet tv. De te tudod.
-
Angel2014
addikt
-
Flashget
félisten
válasz
Piftuka #46574 üzenetére
Miért javasolod az ES6800-ast az ES6560 ellenében?
mert árban kb. egy szinten vannak vagy lehet a 6800 olcsóbb is, viszont ebbe már két magos a proci ami jól jöhet a webhez és smart funkcióhoz.
3-4 méterről a 40" nagyon kicsi lesz. Így jobban járnál a pénzkeret figyelembe vételével a minnél nagyobb 6100-al.
nézési távolságok. ezt olvasd el a témáról.samsung bejelentette, hogy a 2013 04. 15 után vásárolt készülékekre (és honlapjukon regisztrálás után) 1+1 év a gari.
-
nightshadow
veterán
válasz
Piftuka #46574 üzenetére
A legfontosabb a képminőség egyébként. Tehát adott esetben inkább hajlok a kisebb (40', vagy 42') képátmérőre, fejlettebb panellal és elektronikával, mint a 46'-os méretű készülékre.
3-4m-es nézési távolsághoz szerintem ez az, amit meg fogsz bánni, mert nagyon kicsi a 40"-es ilyen távra.
-
Flashget
félisten
válasz
Piftuka #46539 üzenetére
Fentiek közül melyiket érdemes/nem érdemes választani, és miért?
én ezt venném mint a 6560-at az ES szériából. (198.000 Ft)
viszont ha hely ügyileg nem jelent problémát a nagyobb tv akkor ezt venném. (220.000 Ft)
F terén kevés a tapasztalat felhasználói oldalról mondhatom 0 így nem lehet még bátram ajánlani tipust.
Annyit tudni, hogy az ES6100-nak az F6400 felel meg.(Valamint ezek közül melyik készüléknek van valódi 200 Hz-es képfrissítése?)
7000-es tipustól van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest