- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
válasz
coolrob #69129 üzenetére
Ők elviszik abba a nagykerbe ahonnan hozták ők nem javítják. És majd a nagyker intézi a többit elvileg kijelzőcserés ami kb. 1 órás művelet, ha azzal orvosolható a probléma. Anno írta is valaki, hogy kimentek hozzá az oktogon szervizből (viszonteladónál vett készülék volt) kicserélték a kijelzőt kb. 1 óra alatt és kész.
-
Flashget
félisten
válasz
coolrob #69127 üzenetére
A külső hatásnak nyoma van. Ez sima led hiba és cserélik.
Az egy másik kérdés mennyi időbe fog telni.
Javaslom készíts fényképet a készülékről elejéről, hátuljáról, talpáról, hogy sérülés és karc mentesen adod át.
Mondjuk a legjobb az lenne ha nálad cserélnék ki a kijelzőt. -
Batib
őstag
válasz
coolrob #69118 üzenetére
Akkor itt nem a ledcsík szállt el. Erre itt azt hiszem pixelcsík a helyes kifejezés. Szinte biztos hogy kijelző csere, esetleg T-con de az nem valószínű. Garanciában az egész kijelzőmodult kell cserélni, szinte csak a hátlap és a panelek (main és power ) maradnak a régiek.
-
-
nines
csendes tag
válasz
coolrob #69000 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ebből viszont akkor az jön le, hogy a halandó ember számára megfizethető kategóriában LED tv-n nem igazán lehet sportot nézni!?A másik, hogy a samu lehet tudni milyen okból nem csinál 42 colos tv-ket? 40-es és 46-os van csak.
Van más mód, hogy dlna nélküli samu tv-n tudjam nézni a számítógépen lévő filmeket? 20-30 ezer Forintos "okosító" eszközökön kívül?
-
PuMbA
titán
válasz
coolrob #68639 üzenetére
VLC az őskorban volt menő, ma már nem az
MPC-HC feltesz, így beállít, kép folyamatos.
"A másik amit furcsállok hogy néha sávos a kép. Pl van egy ködös rész vagy kék fény és akkor mint nem lenne rendes színátmenet, hanem szakaszonként van egy vonal és más szín. (remélem érthető)"
Szar enkódolást szedtél le...felbontást és fájlméretet tudsz mondani? Milyen géped van, milyen oprendszerrel? Legújabb videókártya driver fent van?
-
#94529552
törölt tag
válasz
coolrob #68373 üzenetére
Aqua bolti garit ad, de szerintem vannak törvények, amik kötelezik a gyártót. Itt van egy példa, a másik topicból:
Na elkészült a javítás.
Én is egy webshop boltban vettem ,de nem számít. Az LG Hungary az EU-s törvények miatt kénytelen benyelni
a javítását olyan készülékeknek is ami nem náluk lett vásárolva!!!!
Felhívod ,kapsz időpontot és kijönnek , helyszínen megjavítják .Csak legyen számlád !
Szóval ennyiMásik dolog az egy év jótállás, regisztrálj be és kapsz még egy évet. Vicces! Ha elfelejted, megúszta a gyár a második évre a felelősségvállalást? Nem értem ezt a hozzállását a gyárnak. Szlovákiában, és általában Európában két év garanciát vállalnak tudomásom szerint. Kit érdekel hogy ki honnan hozta a tévét? Nem ő gyártotta? Hivatalos magyar üzletből, Samsung gyártmány, és az EU-ból származik. Még a Samsung is rajtunk spórolna.
Senki ne hagyja magát lerázni, ha elromlana a tévéje!Szintén másik topicból:
Megjött a válasz:
Levelem:
Tisztelt Ügyfélszolgálat! Garancia ügyében érdeklődnék Önöktől, hogy abban az esetben, ha nem kaptam garancia jegyet, akkor is érvényes e az LG által biztosított 2 éves garancia. Én az oldalukon beregelt készülékemet az Aqua Optima kft-től vásároltam, de ők bolti garanciát vállalnak így csak a számlát és a saját garancia levelüket küldték el. Hálisten most nincs szükség a készülék javításra, de több fórumon is felvetődött ez a kérdés és jó volna tudni, hogy fordulhatnék e Önökhöz segítségért baj esetén, garanciális javítás céljából. Válaszukat előre is köszönöm!
Válasz:
Tárgy: LG garancia érvényessége Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste. Mivel Ön európai Únión belül vásárolta a készüléket, így szükség esetén a bolttól kapott szálmlával már hozzánk is fordulhat garanciális segítségért. Ehhez azonban mindenképpen fontos a számla megléte. A televíziókészülékére ugyanúgy érvényes a 2 év garancia.
Tehát, jól gondoltuk és nem is hiába engedte beregelni az LG oldala a TV-t. Tehát a 24 hónap gari nekünk is ugyanúgy jár és akkor ki is jönnek megjavítani a készüléket ha muszáj.Már több ilyen levélváltást is láttam, lassan hihető lesz ez a fajta pozitív szemléletváltás a vevők felé. Tehát itt lenne az ideje, hogy a Samsung is lépjen.
-
Ákinard
aktív tag
válasz
coolrob #68012 üzenetére
Nekem az Aquában adtak el nem a Samsung Electronics Magyar Zrt.-n keresztül értékesített (WXBH kódvégű) Samut, amit így nem tudtam +1 év garira regisztrálni. (Csak a WXXH jelű S.E.M. Zrt. hálózatában értékesítette vonatkozott)... Így ment is vissza nekik. Mondjuk becsületükre váljon, a telefonban semmi kötekedés nem volt, felajánlották a visszafizetést. A boltban már nehézkesebb volt, csak akkor vették vissza amikor hivatkoztam az illetőre akivel beszéltem, és felhívták.
Nem írom le őket, de nem volt pozitív az élmény, bár korrekten kezelte az ürge a helyzetet. Valószínűleg 100-ból 1 voltam aki erre rájött...
-
nismoka
addikt
válasz
coolrob #68074 üzenetére
Igen ez természetes. De én megértem a kereskedő hozzá állását is mert csődbe is megy ha sokan kihasználják ezt a helyzetet és ok nélkül küldik vissza a cuccokat amit már nem lehet teljes áron eladni. Ha hibás akkor természetesen renben van a dolog. Faramuci helyzet ez..
-
BBéci
legenda
válasz
coolrob #68071 üzenetére
A szóban forgó szabályozás, kipróbálásra biztosít lehetőséget, nem 14 napos folyamatos használatra.
Tehát amennyiben az üzemóra számláló mondjuk nem 5 óránál kevesebbet, hanem 150-et mutat, akkor az üzletnek jogában áll csökkenteni a visszafizetendő összeget.
Olvasd el a rendeletet, ez is benne van. Egyedül az mérvadó, nem a boltok mindenféle próbálkozása, porhintése. -
Azurooandrew
tag
válasz
coolrob #68051 üzenetére
@220volt - Hatályos jogszabályra azt mondják, hogy az abban rögzített elállás nem gyakorolható ("nincs") vagy legalábbis nem úgy ("indoklás nélkül") gyakorolható? Bizonyára valami félreértésről lehet szó
Egyetértek veletek, a leírtak alapján ez finoman szólva se szimpatikus hozzáállás, főleg egy olyan webshop-tól akiknek azért komoly múltja van és elég sok helyen ott vannak stabilan (reklám szempontból is);
Érdekes amikor nem is olyan rég talán az origó vagy index keresett meg pár webshop-ot a 14 napos elállással kapcsolatban, sokkal vásárló barátabb válaszokat adtak
Sajnálom mert pont a 220volt-ot néztem ki és választottam volna a 3 év (tudom, hogy csak bolti) gari és a múltjuk miatt... de így azért elég nagy kérdőjelek vannak
-
gyeniko
őstag
válasz
coolrob #68051 üzenetére
Amennyiben a termék hibás, akkor nem állhatsz el a szerződéstől. Ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, akkor 3 napon belül kötelesek kicserélni. Amennyiben a hiba nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, vagy 3 napon túl vagy már a hiba bejelentésekor, akkor a garanciális ügyintézés veszi kezdetét.
-
Flashget
félisten
-
McKalton
tag
válasz
coolrob #68012 üzenetére
ez a 220volt.hu oldalán van: 14 napos elállás
a lényeg kiszedve:
A Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása"A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogát jelen felmondási nyilatkozattal vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási jog gyakorlása határidőben érvényesíttetnek tekintendő, ha a fogyasztó elállási jogát tartalmazó nyilatkozatát az 1.és a 2. pontban meghatározott határidő előtt elküldi társaságunknak. A határidőben történő elállási jognyilatkozat megtételének és elküldésének bizonyítása a fogyasztót terheli. Honlapunkon keresztül elállást nem közölhető.
A fogyasztó az elállási jognyilatkozata megtételét követően köteles a megrendelt terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jognyilatkozata közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve Cégünknek vagy Cégünk által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. Cégünk nem vállalja a termék visszafuvarozását."
tehát van náluk is elállási jogod 14 napon belül. Erre pl lehet hivatkozni ill. a törvényre.
-
gyeniko
őstag
-
Flashget
félisten
válasz
coolrob #67612 üzenetére
Azt jelenti, hogy ad 2 év bolti garit. Ha elromlik oda kell visszajuttatni a készüléket (10 kg felett az eladót terheli a szállítás az alatt a vevőt) De ennyit ad arra is amire a samsung viszonteladónál vett tévékre 1+2 év jár pl. a 6500 és afeletti modellekre. Viszonteladók: Edigital, MM, Euronics, Auchan...
Az ilyen mindenféle webshopoknál fenn állhat az is, hogy a bolt megszűnik. Ebben az esetben az alap 1 év samsung garancia lép életbe. Ha valaki a 2. évben jár és elromlik a tv az megszívta.Elsőre látványosan spórolhat 20-30K-t az illető ha ilyen webshopba veszi mint viszonteladónál, de ha elromlik pl. 6500-as vagy attól feljebb a tv a 3. évben az már nagy bukta is lehet mert egy mainboard vagy kijelző csere 50-80K lehet.
viszonteladónál vett tv esetében még él a 3. év gari.
saját példám a 2 év letelte után a 3. évben derült ki egy hibája a tévének. némi bunyó után a történet vége csereutalvány lett ergo visszakaptam a pénzt. webshopban vettem volna 2 év leteleik és nincs garanciám.Innentől fakultatív ki hol veszi a tévét...
-
#59070464
törölt tag
válasz
coolrob #67548 üzenetére
Az a gond a 42W705-el, hogy annyiba kerül, mint a 48H6200.
Nagyot kellene villanatani, hogy a kisebbet vegyem. Pedig ha annyival jobb, nem zárom ki, ahogy írtam is. Inkább (kép)minőség, mint mennyiség (akarom mondani méret). Főleg, hogy a nézési távolság alig több, mint 2 méter.
Egyébként továbbra is úgy tudom, hogy a W705 és W805 nem valós 100 Hz.
Valóban, TV-ből sosem vehetsz elég nagyot. Más kérdés, hogy az mennyibe kerül és mennyire csúfítja el a szobát. Ha ezek nem jelentenének problémát, 210 centire talán betenném az 55 inch-et is. De akkor csak is prémium minőségű FHD anyagok mehetnének rajta.
-
#59070464
törölt tag
válasz
coolrob #67545 üzenetére
Persze, hogy úgy értettem. Abszolút félreérthető az írásom, de ha akarod, úgy is lehet olvasni, ahogy én gondoltam.
Sony a másik versenyző nálam is. Abba még nem ástam bele magam. Sajnos drágábbak, de a képük állítólag jobb is, viszont a feketéje rosszabb. A 705-ös pedig talán csak 50 Hz-es?
Majd egy MM-ben meg akarom őket nézni. Bár az sokat nem fog érni a neon áradatban. De legalább látok belőlük valamit élőben is.
A 40 vs 48 inch vitát könnyen eldöntheti az alacsony felár (~40k), ha van helyed a 48 inch-es TV-nek.
-
#59070464
törölt tag
válasz
coolrob #67543 üzenetére
1. CMR? Ok, kigulgiztam. Clear Motion Rate, avagy hazugság faktor, Hertz-ben.
2. Akkor ennek semmi értelme.
3. Szuper, mert ez baromira nem érdekel, megint spóroltam.
4. Ennyit amúgy sem szánnék rá, éppen ezért örülök is a válaszodnak.
5. Köszi, ez az oldal már bekerült az átmeneti kedvecim közé, a később elolvasom mappába.Egyre úgy érzem, hogy Samsung vonalon a H6200 lenne az én TV-m, mivel nem kell se 3D, se Smart. Így még a 48-as is szóba jöhet, ami ~210 centiről egész kiváló méret lenne FHD anyagokkal (amit egy kicsit madVR-el szoktam spékelni).
Gondolkoztam még a H7000-esen 40-es méretben, áldozzunk a méretből a minőség oltárán címszavakkal. De míg a 48H6200 ~175k, addig a 40H7000 ~275k. Bármit is tudjon a 7000-es, nekem biztosan nem ér meg 20 centi plusz 100 ezret. És az ár/érték arányt még jobban rontják a számomra szükségtelen szemüvegeket, Smart funkciók. Persze meggyőzhető vagyok.
-
viharkabat
aktív tag
válasz
coolrob #67339 üzenetére
H -s széria már nem Edge hanem backlit megvilágítású, így elvileg felhősödés nem lehet rajta, ha minden igaz.
Konkrétan az említett H-szériát nem ösmerem, úh bármi lehet, de egy backlit megvilágítástól ilyet elvárni tényleg csak elvileg lehetne, gyakorlatilag... hmmm .
-
-
Agostino
addikt
válasz
coolrob #67101 üzenetére
amikor egy hete megvettem a 6400-et a 6500-öt is mondogatták nekem, akkor a frissítést említette a tag, 2 év gari helyett 3-at plusz szerinte a 6500 prémium megjelenésű. itt egy sidebyside
-
galaxy_ace
csendes tag
válasz
coolrob #33581 üzenetére
Elméletileg...deee javitsatok ki, ha tévedek (nekem is 6030 van) a W a wifi-t jelenti, a többi a szinezést stb st. Engem speciel átb**ztak
. Utólag hívtak fel az üzletből, hogy háááát az általam vásárolt készülék mégsem wifis, mint ahogy a dobozán fel van tüntetve...Lényeg a lényeg: 6030-ból két típus van. 6030 és 6030w. Mintkettő kezeli a wifit, csak az egyikbe bele is van építve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 10
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Dell 5050 i5 7500 8Gb RAM 128Gb SSD
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest