- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hm, simával (pontosabban 1.006al) tolja még valaki? tegnap sikerült pripaty(!)ban összeszednem egy maxos állapotú gausst^^ ezekután elkezdtem reménykedni, hátha valahol egy 203mast is össze lehet szedni még CNPP2 előtt (és nem csak az arenára értem;>).
.006 tapasztalatok (bár CNPP 1-2-3mon még nem voltam), master fokozat alapján:
- X3DA működése leállt utáni desktopra kidobálás eltűnt vista x32 alatt (na ez lehetett a mem allocation bug)
- fizika lényegesen jobb lett. még mindig van pár érdekesen ugráló dolog (ld monolith base 4 rare artifact spawnja), de már nem esel ki a pályáról néha. ellenfelek hullái is sokkal nyugodtabbak pár kivétellel
- ain mintha reszeltek volna, bár az exoskeltonosok és zombik még mindig elfutnak a gránát elől ( főleg előbbi a bosszantó)
- a térkép kijelzi, ámde semmi nincs a secret stashban anomália megmaradt, bár továbbra is ritka. sanda gyanúm, h ez valahogy a savegamevel van összefüggésben.
- ellenben a wild territoryn lévő rossz helyre kijelzett secret stasht javították
- pár anomália erősségét igazították a zónától való távolságukhoz. legszembetűnőbb a Garbage Bandit bázisának végén lévő Whirlgig/Vortex mezőben, ahonnan már ki lehet jutni élve. ellenben a Wild Territory "pincéjében" lévő Electroval vigyázni, _nagyon_ erős lett. Electro ritkábban dob Moonlightot és Flasht ahogy néztem (általában ezekből .005 alatt dunát tudtam rekeszteni
- farkasokat és az AKt mintha picit javították volna, a Viper mintha picit jobban félrehordana az IL 86al együtt (utóbbi már egyes lövésre is szinte használhatatlanul pontatlan)
- Bes nyakába végre nem spawnol farkasokat 8asával a gép, bár most sietősen jutottam el eddig
- terrible reputation 1300 fölött, ez szvsz bug (.005 alatt ugrált excellent és terrible között). aztán lehet összefgg azzal, hogy a dutynak és freedomnak egyszerre szoktam küldetéseket csinálni
- bloodsucker jawot még nem találtam, pedig kinyírtam párat. find a bloodsuckers jaw küldit se kaptam még, furaapropó: diablo mintára nincsen valami hell/nightmare/hell-hell fokozat mod?^^ veteran kezd egyre kevésbé kihívás lenni...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...