Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz sajti_pajti #9129 üzenetére
& (#9148) brainticket
Miért borzalmas a cikk? Milyen hibá(ka)t követett el a "főszereplő"? Összefoglalnátok pár gondolatban (bár elég OFF, de ha már szóba került...)?
Csak mert én is ahol tudtam, kártyával (Raiffeisen Mastercard) fizettem Szerbiában, Macedóniában, Görögországban...az én fejemben is az van, hogy azzal érdemes, mert nincs költsége és "jó" árfolyamon vált.
Tanulnék belőle, hogy hogy csináljam legközelebb -
st6969
őstag
válasz Brandynew #9306 üzenetére
Sziasztok.
Eszembe sem jutott volna, hogy lehet máshogy.
Nem is értem. Gyakran járok külföldre, és szinte mindig kártyával fizetek (hotel, étterem, pályaudvaron büfék, stb...). Mondjuk pl. Franciaországban miért akarná bárki is, hogy Ft-ban (vagyis, hogy ne EUR-ban) fizessek? Meg ezt honnan kéne látnom (a terminál írja ki?)? -
st6969
őstag
válasz gzbotii #9311 üzenetére
Nem áll össze a kép...
Veszek egy szendvicset, 5€. Nem tudhatja a büfés, hogy milyen bankkártyám van, tehát lehetetlen, hogy a terminál fizetéskor Ft-os összeget írjon ki nekem, biztos, hogy az 5€ fog megjelenni érintéskor. Tehát nem fog megjelenni az összeg Ft-ban is, és nem fogom tudni, hogy DCC lesz.Az, hogy érintés után magyarországiként azonosítja a kártyát és így (esetleg) Ft-ban terhel, arra meg már nincs semmilyen ráhatásom (szerintem), tehát így jártam (és nem is tudom, hogy jártam-e már így).
-
st6969
őstag
-
st6969
őstag
Azért off, mert valószínűleg nem revolut probléma...
Hm, érdekesség (vagy inkább furcsaság): kollégám regisztrációja rendben, még az üdvözlő emailt is megkapta. Feltöltött mindent, amit kell, már csak az email (gmail) visszaigazolás van hátra. De hiába próbálja, a revolut nem küldi az emailt a visszaigazoló kóddal. Már mindent kipróbáltunk (spam mappát is, más email címről megjön minden). Több napos próbálkozás után ránéztem én is, tényleg nem jön. Na, akkor live agent: igen, látja a próbálkozásokat, de ezek visszapattannak. Nézzem meg nincs-e email szabály, szűrő, bármi beállítva. Nincs semmi. Akkor vegyük fel "white listára". Megtörtént (nem is tudtam, hogy van ilyen, leírták, hogy kell). Semmi. Ugyanúgy nem jön a revoluttól semmi. Sakk matt, nem tudott többet segíteni. Valamiért visszapattintja a no-reply@revolut.com-ról érkező emaileket. Új email címet regisztráltunk, azzal minden ok.
Járt már így valaki? Volt megoldás? -
st6969
őstag
válasz anadroid #12569 üzenetére
Úgy érted, hogy először kiírja Ft-ban, majd érintesz/bedugod, és utána kérdez rá, hogy terhelheti-e GBP-ban?
Érintés után én már sose néztem, hogy mi történik, rendszerint vissza is fordítják maguk felé a terminált.
Ez csak PIN kód köteles vásárlásoknál van, vagy anélkül is lehet?
Na most már majd jobban figyelek -
st6969
őstag
Srácok, nem akarok hinni a szememnek...már vagy hatodjára indítom újra az applikációt (cache törlés is volt), de egyszerűen eltűnt a topup lehetőség Nem tudok pénzt hozzáadni, és nem is látom az egyenlegemet. Mi a franc ez? Utoljára szombaton vásároltam fizikai kártyával, minden ok volt.
Volt ilyen valakinek? -
st6969
őstag
Egy kollégám korábban váltott NOK-t, mondjuk százezer Ft értékben. Nem költötte el, nagy része megmaradt. HUF egyenlegén minimális összeg van (mondjuk kétezer Ft). Tankolást szeretett volna fizetni itthon, de elutasítva. A NOK-t nem váltja vissza a rendszer HUF-ra, ha a HUF zsebben nem áll rendelkezésre a szükséges összeg? Csak fordítva működik?
-
st6969
őstag
válasz Donki Hóte #14172 üzenetére
"Tehát az sem működik, hogy amikor van 90 NOK a számláján és 10 000 Ft is, akkor ki tudjon fizetni egy 95 NOK-os összeget."
Nekem ez ellentmond azzal, ami az összefoglalóban írva vagyon (vagy félreértelmezek valamit?):
Melyik pénznemet használja először
Először mindig a terhelés pénznemében próbálja levonni a kívánt összeget a számládról - ha abból nem áll rendelkezésre megfelelő összeg, akkor az accountod fő devizájában, ami magyarországi regisztráció esetén a forint lesz. Ha abból sem áll rendelkezésre elegendő, akkor abból a pénznemből, amiből a legtöbb van az accountodon. Nem osztja szét a terhelést, több deviza között. Tehát ha van 100$ és 500€a számládon, és érkezik 200$ terhelés, akkor mindet az euró számlára terheli. -
st6969
őstag
Srácok, Revolut+GPay téma itt akkor most mehet vagy nem?
Ha nem, akkor TG úgyis törli/törölteti.
A Simple-t használom, de februártól fizetőssé válik, és csökken a havi limit is, így azt kukázom, a Raiffeisen meg nem tudja az NFC fizetést.
A kérdésem csak annyi, hogy ezzel a hack-kel még mindig beállítható? Illetve mi a rizikó, korlátozás/tiltás?
Van itt valaki, akit konkrétan emiatt szankcionáltak? -
st6969
őstag
-
st6969
őstag
válasz hedgehog #18190 üzenetére
(nem neked szól, megpróbáltam beállítani a GPay-t fizikai MC-vel)
"Ez a kártya nem állítható be érintéses fizetéshez. Az Ön bankja ezt a funkciót ezen a kártyán még nem támogatja"
Közben a Revolut appban megjelet, hogy "temporary hold", Kártyaengedélyeztetési kérés 0Ft. Függőben. Ez mi? Már negyed órája történt. -
st6969
őstag
Raiffeisen 01.24. Revolut feltöltés (még nem könyvelt). Annyit ír, hogy bankkártya tranzakció.
-
st6969
őstag
"A változás nem a magyar bankoknál történt, hanem a Revolutnál, az itteni rendszerek csak könyvelnek a beérkező kódok alapján."
valamint
"Az az ügyfél, amelyik a bankjától kérte a hirtelen jött díjak megtérítését, visszakapta a pénzét."
Kicsit furcsának tűnik ez nekem...Először azt mondja a bank, hogy neki semmi köze ehhez az egészhez, de aztán csak visszaadja a díjat első szóra... Akkor most hogy van ez?
-
st6969
őstag
Üdv,
ma történt, hogy Curve + Revolut kombóval fizettem egy Lidl-ben (Google Pay-jel, telefonnal).
Az elsőt elutasította (bár a Curve felvillanó pipával jelezte, hogy OK, mint eddig mindig). A kasszás kérte, hogy ismét érintsek...itt egy kicsit filóztam, hogy vegyem-e elő a rendes bankkártyámat, vagy mi legyen...végül ismét a Curve+Revolut-ot használtam, ugyanúgy telefonnal. Ezúttal a terminál elfogadta, a Curve ugyanúgy felvillanó pipát jelzett, mint 1 perccel azelőtt.
Otthon megnéztem a tranzakció listát: Curve-ben az első tranzakció declined, viszont Revolutéknál mindkettő függőben.
A help résznél oldalakat ír arról, hogy 2x beterhelés, stb...de nem tudom, hogy az az én esetem-e, ugyanis én 2x érintettem, mivel az elsőt valamiért elutasította.
Feleslegesen nem akarom terhelni a supportot, de azt sem akarom, hogy az legyen, miért nem most szóltam?!
Mit tegyek? Várjak? Vagy live agent? -
st6969
őstag
válasz zsamiatt #30132 üzenetére
Mit nem értesz ezen? Pontosan tudom, hogy kiírja. Nincs benne átverés, sumákolás, nem is állította senki. A fórumtárs is tudja (most már biztosan ). De nem mindenki jár ide fórumozni, és napi szinten sem használja rengeteg ember. Nem feltétlenül van benne a fejükben, hogy holnap már felár nélkül is válthatnak. Én is örülnék, ha egy nagyobb összegű váltáskor kapnék egy "ugye tudom, hogy X% felár benne van az árban" felugró ablakot, mielőtt bambulva hétvégén rányomok a váltásra.
De elfogadom Ayres megjegyzését, hogy a Revolut ebből él... -
st6969
őstag
Nemrég volt az a push üzenet, hogy adjam meg az adószámom. OK, rányomtam, megadtam, hogy Magyarország, majd elkezdett "homokórázni". A hálózat sem volt túl jó, így bezártam az alkalmazást, mondom majd megadom később. Azóta nem dobja fel Meggondolta magát? Vagy hogy tudom megadni? Nem szeretném, hogy egyszer csak hirtelen tiltanak, amikor használnám.
-
-
st6969
őstag
válasz K Norbi #30786 üzenetére
Menőnek menő, de ha NFC fizetést használsz napi szinten, nem mindegy, hogy mit nem veszel elő a pénztárcádból?
Netes vásárláshoz meg ott az eldobható virtuális...
Szeretem a Revolutot, gyakran használom, de a fizikai kártyát talán 1x vettem elő (ATM kp felvét). Számomra lényegtelen, hogy néz ki -
st6969
őstag
válasz adriankoooo #30895 üzenetére
Igen, csak nehogy úgy járj, hogy amikor odaértél, néznek rád, hogy mit is akarsz...ugyanis közben kiadták egy másik, nagyobb csoportnak az adott szállást, amin több volt a haszon. A köztetek történt levelezést meg hiába mutogatod. Bookingon keresztül valóban drágább, de védelmed is van ilyen esetekre.
MÁS (de pont Booking )
Korábban foglaltam szállást 400€-ért, amit csak befoglaltak, de nem terheltek. Tegnap lett volna terhelés. Sikertelen. Pedig direkt váltottam is €-t pár hete, mikor lentebb volt. Revolut virtuális kártya volt megadva (nem az eldobható). Foglaláshoz jó volt, de fizetéskor már elutasította. "Egyéb hiba, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal". Megpróbáltam még 2x (sikertelenül), meg még az eldobhatóval is (arra ki is írta, hogy eldobhatóval nem lehet ilyen tranzakciót fizetni ). Végül Paypal-lal fizettem, mögötte persze ugyanez a virtuális kártya. Járt már így valaki?! -
st6969
őstag
Há' de mé' nem csoportos beszedés?! Egyet se kattintok évek óta... Ehhez még Revolut sem kell
-
st6969
őstag
Bocs az offért...Trogir környékén járt valaki mostanában? Esetleg tudtok olyan ATM-et, ami nem sarcol meg? Persze tudom, hogy gyakran változhat ez, de hátha valaki mostanában jött arról a részről...
-
st6969
őstag
De azt írja, csak egy kártya (virtuális) adatai vannak megadva, így nincs "melyik kártya".
De lehet, hogy mégsem, mert azt is írja, hogy a fő kártya adatait használja. Ez itt kicsit nekem ellentmondásosnak tűnik...Valami itt nagyon zavaros
De én is azt javaslom, hogy itt próbálkozzon, hátha megvan ott mindkét kártya, és csak át kell váltani. -
st6969
őstag
válasz losangeles #32059 üzenetére
Ft-ban volt is elegendő egyenleged, vagy csak más devizában (és a Revolut váltott hétvégi felárral)?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest