Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    Üdv,
    ma történt, hogy Curve + Revolut kombóval fizettem egy Lidl-ben (Google Pay-jel, telefonnal).
    Az elsőt elutasította (bár a Curve felvillanó pipával jelezte, hogy OK, mint eddig mindig). A kasszás kérte, hogy ismét érintsek...itt egy kicsit filóztam, hogy vegyem-e elő a rendes bankkártyámat, vagy mi legyen...végül ismét a Curve+Revolut-ot használtam, ugyanúgy telefonnal. Ezúttal a terminál elfogadta, a Curve ugyanúgy felvillanó pipát jelzett, mint 1 perccel azelőtt.
    Otthon megnéztem a tranzakció listát: Curve-ben az első tranzakció declined, viszont Revolutéknál mindkettő függőben.
    A help résznél oldalakat ír arról, hogy 2x beterhelés, stb...de nem tudom, hogy az az én esetem-e, ugyanis én 2x érintettem, mivel az elsőt valamiért elutasította.
    Feleslegesen nem akarom terhelni a supportot, de azt sem akarom, hogy az legyen, miért nem most szóltam?!
    Mit tegyek? Várjak? Vagy live agent?

Új hozzászólás Aktív témák