- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #148 üzenetére
Kivalo peldaja vagy a [Dunning–Kruger effektusnak].
Ennyi baromsagot, ilyen magabiztossaggal allitani, ugy, hogy gyakorlatilag mindennel szembemesz, aki a temaban elismert szakember, es/vagy akar csak konkretan ult mar ilyenben, az nem semmi.Igazabol mindegy, mert szamomra erdekes esettanulmany, ritka az, amikor ennyire kristalytiszta a dolog, szoval nyugodtan toljad csak fullba a kretent.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
Ez is egy alapveto tevedes. Autos szoftver =! UX/UI. Az autos szoftverek ettol sokkal oszetettebbek es bonyolultabbak, hajtaslanc, komfortelektronika, biztonsagi berendezesek, lehet sorolni, mi minden mukodik egy autoban. Egy komolyabb premiumautoban tobb mint 100 vezerloegyseg dolgozik, ezeknek a szoftvere, integracioja, kommunikacioja, frissitese mind az autogyar kezeben van. Egy Teslaban az arahoz kepest nagyon keves extra van, nem veletlen volt a Dacia parhuzam.
A masik dolog meg a variansok szama, ami nagysagrenddel neheziti meg a szoftverfejlesztest/frissitest/logisztikat. A Teslanak van osszesen 4! darab modellje szeriaban, amiben ugyanaz a szoftver fut, egy autogyarnak sokkal komolyabb feladatai vannak szoftverek teren, mint a Teslanak.
Hogy a kepernyon hogyan jelenik meg egy ikon, az ebbol a szempontbol irrelevans.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #152 üzenetére
> Autos szoftver =! UX/UI. Az autos szoftverek ettol sokkal oszetettebbek es bonyolultabbak, hajtaslanc, komfortelektronika, biztonsagi berendezesek, lehet sorolni, mi minden mukodik egy autoban
Ezt ertem, en specifikusan az user-facing dolgokra gondoltam.
> A Teslanak van osszesen 4! darab modellje szeriaban, amiben ugyanaz a szoftver fut, egy autogyarnak sokkal komolyabb feladatai vannak szoftverek teren, mint a Teslanak.
Ez egyebkent miert gondolod, hogy problema? Egy mas piacon (mobilok es laptopok) ugy tunik, hogy eleg jol lehet mukodni egy standardizaltabb, kevesbe valtozatos portfolioval. Persze van, aki var X honapot egy Individual felszereltsegu M5 CS-re, de ez a kisebbseg.
while (!sleep) sheep++;
-
Shadowbull
addikt
Csak egy apro pelda.
Tesla Model 3 Long Range, belsoter zaj 130-nal: 68,9dB
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/tesla/tesla-model-3/Dacia Duster TCe 130: 68,9 dB
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/dacia/dacia-duster/
BMW 320d: 66,4dB (ami 25%kal kisebb zajt jelent)
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT5855_BMW_320d_M_Sport_Steptronic/BMW_320d_M_Sport_Steptronic.pdf
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #155 üzenetére
Varjal, azert torzitasz itt nem veletlenul merunk decibelben. 2 dbB kulonbseg erzesre nem nagyon kulonbozik, hiszen a dB-t ugy lottek be, hogy 1 dB kulonbseg eppenhogy erzekelheto.
De ezt te is tudod, csak trollkodsz
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #153 üzenetére
Szegeny Herbert Diess (szeretett VW-d vezere) meg Frank Welsch most mennyire szomoru lehet, hogy szerinted Ok csak sugerek, akiknek fingja nincs az autoiparrol.
Ne aggodj, ha kisirtak magukat, majd biztos becsengetnek hozzad es negykezlab, homlokot szigoruan a foldon tartva fognak esedezni a tanacsaidert es a bolcsessegedert!Herbert Diess:
"Of course I also tested a Tesla Model Y – with my colleague Frank Welsch. This car is for us in many aspects (not in all!) a reference:
user experience, updatability, driving features, performance of the top of the range models, charging network, range. Big advantage: Model Y was/is thought through as an electric car - as is the ID.3. Many of our competitors still using their ICE platforms. The result: They aren’t getting the best EVs."
[link]"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #155 üzenetére
Adac, a partatlansag, megbizhatosag es tiszta adat merceje.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
"en specifikusan az user-facing dolgokra gondoltam."
Hasonlo arkategoriaju nemet autok ebben sincsenek lemaradva, sot. Nem mindenki gerjed a baromi ronda tabletre, meg arra hogy mindent azon kell allitani.
"Ez egyebkent miert gondolod, hogy problema? "
Ez nem problema, ez egyenlore elony, de ahogy jonnek az ujabb modellek, ugy fog nagyon gyorsan eltunni. Mar most is komoly gondok vannak az elso Model S-ekkel, az uj szoftverekkel tok lassu a fedelzeti rendszer. Nem veletlenul: sajna a beepitett hardvert nem lehet OTA cserelni...
A variacok szamat azert hoztam fel, hogy megmutassam: valojaban az autogyarak sokkal komolyabb szoftverfejlesztest visznek mint a Tesla, egesz egyszeruen azert mert sokkal tobb autojuk van eladva az ugyfeleknel.
(es minden tevhit ellenere: az autopk szoftverfrssiteset nem a Tesla talalta ki, a gyarak evtizedek ota frissitik a modelljeik szoftvereit utolag, rendszeresen)Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Hat en konkretan tudom hogy a decibel skala az konkretan logaritmikus, ugyhogy a 66,4 es a 68,9 kozott valojaban hangeroben 25% kulonbseg van.
Amugy minden tesztelo elmondja, aki mar ult rendes premiumautoban, hogy a Teslak baromi hangosak, hosszu tavon farasztoan azok.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #160 üzenetére
Oke, ha mar szamolgatunk, akkor ugye eleve jegyezzuk meg, hogy a dB ertek a percepciorol nem mond el mindent, inkabb sone meg phone ertekekkel kellene szamolni, merthat nem tudjuk, hogy milyen tipusu zajrol van szo (lehet 68 dB nagyon zavaro meg joval kevesbe zavaro). De oke, tegyuk fel, hogy ezek 1 kHz-es szinuszhullamok , akkor a BMW 6.233 sone, a Tesla 7.413 sone, az 20%.
while (!sleep) sheep++;
-
g0dl
addikt
A fölényeskedésed nem nagyon támasztja alá "érveid" elsöprő meggyőző ereje.
Igen, akkor elárulom neked, hogy az elektromos autók jelenleg igen erős politikai hátszelet kapnak. Sokkal jobban nyomják, mint amit a technológia, vagy a gyártási kapacitás lehetővé tesz.
Nem is elsősorban az állami támogatásokra, és egyéb kedvezményekre kell gondolni, ennél sokkal durvább a fenyegetés, amit a mezei belsőégésű motorral szerelt járgányt használók érezhetnek. Például az a sejtetés, hogy aki most vesz belsőégésűt, azt jól meg fogják szívatni: használtan eladhatatlan lesz , büntető adókkal sújtják, városokból kitiltják, a használatot ellehetetlenítik.
Tehát az átmenet nagyon erőltetett, nem piaci (piacfetisiszták térdre borulni) alapokon zajlik.
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #139 üzenetére
szerintem te direkt trollkodsz , mert
- nem életképtelen az elektromos ... az emberek (akik átlag 40 km-t se mennek naponta) többségének megfelelő technológia (például az én rokonságomban és baráti társaságomban nincs senki aki átlag 40km-nél többet menne és nem hivatásos sofőr persze van aki havi 1x megy 1000 km-t és hasonlók... de azért a többség szinte sosem megy 200 kmnél többet autóval egy seggel) de ha az én ismerettségem nem is átlagos akkor is legyen az emberek 2/3-ának elég a villanyautó hatótávja (200km és akkor a mostani drága elektromosokat el is felejtjük a 400 km-es hatótávval és gyors töltéssel)- nem vagyok Tesla fan, de a Tesla jelenleg szoftverben és hajtás lánc hatékonyságban és elektronikában a legjobb... Elég megnézni pár hozzáértőt amikor bontják szét mondjuk az invertert... Azt elismerem, hogy a többi gyártó nincs annyival lemaradva amennyivel hasonló hatótávra képes modell olcsóbb vagy jobb anyaghasználattal rendelkezik. Én se Teslát választottam 8,5 millióért (mert nincs), de 15 (eNiro / Kona 64-es akkuval esetleg Ioniq5), 20 (BMW i4 alap vagy ) és 30 (eTron) 40 (eTron GT) millióért sem Teslat választanék...
- koszt bizonyítottan kevesebbet bocsát ki egy elektromos autó... Mert az üzemanyag égetésével járó szennyezés nincs helyben + van regeneratív fékezés tehát nem használja a fékbetétet sem (vagyis minimálisan de például a mi autónk 8 km alatt - kivéve satufék) ... A nagyobb súly miatti gumi kopás meg városban nem releváns mert ott az átlag sebesség 30 km / óra és nem nagyon van gumi koptató tényező normális vezetésnél.
- mindennek van előnye és hátránya... de ha van lehetősége a társadalomnak optimálisan javítani élet feltételeket miért ne tenné?
- abban azért opr-nek igaza van hogy nem egy fapad Golffal kell hasonlítani, hanem egy hasonlóan extrázott autóval ... Nálunk Peugeotnál a belső égésű hasonló autó 7 millió körül lett volna mi 11-ért vettük (tehát itt 4 millió a különbség - pályázat miatt csak 1,5 volt ... ebből 1 év alatt kb 500e-t már visszahozott)
-
Rolly
veterán
Azért a Tesla még nem Német prémium szint ... van amiben jobb (hajtáslánc, elektronika) de összességében nekem jobban bejön egy kényelmes szépen kidolgozott Német "luxus" autó mint egy fapados Tesla belső... Informatikus vagyok a tablettel Netflixel mégsem lehet megvenni... Autóban én azokat az autókat szeretem amiben "pilótának" érzem magam és rám van szabva... nem csak utas vagyok a gépben...
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #152 üzenetére
pont ezért van szoftverben mindenki előtt a Tesla, mert nem 100 vezérlőegység dolgozik össze és ezeket kell összehangolni, hanem amit lehetett áthúztak egy központi egységbe így a frissítés is egyszerűbb... Míg egy Tesla frissítése egy menetben lefut... addig a PSA autóin legalább 3-4 féle rendszert lehet / kell frissíteni... Van amit én is meg tudok itthon csinálni (fejegység) van amit a szervíznek is 4 órájába telik
Ezért más kategória az ID sorozat és az Ioniq, mert ott a frissítés már távolról megoldható (persze gyanítom nem minden rendszeré még mindig)
Minél kevesebb komponens van annál egyszerűbb a VW és más gyártók is dönthetnek úgy, hogy egy rendszert raknak bele az összes autóba... De ők még minden kategóriába külön rendszereket pakolnak... Így sok a szopás szoftver fronton náluk mire ezeket összehangolják... -
opr
veterán
Na igen, de itt mar viszont bejon a hobbi faktor, az mar egy teljesen mas kerdeskor.
Nekem is V6 szivobenzin + manualis valtos kocsim van. Csak En ugy vagyok vele, hogy ha mar a manualis valtot el kell engednem, akkor mar tok8, nekem onnantol kezdve nincs sok elmeny a vezetesben, onnantol kezdve En mar akkor inkabb a gurulo nappalit preferalom. De ugye kinek mi, ez mar annyira szubjektiv, hogy nagyon."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #139 üzenetére
Tehát jól értem, hogy az nem természetes igény, amikor nem tudják kiszolgálni a keresletet és mondjuk Teslákra már hónapos várakozási idők vannak, miközben kb évente duplázzák a kapacitásuk és rekord eladásokat produkálnak.
Tehát az nem valós igény, hogy tisztább, halkabb és egyszerűbb hajtásláncú autót vegyen valaki, és esetleg még otthon is tudja tölteni.
Köszi, hogy elmagyaráztad, így minden világos már#142: Mondjuk egy lámpától kigyorsításnál nem fogja bőgetni a motort, lámpánál állva nem fogja túráztatni a motort, nem fognak rá kipufogó tunningot szerelni, és ilyen apróságok.
Rolly: Szerintem az nem prémium, ahol állatokról lehántott szervekkel burkolják a belteret, vagy csillogó krómozott fityfaszokkal van tele a belső Legyen matt, újrahasznosítható, fenntartható. De ezzel nem vitatkozni akarok, mert ez is többnyire ízlés kérdése, csak örülök, hogy van választék és létezik minimalista belső is, nem csak az a bunker jelleg, az indokolatlanul vaskos középkonzollal meg lakkozott-krómozott belső felületekkel.
-
opr
veterán
válasz #16820480 #169 üzenetére
A krom meg el is megy, mert jobb helyeken oda rakjak, ahol nem feltetlen taperolod folyamatosan. Amitol nekem azonnal el kezd tikkolni a szemem, az a zongoralakk.
"Igazi" bort meg amugy mar kb senki nem hasznal, par nagyon elszallt orosz, meg uber-ultrapremium gyartot/tipus kiveve."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
g0dl
addikt
Akkor lökd a számokat
- Mennyivel kevesebb embernél alakult ki tüdőrák az elektromos autók elterjedése következtében csökkenő légszennyezés miatt*?
- Mennyivel több szennyezés okozta haláleset történt az akkumulátor gyártás közismerten khm. "környezetkímélő" tevékenysége következtében?* szénerőmű szennyezését is bele kéne ám számolni. vagy a szélerőmű újrahasznosíthatatlan lapátjainak elásását is.
-
Shadowbull
addikt
"pont ezért van szoftverben mindenki előtt a Tesla, mert nem 100 vezérlőegység dolgozik össze és ezeket kell összehangolni, hanem amit lehetett áthúztak egy központi egységbe így a frissítés is egyszerűbb.."
Emiatt nincs senki elott, emiatt csak sokkal egyszerubb dolga van. A tobbiek sem azert csinaljak ugy ahogy csinaljak mert hulyek, hanem azert mert az evtizedes szerves fejlodes ide vezetett. A Tesla ugyanugy gorgeti maga elott a multjat, csak meg nem lett akkora hegy, mint a tobbieknel.
Mellesleg a jelenlegi infrastruktura nem akadalya az OTA-nak, a BMW peldaul 2018 ota full OTA kepes autokat gyart, es frissiti is oket rendszeresen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #169 üzenetére
"nem tudják kiszolgálni a keresletet és mondjuk Teslákra már hónapos várakozási idők vannak"
Speciel az nem igaz hogy a Tesla nem tudja kiszolgalni a keresletet.
Ha kivenned a vastag allami tamogatasokat az egyenletbol, akkor az EVk iranti kereslet egyszeruen osszeomlana.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Értem. Tehát a többieknél van egy történelmi okokból terhelt, idétlen architektúra, a Teslánál meg egy ésszerű, de ettől még nincs előnyben.
DRM is theft
-
Képzeld el, h minden autó, busz, villamos( ) elektromos a városban. Már csak a
cicizőktőlcigizőktől kell megszabadulni és lehet menni levegőzni, babakocsit tologatni bátran.Ez a nyelvtan ellenőrző sokszor milyen marhaságokat ír be.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
opr
veterán
Hat nem erted, hogy a modern, egyszeru, gyors, stabil, nulladik naptol erre a celra fejlesztett HW+SW architektura hatrany? Szegyelljed el magad de azonnal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
-
-
Schuler888
senior tag
válasz Shadowbull #178 üzenetére
eddig ez a kommented a legjobb, remelem trollkodsz, mert ha komolyan gondolod, akkor vannak bajok..
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #179 üzenetére
Hat, nem feltetlenul. Pl azoknal a HW-eknel, amiket pl a VW hasznal, altalaban a mosogepekben, hutokben, meg a balazokban is erosebb, modernebb, stabilabb cucc van.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #179 üzenetére
remélem nem szoftver fejlesztő vagy ...
Nem véletlen, hogy rendszereket van hogy refaktorálnak és van hogy teljesen nulláról újra írják őket a meglévő tapasztalat alapján...
Pont ezért mert a folyamatos fejlesztésnél általában az egyszerű, gyorsabb / profitabilisebb utat választák így többnyire nem a technikailag jó megoldást választják. Ráadásul a világ változik és a régóta fejlesztett rendszerek emiatt is egyre robosztusabbá válnak.
Mivel a hagyományos autógyártók ezen úton régóta járnak és igazából összeszerelő üzemek így 1-1 megvett komponens (ABS, motor, váltó stb.) integrálása volt a feladatuk eddig ezért írtak egy robosztus rendszert amihez mindent illesztettek ... sok-sok vezérlővel.A Tesla 0-ról épített egy rendszert az eddigi autógyári tapasztalatok alapján, ahol sok-sok komponenst ki tud váltani akár szoftveres megoldással (például ablaktőrlő sebesség / vezérlés) vagy ABS vezérlés...
Szerintem mindenkinek elhiheted, hogy ez utóbbi jelenleg jobb megoldás és mindenki erre megy... Vagy egy teljesen új rendszer fejlesztésével (ID, Ionig) vagy folyamatós módosításokkal és integrációkkal (PSA) ... -
Rolly
veterán
mindenki a saját véleményét írja... Belső kinézet az lehet szubjektív, hogy kinek mi tetszik... De az, hogy a kormány vagy egy ajtón hányféle anyag milyen kidolgozással van oda rakva az nem szubjektív megítélés... hanem objektív... 1-1 anyagból olcsóbb egy műanyag görgőt megcsinálni mint ha mellette még van 3-4 irány gomb ... esetleg króm berakás... stb... Szóval számomra a részletesebb kidolgozottabb belső a nyerő
Nekem ez puritán és nem minőségi:
Míg ezek számomra minőségi kidolgozottabbak, részletesebbek kényelmesebbek:
És akkor még azt nem hoztuk ide, hogy Tesla esetén választhatunk fekete és fehér között míg más gyártóknál csak ülésből van 2-3 féle (normál, sport, masszírozós) 4-5 féle színben és anyaggal... És még akkor nem jöttem a prémium márkák minden is konfigurálható részletességével (betétek színe, ülések színe, felső kárpit, alsó kárpit színe)
És attól, hogy prémium nem muszáj valódi bőrnek lennie... De remélem aki itt felvetette, hogy milyen dolog már a bőrt használni - más állat lenyúzott bőrét - hogy akkor húst sem fogyaszt ... -
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #179 üzenetére
néhány megoldásnál azért erősen meglepődnél, hogy egy végállás kapcsoló például hogy van megoldva ... lehet még ugyanaz az alkatrész van használva mint egy mosógép ajtó nyitás érzékelőjében
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #174 üzenetére
Aha, nyilván azért ötszörözték meg az eladásokat 4 év alatt, azért építenek 3 új gyárat, mert nincs rá kereslet.
Az állami támogatás meg hát nagyon vastag, az angoloknál 2500 font, ami 10% sincs az autók árából, de itthon sem sokkal több (főleg hogy itt kvóta van rá és elfogy pillanatok alatt). De ha vesszük az angol példát, akkor a szerinted 50-70%-kal drágább EV-k a 10% közeli állami támogatás miatt fogynak jól. Szóval az emberek szerint az tökre megéri, ha csak 40-60%-kal fizetnek többet durván számolva...? Minden világos
opr: Nem az a bajom a krómmal, hogy ujjlenyomatos lesz (az is, persze), hanem hogy csillog, és ha úgy süt rá a nap akkor elvakít. Márpedig egy autóban nem lenne szabad olyan beltérnek lennie, ami bizonyos körülmények között elvakítja a sofőrt. Mondjuk ez igaz a zongoralakkra is, és azt sem bírom
Rolly: Köszönöm a kérdésed, valóban igyekszem minél kevesebb húst fogyasztani, illetve folyamatosan csökkenteni a mennyiségét.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Ebbol a harombol nekem pont egyik se tetszik.
Nagyon a ket veglet, a Tesla tul minimalista, a Pug olyan, mint egy kripta (monjuk lehet, hogy itt lehet a szinekkel jatszani es az segit rajta), az audi meg olyan szinten bazari, hogy az jut eszembe rola, hogy olyan, mintha megkaptak volna LEGO szettben, de aztan rosszul raktak ossze, aztan ugy dontottek, hogy jo az ugy. Borzalmas.Belso terben szamomra eddig elektromos autok kozul a Polestar 2 a nyero, az nagyon szepen hozza az arany kozeputat, hogy szep letisztult, de azert nem csak egy polc meg egy iPad az egesz. Meg a Mercedestol vartam sokat, de annyira tultoljak az elektromos autoknal, hogy az is teljesen bazari lesz, pedig az egesz mezonyt lealazhatnak akar csak annyival, hogy a C osztaly muszerfalat berakjak, de neeeeem, muszaj RGB csillamfaszlama baromsagot tolni ezerrel.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Noukoum
veterán
De megint ott tartunk hogy neked kevésbé jön be a Tesla által használt minimalista (puritán) stílus. Ennek semmi köze az anyaghaszálathoz, összeszerelési minőséghez. Az persze tény hogy náluk elég szűk a konfigurálási lehetőség (pl. szín) de ez is szubjektív és semmiképp nem minőség kategória. Az is igaz hogy a német prémium gyártóknál szétextrázhatod a belsőt és akár már már "luxusbelsőt" is kaphatsz. Csak győzd kifizetni, mert ezek nem olcsó felárak. Azt szerintem senki sem tagadja hogy ha csili-vili kell azt nem a Teslánál kapod meg.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
"többnyire nem a technikailag jó megoldást választják"
Nincs olyan hogy "technikailag jo" megoldas. Megoldasok vannak, amik kismillio szempont szerint ertekelhetoek, es ezen szempontok nagy resze raadasul egymasnak ellent is mondanak (tervezesi celkonfliktus, ugye). Hogy melyik megoldast valasztjak adott esetben, az a kismillio szempont szituaciofuggo sulyozasabol kovetkezik.
" és igazából összeszerelő üzemek"
Tipikus laikus tevhit, amit szinten tol a sok sügér, cikkekben is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #186 üzenetére
Hmm, egy bit?
Hol irtam olyat hogy nincs kereslet?
Az allami tamogatasok nelkul az EV eladasok beleallnanak a foldbe. Lattunk ra egy-ket peldat. Nemetorszagban mar ott tartanak hogy megveszik allami tamogatassal a Teslakat, fel ev mulva eladjak oket Daniaba, es veszik a kovetkezot, kozben nekik egy fillerbe sem kerul.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
opr
veterán
válasz #16820480 #186 üzenetére
Jah, igen, ez teny. Anno volt Pug 307-esunk, meg az egyik elso az orszagban, tehat ez mar nem ma volt. Na, annak a kormanyanak a kozepen volt egy b@szottnagy krom oroszlan, a kozepen picit magasabb, tort verzio. Ez azert volt kivalo, hogy azt a jelet ugy, oda raktak, mert nem csak egy, hanem legalabb 30 olyan szog volt, ahonnan direktbe a szembe verte vissza a napfenyt. Ne tudd meg, hanyszor gondolkodtam rajta, hogy kimaszkolom korbe es lefujom valami matt feskettel a picsaba. Azt hiszem picit kesobb csereltek is a sik feluletu logora az ujabbakban, de az mar nekunk mindegy volt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #191 üzenetére
Ismét csak a UK-ben Model 3-ból adtak el messze a legtöbbet, amire nem is vonatkozik a támogatás, mivel az csak 35 ezer font alatti autókra van. Nyilván bedőlne a támogatás nélkül az e-autózás Ja és top10 eladásokban ott a 330e, szintén nincs rá támogatás, az I-Pace, amire szintúgy nincs...
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #192 üzenetére
Szerintem jelenleg autók belterénél műbőr alatt kb. mindenki az alcantarára gondol, nem a Zsiguliban használt borzalomra.
DRM is theft
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #195 üzenetére
Ez teljesen mindegy ebből a szempontból, mivel a te állításod szerint ha nem lenne támogatás, akkor beleállna a földbe az EV eladás, ehhez képest pont abból veszik a legtöbbet, amire nincs támogatás. Láthatóan a támogatás nem feltétlen szempont a vásárlásnál.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #195 üzenetére
Juniusban a nem tamogatott Model 3-bol 5500-at helyeztek forgalomba, a 3-as BMW-bol meg 3000-et.
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- További aktív témák...