- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Felesbandi
senior tag
Szerintem nincs esz erv mellettuk egy autoban. A kormanyon levo gomboknak pont az a lenyege, hogy a gyakori funkciok konnyen elerhetoek legyenek. Hagyomanyos gombokat ki lehet tapintani vezetes kozben, ezeknel viszont le kell venned a szemedet az utrol, ha biztosra akarsz menni, hogy jo gombot nyomj.
A zongoralakk kialakitas meg arra jo, hogy a bemutatotermekben a sok neonfeny kozepette szepnek es futurisztikusnak hasson minden. Cserebe 1-2 ev mulva gazul nez ki.
-
Rolly
veterán
Meg az Audi Q4 is olcsóbb felextrazva mint az Y... Pedig az az id4 hez képest belsőben más dimenzió (anyag használat, kidolgozottság)...
De pl én nem adnék 4 millióval többet egy Model3 SR+ ért a mostani e208ashoz képest...
Pedig:
- elviekben DC lassabban tölt (25 van 27 perc a 10 80)
- kisebb a 208as akkuja 45 van 52
- kisebb autó (sajnos tényleg pici az e208), bár ebbe belefér egy 60*60es doboz a Model3 csomagtartójában nem biztos a 4 ajtó miattMagyarország olyan kicsi hogy nekünk Pest mellől az egész ország bejárható, ha a célállomáson van AC töltő... Békéscsaba mellé járunk vele még Kiskőrös környékére...
De voltunk már (Vác, Dobogókő, Esztergom, Balaton (Tihany), Eger, Szolnok, Szeged, Kecskemét, Kiskőrös, Békéscsaba, Baja, Pécs) az ország nagy részén télen azért rendszeres DC töltés...
Nyáron egy Dunakeszi-Pecs esetén pakson kell tölteni 10-15 percet... M3mal még nem kell... Kb hatotavban ennyi a különbség...
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
"Ezeket pedig nem a golffal kell hasonlitani, mert nagyon mas liga, hanem a hasonlo szintre extrazott BMW, Audi, Mercedes, Lexusokkal"
LOL. Ezek szerint meg csak nem is lattal ilyen autokat kozelrol. Egy szar Tesla kabe egy kozepes Dacia szintjen van muszakilag, nemhogy egy premiumauto szintjen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, a Tesla komoly versenyre kenyszeriti az gyartokat, ha azok belepnek az o arsavjaba, hiszen o kvazi elektromos sportautot ad. Viszont europa ketharmadaban meg az 5 millios also-kozep ujauto se fer bele a tobbseg koltsegvetesebe, ezert veszik a hasznaltakat. A 10+ millios tartomany nagyon tavol all toluk. Egy Model 2 komoly fejvakarast okozna sok Europai autogyartonak es valoszinuleg par even belul piacra kell dobnia a Teslanak, mert az o penzes vevokore is evrol evre fogy. Oket is utoleri az Apple sorsa, ha felzarkozik a konkurencia vagyis nohetnek tovabb csak a felso/premium kategoriara tamaszkodva. Ha beindulnak az uj gyarai es ledolgozzak a gyartasbeli lemaradasukat, ott lesz a nyakukon jopar Gigafactory es nem lesz eleg rendelesuk. Raadasul a Cybertruck nem epp Europaba valo... talan forgalomba se kerulhet, igy lehet hogy csak EU-n kivuli piacra gyartjak majd.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem 8-9 kornyekere kellene befernie alapverzioban, hogy kulon kategoriat alkosson a Model 3-tol. Az meg mar fajhatna a konkurencianak, akik kepesek indulo 8 -ert miniautokat adni nagyon kicsi hatotav es teljesitmeny mellett, vagy 6-ert olyan autot amit mar alig lehet annak nevezni, nem beszelve a quadricycle modellekrol.
Nem is csodalom, hogy a VW is 3-4 evre datalja az ID3 alatti joval megfizethetobb modeljenek indulasat.
Ahogy nezem a napelemes csatornakat, ma mar olyan olcson lehet kapni nullkilometeres vagy alig hasznalt LiFePo4 akkukat, hogy a bontott e-autos akksiknak lassan megszunik ez a masodpiaca. Foleg ha meg nem is LiFePo4, hanem a sokkal veszelyesebb "elodje", ami a legtobb autoban van. Itt jon az ki, hogy az akkuk ara tenyleg sokat zuhant es folyamatosan zuhan, de ha autoba kerul, ott rogton dupla ara lesz. Gyakorlatilag van hogy olcsobb a LiFePo4 akku, mint a savas olomakkumulator.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dabadab
titán
Az, hogy az 5 milla alatti új autó kategória veszélyeztetve legyen villanyautó által...
Azt a kategóriát momentán a belsőégésűek veszélyezetetik azzal, hogy kidrágulnak belőle.
Persze, a Duster abszolút fapadban pont 4 millió, de ha már klímát is akarsz bele, akkor már az is öt.DRM is theft
-
gyuszos
tag
"Az a baj ezzel az érveléssel, hogy ma már egyszerűen nem igaz."
Sajnos a tiéd sem.....
"Mire tesla szintre hozod felszereltségben...." - - - írod a bmw, merci, audi összehasonlításhoz.
Ugyanis az általad említett sr+ összeszerelési minőségben, anyaghasználatban annyira messze van a három említett márkához, hogy vagy felesleges az összehasonlításuk (almát - körtével), vagy bizonyos pontokon soha nem lesz korrekt. -
#16820480
törölt tag
Jönni is fog pár éven belül az iD Life és a Renault 5 olyan 20 ezer € alatti áron. Ha valamivel, akkor ezzel tudnának versenyezni a régi gyártók, mert egyelőre a Model 2 ha jön is, de inkább 25 lesz, mint 20 alatt. Ha viszont Tesla árban adnának dolgokat, akkor jogos lenne az elvárás, hogy hozza a Tesla hatékonyságát, hatótávját, töltési teljesítményét, szoftveres megoldásait.
A R5 amúgy kimondottan nagyon jól nézett ki a koncepció alapján, amit a most futó autóshown mutattak meg, remélem tényleg ilyesmi lesz. Vagy esetleg jön egy Honda E mk2, amiben jobb akku van és esetleg lejjebb viszik az árát.
gyuszos: Menetteljesítményben az ICE nem lesz olyan jó, fityfasz extrákban meg a Tesla. Csak az egyik technikai korlát, a másik meg egy döntés kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Gery20
tag
Ez mind igaz, ha kp-ra veszed az autót. Nagyon kevés ember vásárol kp-ra autót és nem csak nálunk, de nyugatabbra is. Amennyiben lízingelsz egy cégre már nagyon nagy különbség lesz és az EV-k jönnek ki szarul belőle. Ez persze a mostani állapot és bármi történhet akár a következő fél évben is, de jelenleg így néz ki a helyzet:
Skoda Octavia RS full felszereltség listaára: 17,5 millió -> akciósan 13 millió
Tesla Model 3 SR+ listára 15 millió -> akciósan is 15 millió (állami támogatással ne számoljunk, mert az nem mindig elérhető, mint ahogy most sem)És ami a lényeg, a havi lízing díj:
Octavia RS: nettó 180.000Ft/hó
Model 3 SR+: nettó 300.000Ft/hóA Tesla ilyen szempontból egyébként pont rossz példa, mert drága rá a biztosítás+casco és mivel még mindig nincs itthon szervíz, ezért annak a költsége is magasabb mint egy benzines autóé...
''Dehát én a Nyomkereső vagyok, nem a Batman'':DDD
-
mjani1172
addikt
Igazabol ma mar siman lehet gazdasagi alapon is (mindenfele eztra tamogatas nelkul szamolva) elektromos auto mellett donteni.
Egyreszt ma mar a hoszabb utak se lehetetlenek, meg egy ~15 millas elektromos autoval sem...
....Ezeket pedig nem a golffal kell hasonlitani, mert nagyon mas liga, hanem a
Ez borzasztó nagy tévedés. Nem hiszem hogy láttad volna ezeket valójában, mint ahogy azt sem hogy gazdaságilag bármi is indokolná az elektromos autózást. -
mjani1172
addikt
Mit nevezel kategóriának? Méret? Hatótáv?
Pl. Veszel egy dízel (jaj) Golf 8 kombit, vagy Kia Ceed kombit, és mikor lejár a lízing (3-4 év) akkor normálisan el lehet adni.
Ha nem az a cél hogy 3 sec alatt gyorsulj, akkor ezekkel nem jársz rosszabbul, mint egy Modell 3-al.Nem kényelmetlenebbek, nem kisebbek, nem zörögnek, stb...., -
mjani1172
addikt
Az írásaid alapján nem gondolom, hogy oktathatnál bármilyen témában aminek köze van az autóhoz. A céges vásárlásokhoz meg f.ngod sincs.
Arra, hogy kijelentesz nagyívű baromságokat, amiknek köze nincs a valósághoz utána meg elkezdesz nagyképűen észt osztani nem vagyok kíváncsi. Először próbáld ki az említett autókat,ne csak a monitoron nézegesd utána jelentkezz.Kicsit le lehet pattanni a magas lóról.
Részemről be is fejeztem itt.[ Szerkesztve ]