- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Ugyanolyan szintre konfiguralva is olcsobb, mint a model Y?
Mert altalaban ez szokott lenni a problema, hogy katalogusarban persze, sok osszehasonlithato auto olcsobb, csak aztan amikor az ember elkezdi ugyanarra a szintre konfiguralni, akkor ki szokott derulni, hogy jobb esetben kb egy arban van a ket auto, csak a Tesla-bol nincs "fapad" verzio.
Mondjuk a masik oldalrol nezve ha valakinek nincs igenye a sok extrara, akkor meg minek fizetne erte feleslegesen.Amugy nekem nagyon tetszenek ezek az elektromos autok (pedig imadom a sokhengeres (minimum 6), szivobenzines, hatsokerekes autokat is), de valahogy eddig egyik se talalt be.
A hulye Tesla-ban lassan a gazpedalt (ok, ok, gyorsitopedal...) is erintokijelzorol kell majd kezelni, a tobbi meg vagy nem hatekony, vagy szamomra egyenesen ronda, vagy szoftverben fos, vagy akkuban keves, vagy... Szoval valami mindben van, ami miatt azt mondom, hogy nem, ennyi penzt nem er. Pedig nagyon bejon az instant "gaz"reakcio, meg a nagyon csendes kabin.
Plusz az is visszatart, hogy akarhany nem Tesla hosszutavu tesztet nezek ezekrol, mindben meg van emlitve, hogy "road trip"-re nem annyira ajanljak, mert az ionity meg stb toltoknek kb penzfeldobas van, hogy mukodik-e mikor kene, vagy nem.Most ugy nez ki, hogy ebbol az lesz, hogy a kovetkezo valami hybrid lesz (valszeg Lexus, az eddig nagyon bevalt), aztan nem early adopterkedek, 5-10 ev mulva biztos lesz olyan, ami nekem is minden teren megfelel. Akkuban/hatotavban amr most is tudjak a jobbak amit En elvarok, azaz hogy kb 2-300km-enkent egy ~20-30p-es megallo alatt vissza lehessen tolteni belejuk ugyanennyit, 2-300km-enkent ennyi idore meg ugyis megallunk nyujtozni, pisilni, ilyesmi.
ui.: Az mar az egyeni szemelyes problemank, hogy asszonynak is meg nekem is az auto formaju autok tetszenek, ezeket a bakancs meg alig hasznalt szappan formaju undorito SUV-okat borzasztoan utaljuk, ez meg elegge szukiti a potencialis autok koret. Model3 formara meg belefer, Model S-re ugyse lesz penzem (meg ez az uj "yoke" kormany valami borzaszto, ha fizetnenek erte se kene), talan meg az egyteru format el tudjuk fogani, szoval... Leszunk bajban, ha eljutunk addig.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Az még a listán van, meg fogom nézni, bár a töltők problémája érinti őt is (mint mindent, ami nem Tesla), plusz a Hyundaiokban a bőr meg a varrás általában valami mocsok hitvány minőségű, legalábbis a hybrid ioniq-ban biztosan, már kb új korában olyan, mint egy normálisabb bőr bő 10 évesen.
Meg fogom nézni, mert amúgy minden másban nagyon tetszik (design csillagos ötös), de ezektől picit tartok.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Felesbandi #87 üzenetére
Hú, igen, azt ne is mondd, legnagyobb baromság, amit valaha valaki kitalált. Pláne zongoralakkban. El nem tudom képzelni, ki volt az a barom, aki kitalálta. Külön külön is borzalmas ez a kettő, de együtt... Blah. Borzalom.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Felesbandi #91 üzenetére
Nem kell ahhoz egy két év. A zongoralakk undorító, mire hazáérsz a szalonból.
Por, ujjlenyomat, szó szerint bármi, és azonnal undorító.
A szalonban mondjuk jól néz ki, az tény, csak éppen 3 percenként valaki átmegy rajta egy ronggyal, különben a büdös életben nem tudná eladni.De amúgy igen, jó, hogy mondod, nálam ez is kizáró érv. Ha egy mm2 zongoralakk is van az autóban, az kizáró tényező. Finnyás egy ember vagyok, büdös életben nem lesz ebből új autó.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ezek szerint neked e208 van?
Pályán milyen a valós hatótáv? 100-140 között kb, klímával, zenével, stb szóval kényelmesen, nem spórolósan?
Mi az, amit szeretsz benne, és mi az, amit nem?
Ha nem akarod velem szétoffolni a topikot, jöhet privátban is.
Gyorsulás annyira nem érdekel, mostani is kb 8,5mp a 0-100, bőven tökéletes, ennél lassabbat azért nem akarok, de sokkal erősebb se cél."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #111 üzenetére
Bizonyara...
Kivancsisagbol: Szerinted melyik az az UJ auto, ami nem ipari hulladek?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #118 üzenetére
A VW? Minosegben, hosszu tavu megbizhatosagban? A lista elejen?
Mi mas van azon a listan? Lada, Wartburg, Trabant, VW?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz viharhozo #136 üzenetére
Igazabol ma mar siman lehet gazdasagi alapon is (mindenfele eztra tamogatas nelkul szamolva) elektromos auto mellett donteni.
Egyreszt ma mar a hoszabb utak se lehetetlenek, meg egy ~15 millas elektromos autoval sem. Ezeket pedig nem a golffal kell hasonlitani, mert nagyon mas liga, hanem a hasonlo szintre extrazott BMW, Audi, Mercedes, Lexusokkal, es ott azonnal az jon ki, hogy meretre - szolgaltatasra - komfortra azonos szintre hozva ma mar nem az a helyzet, hogy "talan majd megterul", hanem hogy ~ugyanannyiba kerul megvenni, utana meg nagyon sokkal olcsobb.
Aztan innentol kezdve egyeni preferencia meg elethelyzet kerdese, hogy ki mit valaszt es miert.
Egy folyamatosan egy seggel Munchen - Szecsot jarkalo teruleti kepviselonek rohadtul nem alternativa a villany, es nem is lesz meg egy jo darabig, viszont egy 90% varosi, plusz 1-2 havonta egyszer hoszabb ut, esetleg evente egyszer kulfoldi nyaralas felhasznalas eseten -ha tudja otthon tolteni sajat aramrol- ma mar viszont azonos kategorian belul mar bekerulesi koltsegnel is nyer a villany, "cost of ownership"-ben, plane a hasznalt arakat es elveulest is nezve viszont mar olyan sokkal nyer, hogy konkretan orultnek kell lenni, hogy ne azt vegye az ember.A ketto kozotti felhasznalasra meg -szerintem- a toyota hybridek a legjobb megoldasok jelenleg.
Szoval, nalam ugy nez ki jelenleg az okossag, hogy:
- Folyamatos hosszu utakra hybrid vagy dizel, korulmenyektol, markapreferenciatol fuggoen
- Atlagos felhasznalasra, varos/varoskozeli ingazasra, ha nem tud otthon tolteni, vagy egy kategoriaval a villany alatt akar arban nezni, hybrid
- Atlagos felhasznasra, ha tud otthon este tolteni, villanyEzek az eszervek, barmi mas meg hobbi, az mas, ott mas ervrendszerek vannak es nincs ertelme ilyen szempontbol beszelni rola.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #148 üzenetére
Kivalo peldaja vagy a [Dunning–Kruger effektusnak].
Ennyi baromsagot, ilyen magabiztossaggal allitani, ugy, hogy gyakorlatilag mindennel szembemesz, aki a temaban elismert szakember, es/vagy akar csak konkretan ult mar ilyenben, az nem semmi.Igazabol mindegy, mert szamomra erdekes esettanulmany, ritka az, amikor ennyire kristalytiszta a dolog, szoval nyugodtan toljad csak fullba a kretent.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #153 üzenetére
Szegeny Herbert Diess (szeretett VW-d vezere) meg Frank Welsch most mennyire szomoru lehet, hogy szerinted Ok csak sugerek, akiknek fingja nincs az autoiparrol.
Ne aggodj, ha kisirtak magukat, majd biztos becsengetnek hozzad es negykezlab, homlokot szigoruan a foldon tartva fognak esedezni a tanacsaidert es a bolcsessegedert!Herbert Diess:
"Of course I also tested a Tesla Model Y – with my colleague Frank Welsch. This car is for us in many aspects (not in all!) a reference:
user experience, updatability, driving features, performance of the top of the range models, charging network, range. Big advantage: Model Y was/is thought through as an electric car - as is the ID.3. Many of our competitors still using their ICE platforms. The result: They aren’t getting the best EVs."
[link]"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #155 üzenetére
Adac, a partatlansag, megbizhatosag es tiszta adat merceje.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Na igen, de itt mar viszont bejon a hobbi faktor, az mar egy teljesen mas kerdeskor.
Nekem is V6 szivobenzin + manualis valtos kocsim van. Csak En ugy vagyok vele, hogy ha mar a manualis valtot el kell engednem, akkor mar tok8, nekem onnantol kezdve nincs sok elmeny a vezetesben, onnantol kezdve En mar akkor inkabb a gurulo nappalit preferalom. De ugye kinek mi, ez mar annyira szubjektiv, hogy nagyon."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz #16820480 #169 üzenetére
A krom meg el is megy, mert jobb helyeken oda rakjak, ahol nem feltetlen taperolod folyamatosan. Amitol nekem azonnal el kezd tikkolni a szemem, az a zongoralakk.
"Igazi" bort meg amugy mar kb senki nem hasznal, par nagyon elszallt orosz, meg uber-ultrapremium gyartot/tipus kiveve."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Hat nem erted, hogy a modern, egyszeru, gyors, stabil, nulladik naptol erre a celra fejlesztett HW+SW architektura hatrany? Szegyelljed el magad de azonnal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #179 üzenetére
Hat, nem feltetlenul. Pl azoknal a HW-eknel, amiket pl a VW hasznal, altalaban a mosogepekben, hutokben, meg a balazokban is erosebb, modernebb, stabilabb cucc van.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ebbol a harombol nekem pont egyik se tetszik.
Nagyon a ket veglet, a Tesla tul minimalista, a Pug olyan, mint egy kripta (monjuk lehet, hogy itt lehet a szinekkel jatszani es az segit rajta), az audi meg olyan szinten bazari, hogy az jut eszembe rola, hogy olyan, mintha megkaptak volna LEGO szettben, de aztan rosszul raktak ossze, aztan ugy dontottek, hogy jo az ugy. Borzalmas.Belso terben szamomra eddig elektromos autok kozul a Polestar 2 a nyero, az nagyon szepen hozza az arany kozeputat, hogy szep letisztult, de azert nem csak egy polc meg egy iPad az egesz. Meg a Mercedestol vartam sokat, de annyira tultoljak az elektromos autoknal, hogy az is teljesen bazari lesz, pedig az egesz mezonyt lealazhatnak akar csak annyival, hogy a C osztaly muszerfalat berakjak, de neeeeem, muszaj RGB csillamfaszlama baromsagot tolni ezerrel.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz #16820480 #186 üzenetére
Jah, igen, ez teny. Anno volt Pug 307-esunk, meg az egyik elso az orszagban, tehat ez mar nem ma volt. Na, annak a kormanyanak a kozepen volt egy b@szottnagy krom oroszlan, a kozepen picit magasabb, tort verzio. Ez azert volt kivalo, hogy azt a jelet ugy, oda raktak, mert nem csak egy, hanem legalabb 30 olyan szog volt, ahonnan direktbe a szembe verte vissza a napfenyt. Ne tudd meg, hanyszor gondolkodtam rajta, hogy kimaszkolom korbe es lefujom valami matt feskettel a picsaba. Azt hiszem picit kesobb csereltek is a sik feluletu logora az ujabbakban, de az mar nekunk mindegy volt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Tigerclaw #204 üzenetére
Az a baj ezzel az érveléssel, hogy ma már egyszerűen nem igaz.
Model3 sr+ 15 milla, gyakorlatilag fullextrásan. Long range 20 milla, de annak már olyan menetteljesítménye van, hogy csak a legdurvább M/RS/AMG modellek tudnak vele versenyezni, úgy meg pláne nincs értelme az összehasonlításnak, úgyhogy maradjunk a "sima", de nagy motoros verzióknál, mert a 318-al meg testvéreivel semmi értelme összehasonlítani.Szóval, lássuk a medvét:
Bmw 330i 14,5 milla, "fapadosan". Mire tesla szintre hozod felszereltségben, 18-20 milla.
Mercedes c osztály, legolcsóbb 220d fapad 17,5 milla. Mire tesla szintre hozod, 20-22.
Audi a4 45 tfsi 15 milla, tesla szintre hozva közel 20.
Az abszolút vadbarom lexus Európában már nem forgalmazza az IS-t , de ahol igen, ott ugyan valamivel olcsóbb, de az is300h teljesítmény tekintetében annyival a többiek alatt van hogy kb nincs is értelme beszélni róla. Plusz mire tesla szinten van, még így is lenne vagy 13 milla. A gs450h pedig már teljesen más liga méretben is, kényelemben is, meg árban is. És azt is kivezették az állatok.
Jaguar XE (legkisebb szedán jag, fingom nincs ez mennyivel kisebb vagy nagyobb, mint az itt felsorolt többi autó) 15 millától indul.
Alfa Romeo Giulia 13,5 millánál indul.Szóval ez pár éve még igaz volt, amit írsz. Ma már nagyon nem.
A tesla meg ugye alapáron fullextrás, kivéve ha a belső teret fehérnek akarod (akarnám), a külső színt valami nem fehérnek (akarnám), meg ha teljesen hülye vagy, fizethetsz az évek óta a semmire beígért fsd-re, amit minden épeszű ember lát, hogy nettó pénzkidobás, pláne itt Európában.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Oh, abba már bele se megyek.
Amúgy jah, igaza van a népnek, ha kizárólag alsó, illetve alsó-középkategóriás autókat nézünk. A dustert meg a swiftet jelenleg tényleg nem tudod villannyal kiváltani, feljebb viszont már nagyon nem ugyanez az egyenlet.
Igazából az érdekes az lenne, hogy mondjuk két racionális választás (corolla hybrid vs... Nem tudom, zoe, leaf, id30? Mi megy ezek ellen?) közül melyik jönne ki nyertesen mondjuk 100.000, illetve 200.000km-re levetítve, illetve mik a kompromisszumok.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Tigerclaw #208 üzenetére
Nyilván az még sok idő. Szerintem a model2 se lesz olyan olcsó, mint sokan várják. Engem nagyon meglepne, ha 10 milla alá beférne. Ha le tudják vinni 8 millára, és ezért cserébe nem ölik le teljesen a hatótávot meg a töltési teljesítményt, akkor hatalmasat tarolhat.
Az, hogy az 5 milla alatti új autó kategória veszélyeztetve legyen villanyautó által... Hát, meglepne, ha ez kevesebb, mint 10 éven belül megtörténne.
Az meg, hogy a használtpiacon mi lesz, majd kiderül. Simán lehet, hogy 5-10 év múlva a világ legjobb biznisze lesz egy 15 éves, nem lelakott elektromos autó használtan fillérekért + egy új, nagyobb kapacitású akku bele. Az eredetileg benne lévő meg mehet puffernek napelem alá vagy valami, bőven lesz azokra vevő még 50% körüli kapacitásnál is. Ezzel az elgondolással perpill az a baj, hogy rohadtul tartják az árukat a mocskok, még a hirhedten olcsó használtautók hazájában, Angliában is.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Tigerclaw #213 üzenetére
Ha betolják 8-9 misi környékére, lesz neki minimum 200-250km autópályás valós hatótávja, és tudni fogja a gyorstöltést, akkor letarolják a piacot.
Pláne ha megtartják a mostani, alapból full extra értékesítési modelljüket.
Egyszerűen nem lesz értelme racionális szempontok alapján mást venni, pláne ha tudja az ember otthon vagy melóhelyen tölteni.Még egy swift glx is 6 milla, azt a két milliót meg pikkpakk behozza a fenntartási költségeken egy elektromos.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz parandroid #259 üzenetére
Hogy ertve zsakutva a hibrid? Magasan a legjobb ar-ertek aranyu, ileltve azt kiveve is a legjobb kompromisszum fenntartasi koltsegben, hatotavban, fogyasztasban, megbizhatosagban, mindenben. Plane a Toyota hybrid. Haver 200 lovas IS300h-ja 4,5 liter korul eszik, palyan is, benzinbol, halk, kenyelmes, olcso, brutalisan megbizhato.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz parandroid #263 üzenetére
Nem tolják a gyártók, inkább maximum kínálatot bővítenek. A szabályozók se tolják, csak a cikkek vannak hülyén megfogalmazva. Hybrid, plug-in hybrid, EV mehetnek 2030 után is még a legszigorúbb szabályozások szerint is (amik amúgy csak tervek, úgyis meg fogják hosszabbítani szvsz), úgy szoktak fogalmazni, hogy a kizárólag belső égésű motorral hajtott járművek nem ok. De ez nem jelenti azt, hogy a belső égésű motorral IS hajtottat is el kell engedni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz mjani1172 #282 üzenetére
Gazdasági alapon kizárólag a használt autó éri meg, vagy ha csak új jöhet szóba, a dacia duster.
Épp ezért amikor olyanról beszélünk, hogy gazdasági alapon melyik autó éri meg, mindig kategórián belül értelmezzük, különben nincs értelme egyáltalán beszélni róla. Kategórián belül, körülményektől függően simán megérheti az elektromos autó ma már.
Ha ennyire triggereli a népet a model3, akkor tőlem aztán nézhetjük az i4-et is, amit fentebb említett a kollega.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz mjani1172 #286 üzenetére
Vannak auto kategoriak, amiket nem En talaltam ki. Nezz utana.
Aki golfot akar venni, az nem venne bmw/mercedes/audi/lexus/tesla-t sem, tehat eleve baromsag, amit irsz, mert nem egy kategoria se arban, se minosegben, se presztizsben, se semmiben. A golf versenytarsai a corolla, mazda3, focus, 308, stb.Azon meg lehet fanyalogni, hogy most a tesla van-e olyan szint, mint a nemetek/japanok/koreaiak, de a teny az, hogy azokkal versenyez, azokkal van egy kategoriaban es arban, azok helyett veszik akik veszik. En nem vennem, mert engem zavar sok hulyesege, En ha most kene venni, Lexus hybridet vennek.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz #16820480 #290 üzenetére
Gondolom izles. Ha valakinek nem tetszik kivul/belul, akkor ugyse azt fogja venni, es ez igy van jol. Szamomra ezerszer szebb az uj corolla, mint az uj golf es mindkettonel annyival szebbek az uj mazdak, hogy az mar kulon kategoria, de kinek mi.
Ha meg premium hibrid nem suv-ot akar, akkor nem igazan van mas valasztasa, mint a harom nagy nemet, mert a hulye Lexus kivezette az is-t meg a gs-t."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz #16820480 #293 üzenetére
Teljesen egyetertek. Abban is, ahogy oregedik, nagyon tartos autok. De kinek mi. Ha valaki lizingeli 4-5 evig, aztan megy be ~azonos havi koltseggel az ujert, annak abszolut nem fog szamitani a hosszutavu megbizhatosag.
De ez is abszolut szemelyfuggo, nekem semmi bajom az idosebb autokkal, ha jo allapotban vannak. Mostani is ~16 eves. Ezerszer feljott mar a tema, hogy uljunk at ujba/ujabba, de valahogy mindig az jott ki a vegen, hogy egyszeruen nem kapok annyival tobbet, mint amennyibe kerulne, sokszor meg meg konkretabban kevesebbet is kapok joval tobbert, ugyhogy maradt ez. Aztan ezt ~evente eljatsszuk. Aztan bevisszuk a szervizbe minden evben egy teljes atnezesre, minden evben az a verdikt, hogy ha nem tudnak, mennyi idos, nem hinnek el, olyan szinten minden rendben van, aztan ugy vagyunk vele, hogy megint nem fogunk kiadni £40k-t (kb 16-17MHUF) autora.
Az is igaz, hogy -plane most a covid alatt- nem is mentunk vele szinte semmit, szoval nagyon nem erte volna meg pattogni. De elobb-utobb eljon az ideje ennek is. Most meg mar kb ugy vagyok vele, hogy mar kivancsi vagyok, meddig huzza."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz mjani1172 #294 üzenetére
Ki a f@szom beszelt itt ceges vasarlasokrol? Vagy ha ceg veszi, akkor hirtelen nem szamit se az ar, se a kategoria, se a meret, se a maradvanyertek, se a varhato cost of ownership, se semmi, csak az, hogy nemet legyen?
Folyamatosan nyomod itt a baromsagokat mindenfele logika meg erv nelkul, aztan meg meg neked all feljebb, lol."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...