- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iGO Primo
- Yettel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gerg00
tag
Itt van teszt 4gb felett is használja a memót
-
jacint78
addikt
Tehát akkor nem lenne gond vele és erősebb mint 980ti bármiről is legyen szó!?
Ha megtelik a ram, akkor nem elég, ha nem telik meg, elég, de ez függ a játéktól. A 980 jobb FHD-ra, az 1080 pedig még azoknál is lényegesen erősebb, ezt én semmi pénzért nem venném meg az biztos.
-
jacint78
addikt
Nem, attól még a számítási kapacitás megmarad, csak a laikusok hiszik, hogy a VGA-n lévő memória mérete egyenesen arányos a kártya teljesítményével, ezért raknak sok ramot a kis kártyákra, de egy ilyen teljesítményű kártyára 4K-n már illene a lapkánként 8GB.
Ilyenkor hangzott el, hogy a csávó egygigás kártyája erősebb (valami gt akármi), int az én 896MB-os GTX260-am annó.
.
-
Gerg00
tag
Tehát akkor egy game közben,h is oszlik el a 8gb ram?
Nem használ 8-at csak 4-et maximum, vagy ha kell akkor növeli akár 8-ig is?
-
X Factor
addikt
Továbbra is egy barokkos tulzásnak találom,nem is igazán állitja senki hogy nativan összeadható,több lesz a VRAM valóban,de a 8GBot sosem éri el.
Mi renderre használjuk a másik oldal szülötjeit, idáig 4db titan black volt, de kevés volt a 24GB vram, így az egyik Titan Z-re lett cserélve, még a kártya különbség ellenére is natÍvan összeadódik 30GB-ra.
Csak arra akarok utalni, h. felhasználás kérdése, rendernél, munkánál, úgy vannak fejlesztve a toolok nagyrésze, hogy ez ne okozzon problémát.
Ezt azért tartom lényegesnek, mert valószÍnűsÍthetőleg tényleg az a szűk réteg teszi majd ki a vásárlóközönséget, aki egyszerre akar játszani/fejleszteni/melózni, vagy ezek a hobbijai és van rá anyagi keret.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
jacint78 #169 üzenetére
Mi másra fejlesztették volna? Egy dolog, amit meg kell érteni. Egyrészt van a normál VR piac, ami az átlagfelhasználókból áll, és van egy speciális rész, amely a tartalmat készíti. Ugyanúgy, ahogy a normál fejlesztéseknél a legjobb itt sem elég, de nincs nála jobb, így azt kell megvenni. Mivel a VR piac most indul be, így a tartalomkészítők a nulláról indulnak, ergo az első lépés megvenni a szükséges hardvert. Az AMD-nek most szerencséje van azzal, hogy az NV nem hozta ki a saját megoldását, így a Radeon Pro Duo az egyetlen választás. Ez igazából abból a szempontból kedvező, hogy minden tartalom Radeonon készül, ami előnyt jelent a normál piacon is.
-
seniman
veterán
válasz
Malibutomi #171 üzenetére
Akkor inkább a nagytesóból lett az utcai verzió?Hátha gamer/VR vonalon is csurran-cseppen a kasszába.
-
Malibutomi
nagyúr
Egyebkent hogy mire jo meg ez a kartya.
1000db-ot mar tuti eladtak a leghuteses Firepro verziobol ide: [link]Plusz a vizhutesesbol X mennyiseget a Crytek fele egyetemi VR kutatasokhoz.
-
kikikirly
senior tag
válasz
Dilikutya #117 üzenetére
Félreértesz.
Néhány sorral feljebb a 980TI VS FuryX VRban nyűjtott teljesítményéről vitáztak.Tudom hogy itt a Radeon Pro Duoról van szó,nem szemrehányásként jegyeztem meg hogy felső kategóriás kártyákról beszélnek.
De hogy válaszoljak a kérdésedre:
Hogy jön ide a középkategória:Sehogy.
csupán egy felvetés volt,tekintve hogy többen rendelkezünk középkategóriás kártyákkal mint prémium kategóriással.Attól még hogy a prémium a téma tárgya,szerintem elfér mellette ez is(egy kérdés erejéig biztosan). -
jacint78
addikt
Ezt nem nevezném önállóan erre fejlesztett terméknek inkább csak összehángáltak valamit ami talán jó lesz. A következő GPU generációra már talán azt lehet mondani, hogy egy bizonyos célra lett fejlesztve, de ez így csak bullshit duma a javából olyan memóriamennyiséggel, ami olykor még a hagyományos megoldásoknál is kevés nem hogy majd idővel elég lesz, pláne VR-re... Ugyanmár.
-
Ijk
nagyúr
Egyébként akkor most mikor lesz új széria és mi várható tőle? Mert mindenki nyárról beszél, egy hónap múlva június és most dobnak ki egy ilyen izomkártyát?
Abban reménykedem hogy lesz értelmes áron 4k képes vga, jelenleg r390 elég jól elviszi amire szükségem van, de magas grafikai beállítások mellett a legtöbb játéknál bizony messze van a 60fps. Jelenleg 4k-ra ilyen 500W-os szörnyetegek vagy kétkártyás megoldások alkalmasak mindenféle kompromisszummal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
jacint78 #162 üzenetére
Itt nem volt semmiféle taktikázás. Az AMD és az NV a múlt évben meglátott egy olyan piacot, amelyre nem volt megfelelő válaszuk. Nekikezdtek a hardver tervezésének, és az AMD terméke eljutott az üzletekig, míg az NV lelőtte, mert nem sikerült a szoftveres részt annyira jól megcsinálni, hogy célozhatók legyenek az észrevett piac igényei. Csupán ennyiről van szó.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
jacint78 #157 üzenetére
Kezdjük ott, hogy ahova ezt a kártyát szánják oda nincs más alternatíva.
Egyébként nyilván a professzionális tábor egy része jól jár azzal, hogy van Autodesk, Maya és DaVinci Resolve certifikáció, hiszen nagyon olcsón kapnak extrémgyors cuccot. De valószínűleg az AMD felmérte azt, hogy ez még belefér a FirePro vonal mellett.
-
Hobbbyt
őstag
válasz
jacint78 #151 üzenetére
Amúgy meg.. ott van a AMD FirePro™ S10000 ami 2*3Gb-al van szerelve, vagy a friss AMD FirePro™ S9300 ami 6000 dolláros áron indult.
(lemaradtam már a szerkesztésről)
-
jacint78
addikt
Teljesen mindegy, professzionális felhasználásra nem a legcélszerűbb megvenni, otthonra meg túl drága. Ami a példát illeti, azért nem egészen így van, kivéve, ha ugyanazt a garanciát adják ehhez is, mint egy rendes fire pro-hoz és ezt erősen kétlem, mivel ezek után az összes hasonló árú fire pro-juk eladhatatlan lenne! Ezt azért gondold végig, bár amekkor birkák ezek kinézem belőlük ahogy odamegy a foonok elé liu csaáng és kérdezi, hogy "mihez kezdjünk a többi firepróval foonok? Tudja ami rajtunk maradt mert olcsóbban adtunk egy nagyobb teljesítményűt ugyanazzal a szolgáltatással". :
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem feltétlenül. Ez attól függ, hogy szükséges-e az adat betöltése. Alapvetően az a modell, amit az MS kidolgozott a WDDM 2.0-ban lényegében azt a célt szolgálja, hogy a GPU-k kezelése olyan legyen, mint a multiprocesszoros rendszerek kezelése. Gyakorlatilag adódjon össze az adapterekhez tartozó memóriaterület.
-
TTomax
félisten
Ha egy adapternél kétszer van is valami,itt kettönél négyszer lesz.Továbbra is egy barokkos tulzásnak találom,nem is igazán állitja senki hogy nativan összeadható,több lesz a VRAM valóban,de a 8GBot sosem éri el.Leirtam miért fizikailag lehetetlen,gyakorlatilag pedig 4és 8 között lesz valahol,függöen programozótól,játêktól stb.Munkára kompromisszummal,játékra még többel választható ez a kártya.VRre ismét csak kissé drága,a piac rendkivül kis szegmensét takarja le ez a kártya,és ezt tudják az amdnél is,nem véletlen adnak hozzá FP támogatást.
-
Hobbbyt
őstag
válasz
jacint78 #151 üzenetére
"Ne felejtsd el, hogy a 2-4GB-os kártyák ahhoz mért teljesítményre képesek, ez pedig a csúcs lenne ugye. Szupersportautó 10 literes tankkal..."
Neked ezek szerint nagyon nem esett le a lényeg..
1500 dollárért az összes FirePro-ban 2-4Gb-van. (és mellett sokkal gyengébb GPU, abból is csak 1 db) Ebben a legrosszabb esetben is 2db 4Gb-os Bivaly GPU-s FireProt fogsz kapni. ..Érted? 1500 dollárért 2db 4gb-os FirePro.. megvan? Az, hogy az esetek felében a ram mérete lesz a szűk keresztmetszet kit érdekel? Az esetek másik felében meg.. hát ott nem lesz gond.
A sportkocsis hasonlatod kijavítva pedig:
Nekem ugyan annyi pénzből inkább kéne 2 db sportkocsi 10-10 literes tankkal, mint 1 darab nem sportkocsi 10 literes tankkal. Érted? -
jacint78
addikt
És akkor mivan, ha HBM-ről van szó? De most komolyan ez gyakran előbukkanó "érv", de ennek csak a sávszélességhez van köze ám semmi máshoz. Azzal azért tisztában vagy, hogy a 4GB HBM-ből is 4GB, vagy lemaradtam valamiről és van valamiféle tömörítési eljárás amivel 5GB is belefér?
viszont bizonyos helyzetekben felér 8gb ddr5-el....
Az igen, ezt a következtetést miből vontad le?
-
jacint78
addikt
Már megint a szemellenzpős baormságot nyomja egy szemellenzős.
Vagy téged cseppet sem zavar, hogy ebben az ársávban az összes FirePro 2-4 Gb VRamot tartalmaz, ráadásul azok még csak GDDR5-ösök ez pedig HBM?
Ne felejtsd el, hogy a 2-4GB-os kártyák ahhoz mért teljesítményre képesek, ez pedig a csúcs lenne ugye. Szupersportautó 10 literes tankkal...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az adatok tárolása ennél bonyolultabb kérdés. Még egy adapteren belül is többször van eltárolva ugyanaz az adat, függően attól, hogy milyen a belső buszrendszere a GPU-nak. Ha ilyen formában hasonlítjuk össze a memóriákat, akkor vezérlőnként kell különvenni a memória méretét.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az SFR és a működési mód lényegtelen. Itt a címzési modell a fontos, ami meghatározza, hogy miképp tudod kezelni a több memóriaterületet. Nyilván a gyártók dönthettek volna úgy régebben (~DX11 éra bevezetésénél), hogy építenek az akkori driver modellek fölé egy alternatív címzési módot lehetővé tevő réteget, csak nem tették meg, mert egyrészt bonyolult volt, másrészt nem volt kritikus probléma a memória mérete. Ha megtették volna, akkor ma CF és SLI mellett is össze lehetne adni a VRAM-ot. Ma már mindegy, mert itt a WSI réteg és a WDDM 2.0, ami program oldalról teszi lehetővé a jobb címzési módot.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #144 üzenetére
Ez a lehetőség nincs definiálva az új API-kban. Ez azért ékelődött be a köztudatba, mert régen a rendszer működési modellje szegmentált fizikai címzésre épült. Tehát direkten címezte a rendszer a fizikai memóriát, illetve a többletterhelés miatt még törölni sem lehetett. Az új API-k által használt felületeken, legyen az WSI réteg, vagy direkt WDDM 2.0 csak egy nagy virtuális memória van.
A közérthetőség kedvéért legyen ez 16 GB, és mondjuk azt, hogy tele van. Ilyenkor a címzés úgy történik, hogy a motor a preload algoritmus alapján jelzi, hogy egy címtérre szüksége lesz a következő frame-ek során, és azt betölti egy olyan adat helyére, amelyet már nem használ. Ez működik több GPU-ra is. -
TTomax
félisten
Nem,nem lehetett volna leprogramozni,az SFRre gondolsz,de ott is volt olyan információ egy adott képkockáról amit mindkét gpuhoz tartozó VRAMban tárolni kellett.8GBos ez a kártya csak akkor lehetne,ha a 8GB-ot mindkét gpu elérné,be lenne drótozva (és még akkor is képtelenség lenne,a cimzésproblémák miatt)minden egyéb más esetben csak kevesebb.Jelenleg AFR-el 4GB,az általad említett helyeken 4és 8GB között valahol.
-
#85552128
törölt tag
Mi van akkor ha GPU1 olyan tartalomhoz akar nyúlni ami a GPU2 memóriájában van ? Nincs közvetlen kapcsolata magához a memóriához, már nem olyan sebességgel éri el mint a saját 4 gigáját.
Úgy 8 gigás ez mint a GTX 970 4 GB-os - ott is rajta van a kártyán, de csak bizonyos korlátok között használható 4 GB-osként - nyilván itt nem annyira nagyok ezek a korlátok és nem is okoznak lassulást mint ott (meg nem is tervezési hiányosság miatt ilyen...), de jelen vannak és már nem olyan mintha "sima" 8 GB-os lenne... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Multiadapter módban a fejlesztő menedzseli a memóriát. Ez úgy néz ki, hogy a WDDM 2.0-ban vagy WSI-hez hasonló modellben lesz egy virtuális címtér, amiből mindig betölti a használt címtartományt. A kártyán, illetve a konfiguráción belül logikailag annyi GB-nak veszi a program a VRAM méretét, amennyi van összesen, függetlenül a lapkák számától. Ilyen formában minden multiadaptert támogató játékban összeadódik a VRAM mérete.
A memóriaelérés programozásfüggő. A legacy API-ban azért nem volt összeadható, mert úgy volt leprogramozva a multi GPU, hogy erre nem adott lehetőséget. Egyébként le lehetett volna másképp is programozni, csak túl sok pénzt raktak a cégek a hackelt AFR-be.
-
TTomax
félisten
Nem igaz!DX12/Vulkan/Mantleban sem 8GBosként fog majd egyszer talán viselkedni,valahol 4 és 8GB között a helyes, amit írsz félrevezetés.Ez a kártya soha semmilyen API alatt nem lesz 8GBos ,mert a két gpunak nem közös a memóriaelérése.
(#143) Abu85
Igen,de ettől függetlenül maradnak olyan dolgok amik mindkét gpu memóriában meg kell hogy legyenek.Barokkos túlzás 8GBnak mondani ebben az esetben!
-
mildwood
tag
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
Dilikutya #138 üzenetére
Hány játékban viselkedik 8 GB-osként ?
Szerk.: egy olyan hszre reagáltál úgy, hogy "8 Gb nem elég 4K-ra?" ami játékokra írta.
Hogy kinek ajánlják az már meg volt magyarázva, meg az is, hogy Radeon vonalon jelent meg ami az AMD gamer/asztali vonala...
(#140) Abu85
nagyon jól tudom mikor viselkedhet 8 GB-osként (vagy valami ilyesmi...) arra lettem volna kíváncsi hány ilyen program/játék van ami tényleg így is használja és nem 2x4 GB-osként. Mert a jelenlegi DX12-es játékokban - abban a néhányban - is csak 1-nél (AOTS) vették a fáradtságot a multi-gpu módra, de ott meg nem feltétlenül szükséges a 4+ GB VRAM. Szóval mire tényleg lesz ennek normális támogatása addigra már lehet a következő Duo is kinn lesz... -
Dilikutya
félisten
Életemben szar AMD szoftvert nem láttam még. Az XP megjelenésekor voltak utoljára gondjaik szerintem a driverekkel, akkoriban rémlik, hogy nem ment nekik simán az új rendszerrel az együttműködés. Volt is később kártyám ebből az időből, akkorra kiforrta már magát az XP-s driver is, nekem már nem volt vele problémám. TNT Vanta volt ezidáig az utolsó nVidia hardverem.
-
Ijk
nagyúr
Játékra nem szabad ezt a kártyát megvenni. 1080-ra, 1440-re elég a 970, r390, fury, Ti. 4k a problémás, amihez az r390 memóriája elég, számítási kapacitása kevés. Ennek meg a számítási kapacitása már jó lenne, de a vram kevés.
-
aram01
nagyúr
Értem, akkor nem kezdek el rá gyűjteni
-
Szerintem ez ilyen státusszimbólum szerű. Jó kártya, csak dolgozni kevés( max dolgozgatni jó) játszani meg a ram kevés és eléggé drága. 1000 Dodóért megérné már talán, bár akkor is inkább 2 Fury, játszani. vagy amazonon van 8 Gb Firepro 1000 $ körül + játszani egy fury
( nana inkább egy 980 TI
)
-
aram01
nagyúr
Valaki elmagyázná nekem (de komolyan) mi értelme van ennek a kártyának?
-
Nv fan létemre azt mondom jó kártya, csak a 4 Gb ram nagyon kevés. Egy ilyen áru dupla GPU kariba simán elmenne a 8 GB
( ezeknél a HBM memóriáknál amúgy nem úgy volt, hogy lehet 6 GB HBM ram is?vagy ez még HBM 1? A 2 GPU-t egy ramszekció szolgálja ki, vagy az is osztott?) -
válasz
Dilikutya #127 üzenetére
HBM: Az első gen kevés, csak 4 GB / GPU, az NV is egyből a másodikat használja, ide is ez kéne.
DX12 / Vulkan: Alig használja valaki, s ott se ér semmit; valahol még lassabb is. Egy kamu az egész.
FirePro: Kit érdekel? Az AMD meg amúgy is bugos szemét szoftereket ír, így ez sem lehet jobb.
[/TROLL]
-
daveoff
veterán
Nincs különösebb baj ezzel a kártyával, csak kicsit drága. 7990 még 1000$-on nyitott, azt mondom az korrekt cucc volt annyiért, 2 teljes értékű 7970 volt rajta, volt is olyanom. De a CF támogatása borzalom, ez a nagyobb baj szerintem...
VR-ra lehet jó cucc, de nem lesz hosszú eletű az biztos, nyakunkon az új gen.
CsonkaImo: Az izom!! ITX gépek piaca szerintem nem nagyobb, mint amit ítam...
-
seniman
veterán
Itthon lehet........De nem is kis országunk a fő felvevőpiac.
De sok kommentet elnézve,csak azért veszett fejsze nyele ez a kártya,mert AMD.Sok nVidia fan venne jegyet az AMD temetésére,csak nem elfelejtendő,hogy ha a cég leteszi végleg a lantot,akkor az imádott kártyájuk árcédulájára is ugrik a szorzó.Pont mint a prociknál,s2011-nek nincs konkurenciája,vastagon is fog a ceruza.Az 1500 dolláros megjelenési ár egy dolog,megy ez majd lejjebb is.
-
CsonkaImo
addikt
Ne a hazai viszonyokból indulj ki, itthon tényleg belerakják a 750Ti-t és az i3-at egy ATX házba. Sokan keresnek pici, de erős gépet, főleg az előre összeszerelt konfigurációkat, és a moddereket is eléggé foglalkoztatja a téma az utóbbi időben. Jó, persze ezekbe az ITX-es konfigokba nem Pro Duo fog kerülni.
-
Dilikutya
félisten
Amúgy tetszik, hogy a Crysis-huszárok mit hőbörögnek egy videókártyán, ami nem nekik készült, miközben jelenleg talán a legjobb VR megoldás jelenleg.
-
Mindig meglep, milyen érzelmi vihart bír kiváltani egy drága hardver megjelenése
Szegény AMD gaming fronton nagyon szar helyzetben van ezzel a kártyával, mert már hónapokkal ezelőtt ki tudták volna adni, de amíg VR-játékok érdemileg nincsenek, addig pont a legfontosabb value proposition bukik. További 6 hónap múlva meg már veszett fejsze nyele az új generációk miatt.
Szerintem ennél nehéz lett volna többet kihozni ebből a szituációból - ha valakinek szimpatikus a CF-in-one, annak jó lehet, ha valaki hisz a VR mielőbbi eljövetelében, annak is, és aki olcsóbban akar "fapadosan" FirePro-t, annak is. Ennyi a célközönség. -
mildwood
tag
1 év múlva jön a Pro Duo 2 azt ezt el is felejtik...annyira unom hogy lassan évente fognak új generációt kiadni hogy költs mint a szemét...jaaaa most jöjjenek a kommentek hogy "de nem muszály fejlesztened" aztán 2 év múlva vakarod a fejed, hogy hol az fpsed az új játékokban az új driverekkel. Ha ennyiért veszem akkor tartson ki legalább 5 évig, de ez úgyis csak álom...
-
kikikirly
senior tag
Szerintem itt nem az a kérdés hogy a FuryX,Dareon Pro Duo vagy a 980Ti/SLI a jobb VR-ra,hanem a középkategóriában 960-380/X 390/X-970,980 ki kínál jobb kártyát.
Nekem is az jött le hogy a Pro Duo elsősorban VR fejlesztőknek van.Aki VR-ozni akar vesz olcsóbbért két FURY X-et és erősebb VGA-t kap ,Pro Duoba valszeg csak 2 Nano van.
-
Raysen623
addikt
-
Zeratul
addikt
Le lett írva hogy a jelenleg kapható VGA-k kevesek fejlesztésre, az hogy fél év múlva mi lesz az fejlesztőket nem igazán érdekli mert nekik most kell dolgozni nem fél év múlva. Tudom hogy fáj hogy nem gyíkfórsztí-t választották fejlesztő eszköznek, de talán az nVnél kellene panaszkodni hogy miért olyan gyökér kártyát csináltak ami alkalmatlan a VR célokra. Az occulus rift felbontása kijelzőnként FHD tehát bőven elég neki a 4GB ram, nincs szükség 32-re.
-
még a fury xnél hosszabb nyákú 295x2 is elfér egy ncase m1ben.
@TTomax: ez ilyen köztes megoldás. van a furyx2ből firepro is, 2x4 GB rammal, de az 6000 USD listaáron, de a 32GBs gddr5ös hawaii gpura épülő verzió is 5000. ezekhez persze van rendes business támogatás is, a pro duora meg csak felmegy a driver. olyan területre jó, ahol nagyon olcsó a hozzáértő képzett munkaerő, és nem feltétlenül szerverekbe szánják. pl. egyetemek, szakkolik.
-
Locutus
veterán
Mármint, az AMD féle tesztekben. Amit ráadásul senki se erősített meg még.
Olyan mint a Battlefield. Évről évre egy csomóan elhiszik a hangzatos bejelentéseket, meg ígéreteket, aztán mikor megjelenik, akkor a felét tudja, azt is nyögvenyelősen. Aztán majd jó 1 meg 2 év múlva már kivasalják a problémáit, csak addigra már a kutyát se érdekli. -
Tanisz
senior tag
Hmmm, jó ötlet, el tudnám képzelnibmagamnak
Kár hogy nem lehet kipróbálasra kölcsönkérni
Szerintem hagyjátok a fenébe az érvelést, tények közlését. Felesleges
[TROLL ON]
Az AMD/Radeon sz@r, akkor is sz@r, ha a tesztekben jó. Akkor a szoftvere sz@r, ha az sem, akkor a koncepció, ha az sem akkor csak azért mert AMD.
Ez így van rendjén
Az NVIDIA a király és kész, akkor is ha sz@r, mert az azért jó, mert csak. Semmi mást nem szabad venni, csak NVIDIAt, meg kellene már érteni[TROLL OFF]
-
Hobbbyt
őstag
Én mégis örülnék egy ilyen kártyának..
Néha jó lenne ha itthon nem kéne 12 órát várnom egy normálisan renderelt AutoCAD-es képre. Erős az i7 4790, de nem erre találták ki.
Amúgy se szokás az 1500 dolláros munkakártyákat a 5000 dolláros munkakártyákhoz hasonlítani.. Vagy téged cseppet sem zavar, hogy ebben az ársávban az összes FirePro 2-4 Gb VRamot tartalmaz, ráadásul azok még csak GDDR5-ösök ez pedig HBM?
Hát végül is a szemellenző mindenkinek jár.. -
Scholes9
nagyúr
Mi brutál hangja lehet ennek.
-
TTomax
félisten
Akkor már játszani nem is lehet rajta igaz?Fejleszteni,se kell a minnél több VRAM igaz?Akkor miért is került a FireProra 32GB? [link] a write only nem nálam van bekapcsolva,csak lehet nem kajálom a marketinget,mert te ugye gondolod hogy VRre nem lesz jobb megoldás 6 hónapon belül,meg úgy általában bármire amire ezt szánják.Az ára a felére fog esni,még a vegat se kell megvárni hozzá...
-
Zeratul
addikt
PHnagyúr létedre úgy néz ki bekapcsolva maradt a Writte Only funkció ha AMDről van szó. Mintha a cikk is arról szólna hogy elsősorban a fejlesztőknek szánták.
4GB VRAM pedig garantálja,hogy már jövőre nem lesz elég FHDra,
Visszaolvasod néha hogy mekkora baromságokat írsz le?
-
TTomax
félisten
A kártya ami játékra már nem jó,munkához meg még nem jó.... viszont be lehet nyomorítani a kenyérpirítóba is,hiszen tökmindegy hol vinnyog az a szerencsétlen egy szem 120as venti,Cserébe majd az userek izzadhatnak hozzá cf profilt,mert az nem igazán az amd erőssége mostanában.A 4GB VRAM pedig garantálja,hogy már jövőre nem lesz elég FHDra,de legalább jó drága... még...mire lesz valakinek kap majd egy kövért EOL-t,mert a Vega röhögve maga mögé fogja utasítani,sőt már az is lehet hogy a Pascal...egy gpuval meg fele fogyasztással... nem kicsit késett el ez a kártya.
-
MiklosSaS
nagyúr
Minek? Nem a Nano-rol volt szo? Nalam volt olyan mITX haz ahova be lehetett volna nyomoritani a Fury-nak a huteset.
Lehet neked nem erv, de az is lehet hogy sokan orulni fognak a kartyanak. Nekem aztan mind1 hogy teged nem erdekel vagy dragalod a Pro Duo-t....
Itt a cikkbol egy reszlet ahol olvashatsz a professzionalis oldalarol:
" Egy dolog azonban máig, azaz a megjelenésig titok volt, és ennek hiányában nem lehetett megérteni a kártya 1500 dolláros árát, hiszen kevesebbért lehet vásárolni két AMD Radeon R9 Fury X-et, ami lényegében ugyanezt a teljesítményszintet kínálja, igaz az több helyet foglal. Az AMD azonban a Radeon Pro Duo nevű VGA-t egy más termékkategóriába sorolja, aminek hála kétféle meghajtót választhatnak hozzá a vásárlók. Egyrészt ott lesz a hivatalos Radeon Software, amely elsődlegesen a játékosoknak szól, illetve a kártyához telepíthető még a hivatalos FirePro eszközillesztő is, amely különböző hitelesítéseket tartalmaz a célpiac által igényelt professzionális alkalmazásokhoz (Autodesk, Maya és Blackmagic Davinci Resolve), illetve optimalizálásokat kínál a FireRender technológiához."
-
westlake
félisten
válasz
MiklosSaS #86 üzenetére
Mutatnál nekem képeket gyári vízhűtéses Fury X-ről mini-ITX házban? Már vagy 10 perce keresek ilyet, de nem találok. Valamit rosszul csinálok.
Professzionális szoftver támogatás? Ezt hol írták? Ez nem FirePro...Az NVIDIA hasonló
baromságamegoldása még mindig nem érdekel. Még mindig nem releváns. Még mindig nem érv az AMD terméke mellett. -
MiklosSaS
nagyúr
Ervek:
1. elfer a kartya egy mITX hazban is, a ket Nano nem.
2. elfer a kartya egy mATX hazban is ha kozben mondjuk van meg egy mereg draga hangkartyad, de te nem szeretnel lemondani a mATX formatumrol kulonbozo okok miatt. A ket Nano nem fer el..
3. otthol maszekolsz kicsit, CAD-CAM stb tervezo szoftvereken. De nincs eleg penzed munka allomast epiteni/vasarolni es ezert befogod azt a gepet amin jatszol, netezel, filmezel is. Na oda jol jon a professzionalis szoftver tamogatas...ami a Nano-hoz nem jar.
4. ha rendesen megcibalod, van ra esely hogy csondbe marad a kartya. Szerintem ket Nano CF-ben hangos is lehet...De leirom meg egyszer, realisan kell kezelni a dolgot. Amikor az FX-5950 megjelent azert is elkertek 800 dollart OEM-kent, most meg a retail verziot utanad dobjak 180-ert. Ez csak a kezdo ar, lesz ez majd a fele is...idovel.
Hogy a zoldekre vissza terjek, anno mit lehetet felhozni a Titan Z es ket darab 780Ti-vel szembern? (2999 dollar VS 2x 650 dollar)
-
-
MiklosSaS
nagyúr
Mondjuk anno a Titan Z sem az olcso kategoriat kepviselte...pedig ma mar lehet hogy egy szenne ganyolt 980Ti is rendesen odaver neki...
Ha jol emlekszem az a szar 3000 dolcsi korul volt. Szerintem az 1500 dollar korrekt az elso nap. Majd lassan befigyel majd 1000 ala is, csak ki kell varni...ugy volt a 295X2-vel es a 7990-el...a maguk koraban azok voltak a legerosebb kartyak.
-
joysefke
veterán
Most az AMD van előrébb a kinek nagyobb a farka versenyben, így most a grafikonok tetején az AMD kártyája fog szerepelni. Könnyen lehet, hogy vannak userek, akik úgy választanak maguknak kártyát, hogy megnézik melyik gyártónak a terméke éppen a leggyorsabb, azt elkönyvelik a nyerő csapatnak, és ennek megfelelően vesznek maguknak a 20-30E forintos szegmensből valamit.
Például itt van ez a jó kis RadeOn kártya, biztos jó vétel, mert egyrészt OC modell, másrészt a 20E forintos árát már 2,5 éve mindenféle árcsökkenés nélkül tartja...
Az első és egyetlen értékelője is méltatja:
Hello
csendes erős megbízható így tudnám jellemezni
GTA V, fallout 4 zökkenőmentesen fut vele aki nem akar nagy drága kártyát annak nyugodt szívvel ajánlom meg fogja állni a helyét ez is
És kiemelem hogy 90% hajtva is csendes .J.
-
westlake
félisten
-
westlake
félisten
Egyáltalán nem foglalkoztam AMD kártyákkal, így elképzelhető, hogy nem látom a teljses képet. Átnézve néhány tesztet, arra jutottam, hogy a Fury X körülbelül 15%-kal gyorsabb a Nano-nál, ennek ellenére 57%-kal(!) magasabb a TDP-je.
A 27%-kal magasabb fogyasztás (Pro Duo vs. Fury X) nálam nem "alig" kateória. A specigikációból egyértelműen kiderül, hogy a Pro Duo valójában két darab Nano CF-be kötve. A TDP-je pontosan a kétszerese egy Nano-nak. A kártya semmi különlegességet, újdonságot nem tartalmaz. Nincs benne semmi extra. Betehetsz egy Pro Duo-t a gépedbe 1500$-ért, vagy betehetsz a gépedbe két darab Nano-t 1300$-ért.
Persze, megértem én a "kötelező" huhogást, hiszen két GPU van egy kártyán! Amazing!Más:
Senkinek sem kellenne ~61%-os többletről beszélnie a Fury X-szel szemben, mert abban az átlagban benne van a Heven, és a 3DMark is. Ha azokat kivesszük, akkor máris csak ~53%-ról van szó (az öt darab játék átlaga). Ugye jól gondolom, hogy senki nem szokott a Heven-nel, meg a 3DMark-kal hosszú-hosszú órákat multizni?
Egyébként nem kicsit gáz, hogy a két teszt átlaga meg ~78%. Semmi közük a valósághoz. -
füles_
őstag
Ha már a TheVR: Paródia
Én meghaltam rajta -
zetor2000
őstag
válasz
Dilikutya #65 üzenetére
Hol van már az a pár indie fejlesztő, mint akik a terep.exe-t fejlesztették, meg az a néhány orosz csodagyerek, akik 4K introba 2 vírust is beleírtak... :-)
Komolyan, ezek olyan elvetemült dolgok... 32 giga bazzeg a mozis gépemben lévő SSD, azt ezen a kártyán ennyi a memória
2 komplett windows telepítés, mindenféle programokkal elfér ennyi memóriában. A világ felhasználóinak 0.00001%án kívül használja ezt egyáltalán valaki?Amúgy a 2 kártya vs 1 kártya kérdésben ott van még az, hogy a táp se mindegy, mennyit akarsz belőle kinyerni. Gyanítom, ez a szegény emberek fire pro ja csak nem eszik annyit, mint 2 másik.
-
CsonkaImo
addikt
Én is szoktam nézni őket, nincs velük gond. Írni kellene nekik, hogy teszteljék le. Biztos tudnának egy Fury-t szerezni kölcsönbe, 980Ti meg van. Engem érdekelne a teszt, mert a VR is bejön, akár építenék is rá gépet.
Szerk.: Egyébként szoktak szédülni, meg volt is róla szó, hogy az elején kicsit megviselte őket is, de elméletileg megszokható.
-
kikikirly
senior tag
Régen utáltam őket mint a szart,tényleg olyanok voltak mint a kocsma töltelékek(kb 3 évvel ezelőtti videókban,állandóan káromkodtak és kiabáltak, természetellenesen sokat,).De azóta mintha benőtt volna a fejük lágya most a kedvenc videósaim közt szerepelnek.
Elmúlt 2 évben végzett munkájuk első osztályú,legutóbb a Town Of Light-ot néztem végig náluk,Pisti kommentárja nagyon sokat hozzáadott a végigjátszáshoz.
Tech csatorna:Az átlag ember nyelvezetén mutatják be a dolgokat,ezt nagyon szeretem. Am tényleg Nvidia fanok,náluk AMD-ről még nem hallottam dicsérő szavakat.Náluk a Mantle Api fél évvel ezelőtt megszűnt létezni... -
#85552128
törölt tag
Befogadjuk őket a Fury topicba, <10 tulaj mellett nem haragszunk meg ha néha 1-2 Duo tulaj is odatéved.
(#67) Cifu AMD-n sem garantált, hogy nem fognak rókázni, valaki hajlamosabb rá valakinek meg mindegy... A 3D is az ilyen "mellékhatások" miatt bukott meg többek között.
-
-
westlake
félisten
Nincs a kártyának szakmai topikja? Hol fogják így a tulajdonosok megosztani a tapasztalataikat?
-
daveoff
veterán
válasz
Malibutomi #61 üzenetére
Pont ilyen véleménnyel voltam róluk én is. Tedd félre az előítéleteid, és nézz végig pár videót, szerintem magyar viszonylatban nagyon komoly minőséget képviselnek, a szóhasználat meg olyan, amilyenek ők, ez van...
-
sagit
veterán
válasz
Malibutomi #61 üzenetére
Thevrtech csatornajuk? Az való neked, a másik pont olyan amilyennek leirtad de nem is baj Ki akar unalmasan, fapofaval játszó valakit nézni? Függetlenül a stílustól prok a srácok.
-
Malibutomi
nagyúr
Nem tudok technikailag hozzaszolni annyit nem neztem belole. A stilust nem birom elviselni...ami videojukba beleneztem az mind a kocsmaban haveroknak anekdotazunk hanghordozasban ment, nekem taszito borzasztoan.
Plusz total Nvidia elfogultak, de ez mar csak lowercaseben jegyzem meg.
-
daveoff
veterán
válasz
Malibutomi #56 üzenetére
Pedig jók nagyon...szerintem...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Warp, de amúgy jó a wavefront is. Viszont GeForce-on a gond nem ezzel van, mert warpok között sem lehet váltani. Konkrétan meg kell várni, amíg a befutott rajzolási parancshoz kapcsolódó teljes feladat lefut, és utána lehet váltani.
Elvi síkon a VR multi GPU tényleg nagyon egyszerű, de a gyakorlatban ott van az a probléma, hogy az aktuális szabvány API-k nem tudják megállapítani, hogy a jobb és bal szemnek szánt képhez a rajzolások egy része ugyanaz. Ergo a processzor többletterhelése megduplázódik, mert minden rajzolást kétszer kell kiadni a sztereó 3D miatt. A LiquidVR ott segít, hogy nem a szabvány API van célozva, hanem a Mantle-t, ami kezeli a mögötte lévő API-kat úgy, hogy ugyanazokkal a rajzolásokkal a processzort csak egyszer terheli, de azt kétszer küldi be a szabvány API-kba.
-
sagit
veterán
válasz
Malibutomi #56 üzenetére
Nélküled is meglesznek a szerény 300k+ feliratkozójukkal plusz a havi 8,8 milliós nézettségükkel
-
-
Locutus
veterán
Ezt a sok szép AMD féle elméletet tesztelte amúgy már valaki rajtuk kívül is?
-
Az a gond, hogy a Maxwell (és a korábbi nVidia GPU-k) nem rendelkeznek kvázi-realtime feladatok ütemezéséhez szükséges képességekkel, ezért sokkal nehezebben kontrollálható a VR-hez szükséges fix FPS. Csak példaként és konyhanyelven mondom a következőt, ne a konkrét számokat nézd:
- x játék AMD GPU-n átlag 110 FPS, minimum 60
- x játék nVidia GPU-n átlag 120 FPS, minimum 70Eszerint az nVidia jobb. Viszont ha a target FPS 90, akkor valahogy ki kell szűrni a lassabbakat - erre van az ATW. Az AMD-n annyit csinál a fejlesztő, hogy a az ATW igényének megfelelő idővel a képfrissítési pont előtt lerúgja a frameszámítást a GPU-ról, és csinálja az ATW-t. Az nVidia ezt nem teheti meg, mert nem alkalmas rá az implementáció, meg kell várni az aktuális wavefront (wavefront?) lefutását. Ebből következően:
- Vagy sokkal korábbra kell időzíteni a timewarp elkezdését
- Vagy annyira fel kell tolni az FPS-t, hogy a minimum is 90 felett legyenAz első megoldásban sokkal több lesz a TW, és gyanítom, hogy az is émelygéshez vezet. A másodiknál kategóriát kell ugrani teljesítményben vagy rontani kell a képminőségen. Szóval megy nV-n is VR, csak éppen vagy róka lesz, vagy overkill kell teljesítményben.
A több GPU-s dologról nem tudok nyilatkozni, annak elvi síkon nem szabadna nagyon komplikáltnak lenni (ie. 1 GPU / szem), de nem tudom, a szoftver milyen limitációkat jelent.
-
jacint78
addikt
Érdekes, hogy mindenki a maxwell-el gondol a VR-re, de mire valóban a VR-rrel kell foglalkozni tudtommal lesz már annak megfelelő GPU is NV fronton. Az AMD szokásos látszólagos jövőbe látása 4GB ram-al. Oké, hogy firepro csinálható belőle, de a rendes árú firepro-kon nem véletlenül van 16 meg 32GB ram, a 4GB pedig még játékban is sovány lesz így.
Aztán hívhatod a professzionális support-ot akik megmondják, hogy vegyél firepro-t sok rammal, ha használni is akarod arra amire kitalálták.
-
Hiftu
senior tag
Ha konzumer oldalról nézem, akkor az ár magas csak azért, hogy extra drivert rakhassak rá. Ha business oldalról nézem, akkor minél gyorsabb kellene, hogy a mérnöki óradijakat behozza. Ez nagyon öszvérnek tűnik, ahol nem a jó tulajdonságok öröklődtek. Valakinek biztos jó lesz egyébként...
-
-
-
daveoff
veterán
Nézzétek meg a TheVR-os srácokat, évek óta nyomatják a VR-t NV-vel, most már van nekik Vive is. Órákig játszanak, egyszer nem számoltak be rosszullétekről, vagy ilyesmi. Nekem mondhat akármilyen fejlesztő akármit, ha egyszer a felhasználók tapasztalata teljesen más....
-
Reinkz
senior tag
Érdekes hogy az oldalán rájöttek milyen irányba kell írni a szöveget a hátoldali fém lemezen már annál kevésbé
persze ha behajolok a gépház mögé logikus lehet.
-
-
válasz
sayinpety #35 üzenetére
Ezek szerint megengedheted, hogy figyelmen kívül hagyd a legelterjedtebb videókártyákat.
Nem a technológiai előny / hátrány részét vitatom. Hanem azt, hogy a végén a felhasználók ezzel mennyire fognak szembesülni. Mert ha jól értem a hsz.-ed, akkor létezik megoldás az általad említett latency problémára. A fejlesztők jó része pedig feltehetően (akár tetszik, akár nem), élni fog az nVidia megoldásával, még ha plusz fejlesztési időt is emészt fel.
Tehát például az általad most fejlesztett játékban jelentkezni fog a GeForce-ok problémája, sok más játékban feltehetően nem fogják a felhasználók észrevenni...
-
más a technológia, ami a marketing elnevezés mögött van. mindkettő (sli és cf) mára afr-t valósít meg. ilyenkor a két gpu tud arról, mit csinál a másik (a memóriatartalmuk kölcsönösen megtalálható a másikéban is), és a kiadott képeket átlapolják.
vrnél alapvetően két kijelző van, emiatt ha hozzárendelsz egy kijelzőhöz egy dedikált gpu-t, akkor a két gpunak nem kell tudnia arról, mit csinál a másik. máris nyertél egy csomó késleltetést, ami a memóriatartalmak örökös szinkronizációjának kihagyásával spóroltál.afaik van benne. nem ezt írtam.
-
Gondolom elöbb utóbb egy teszt majd elökerül,és ott kiderül, hogy melyik a gyorsabb a 2db Fury vagy ez a szörnyeteg,mindenesetre az árazása akármilyen sokoldalú akkor is drága az átlagfelhasználónak.
-
Manbal
senior tag
Részemről inkább majd a 980ti verő, 300$-os 490X lesz a nyerő
-
sayinpety
tag
Velemenyem szerint Geforceon a ATW latency nagyon magas. Min 4-7 ms. GCNen 0.3-1.6 ms kozotti. Sajat testjeinken sokkal hamarabb emelyegnek az testerek Geforceon. Kaptunk mar reszteles leirast mi a baj. Nv javaslatot tett mit irjunk at, am tul sok idobe kerulne. Hetekre vagyunk egy game kiadasatol, arra koncentralunk.
Kesobb megfontolom Nv javaslatat, am nem igerek semmit. Kezenfekvobb megvarni a GCNhez hasonlito Pascalt. Jo eredmeny Maxwellen tul sok ido. -
sayinpety
tag
- VR SLI != SLI
- nincs
- ATW a technology gyujtoneve. Implementacio mas. Nv: context priority, AMD: async compute
- a Mantle UMD IA module barmelyik target APIhoz betoltheto
VR Works toy a LiquidVRhoz kepest. Letezett Geforce VR dual GPU kartya, am nem lett eleg jo a VR Works. Nv inkabb nem adta ki a kartyat. Jol dontottek.
-
S most ez volt az a nagy titok amiről hallgatni kellett?
Hogy két féle driverrel lehet használni? Ezért adják drágábban mint két Fury X-et? -
sli, mint tehcnológia, és cf, mint technológia nincs. multigpu van.
Rendben, akkor nem SLI, multi GPU. Hamu a fejemre. Min változtat ez?
2db GeForce 980Ti sehogy sem lehet ellenpárja 2db Radeon Fury Nano-nak (a'la Radeon Pro Duo)?a mantle alapja a liquidvr-nek.
Csodás. A LiquidVR lesz például az EVE: Valkyre-ban? (Az)
Akkor a nV kártyákon nem fog futni? -
Z10N
veterán
"igaz az több helyet foglal"
Latom meg mindig sok az ertelmetlen hozzaszolas.
-
Feladom...
Tehát az nVidia nem játszik mert... Mert egy hipotetikus jövőkép szerint bizonyos low-level API-kban, bizonyos feltételek mellett hátrányban van. Senki sem állítja, hogy csak és kizárólag ezen API-k alatt jelennek majd meg a jövő VR játékai, de ettől függetlenül leírjuk az nVidiát. Csak mert azért.
Sorry, ha negatív vagyok, de újra és újra azt látom, hogy rohan a fal, de soha nem fejeljük le. Emlékszünk a GCN megjelenésére? Hogy ez a jövő? Hogy jön a Mantle, ami mindent megváltoztat? Hogy jön a Dx12, és majd az...
Hány év futott el mellettünk eközben? Hol tartunk most? Hogy egy-két, max. techdemónak jó játékban sikerül felmutatni viszonylag szerény előnyt az évekkel ezelőtt lefektetett csodáknak?Nem, nem az AMD-haterség szól belőlem, sőt, pont azért vettem anno Radeon 7950-et, mert hittem a GCN-ben (és bevallom rohadt nagyot csalódtam), és igen, közben a "túloldalon" ugyan ez pepitában a PhysX például.
De én meg azt látom, hogy olyan téren megy mellé a téma, hogy például nem játszik a Radeon Pro Duo ellen a GeForce 980Ti vagy a TitanX SLI (vagy legyen multi-GPU megoldás, mindegy ebből a szempontból), mert... csak mert azért, van egy rész, ahol gyengébb lehet...
Van teszt, ahol ezt lemérték, kihozták, hogy a gyakorlatban tényleg a Radeon Pro Duo-nak a bokájáig nem ér fel két 980Ti kártya VR-ben? Mert ha ott bebizonyosodik ez, akkor oké, csak én nem láttam a csodát, és megtérek...
-
X Factor
addikt
válasz
#85552128 #15 üzenetére
Tudom, ellenben még jó h. az industrial render engineknek ez nem probléma, tehát nem szebben nézz ki, hanem ténylegesen 8-at használ.
Épp ezért Írtam, h. hiába lehet jó áron nagyteljesÍtményű firepro kártyaként használni, ahol ez előny lehetne, ott sajnos nagy valószÍnűséggel a kevés memória miatt kevés lesz.
#17) Dilikutya
Tudom, fogták a fury-t, és 2-őt raktak egy lapkára, mintahogy mindig is készültek a csúcs dual gpu-s kártyák.Ez nem újdonság, játékra tökéletes is, egyszerűen a plusz feature miszerint fireproként is használható, egy remek ötlet lehetne, csak elég kompromiszumos lehet bizonyos esetekben.
-
válasz
sayinpety #13 üzenetére
VRben nincs SLI, Crossfire.
Akkor az nVidia hazudik. Értem...
Gyakorlatban 1.8-1.9x performance a dual GPU AMDvel, am NVvel csak 1.3-1.5x.
Szóval akkor most van vagy nincs SLI / Crossfire VR-ben?
Biztos én értem félre, hogy még az Oculus is megemlíti mindegyik gyártót, ahogy az ATW-ről ír. Csak ez így nekem kissé falsnak tűnik.
Nv nem tudja kicserelni a default input assemblert. Nincs hozza Mantlejuk.
Ez alapján kizárólag a Mantle / Vulkan alatt lenne a VR-nek értelme ebben a formában...
@Dare2Live: Kicsit furcsállom azt a nézetet, hogy a VR-hez most csak az AMD jó, és az nV meg nem. Mintha nem is létezne a VR Works, meg a hozzá kapcsolódó dolgok. Miközben ugyebár vannak SteamVR tesztek, amik ennek ellentmondanak...
-
joysefke
veterán
Ezzel a lépéssel nem kanalizálja az AMD a saját professzionális célokra szánt FirePro termékpalettáját?
üdv
J. -
sayinpety
tag
VRben nincs SLI, Crossfire.
AMD azert tud VRhez hatekony multi GPUt, mert kicserelik a default API input assembler staget. Mantle alatt kepesek olyan UMDt betolteni, ami harom reszre osztja a drawot. 80-90 szazalekkal csokken a CPU overhead!
Gyakorlatban 1.8-1.9x performance a dual GPU AMDvel, am NVvel csak 1.3-1.5x. Nv nem tudja kicserelni a default input assemblert. Nincs hozza Mantlejuk. -
X Factor
addikt
Csak ne 8GB ram lenne rajta, ha már firepro-ként is lehet használni. Ez ilyen nesze semmi, fogd meg jól.
-
#20655360
törölt tag
Remélem nem öl túl sok lét a vr-be az amd, mert akk tényleg lehúzhatják magukat.
-
füles_
őstag
Idézem:
A virtuális valóság egyelőre még nincs itt, de az év végén, illetve a következő év elején már elérhető lesz, ám az aktuális GeForce-ok nem igazán alkalmasak például a legfontosabb funkciónak számító asynchronous timewarp futtatására. A megfelelő preempció biztosítása nélkül a hardverek viszonylag sűrűn lekésik majd a frissítési ablakot, vagyis a virtuális szinkronizáció idejéig nem érkezik meg a következő képkocka.
Szóval: NV kártyákon túl magas a késletetés ezért a program képkockákat és a folyamatosságot is veszt,ezért a gyengébb szervezetűek elhányhatják magukat -
MiklosSaS
nagyúr
Nincs full DX12 támogatás, és pár dologban gyengécske.
Visszont ez a professzionális alkalmazásra is használható dolog jól jöhet még valamikor. Mint automatika mérnök voltam olyan helyzetben párszor amikor jó lett volna valami hasonló kártyácska otthon. Amin megyen a Krájszisz három is.
-
-
Nem kötekedés képen, de miért nem opció például a 2 (vagy akár több) GeForce 980Ti SLI-ben VR-re?
-
MiklosSaS
nagyúr
Angliában kicsivel kevesebbért mint £1300-ért nyít.
-
Pipó
őstag
Aki mindkét célra használja az ritkább, mint a fehér holló.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Formula-1
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Temu
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest