Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #52 üzenetére

    Warp, de amúgy jó a wavefront is. Viszont GeForce-on a gond nem ezzel van, mert warpok között sem lehet váltani. Konkrétan meg kell várni, amíg a befutott rajzolási parancshoz kapcsolódó teljes feladat lefut, és utána lehet váltani.

    Elvi síkon a VR multi GPU tényleg nagyon egyszerű, de a gyakorlatban ott van az a probléma, hogy az aktuális szabvány API-k nem tudják megállapítani, hogy a jobb és bal szemnek szánt képhez a rajzolások egy része ugyanaz. Ergo a processzor többletterhelése megduplázódik, mert minden rajzolást kétszer kell kiadni a sztereó 3D miatt. A LiquidVR ott segít, hogy nem a szabvány API van célozva, hanem a Mantle-t, ami kezeli a mögötte lévő API-kat úgy, hogy ugyanazokkal a rajzolásokkal a processzort csak egyszer terheli, de azt kétszer küldi be a szabvány API-kba.

Új hozzászólás Aktív témák