- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légies iPhone halvány színei
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az a gond, hogy a Maxwell (és a korábbi nVidia GPU-k) nem rendelkeznek kvázi-realtime feladatok ütemezéséhez szükséges képességekkel, ezért sokkal nehezebben kontrollálható a VR-hez szükséges fix FPS. Csak példaként és konyhanyelven mondom a következőt, ne a konkrét számokat nézd:
- x játék AMD GPU-n átlag 110 FPS, minimum 60
- x játék nVidia GPU-n átlag 120 FPS, minimum 70Eszerint az nVidia jobb. Viszont ha a target FPS 90, akkor valahogy ki kell szűrni a lassabbakat - erre van az ATW. Az AMD-n annyit csinál a fejlesztő, hogy a az ATW igényének megfelelő idővel a képfrissítési pont előtt lerúgja a frameszámítást a GPU-ról, és csinálja az ATW-t. Az nVidia ezt nem teheti meg, mert nem alkalmas rá az implementáció, meg kell várni az aktuális wavefront (wavefront?) lefutását. Ebből következően:
- Vagy sokkal korábbra kell időzíteni a timewarp elkezdését
- Vagy annyira fel kell tolni az FPS-t, hogy a minimum is 90 felett legyenAz első megoldásban sokkal több lesz a TW, és gyanítom, hogy az is émelygéshez vezet. A másodiknál kategóriát kell ugrani teljesítményben vagy rontani kell a képminőségen. Szóval megy nV-n is VR, csak éppen vagy róka lesz, vagy overkill kell teljesítményben.
A több GPU-s dologról nem tudok nyilatkozni, annak elvi síkon nem szabadna nagyon komplikáltnak lenni (ie. 1 GPU / szem), de nem tudom, a szoftver milyen limitációkat jelent.
-
-
más a technológia, ami a marketing elnevezés mögött van. mindkettő (sli és cf) mára afr-t valósít meg. ilyenkor a két gpu tud arról, mit csinál a másik (a memóriatartalmuk kölcsönösen megtalálható a másikéban is), és a kiadott képeket átlapolják.
vrnél alapvetően két kijelző van, emiatt ha hozzárendelsz egy kijelzőhöz egy dedikált gpu-t, akkor a két gpunak nem kell tudnia arról, mit csinál a másik. máris nyertél egy csomó késleltetést, ami a memóriatartalmak örökös szinkronizációjának kihagyásával spóroltál.afaik van benne. nem ezt írtam.
-
sayinpety
tag
Velemenyem szerint Geforceon a ATW latency nagyon magas. Min 4-7 ms. GCNen 0.3-1.6 ms kozotti. Sajat testjeinken sokkal hamarabb emelyegnek az testerek Geforceon. Kaptunk mar reszteles leirast mi a baj. Nv javaslatot tett mit irjunk at, am tul sok idobe kerulne. Hetekre vagyunk egy game kiadasatol, arra koncentralunk.
Kesobb megfontolom Nv javaslatat, am nem igerek semmit. Kezenfekvobb megvarni a GCNhez hasonlito Pascalt. Jo eredmeny Maxwellen tul sok ido. -
sayinpety
tag
- VR SLI != SLI
- nincs
- ATW a technology gyujtoneve. Implementacio mas. Nv: context priority, AMD: async compute
- a Mantle UMD IA module barmelyik target APIhoz betoltheto
VR Works toy a LiquidVRhoz kepest. Letezett Geforce VR dual GPU kartya, am nem lett eleg jo a VR Works. Nv inkabb nem adta ki a kartyat. Jol dontottek.
-
sayinpety
tag
VRben nincs SLI, Crossfire.
AMD azert tud VRhez hatekony multi GPUt, mert kicserelik a default API input assembler staget. Mantle alatt kepesek olyan UMDt betolteni, ami harom reszre osztja a drawot. 80-90 szazalekkal csokken a CPU overhead!
Gyakorlatban 1.8-1.9x performance a dual GPU AMDvel, am NVvel csak 1.3-1.5x. Nv nem tudja kicserelni a default input assemblert. Nincs hozza Mantlejuk. -
füles_
őstag
Idézem:
A virtuális valóság egyelőre még nincs itt, de az év végén, illetve a következő év elején már elérhető lesz, ám az aktuális GeForce-ok nem igazán alkalmasak például a legfontosabb funkciónak számító asynchronous timewarp futtatására. A megfelelő preempció biztosítása nélkül a hardverek viszonylag sűrűn lekésik majd a frissítési ablakot, vagyis a virtuális szinkronizáció idejéig nem érkezik meg a következő képkocka.
Szóval: NV kártyákon túl magas a késletetés ezért a program képkockákat és a folyamatosságot is veszt,ezért a gyengébb szervezetűek elhányhatják magukat -
MiklosSaS
nagyúr
Nincs full DX12 támogatás, és pár dologban gyengécske.
Visszont ez a professzionális alkalmazásra is használható dolog jól jöhet még valamikor. Mint automatika mérnök voltam olyan helyzetben párszor amikor jó lett volna valami hasonló kártyácska otthon. Amin megyen a Krájszisz három is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS RT-AC68U
- Házimozi belépő szinten
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux kezdőknek
- Építő/felújító topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kuponkunyeráló
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest