- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külföldi SIM-ek itthon
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
slay007
csendes tag
-
neorow1
aktív tag
válasz
frigoo #14487 üzenetére
Akkor egy negatív is: nov 11-én leadva Cordonba! személyesen! kijelzőcserére, eddig az árajánlaton kívül síri csend, 1 hete küldtem nekik e-mailt, semmi válasz. Másik fórumtárs ugyanezzel egy nappal később adta le mint én, 3000 Ft-al kevesebbe került neki és úgy tudom már több mint egy hete visszakapta. Nem voltam se bunkó, se akadékoskodó, amiért szivatnának. Már értem a negatív visszajelzéseket erről a cégről.
-
holozis_HUN
addikt
válasz
frigoo #14487 üzenetére
Írd be a Google a cikkszámokat és elvileg ki fogja adni.
Én majd garancia lejárta előtt (2017 június) akarom süttetni a telót, hogy leválljon a hátlap és mivel már nem nagyon lesz alkatrész hozzá (mint a z1-hez most) hátha kapok egy újat
persze csak vicc, nem fogok visszaélni a garanciával.
Meg ki tudja, lehet teló nélkül maradok..
-
Azért tegyük hozzá, hogy ez nem általános... több telefont adtam el, amit vagy simán, vagy részletre vettem a család előfizujaira, amik az én nevemen vannak, sosem tiltották egyiket sem, becsületesen fizettem/fizetem amit kell. Ezzel nem magamat akarom fényezni, pusztán védeni a becsületes embereket.
-
LouiS22
veterán
"írtunk papírt" - ez nagyjából semmilyen jogi következményt nem von maga után (de hamis biztonságérzetet kínál), te pedig nem fogsz 100 ezer forint miatt bíróságra járni. A kör itt nagyjából be is zárul. Szomorú persze, hogy ilyen emberek vannak
Az én tapasztalatom az (eladóként és vevőként is), hogy vagy szépen beballagunk együtt a kedves szolgáltatóhoz, elkérjük tőlük az előzményeket (értsd: a tisztelt eladó mióta előfizető, visszamenőleg minden számlája időben rendezve volt, nincs tartozása, stb) - értsd: "jó ügyfél".
Ha valaki erre nem hajlandó, az már eleve gyanús, hiszen takargatnivalója van. Ha pedig én vagyok az eladó, akkor ugyanezt biztosítom a leendő vevőmnek. Természetesen 100% garancia így sincs, de mondjuk én eladóként tudom azt mondani (és ezt megerősítik bármelyik T-Pontban), hogy 1999 óta előfizetőként minden számla időben befizetve, tartozás soha. Gyanítható, hogy nem 16 év után fogom elkezdeni a trükközést.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- Eladó Vagy Csere SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4
- iPhone 15 Pro MAX 256 Gb vadonatúj állapotban 2027.02.07-ig hazai garanciával
- IPhone 16 Pro max Pitaka és gyári Apple tok
- Land Rover Explore R 4/64GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- IPhone 12 128GB gyári független új programozott akkuval
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest