- Netfone
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- iPhone topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz
BRIKLY #20428 üzenetére
Ha garis volt, akkor ott kell javítani.
Ha nem, akkor teljesen mind1, mert az nem javítás miatti hibásodás.Annyit megtehetsz, hogy szalagkábelt ellenőrzöd, mert annak hibája is ilyen okoz.
Azaz nehéz a bekapcsolás.
De még lehet háttér világításért felelős elektronika, ami pont szalagkábel csatlakozónál van alaplapon. -
PACSA75
őstag
válasz
BRIKLY #20425 üzenetére
Ebben az esetben bármennyit is akar visszaadni, fogadd el és tedd össze a kezecskéidet.
Új telót occót és jót sajnos nem tudok ajánlani, marad a használt erős (rizikós), vagy az occó új gyengusz. Márkát itt nem reklámoznék, priviben ajánlok valamit ami van a családban 2 db és nagyon bevált.
-
#31757056
törölt tag
válasz
BRIKLY #20374 üzenetére
Okes megprobalom...
Dear Seller,
Thank you for your recent e-mail and sorry for the long late reply, I was on my holiday in the past few days.
The digitizer has been fitted by a professional repairman who properly cleaned the connections before installing the part, as it is a standard procedure when fitting new parts. We don't think that it would be necessary to try fitting it again, especially after that the screen has just got cracked itself without any impact.
Would you be able to refund us a little more money than the half price? All these problems already caused us a lot of fuss and inconvenience, so I feel that I am entitled a bit more than 50% of the money I paid. If it was possible, then I would still consider to give you a positive feedback, despite our trade wasn't very successful.
Thanks again.Your sincerely
XYSzoval ezt irtam:
Kedves elado,
Koszonom a legutolso levelét es elnezest a kesoi valaszomert, nyaralni voltam a napokban.
A digitalizalot egy profi szervizes szerelte be aki beszereles elott rendesen megtisztitotta a csatlakozokat, mivel ez az eloirt eljaras uj alkatreszek beszerelesekor. Szerintunk nem lenne ertelme ujra megprobalni beszerelni, foleg miutan a kijelzo csak ugy magatol eltort barmifele kulso behatas nelkul.
Esetleg tudna-e valamivel tobb penzt visszaadni mint a vetelar fele? Ez az egesz problema mar igy is sok nyuggel es kellemetlenseggel jart, ezert ugy erzem, hogy tobb jarna vissza mint 50%-a a penznek amit fizettem. Ha ez lehetseges lenne, akkor meg ezek utan is hajlando lennek pozitiv ertekelest adni, annak ellenere hogy az uzletunk nem volt tul sikeres.
Koszonom ismet.Tisztelettel
XY -
#31757056
törölt tag
válasz
BRIKLY #20368 üzenetére
Oke, akkor szerintem irjuk azt meg, hogy igen kiprobaltuk ugy is meg lett tisztitva alkohollal es ugy sem mukodik, meg egyebkent is eltort.
Es akkor mit meg, kerdezzem meg hogy adna-e vissza tobb penzt mint a fele? Esetleg megemliteni hogy meg nem ertekelted?O ertekelt mar teged?
-
#31757056
törölt tag
válasz
BRIKLY #20217 üzenetére
Ez valami bevandorlo mert úgy tűnik nem értette rendesen a dolgot elcsuszott afelett a rész felett hogy már törött is a cucc. Csúnya nyelvtannal is ír, valószínűleg arab vagy valami más ázsiai az ember.
Az a lényeg hogy visszaadja a vételár felét ha beleegyezel és akkor nem kell vissza küldened... -
#31757056
törölt tag
válasz
BRIKLY #20182 üzenetére
En ezt irnam neki, roviden, es bazira illedelmesen:
Dear seller,
I bought a touch screen digitizer from you for my Sony Z3 Compact. Ever since it has been fitted I am having problems with it. The touch screen does not work properly, so I've done a test on it using a touch screen test software. Please find the result in attachments, on all black areas the screen does not respond on any interactions. Also a couple days after a crack appeared on the glass, despite my phone hasn't been hit or fallen and hasn't had any impact with anything.
I don't think that would be a sensible thing to return the item in this state. Could you tell me what other options are available in order to sort this out? Would you be able to issue a refund or send me a replacement?
Thank you for your time and I'm looking forward to your reply.Your sincerely
XY -
#31757056
törölt tag
válasz
BRIKLY #20179 üzenetére
En mar mondtam, hogy segitek, ha megmondod pontosan mit szeretnel... Reklamalni, hogy adjak vissza a penzt, vagy kuldjenek ujat, vagy csereljek ki? Nem lehet ugy megirni, hogy azt sem tudjuk pontosan hogy mit szeretnel... Esetleg erdeklodni milyen lehetosegeid is vannak egyatalan?
Ird le a leheto legpontosabban mit szeretnel, szedd ossze a sztorit hogy eddig mi tortent, es hogy ezutan mi legyen. Megirom neked faszán. Hacsaknem valaki itt megeloz mert van ugy hogy nem nezek fel egy napig seDe en megigerem, amint ujra felnezek szepen leforditom neked, hacsaknem elottem mar valaki rendesen megcsinalja.
-
BRIKLY
veterán
válasz
BRIKLY #20123 üzenetére
Na, hurrá. Ma a nagy büdös semmitől,tokban összetört az érintőpanel.. szóval... lehet,hogy erőszakos vagyok,de tényleg nem akar senki segíteni megírni azt a reklamálást a hiba miatt? Hátha legalább egy részét visszakaphatnám ennek a szarnak. Utána meg még így sem tudom mi lesz vele.. lehet,hogy veszek egy 3000Ft-os telefont a Tesco-ban,aztán jóvan'...
-
#31757056
törölt tag
-
válasz
BRIKLY #20103 üzenetére
Hello,
The Z3C digitizer is fault, see the attached picture, I recorded the Touch Screen service test. On the black area, the touch function isn't works.
Cheers,
XY
----------------------
Az én angolom is max arra jó hogy ne egyenek meg külföldön, de ez kiindulásnak jó. Azt nem tudom hogy mit akarsz a dologból kihozni, így még bővítsd fel az igényeddel. -
BRIKLY
veterán
válasz
BRIKLY #19506 üzenetére
Ezt vettem meg, 17 nap alatt ért ide.
Levettem a régit,letakarítottam alkoholos cuccal a ragasztót, feltettem az újat, kijelzőt,hátlapot a helyére, tökéletes. pont,mint a gyári. Viszont a ragasztó jó sz@r. 10 perc múlva már láttam,hogy kezd felválni a kijelző is,meg a hátlap is.
A kijelzőt magában viszont bátran ajánlom, tényleg semmi eltérést nem látok a gyári,és ez között.
A Sony logó hiánya megtévesztő a képen,de még kézhezvételkor is. Rá van festve feketével. -
-
-
-
VMatteo
őstag
válasz
BRIKLY #19410 üzenetére
Nem egy két nap múlva fogom a Sonyt szidni, hanem már most. Hihetetlen, hogy egy több mint 100e Ft-os készülékkel csak a baj van. Jó tudom, nem mindenkinek, lekullantom, nekem igen. Vettem egy z1c-t. Pixelhibás, csere 3napon belül. Kaptam egy másikat, egy héten belül elengedte a ragasztás a kijelzőt, 3hét múlva a cordon visszaküldte, jó volt. 1évesen foltos volt a kijelző,3hét, kaptam egy z3c-t. Most meg a t mobil hibájából ugyan, de 3hét után vissza kaptam hibásan ugyanúgy. Na most akkor miről beszélünk?
-
válasz
BRIKLY #19186 üzenetére
A legolcsóbb ha magad megcsinálod, itt írtam róla pár gondolatot.
Olcsó, drágább és kínai. Valszeg az angliai OEM a jobb minőségű cucc, de ahogy ez lenni szokott, lutri.
GSM szervizek nagyságrendileg 20k körül szokták javítani, cordon 40-ért.Az egyesült királyságból kb 3-5 nap alatt itt van. Annál szerintem semmi nem lesz gyorsabb.
-
ViSAS
senior tag
válasz
BRIKLY #19183 üzenetére
A zsebedben lett ilyen?
Inkább úgy néz ki, mintha ütés érte volna azt a részt, nem pedig erős statikus nyomás.
Vagy csak én értettelek félre és leejtetted + átmentél rajta a fűkaszával, amikor elővetted a zsebedből?
Ha jól tudom a saját zsebből történő javíttatás (komplett kijelző csere) 40k, talán 30k, ezt a két verziót hallottam.
-
ViSAS
senior tag
válasz
BRIKLY #18591 üzenetére
Nekem is ilyen és rendszeresen lemosom csap alatt + 2 Aquaparkot megélt már, igaz olyankor elővigyázatosságból 2-3 réteg műanyag fóliába volt csomagolva. Ment az alá is be némi víz, utána csap alatt lemostam (klór miatt) és semmi baja nem volt.
Annyi, hogy vizezés után ~3 órára teljesen lenémítom a telefont, mivel a hangszóróba víz megy és nem hiszem hogy egészséges lenne ha ilyenkor akarnék hangot előcsalogatni belőle, tehát megvárom amíg kiszárad. Hajszárítózás kizárva, az lehet hogy annyira felmelegítené a telefon borítását hogy megolvadnak a ragasztások.
-
válasz
BRIKLY #17330 üzenetére
Nekem neha lehal a kepernyoforgatas. Legutobb 830 oranal kellettem egy rebootot csinalni, mert nem volt hajlando elfordulni es epp kellett a navi. A kamionban meg fektetve stabilabb a telefon a muszerfalon.. Masnak is van ilyen baja? A teszt menuben is megneztem akkor a giroszkopot es amikor az android - menu nem fordult a Rubrik kocka forgott. Aztan feladtam es ment a restart. Azota jo, de kitudja meddig.
-
demars
addikt
válasz
BRIKLY #14566 üzenetére
Azért az "üvegfólia" nem véd úgy, mint egy jóféle tok ami körbeveszi a sarkokat...
Én egy picit túlzottan is vigyázok rá... Elöl hátul nilkin üveg van, plusz egy (olcsó ) felfelé nyitható flip tokban figyel! Láttam, hogy mire képes egy zsebben hordott telefon+kulcs kombó... -
KYZRR
őstag
válasz
BRIKLY #14561 üzenetére
Igen, én használtam.
Szerintem jó tok, viszont egy-két helyen sajnos a dizájnra mentek, mintsem egy tok alapvető feladatára, hogy védje a készüléket. Egyszer a nanopad nekem is elengedett, de nem volt vészes. Utána megmostam langyos vízzel, közben egy pamut pólóval óvatosan áttörölgettem. Vártam kb 2 órát, míg teljesen száraz nem lett. Ezt követően annyira tapadt, hogy egy rossz felhelyezés után a telefon jött, de a fólia nem.Funkcionalitását tekintve viszont nulla, mert kb mindenhez ki kell nyitni a tokot. még ahhoz is, hogy elindítsd a zenét. Emiatt is váltam meg tőle.
-
demars
addikt
válasz
BRIKLY #14561 üzenetére
Én rendeltem egyet (12k volt) mikor megvettem a telefont! Szépen beleragasztottam, majd kb fél óra múlva mikor kinyitottam kiesett belőle... alig bírtuk elkapni, hogy ne essen le...
Azóta a szekrényben porosodik. Én nem adnék érte most egy fillért sem...
Ajánlották, hogy mossam le és próbáljam meg ismét... de ezek után inkább nem! Így buktam az árát, de legalább nincs bennem a félsz, hogy kiesik a telefon.
Más fajta ablakos tokot nem találtam, mondjuk nekem tetszett az, hogy NFC-s az SCR26, szuperül működött! -
B.F.G.
senior tag
válasz
BRIKLY #14281 üzenetére
Ki tudja, hátha meggondolod magad leírtam kapásból az első kérdésedre a választ...... ha ügyes vagy és stabil hosszú aku idős okos órát szeretnél... sok sok szinte folyamatosan fejlődő app-al mind az órán mind a telefonon, akkor olcsóbban is be tudod szerezni... pont ma....
-
válasz
BRIKLY #13853 üzenetére
A led egyre gyengébb minden új telefonon, biztos energia takarékos.
Szóval nem, ez telefon nem zseblámpa.(#13875) Viktor77
Oks. Ezeket kerültem eddig, mert BT-n hallgatok zenét és régebben a modok miatt a hívás rögzítés nem ment.(#13873) otvoslajos
A csengőhangokat tedd belső memóriába, és indítsd újra a telefont. Ha ekkor sem, akkor ellenőrizd hogy a csoportok lokálisak vagy a Google címtárban is benne van-e. Valaki küzdött ezzel, próbáld a keresőt és Googlet, mobilról írok, keserves lenne vadászni.(#13874) Bogya75
Yeah!Örök hála otvoslajosnak!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Netfone
- Kerékpársportok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- BIOS topic
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest