- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szeljanos
tag
válasz
kishoris #56059 üzenetére
Én pont az S4 LTE+ rendelésével szívtam, íme a sztori röviden:
"Üdvözletem!
Minden elismerésem a nagy büdös semmihez. Gyerekek! Május hónap elején le volt akciózva a Galaxy S4 LTE 75-ért, de online webshopos hiba miatt nem tudtam megrendelni, hibajegy felvéve, majd másnap jön az sms, hogy javították, de mégsem, mert a hiba ugyanúgy fennáll. Kb. 1 hét elteltével még mindig semmi, de a készülék már 25ezerrel drágábban kapható fejhallgatóval. Rengeteg utánatelefonálással erre-arra és üzletekbe való mászkálással én hülye töröm magam, hogy valami megoldás szülessen, mert szeretném megvenni a készüléket. Nagy nehezen 11-én megoldást találtunk az egyik ügyintézővel, hurrá, telefon online megrendelve, de nem másnapra, hanem 13-ra (mára), mert ugye CSAK én vehetem át a készüléket, senki más, de én is csak ma tartózkodom itthon, így logikus, hogy mára kérem a szállítást... Egész nap itthon ücsörgök, nehogy elkerüljem a futárt, holott lett volna mit csinálnom másfelé is, erre 13:28-kor nézem a rendelési adatokat, akkor váltott "Szállításra váró"-ról "Szállítás alatt"-ra. Hívom a futárszolgálatot, hát csak 14-én hozza a futár a csomagot, ma már nem... Az mondom nagyon jó, mert nem tudom átvenni, mivel munkahelyen nem ér el a futár, telefon meg szintén nem lehet nálam! Így adtunk annak a bizonyosnak egy nagy pofont! Kérdem én: Én vagyok értetek, vagy Ti vagytok értem?
Én rohangálok, mint egy hülye, hogy elintézzem valahogyan a telefont, mert nálatok rossz a rendszer. Aztán egy egyszerű kiszállítást nem tudtok előre egyeztetett időpontra megoldani??? Hol a pontosság és precizitás, ami egy ekkora vállalattól elvárható? persze a sűrű bocsánat és elnézéskérés az megy, mert szegény ügyintézőkön csattan minden ilyen, holott nem ők a hibásak. Azt hiszem utoljára görcsöltem ilyennel veletek, de azt is elhitetitek, hogy erről a semmit érő hanyagságról is tudni fognak sokan. Ennyit nem tudtok rendesen elintézni sajnos. Így majd még én kocsikázzak el 20 km-t a futár depóba, ha át akarom venni a csomagomat és nem akarom, hogy visszaküldjék hozzátok azzal az indokkal, hogy nem vettem át! Szánalmas komolyan, ami megy. Ennyit az egészről!" -
fPApi
őstag
válasz
kishoris #56059 üzenetére
Én már régen lemondtam arról, hogy bármilyen ügyfélszolgálaton hasznos segítséget kapjak. A legbosszantóbb, hogy tényleg olyan "vérlázító" javaslatokat adnak, amin csak felhúzza magát az ember. Akkor már jobb lenne, ha nem mondanának semmit.
Rájöttem, hogy ezek nem azért vannak, hogy segítsenek, hanem azért, hogy kipipálják az ügyfélszolgálat meglétét, mint kötelezettséget. Persze tisztelet a kivételnek (amellyel még nem találkoztam, de biztos van olyan is). -
LaciGSM
aktív tag
válasz
kishoris #26364 üzenetére
Én vigyáznék velük!
Azért ez fura nem?? "FELHÍVJUK VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT, HOGY NE FRISSÍTSÉK A KÉSZÜLÉKÜKÖN A SZOFTVERT, MERT MEGHÍBÁSODÁSOKKAL JÁRHAT, AMINEK JAVÍTÁSI KÖLTSÉGÉT CÉGÜNK NEM VÁLLALJA MAGÁRA!"Ez annyit tesz, már találkoztam ilyennel, hogy tök más régióból behozzák a telót, felteszik rá a magyar nyelvet! viszont ha valamiért frissíteni akarsz, vagy csak gyári visszaállítást csinálsz, eltűnik a magyar nyelv!
Ők meg visszadobják a garit, a fenti szöveg miatt!Ez olyan mintha az autószalonban azt mondanák vásárláskor, hogy nem szabad olajat cserélni a kocsiba...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- sziku69: Szólánc.
- Eredeti játékok OFF topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Energiaital topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest