Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kishoris

    tag

    válasz vwpolopg #55952 üzenetére

    Konkrétan több, mint egy hónapja próbálkozok a rendeléssel, sikertelenül. Ezelőtt már volt két alkalom amikor sikerült, akkor viszont mindkét alkalommal kétszer kellett visszamennem az üzletbe, mert annyira fos a rendszerük, hogy nem működik, így hiába volt ott a megrendelt cucc, nem tudták átadni. Küldtem egy hibabejelentő e-mailt amire villámgyorsan (2nap) válaszoltak:

    "Köszönjük ügyfélszolgálatunkhoz küldött levelét.

    Sajnos a honlap fejlesztése miatt előfordulhat, hogy az oldal, illetve a felület bizonyos funkciói időszakosan nem elérhetőek. Alkalmazásaink fejlesztése folyamatos, hogy ezt a problémát az elkövetkező időszakban elkerülhessük és bízunk benne, hogy a jövőben igényeinek megfelelő formában találja meg a keresett információt internetes elérhetőségünkön.

    Javasoljuk, hogy ellenőrizze számítógépének, böngészőjének beállításait:

    ˇ törölje a Cookie-kat, fájlokat a böngésző Eszközök, Internetbeállítások pontjában

    ˇ engedélyezze a felugró ablakokat (lehetősége van ideiglenesen engedélyezni)

    vagy frissítse böngészőjét, honlapunk használatához a következő böngészőket ajánljuk: ..."

    Ha ezt nekem személyesen mondja valaki az ott b@szom orrba úgy, hogy a mentő viszi el!

    Valamikor régen voltam Telekom ügyfél, de ami biztos, hogy többet az életem során nem leszek...

Új hozzászólás Aktív témák