- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új nap, új Xiaomi 17 információk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- iPhone topik
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- OFFTOPIK: Earfun-lányok Magyarországon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
-
Mobilarena
Összefoglaló
Firmware letöltése
XEH (független) - 2025-06-01 (Frissítés: 2025-07-01) [Android 14]
TMH (Telekom) - 2025-06-01 (Frissítés: 2025-07-01) [Android 14]
A52s 5G ujjlenyomat olvasó tapasztalatok
Fotók a mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Breki
veterán
Szerencsére nálam jó.
Egyébként a Samsung ennyit válaszolt:
Dear Samsung Member,
Greetings from Samsung Customer Support!
We acknowledge your query and apologize for the same. Please visit this mentioned link to resolve the Bluetooth issue your device:
https://www.samsung.com/in/support/mobile-devices/how-to-fix-bluetooth-connection-problems-with-your...
In case the issue still occurs. Please register your concern in Samsung Members
Application (Open Samsung Members Application > Support> Tap on error report > Type your query > Send).Thank you for writing to Samsung.
Warm Regards,
Samsung Customer Support
Másik helyen pedig ezt:
Dear Samsung member,
Greetings from Samsung customer support.
We acknowledge your query and apologize for the inconvenience caused to you and will surely assist you regarding the same and please follow the easy troubleshooting steps which might help to solve the issue.
Kindly restart your smartphone once and also re-insert your SIM card.
Check device network in an open area: Kindly check your device in a different location/network coverage area.
Check device network mode settings
Please follow the below steps.
Step1: Navigate to the app's screen and tap on Settings.
Step2: Tap on Connections.
Step3: Tap on Mobile networks.
Step4: Tap on network mode SIM1 or SIM2.
Step5: Select network mode.
Note: We recommend setting device network mode as LTE/3G/2G (auto connect) mode.
Kindly do check the same SIM card in another phone or another SIM card on the same phone to verify the issue.
In case the issue still occurs. Please register your concern in Samsung Members Application (Open Samsung Members Application > Support> Tap on error report > Type your query > Send).
Thank you for writing to Samsung.
Warm Regards,
Samsung Customer Support
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Zephyrus G14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ryzen 9 8945HS - 16GB - 1TB - RTX 4060 -2,5 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest