- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
válasz
DigitXT #5704 üzenetére
Annyira talán nem etikátlan, hiszen a korábbi eventek esetén nem volt havonta 100-140 gold megszerezhető. Ebből illene kijönni az "extra" fejlesztési kötelezettségnek.
Az megint más kérdés, hogy ha megkapja valaki a végén az autót, a két széria esetében max 4-6 aranyat fog csak nyerni, ha már eddig is teljes volt korábban mindkét szériája. Valamint legalább ne az egyik leggyengébb kocsi lenne a szériájában, ha már goldért van és a tuning sem olcsó. Bár aki majd megvenni kényszerül, az legalább kihagyhatja a goldos fejlesztéseket ...Mellesleg van "akció" is, 16 helyett 32 gold. A lányomnak kellett kétszer is, másképpen nem jött volna össze a kötelező tuning...
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #5657 üzenetére
Már én is feladtam, még kb. 6 tized van benne nekem, de egyszerűen nem tudok összerakni egy hibátlan kört. Vagy lassabb vagyok, vagy a határon autózom, de akkor tuti elrontom valahol. Ez a pálya nem enged sok hibát, és az autó se beton stabil, de így legalább kihívás.
Amúgy javaslom, aki ma éjfélkor első lesz, az mondja a következőt, lehetőleg minimális goldból maxolható autó legyen. -
Pepi6
csendes tag
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #5621 üzenetére
Próbálok összehozni egy jó kört, de mindig elrontom valamelyik kanyart, és onnan dobhatom. Pedig közel 1 sec még benne van nekem is most a pálya közepén, de már mire odajutok is 2-3 tized a lemaradásom , mert az első "szektoros" időmet nem tudom reprodukálni könnyen, ezért határon autózom nagyon és rontok.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #5492 üzenetére
Na igen, kell vagy 650 gold a 100%-hoz, cserébe a teljesítésért a szponzorokkal és a 25%-os jutalmakkal együtt kapsz kb. 150 goldot. Ha csak egy széria lenne, benne a 4 autóval és elég lenne egyet feltolni, akkor azt mondom, legyen, de így, hogy tök ugyanaz kb. az összes, még az autók is, ez így rablás. Hozzá se kezdtem a szériákhoz és nem is fogok. Nem hiányzik ez a dög unalmas nascarozás...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5485 üzenetére
"Eraser" már ment volna, de falba csapódtam.
Így "The Raven" már könnyű volt.
Kérdés: az utolsó kihívást egészen komolyan gondolták? (1:40-es kör, amikor már
1:24-ekkel szórakoztatott korábban? A kiegyensúlyozottságon dolgozhatnának...)Ui: az utolsó futamnak (megint) kétszer volt vége. (Egyszer eljátszotta korábban,
hogy nyertem, manager miatt maradt a kocsi, majd újra vége lett és elromlott.)
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #5388 üzenetére
Hmm, ez érdekes. Valószínűleg akkor nulláztam ki magam, amikor próbaképp töröltem a local profilt, hátha vissza tudom tölteni felhőből. De úgy látszik a 2.4 már tudja, hogy valamikor volt egy újabb 3.1-es mentésem, vagy csak az kavart be neki, hogy egyszer beléptem asszony iPhone-járól egy újabb verzióval. De ott nem is nyomtam felhőmentést, csak restore-t próbaképp. Lehet, hogy visszamentette és azért írta, hogy nem tölthetem vissza az újabbat. Na majd ma este újra nyomok egy próbát, már lehúztam újra a 2.1-et.
Amúgy az volt az érdekes, hogy szerintem már a 2.4-ben is frissíti a fame-szintlépés követelményt, mert a frissítés előtt a 2.1-ben kb 90000 Fame kellett a level up-hoz (306-307 körül), utána pedig egy dupla LeMans után (ami ugye 56800 Fame) csak negyed szintet ugrott a csík, nem pedig felet, amennyit kellett volna. Pedig elméletileg csak a 2.5-ben vezették be az új szigorúbb szabályokat...
Viszont a 156000 Gold-ból csak 100000 van meg, mert 56000-et elköltöttem a full tuningokra meg minden autóhoz megvettem minden elérhető extrát is (festést, felnit, matricákat, stb.). Így lett 82 autóval 280 millás a garázsom értéke. A maradék 100000 talán elég lesz a következő 42-45 autóra...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #5376 üzenetére
Hmm, ha még Te is látod a frissített "statisztikámat", akkor valahogy mégiscsak sikeült neki feltolni a felhőbe az adatokat, amikor rányomtam a Cloud Save-re, csak nem tudja visszaellenőrizni, és itt fagy le... Az autóknál is látszik a 93 db?
Lehet, hogy meg kellene próbálnom törölni az eszközről a profilt és újra lehúzni felhőből és máris jó lenne. Ki is fogom próbálni asszony iphone-ján, nem akarom elveszíteni azt a több órás hétvégi játékot.
Arra a 9 autóa majnem 10000 aranyat költöttem és igen, azért farmoltam ennyit, hogy a következő frissítések miatt se kelljen aggódnom egy ideig, így minden autót fullra fel tudok húzni... -
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #5378 üzenetére
akcir így már megvan, ok, bocs. Az utolsó oldalon kerestem rá, ott nem volt, és nem ugrott be.
Én az rr3 fb oldaláról szedtem össze régebben egy angol csókát, nálam ő van szinte mindenhol a TT-k élén, téged is lenyom bocs
Ja most látom, hogy stikában elvetted a 121. időmet
kár, hogy csak arról ad notifyt amikor közvetlenül az én ghsot caromat nyomják le.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #5371 üzenetére
Ez még hagyján, de a hétvégén frissítettem és most lefagy a játék, ha megpróbálom frissíteni a facebook profilt. Hiába lépek be - addig még jó -, és nyomok cloud save-et, utána is azt írja, hogy az utolsó mentés több, mint egy hónapja (nem pedig azt, hogy éppen most). Egyszer kétszer feldobta, hogy van a "felhőben" egy régebbi mentésem, betöltse-e azt, vagy sem? Itt is akárhova kattintok, úgy lefagy, hogy csak kilőni tudom. Hogyan tudnám visszaszerezni a felhős facebook profilom felett az irányítást és elmenteni az aktuális állást?
-
kgymac
őstag
válasz
DigitXT #5287 üzenetére
Kicsit mellébeszélsz a farmolással, én a le mans-i f40/50 ill. lmp1-es futamokat mondtam. Részemről itt a vége.
szerk:
PR85 kell a széria legvégén, azaz 1 fejlesztési szintet lehet megúszni. Bár be is lehet nézni, mert akár 84.9 is lehet a PR az utolsó fejlesztés nélkül. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5287 üzenetére
Megpróbáltam megint.
Meg lehetett "volna". De az 5. kör utolsó
kanyarjában megcsúsztam, így el tudott nyúlni, és hiába az utolsó
körben futott 40.955-ös legjobb kör, ha 4:17-es lett a vége. Ez van.
(Ha később lesz egy 7 körös, ott reális/fogható a 4:55-ös ellenfél.)Szerk: bevallom, az elején bénáztam. (49-cel fordultam, 4. helyen.)
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #5277 üzenetére
A Suzuka East szerintem túl nehézre van állítva, ez így nem játék már.
Már rengetegszer nekifutottam, a legjobb köridőben nem jobb nálam az első, de köztünk van tizenegynéhány auto meg párszáz meter. Ha feladom azt írja 5:30 a gyöztes teljes ideje, de ha végigfutom akkor 4:55, rohadjon meg. Én meg 5 perces futoamot tudok full upgraden. Volt hogy az első kanyar után már 2. vagyok és mégsem érem utol az elsőt, egyszercsak megtáltosodik és elhúz ott ahol simány kanyaronként 50 meter rá szoktam verni.
Na mindegy, ide is kéne egy skip már csak az ideg miatt is.... -
kgymac
őstag
-
-
kgymac
őstag
válasz
DigitXT #5163 üzenetére
A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén
, így szerencsére fokozatosan gyengülnek...
-
Pompi
nagyúr
-
oz82
senior tag
válasz
DigitXT #5107 üzenetére
Hát nem tudom, nálam kőkemény szopatás volt ez a nap. butítás hiába.
Skippelnem kellett. Az utolsó futam sem lett volna meg de hihetetlen módon az utolsó kör célegyenes előtt balhé, 26. ről hirtelen 18. ként tovaslisszantam. 48 PR os a kocsi, most megy rá az összes pénzes tuning, meg egy két goldos, tehát kb. 12-13 a 27 ből. Nem tom mire lesz elég... -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #5100 üzenetére
Van benne olyan gomb, csak sok aranyba(dollárba) kerül.
Amikor pl. a marquist kellett 5 nap alatt végig tolni (én most csináltam meg a múlt héten), akkor muszáj volt butítani, mert amúgy képtelenség lett volna emberi időráfordítással megcsinálni és nem akartam fölöslegesen tuningolni sem, főleg, hogy egyelőre a limited editiont nem is látom sehol a szériákban, szóval még versenyezni se tudok vele. Ennek ellenére volt kihívás bőven benne gyökszi botokkal is.
A másik, hogy ne az legyen a challange, hogy sok aranyat tudjak beletolni az autóba, mert másként nem teljesíthető a cél (pl. érj el x sebességet adott távon vagy ne maradj le x méterrel jobban a másiktól). A jobbra-balra húzó kormány, lerobbant autó, nem tapadó gumik, motor hűtés és ehhez hasonló kihívások jók és nem kell hozzájuk auralpod kaliberű bot gárda, hogy kihívást jelentsenek.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
DigitXT #5061 üzenetére
Szép idő! Nálam a második 06:44-et ment, én 6:38-at. Akkor kb. ugyan az.
Viszont voltak érdekes körök. Az első pár körben szépen lehet előzgetni, de volt a közepe-vége fele néhány olyan kör, hogy csak követtem pár autót egyszerűen utol sem tudtam őket érni csak tartani a távolságot, aztán az utolsó pár körben megint lehetett előzgetni őket. -
rumos14
nagyúr
válasz
DigitXT #4928 üzenetére
én 2013 ápr-ban kezdtem. szeptemberig, a prestige update-ig mindent meg lehetett csinálni 100%-ra, egy forintot nem kellett rákölteni, semmi nem indokolta, nem voltak értelmetlen kényszerítő tuning upgrade-ek.
az 50k az baromi sok, és látod, ezzel sem jutottál olyan nagyon előre. én egyszer költöttem a játékra a legolcsóbb arany csomagot, hogy eltűnjenek a 3rd party reklámok, ennyi.
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #4928 üzenetére
Én a hétvégén néztem rá a régi kocsikra, hogy milyen RS tolható és sok helyen megdöbbentett, hogy egy számjegyű golddal vásárolhatók az utolsó körös upgradek. Hihetetlen, hogy elszálltak manapság. Reménytelen. A 2000 goldot csak azért írtam, mert ha jól rémlik most az 1000/26e Ft gold pakk vehető. A Car Pack-et én már nem láttam.
A hülye fekete képernyő nekem is előjön és nem ad goldot. -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #4923 üzenetére
Ne má' 50k-t képes voltál beletolni?
Én kb 1 éve játszok vele 0 Ft-ért.
Ennyi lóvéba az RSR nem fért bele? Ez már vagy 2000 gold kb...
Ez egy végtelen történet, így tényleg csak rengeteg pénzért lehet végigtolni.l4ci esete érdekes lesz.
A fejlesztők helyében biztos tennék bele figyelést, hogy ilyen durvát ne lehessen csalni, ami időarányosan vagy futam darabszám alapján nem reális, az BAN, ahogy a millió dolláros bébi is -
SkyLaci
őstag
válasz
DigitXT #4851 üzenetére
nem néztem, arra kellett figyelni hogy belső íven előzzek, hogy a nagy kanyarokban az ellenfelek megfogjanak a kisodródástól, mert a gyenge tapadás miatt könnyen ki lehetett csúszni a pályáról
viszont a 4. eventnél 2 körön keresztül folyamatosan 2.-nak kellene maradni úgy, hogy előttem valami döglassú régi porsche van mögöttem meg egy Boxster GTS, egyszerre figyelni arra hogy ne előzzek és engem se előzzenek meg szinte lehetetlen, fél órán keresztül próbálkoztam, de a legjobb próbálkozás is csak a 3. kanyarig tartott kb...szóval az skippelős volt nekem
-
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #4808 üzenetére
A Spada-val én is majdnem ráfargtam, az volt a gyunus, hogy azonos tuning után a nyitott gép 1 egész PR-rel magasabb volt, abba toltam utána a zsetont. Kell még pár tuning de az a széria mindjárt készen van.
A korábbi puszira arany gyűjtögetést meg farmolást sajna én kb teljesen bebuktam ezzel párezer illetve párszáz aranyról lemaradtam. A mai 'javított" verziókkal már korántsem lehet úgy szerezni mint régen. A 70e GOLD azért szíven ütött.
Most a free goldra gyúrok rá, azt nem hanyagolom, ha tudok nyomok rá. Tegnap 12 ma eddig 9 jött. Azért az is haladós futam nélkül.
-
ptakacs
csendes tag
válasz
DigitXT #4804 üzenetére
Nem sietek sehova, tennivaló bőven akad, hiszen még csak 71-es szinten vagyok. Nem vagyok megszállott játékos, és néha ha van ilyen csapatosdi, szívesen beszállnék. Tudom elég kicsi az esélye, hogy bármit is nyerjünk, de az a pár nap nem vesz el tőlem semmit. Ez alatt is tudok pénzt meg tapasztalatot gyűjteni.
Arra a szintre ahol te vagy meg valószínűleg évek kellenek majd -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #4804 üzenetére
Nálam most így áll a helyzet, ezek nincsenek kész:
Expert - 4db Spada futam, 98%
Master - a zárt új széria, 92%
Elite - Agera R hiányában 2db futam, 99%
Legend - egy rakás széria 75% felett áll arany hiányában, 83%7 autó: Boxster GTS, Agera R, TS 040, RSR 2015, LaFerrari, Vitese, Miura
Most játszok kb egy éve, summa 94% és kb nem lehet továbblépni csak nagyon lassan. A kiemeltek belátható időn belül meglesznek, a többi.....
-
Lirion
addikt
-
-
-
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #4753 üzenetére
Ez a Master / GT3 World Series / 19/3 ?
Nem lehet, hogy nem ezzel a kocsival futották a jobb távot?
Mondjuk ha a Porschet választom, akkor csak 16.4-et kell teljesíteniPersze értem, hogy kihívás. Nekem sem megy, most próbáltam a Lambóval meg az Astinnal, de 17km körül végem van - ezek szerint nem vagyok elég jó
-
gabe8719
senior tag
válasz
DigitXT #4748 üzenetére
Köszönöm!
Akkor próbálkozom, bár a kassza nem áll valami jól, nem tudom megéri-e vacakolni vele.
Petya25:
Köszi! Valahogy sejtettem hogy nem lesz könnyebb később sem, de azt hiszem ezért szeretem ezt a játékot.
Mondjuk még nemrég maxoltam ki az amateur szintet, perpill a pro/am szint 15%-ánál vagyok, csak mindig sikerült jól kifogni az ilyen plusz küldetéseket, aztán viszonylag hamar eljött a level 49; reméltem hogy így már lesz egy kis előnyöm.
Azon gondolkodom, hogy a motorfiesta küldetés óta - amiben végül kifulladtam a 7. nap - le akarok csapni az f1-es ferrarira, de nem tudom megéri-e ezen a szinten kinullázni a goldkészletet, főleg, hogy gondolom nem párszáz $ a javítgatása sem, nemhogy a fejlesztés.. Akinek megvan már: milyen fame jár ott egy-egy futamért kb.?
-
Holee21
tag
válasz
DigitXT #4741 üzenetére
Igen, rájöttem ezekre az apróságokra. Alapból úgy mentem neki, hogy fék rásegítés kikapcsolva, kormány rásegítés low-ra dobva. De ez az egy kanyart elnézek, kicsúszok, off track fail idegtépő volt. Arra is rájöttem, hogy első pár körbe muszály aggresszívan előzni, mert kb. 5. körre jönnek a lekörözések és igazán kellemetlen, mikor kanyarba 2-en feltartanak, illetve kigyorsításon a 3. lekörözés előtt alló bénázik ... Ez az event talán jobban rá volt erőltetve a gold költésre, mint az előző Lambós, annak nagyon örültem, hogy meglett komolyabb ráfordítás nélkül is (mondjuk ennél se öltem bele eddig sokat, de nehezebben is megy a vége)
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #4691 üzenetére
Te látsz engem a barátlistán? Milyen néven futsz?
Nekem ott össz-vissz a két közvetlen haverom látszik akivel össze vagyunk gmail-ezve.
Néha feljön hogy xy leverte az időmet egyik-másik pályán, de én nem tudom őket követni. Ez egy elcseszett BUG.
Ja és 93%-os lett az össz statom.Az első napi RS nem 9e mint a kirakott (és azóta már levett) képen hanem 50e!
És a 11. napi az 15 gold.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Renault, Dacia topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- iPad topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- További aktív témák...
- Asztali PC , i7 11700KF , RTX 3070 Ti , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 2TB HDD
- Asztali PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB RAM , 256GB NVME , 1TB HDD
- ASUS TUF Gaming F15 gamer laptop
- X1 Yoga 8th 2-in-1 14" FHD+ IPS érintő i5-1335U 16GB 256GB NVMe ujjolv IR kam aktív toll gar
- Lenovo / SK Hynix 512GB M.2 NVME SSD 0 perces
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest