-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6402 üzenetére
Ez olyan mintha megkopott volna a kamera előtti üveg!
Nekem Xperia M4-nél volt ilyen a kép! Az üvegről elkezdett lekopni a tükröződésgátló réteg. Amig nem kapartam le teljesen, ilyen képeket csináltam. Természetesen beadtam szervizbe ahol ahogy meghallották a hibát máris mondták, hogy ismert hiba, garanciális kamera üveg csere. -
tamas.nick
aktív tag
-
pcnet
addikt
válasz
Scarabeus #6399 üzenetére
Örülök, hogy pozitív élmény lett a szerviz vége.
Hátlapot ha le tudják szedni sérülés mentesen, akkor azt teszik vissza. Meglepődtem én is, hogy a régi hátlapot kaptam vissza, mikor a "munkalapon" új szerepel. Aztán jobban megnéztem és az a ragasztó volt.
A hátlapi fóliám nagyon picit nagyobb mint a hátlap, (ScreenKnight) felpördült a széle, alá ment a por és nem tapadt vissza, így levágtam a sarkát. Elég egyedi, megismerem.
-
Scarabeus
aktív tag
válasz
Scarabeus #6393 üzenetére
Sorry a duplaposztért, de legalább életet leheltem a topikba, akit nem érint meg csak hagyja figyelmen kívül.
Itt járunk, reménykedek a mai érkezésben.. de inkább a hétfőt tartom valószínűbbnek. [kép]
Honnan fogom tudni, mit cseréltek ki? Megküldik majd egyszer azt az e-mailt, csak ne türelmetlenkedjek? (Így 2 hét után nehéz..) Oneplus küldi vagy a CTDI, esetleg papiros lesz a dobozban?
-
válasz
Scarabeus #6387 üzenetére
Oké, azt ugyan nem írtad fentebb szerintem, hogy 2018-ban volt a csere, de mindez azon nem változtat, hogy az S7 az OP3-mal volt egy időben, ha jól rémlik. Mindegy is igazából. A fele ár a két gyártó viszonylatában nagyjából a hetes sorozattal bezárólag megfigyelhető volt, mindegy, melyik szériát nézzük.
Remélem, sikerül korrekt eredménnyel zárni a garanciáztatást, de a leírtak alapján eddig szerencséd volt, hátha végül itt is így lesz. Én mindig szívok a hazai garival, azért is írtam, hogy egyáltalán nem kirívó más márkák kapcsán, ami most Veled történik, de természetesen nem így kellene lennie, mert azért az OP sem az a filléres brand már.
-
válasz
Scarabeus #6385 üzenetére
Azért azt érzed ugye, hogy sántít a példád? Egy csúcsmodell Samsung-ot említesz, ami anno pont kétszeresébe került az akkoriban kurrens OP3-nak. Annyi zsetonért legyen is ilyen a support, nem véletlenül került felébe a OnePlus. Ráadásképp, tudtommal már a Samsungnál sem így mennek a dolgok manapság (vagy a házhoz kiszállás szűnt csak meg?), másrészt az is csak egy márka a sok közül, a többségnél pedig közel sem ilyen szintű a javítás, sőt.
Ettől eltekintve igen, nyilván az OP sem tökéletes. Nem azt mondom, hogy egyedi eset a Tiéd, hanem azt, hogy garanciáztattak már itt páran, és a tapasztalatok alapján nem ez a tendencia.
-
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6381 üzenetére
Én is megszívtam de:
anno a OP5-öt 5nap alatt elintézték. Új akksit kapott.
Attól mert a OP7-nél megszívtam de ha szervizelni kellene majd a telefont továbbra is be fogom adni mivel az ügy végén jól jöttem ki az egészből. Amúgy Bryan-től tudtam meg, hogy ha már 3. szerviz útja történik a telefonnak akkor nincs javítás hanem csere van.
Bryan csak meggyorsította az egészet. 1hét alatt megkaptam a 7T Pro-t. -
válasz
Scarabeus #6381 üzenetére
Amellett, hogy igazad van és megértem a helyzetedet, két megjegyzés:
- Te vagy itt nagyjából az első, aki beszívja a szervizzel, maradéktalanul elégedettek szoktak lenni a sebességgell és az árral is azok, akik kommentelnek. Kivétel vagy, ami persze nem vígasztal, de a tény attól tény marad, közel sem annyira gáz a szerviz, mint ahogy az eseted mutatja.
- Próbáltál már itthon garanciáztatni bármit? Nekem három napon belül elhasaló ASUS PDA-mat annak idején három hónapig taknyolták, mert az Edigitál nem vette vissza, a szerviz meg csak szarakodott. Csupa karcosan, gyengébb belsővel kaptam vissza, de már az is eredmény volt, mert legalább működött. Tavaly egy HP AIO PC-t adtam le javításra. Két hónapba, és tököm tudja hány oda-vissza fuvarba került a dolog, mire a kereskedőt, a magyar márkaképviseletet egyaránt bevonva sikerült megjavíttatni. Ja, nem, de cserébe küldtek egy másik típust, mert olyat nem tudtak, amit vettem (bőven kurrens termék volt, nem is értettem az egészet).
Mindennek fényében kissé erős az utolsó mondatod, szvsz.
-
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6375 üzenetére
Nem tudom mi van a CTDI-vel de nem nagyon remekelnek mostanában. Nekem elrontották a mikrofont majd miután visszaküldtem, hogy javítsák meg nem csináltak semmit hanem változatlanul visszakaptam hibásan. A hiba pedig csak papíron lett javítva. Miután reklamáltam a nyilvános fórumon, rögtön kaptam egy dedikált embert, Bryan Turnert. Na onnantól tökéletesen ment az egész ügy. Kérte, hogy újból küldjem vissza de már nem lenne javítás hanem csere fog történni.
Mivel már nem volt kékben így mandulát adtak volna. Na itt jöttem én és üzletet ajánlottam neki. Kifizetem a sima és a T különbözetet(10€) mivel 7T Pro-ban van kék. Pár percel később már jött is az email, hogy rendelés feladva, fizessem ki a 10€-t. -
-
Scarabeus
aktív tag
válasz
Scarabeus #6370 üzenetére
48 óra elteltével, Oneplus repair status: [kép]
CTDI status még mindig waiting for customer's answer, Approx repair date: 06.26.
Oneplustól semmi e-mail csak, hogy rögzítették a case-t, ami ugye 2 napja jött.
Ma elvileg sikerült priority Case-t varázsolni az eddigi simából (ha valóban van ilyen, vagy csak blöffölnek világba) újabb 24 órát kértek és jelentkezni fognak... -
pcnet
addikt
válasz
Scarabeus #6370 üzenetére
Tudom ez Téged nem vígasztal, de nekem pont múlt héten volt szervizben a 6osom. Hétfőn adtam le a szerviz igényemet, kedden jött a futár, szerdán reggel érkezett be szervizbe, csütörtök délután 2kor írták, hogy kész, péntek délután hozta a futár. Akksit és kamera lencsét (?) cseréltek. Nekem nagyon jó a tapasztalatom velük ez az egy javításom volt még csak, ez igaz. Csak annyit írtam, hogy szeretnék akksi cserét kérni, amennyiben lehetséges garancia keretében. Nem kellett semmit kamuzni Nekik, szó nélkül cserélték. Nálad sajnos valami speciális eset van.
-
Scarabeus
aktív tag
válasz
Scarabeus #6300 üzenetére
Kisebb Update a garancia keretein belül történő telefonjavítás kapcsán. Az UPS-t 06.10. szerdán kértem, 06.11. csütörtökön el is vitték, 06.12. péntekre be is érkezett a lengyel CTDI-be. Én naív azt hittem, hogy hú de gyors lesz. Na most, a oneplus repair status már 10 napja csak azt mutatja, hogy a szervíz átvette, hiába kerestem supportot múlthét kedden, szerdán is. Mondom biztos vírus miatt elhúzódik, plusz nem csak az én telefonom van ott ugyebár.
CTDI oldalán is nézegetem a repair statust, ott már annyi haladás van, hogy In Service status alatt van. Approximate repair date legelőször ezután: 06.19., majd 06.22., most már 06.24.et ír.Mindeddig Onepluséknál azt sem jelzik, hogy elkezdték javítani.. Ezért megint kontakt support ma, most már nem kért még plusz időt (szerdán azt mondták, hogy 7-10 business day mire küldenek e-mailt, hogy beérkezett és mehet-e gariba vagy miújság, holott az első e-mail 24-48 órát kér miután beérkezett a szervízbe) hanem azt mondja ez így nem okés, mindenképp odaszólnak a szervíznek hogy mi történik, és 24-48 órán belül visszajelez a Oneplus.
Vírus ide-vagy oda, azt hittem gyorsabb lesz... és még hol a vége.
-
Scarabeus
aktív tag
válasz
Scarabeus #6289 üzenetére
Egy kis update akit érdekel.. Telekom SIM ma jött meg. Ugyanazon körülmények, ugyanazon eredmény. Egyszerűen használhatatlan a kihangosítás. Mivel a Oneplus Oneomon is egyszer csak elszállt a semmitől a kihangosító miki így nem volt más választásom. Holnap ismét jön az UPS. Mivel közben észrevettem PDF olvasáskor hogy be van égve a kijelző 3 helyen is, azt is hozzácsaptam a repair requesthez, meg akkor már az akksit is.
Tehát maradt a reménykedés... -
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6289 üzenetére
Jelenlen ráadásként Telekom VoLTE-Vodafone között is van hiba. A Telekom tud róla és jelezte a Voda felé. Voda tudja a hibát. A javításig a Telekom házon belül eszközölt módosítást, hogy ne alakuljon ki a hanghiba. Értsd: Voda felé butítja a hangot, hogy a Voda transzkódolása ne csessze szét a hangot.
-
warezxts
senior tag
válasz
Scarabeus #6236 üzenetére
Szia!
Én is S7E-ről váltottam, és Xiaomi M9T Pro és Oneplus 7 Pro között vacilláltam.
Látom szinte minden kérdésre kaptál választ kivéve a root-ost.
Nekem is gondom volt a Raffaisen applikációval, és a magisk-ban a hide sem oldotta meg. De ha más csomagnévvel generálod le a magisk managert, akkor már tényleg nem tud mit kezdeni vele az app. Úgyhogy nekem most megy minden "érzékenyebb" applikáció Nagy eséllyel az OTPs is menni fog.
Még annyit hozzá tennék a többiek véleményéhez, hogy RZ kernerrel elég szép aksiidőket ki lehet hozni. Van kamera portolva Pixel telefonokról (Google Camera), és megfelelő config fileokkal (emberre, tájakra, közelre stb..) nagyon durva képeket lehet készíteni. A gyári kamerát lazán körözi.
Nekem is a szempont a teljes kijelző volt minden kompromisszum nélkül (lyuk, notch stb), és ezt egyáltalán nem bánom, nem vennék többet olyan mobilt ahol ezzel együtt kell élnem. S7 után nekem ami furcsa volt, az az értesítési led hiánya, a smartview tokom hiánya, és a vezeték nélküli töltés hiánya bár azt annyira nem használtam. Cserébe persze nagyon sok mindent kaptam, ezeket kiváltottam pl flash alerttel (üzenetnél villan a vaku ami egy átlátszó toknál nagyon szépen néz ki ahogy körülöleli a telefont a fehér fény az asztalon), smartview tok nincs ugyan (gyári mágneses érzékelősre gondolok), de elég rákattintani a képernyőre duplán és bekapcsol, Vezeték nélküli töltés helyett meg van olyan bazigyors töltés, ha nem figyelek hip-hop 100-on van. Hangban hiányzik az adaptsound, de ha úgyis rootolod, akkor ki lehet hozni brutális minőséget a Viper4Audio-val, meg reklámmentességet az Energized-el (jobb mint az adaway vagy adfly mert gyorsabb). -
zhata
senior tag
válasz
Scarabeus #6241 üzenetére
Mert a telefon kijelzője nem 16:10-es. vagy 16:9-es, és nem is 2,39:1, emiatt vagy a rövidebbik oldalak mentén lesz egy holtsáv, vagy 2,39:1 esetén a hosszabbik oldal mentén. Ezeknél a határoknál a az amoled display nem egyenletesen öregszik, ami idővel meg fog látszani, beégésszerű jelenséget produkálva. Tehát a filmeket ki kell nagyítani, hogy a kijelző teljes felületét kitöltsék, ami pedi információ veszteséget fog okozni, illetőleg az esetleges filmfeliratok sem mindig látszanak majd rendesen.
-
zhata
senior tag
válasz
Scarabeus #6236 üzenetére
A kamerával semmi baj, nagyon jó képeket lehet vele lőni - este is. A kijelző a mai "divatnak" megfelelően semmilyen filmszabványnak sem felel meg, (sajnos ez más készülékekre is jellemző), emiatt, ha filmet nézel rajta a beégés elkerülése miatt bele kell nagyítani. Nagyon szép képe van, de engem zavar a széleken a hajlása, ott kicsit torzít. Viszont határozottan halvány, erős napsütésben igencsak figyelni kell. Összehasonlításképp lásd az OP3-val ugyanakkor, ugyanolyan körülmények között lefényképezve az alkalmazkodó fényerő indikátorsávja az 7Pro esetében mennyire jobban kitolódik jobbra, mint az OP3-é. [kép]
Az aksi nekem megfelelő, két napot is elmegy vele, ha nem nyúzom a telót.
Rootolt a telefonom, Magiskkel tedd, azzal el lehet rejteni a rootot a bankok aggódó szemei elől, máskülönben a Raiffeisen be sem engedi. -
*Mukeey*
addikt
válasz
Scarabeus #6236 üzenetére
Fú jó hosszút írtál, megpróbálok válaszolni...
S7e meg s8-am volt sokáig, szóval lehet akár releváns számodra a véleményemElőször is a kamera miatt ne aggódj, simán hozza egy S8 szintjét, ha nem jobbat. Gyönyörű képeket tudok vele csinálni, ha érdekel, küldök párat privátban, nem akarom a topikot terhelni velük.
AOD jelenleg nincsen, de dolgoznak rajta, be van ígérve offisöl
Chrome nagyon ritkán beakad, gépelés közben lefagy, de ez kb havonta 1-2szer van.
Rootról nem tudok nyilatkozni, majd mások biztos mondják, mi az ami müxik.
S10+ nálam is képben volt, de lyukas kijelző annyira irritáló nekem, hogy ki is zárja.
És akkor maga a telefon: a kijelző szenzációs. Nincs más szó rá. Eddig Samsungot a kijelzője miatt választottam, mert a Samoled paneljeik azért ott vannak, s7e-be anno nagyon frankó volt, tök sci-finek érződött az akkori kínálatban. Na a 7pro egy másik szint. Furcsa is, hogy Samsung a panel, sajátjaikba meg nem rakták anno bele. Elkérik az ismerőseim, hogy hadd nézzék meg milyen teló ez, ilyen pedig vagy 10éve nem fordult elő nálam, manapság nem nagy cucc már egy mobil.
Az oos villámgyors szokásosan.
Talán az akku a gyenge pontja, fullra feltekerve mindent 6óra sot/24h a max, de inkább 5, ha 4g-n netezek.
Az ár meg olyan dolog, hogy sajnos nagyon elszállt idén mindenki, ez a használt piacra is hatással van, 150k egy 8/256os készülékért manapság teljesen reális (én is kb ennyiért jutottam hozzá).Részemről ajánlom, hogy ezt vedd meg. Legjobb telefonom eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Sorozatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Béta iOS-t használók topikja
- Milyen program, ami...?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- új bontatlan iPhone 16 Pro Max 256GB black titanium fekete titán független Apple 1 év garancia
- Iphone 14 PRO 128GB Space Black
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest