- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Magisk
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
válasz
Grayraven #68 üzenetére
OK, akkor legyünk egyszerűbbek. Te megvennél egy ilyen gépet? Ha igen, akkor miért, mire? Ez alapján?
Mi a biztosíték arra, hogy ez egy kellően általánosított megoldás? Nincsen benne semmilyen shader, nincs rajta semmi post-process. Egyszerűen a kimenet nem demonstrál semmit, mert ebben a formában használhatatlan. Hol a bizonyíték, hogy ha beleteszed ezeket a szükséges funkciókat, akkor nem fog nagyon sokat lassulni (mert mondjuk kifogy a regiszterekből, elfogy a sávszélesség)?
Egyébként én szoktam olvasni a Siggraphos prezentációkat (már amelyik nem csak fizetős), és voltak ennél sokkal jobbak is régebben, én ezért kritizálom ezt. Pl. Photon mapping GPU-n. Szóval nekem nem a gyönyörű textúrák/modellek hiányoznak, hanem a rendes felbontású textúrák, rendes anyagok stb.
Természetesen én is szívesen részt vettem volna a programozásában, de tényleg nem látom ennek így az értelmét.
-
kisfurko
senior tag
-
kisfurko
senior tag
válasz
Grayraven #48 üzenetére
Szerintem szép teljesítmény, főleg, hogy a a jelenlegi processzorarchitektúra nem feltétlen kedvez a raytracelésnek.
Nem a processzorarchitektúrákkal van a baj, hanem hogy a nem elsődleges sugarak "össze-vissza" mennek, ami a cache-elést lehetetlenné teszi. Az idő nagy részét a gyorsító struktúrában való mászkálás viszi el.
Ami engem szakmailag piszkál, hogy HD felbontással vagiznak, amikor bárki hozzáértő tudja, hogyan skálázódik a dolog, inkább tartalmilag tettek volna hozzá valami pluszt. Ez inkább amolyan "nézzétek, mi is tudunk olyat, mint amit a Larrabee fog tudni". Tipikus Nvidia PR. -
válasz
Grayraven #52 üzenetére
Oké, nem is kételkedem a raytracing jövőjében, de polygon hálóból felépülő modell esetén is működhet.
A függvénnyel felírást úgy értettem, hogy pl. egy gömböt poly háló nélkül az vektor egyenletével fel lehet írni, így nem kell háromszögekből felépíteni. Ezt bonyolultabb modelleknél nehéz lenne szerintem.
És ha háromszögekből pakoljuk össze a modellt, akkor ott vagyunk, ahol most. -
shabbarulez
őstag
válasz
Grayraven #48 üzenetére
Nekem is ez a véleményem. Egyébként Siggraphon tudtommal a Nvidia nem először demonstrált gpu-n alapuló ray-tracing megoldást(a legelsőt talán még valamikor 2002-2003 körül volt, amikor a shaderek megjelentek), épp azért a cikk első mondata sem igazán állja meg a helyét. A mostani demonstrációban a real-time képesség volt az ami pluszként jelentkezett a korábbi demosntrációkhoz képest. Azok a fejlesztők akik Siggraphra járnak hosszabb ideje biztos jobban mögé látnak ennek, hogy évről-évre milyen plusz tudnak letenni ilyen téren a gyártók. Az idő előrehaladtával, ahogy egyre nő az eszközök teljesítménye egyre inkább meglesz a potenciál a real-time ray-tracinghez, főleg akkor ha az eszközök felépítése és programozhatósága is egyre inkább alkalmazkodik majd ehhez a kihíváshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Diablo IV
- Horgász topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Eredeti Sony PS4 Dualshock 4 kontroller - Vezeték nélküli
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo 13 Core i3-7100 Cpu laptop eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest