Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Libretom

    aktív tag

    válasz OPiiPO #29342 üzenetére

    Írtam az LG-nek.
    Kérdésem az volt, hogy az LgBridge szerint a legfrissebb verzió van a gépemen, nem jelzi és nem leszi lehetővé az újabb verzió letöltését, mi ennek az oka?

    A válasz:

    " Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.

    Sajnálattal olvasom, hogy a készülékének az akkumulátor fogyasztása megnőtt. Amit Ön írt az helytálló a H815-ös készülékekre, de a 818P-t az LG Magyarország nem forgalmazta, ezért az itthoni szerverről az soha nem is fog frissülni. Amit tudunk javasolni, hogy a telefonnal keresse fel márkaszervizünket a lenti elérhetőségen és ha rendelkeznek szoftverrel feltelepítik Önnek a legfrissebbet belőle. Sajnálom, hogy nem tudtam jobb hírekkel szolgálni.

    Amennyiben úgy érzi a tájékoztatás nem volt teljes körű, kérjük küldje el érdeklődését újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40-54-54-54-es számon (H-P: 8-18, SZ: 9-17).

    Tisztelettel:

    LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat"

    Ezek szerint a 2016. március végi automatikus frissítés nem "itthoni szerverről" történt.(!?)

    Azért tettem egy kísérletet, az LgBridge-en a "szoftver frissítés" menü alatt "hiba javítása" gombra kattintottam. Simán letöltötte és telepítette a V20d verzót újra. Szóval nem világos az egész, mert abból, amit írtak, az következne, hogy a 20d sem jöhetne le az "itthoni szerverről". :D

Új hozzászólás Aktív témák