- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Íme az új Android Auto!
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
Basszus, rossz topik.
-
djgeg
őstag
Nekem meg pont, hogy az jön be. Vannak nekem saját gondolataim és reakcióim a story ra. Így lehet kevésbé interaktív azonban ezek a játékok így is Sodró elven működnek. Beugrasz és szépen elsodor a folyó a tengerig. A közben szerzett tapasztalat, vagy élményre nem kell már egy előre definiált vélemény, és reakció.
Persze más a helyzet az olyan játéknál, ahol sokkal fontosabb a karaktered interakciója.HL1-2 és kiegjeik így is TOP story és egyéb tekintetben. Ezt a sok fan bármikor bizonygatja.
-
proci985
MODERÁTOR
"2000 óta nincs értelmes történetű játék a piacon jóformán"
Azért ez durván túlzás. Csak FPSeket nézve: Deus Ex triológia, Bioshock + Infinite, Dishonored, Half-Life 2, Stalker triológia (atmoszférában zseniálisak), Far Cry 2-3, Borderlands 1-2, FEAR. előtte viszont annyira nem volt gyakori, kb a System Shock 1-2 volt erről ismert, aztán valahol a Quake2 / Half-Life környékén terjedt el a sztori.--
cikkhez visszakanyarodva: lassan ideje, a source nem mai darab. persze, alacsony a gépigénye és mindenen jól fut, plusz jól skálázódik, de emlékeszem még, hogy amikor kijött, akkor bleeding edge volt grafikában, fizikában és AIben is. képek alapján pedig kifejezetten jónak néz ki.
-
SylverR
senior tag
válasz
Dilikutya #95 üzenetére
Történetileg pedig a HL2 jó volt. Kora legjobbja. 2000 óta nincs értelmes történetű játék a piacon jóformán. Az embereket az érdekli, hogy henteljen és kész. Történetileg a Crysis egy igazi zs kategóriás rémbéna scifi lenne filmben. A HL2 viszonr egy erős A kategória. Mint a Függetlenség napja pl. Ami természetesen van akinek nem tetszik. Ettől még A kategóriás marad. Mivel az eredeti HL hentelés, igy abban igazad van, hogy akkor nem volt elvárás. De az Ep1 mégjobb sztorit kapott, és mégjobb játékmenetet. Ep2 még jobbat. Szóval igen. Jobbat várunk. A játék-menet innovativ ugyan nem volt, de a történetorientáltságnál mi jobb kell?
-
Dilikutya
félisten
Milyen elvárások? Történet? Régen se volt. Innovatív játékmenet? Régen se volt. A rombolható környezet, meg az agyament dolgok miatt volt jó. Szerintem senki se várt Skynet szintű mesterséges intelligenciát, taktikázó, fedezékhasználó ellenfeleket.
Én pont azt kaptam, amire számítottam, csak én változtam. Ma már a Quake sem olyan nekem, mint 15 éve.
És nincs ötletem, nem tudom, mi lenne a kerek sztori. Ezt csak az alkotók tudják. -
Showhai
tag
Hát ha más nem, az agymenésem rávilágított, hogy a történet orientált megoldás egyedi megvalósítással bejövős lenne (legalább 3 embernél
). Megyek írok Gabe-nek, hogy küldhetik a dollárokat az ötletem miatt
...aztán néznék bután egy héttel később az ajtóban álló kék öltönyös tagra
"Rise and shine Mr Showhai" - ott kapnék sikítófrászt
-
SylverR
senior tag
Nos.
Szerintem túlzol. Portal 2 történetét nézve, a robotok reakciót, dumáit - amiktől a hasamat fogtam a röhögéstől -, szerintem nincs okunk félteni a Valvetól a HL franchiset, hogy tönkre tennék. Túl jók ők ahhoz.
Abban én is egyet értek, hogy az lenne a jó, ha egy hosszú, történetorientált gameplayt kapnánk, sok-sok bejárható hellyel. Habár a quest-alapú rpg-s rendszert szerintem nem kéne erőltetni. Azzal magát a HL-feelinget ölnék meg.
Amit viszont én örömmel látnék, és egybe vág azzal amit Gabe-ék publikáltak infót mostanában, miszerint lehetne úgy csinálni a HL3-at, hogy játék közben, lenne egy csapat, akikkel kooperálunk. Együtt is haladva, néha ha küldetés megkivánja szétválva. De közben a gép AI szépen teljesitené a küldetést, külön úton haladóval. És ha teszem azt neten át együtt játsszátok a co-op singlet a haverokkal, akkor együtt egymást segitve mehettek végig a pályákon.Engem a Black Mesa története nem igazán érdekelne. Mármint a történet igen. Csak, hogy mind az eredeti játék, mind a BMS csak hentelés, semmi több. Az gagyi.
Szerintem nem kell ennyire vészesen tekinteni a dolgokra. HA, úgy döntenek kiadják a HL3-mat, szinte 100% a kasszasiker!
De a véleményem szerint: EP2 a best eddig! Örülnék, ha folytatnák. Felrobogni a Dodge-al északra. Felszerelnének pár tüskés gumit, vagy hóláncot. Majd irány a jégmező.
-
Showhai
tag
Hát, félig megválaszoltad a kérdésed
Gondolom mindenki tisztában van azzal, hogy én sem a Valve-nál vagyok takarító éjszakás műszakban, hogy hekkelgessem a confidental emaileket
. Szal annyi a hitelem, mint minden átlag usernek(=~0), így a véleményem ugyanúgy fejtegetés, mint akárki másé ugyanennyi infóval. Ez pedig meglehetősen személyes nézőpont.
Úgyhogy VAD spekuláció következik...
Ha csak szigorúan a HL2 episodest nézzük, nekem csak az jutna eszembe, hogy a HL1 sztorija kb egy B-kategóriás akciófilmét üti meg. Viszont a HL2-ben sokkal jobban kiterjedt ez a világ, komorabb lett, részletgazdagabb. Még mindig nem engedem el a content-mániámat: nem volt bukás az episodes, mert nagyon izgalmas két "DLC" volt. Tudom, az nem DLC , de most nem akarom a saját szőrszálamat hasogatni
. Én úgy láttam a dolgot, hogy nyilván míg a HL1-nek volt valamiféle befejezettség érzése, ez a HL2-nél már nem volt annyira egyértelmű. Lezárhatták volna a sztorit, de mintha nem akarták volna befejezni a franchise-t. Így alakulhatott ki (bennem pl.) az az érzés, hogy a két epizód arról szól fejlesztői szinten, hogy érzik a Valve-nál a címben a potenciált, de még nem igazán biztosak benne, hogy vigyék tovább. Kicsit rétestészta effekt volt a sztorimesélés, és hamar rájöttek, hogy ezt ki kéne dolgozni jobban.
Az epizodikus megoldás nem volt még kiforrva, én kb egy játékot ismertem ezzel a megoldással (Sin Episeodes, a maga 1 db epizódjával...). Talán féltek, hogy ez nem méltó egy ekkora címhez, mert picit hülyén nézett volna ki egy mégiscsak A+ kategóriás cucc 5$-ért.
Kraft lett volna a folytatáshoz nyilván, de az ilyen Steam, aztán Steam Machine méretű ötletek tervezése-megvalósítása nem két év, és egyszerűen nagyobb prioritást kapott, mint a HL.
Ebben egyet tudok érteni.
Mégiscsak meg akarják reformálni a PC játékplatformot, és ez hatalmas meló.
De most inkább nem offolnám a GőzGéppel tovább szanaszét ezt a totyikot
-
Kaiku
senior tag
Nem megy eléggé a steam, hogy el kezdtek fejlesztgetni?
(#90) Showhai
Azt mire alapozod, hogy nem váltak be? Az, hogy sajnos nem lett folytatás még nem válasz. Esetleg túl jól ment a Steam "könnyű pénz" és nem akartak pénzt áldozni a fejlesztésekre...
-
Showhai
tag
válasz
Dilikutya #89 üzenetére
Ha már off legyen kövér :
Mi köze a minőséghez az old-schoolnak? Azt kétlem, hogy mindenki úgy volt vele, hogy,majd megjelenik, játszik vele, és megállapítja hogy ezért nem volt érdemes várni tizenakárhány évet. Voltak elvárások, a játék stílusátul függetlenül szvsz.
Evidencia, hogy mindenben annyi van, amennyit beleírnak. Kérdés, hogy az alapötlet mennyit kíván meg. A Star Warsról annyit, hogy ha nem kevernék ide semmit, akkor hogy a búbánatba hoznék példákat a hosszú ideje várt folytatásokra?
2005? Én is odaírtam, hogy kétlem. Feltételezésnek szerettem volna megfogalmazni.
Az rázott meg igazán az Episode 1-2-ben, hogy amennyi munkát beleraktak, keveset haladtak a sztorival, és nemhogy lezárták volna a kérdéseket, újabbakat hoztak. Azt akartam kihozni, hogy ha az epizodikus megoldás bevált volna, nem kettő látott volna napvilágot. És nem hagyták volna abba.
Van ötleted, hogy lehetne megvalósítani a kerek HL sztorit?
-
Dilikutya
félisten
Kinek voltak elvárásai a Duke Nukem Foreverrel szemben? Tudtuk, hogy old-school FPS lesz, soha nem is volt titok.
Honnan tudod, mennyi van a HL világban? Megsúgom: amennyit beleírnak.
2005 óta aligha dolgoznak rajta. Az epizodikus megjelenéssel kapcsolatban pedig most megrázó dolgot fogok mondani: megvalósították. A HL2 után két rész jelent meg.A Star Wars-t meg ne keverjük ide, ott nem egyszerűen a 20 éves elvárásoknak megfelelni nem tudó filmekről van szó, az a trilógia mindenféle ismert előzmény nélkül is egy tiri-tarka űrhajózós mesefilm.
-
Showhai
tag
Hmm, ez igaz. Nem kell perfekcionistának lenni infók szempontjából, az átlag gamert ez elriasztja. Vannak emberek, akik szeretnek nagyon belemélyedni az ilyesmibe, de nem a nagytöbbség. Viszont a kiterjesztett HL világban lehet fantázia ezek szerint, max aki többet akar megtudni, azoknak lesz mittomén (kép)regény. mint a Portal két része közötti hiányzó szál. katt - SPOILER!
A nagy kérdés, hogy a fejlesztők gondoltak-e a HL világra ilyen megvalósításban (ha nem, valaki sürgősen közölje velük
)
-
Annyira szerintem azért nem durva a Half-Life világa, hogy több száz órás gameplay-jel kelljen számolni. Persze, megoldható lenne, de a legtöbb eseményt el lehet intézni egy-egy említéssel, mint amilyen az általad említett hétórás háború volt. Jöttek, legyőztek, felesleges rá több szót fecsérelni.
A kiterjesztett Half-Life világ egyébként tetszene, és én is szívesen végigjátszanám pont az említett háborút (emberként instant halál, Combine-ként pedig épp leigázzuk az emberi fajt, juhé!), azonban ezeket egy-egy epizódban tudnám elképzelni. Jöhetne tehát egy Half-Life 3, lezárva Gordon sztoriját, és egy rakat néhány órás epizód, amelyekben mélyítik a dolgokat (Gman más ügynökei, lázadók sztorijai stb). A lényeg tehát, hogy egyáltalán nem szükséges a Half-Life 3-at olyan embertelenre hizlalni, mint ahogyan azt te vizionáltad, mivel nincs annyi szál benne, mint egy-egy RPG-ben, amelyeket le kellene zárni.
-
Showhai
tag
I want you gone...
Nos, a dn3d-s dologgal egyetértek, a HL3 bukatóját viszont az egész Half-Life világ óriási game contentjében látom, lásd filmes példa. Ha viszont egy merész húzással (a GőzGép is az szvsz) mondjuk csinálnának egy "RPGFPS"-t belőle, mert van annyi a sztoriban, hogy kiszolgálná a dolgot, úgy kasszasiker lehet. Pont azért, mert kevesebb kérdés keringene a semmiben a sztorival kapcsolatban. Vagy mitttomén csinálnának egy világot, sorozatszerű, egymásba kapcsolódó játékokkal, mint a Deus Ex. Ott még mindig kevesebb a történet "mérete", de máris van vagy 5 játék, meg Missing Link DLC, meg android port külön történettel.
Nyilván a Borealis kapcsolódását sem lenne szabad kihagyni mint ziccert (szted láttam már a Portal2-őt?).
A Deus Ex 1999 óta fut egy "kisebb" történettel, úgyhogy miért ne.szerk:
Szóval a történet mennyisége és minősége miatt erősen oda kell figyelni Szelepéknek, hogy hogy oldják meg.
Szerk2: Pl Gábor felkarolná a Black Mesa készítőit, és megcsináltatná velük a 7 Órás Háborút, mert kb az első HL után egyből történt. Azt meg hozzácsapnák a Black Mesahoz, mint DLC, és meglenne az "Extended Black Mesa: The Untold Story
-
SylverR
senior tag
Láttad te már a Portal 2-t?
Amit abba összedobtak...hát ezek után nem kételkednék abban, hogy egy HL3 kasszasiker lenne. És jó is.
Az általad hozott példával az a baj. hogy a Duke Nukem 3d még abban a korban született, mikor elég volt a hentelés, és pár illetlen poén. Mikor megjelent a DNF, addiga ez már kevés. Ma már ezekkel nem adsz el játékot. -
dredbiro
senior tag
Ezekből a képekből olyan sok mindent nem lehet leszűrni,de ha visszagondolok a HL2 majd' 10 éves megjelenésére,akkor a SE 2.0 nagyot fog ütni
-
Showhai
tag
Ez a HL3 nekem picit bonyolultnak tűnik. Eleve fennáll a "DN Forever-betegség" veszélye, azaz ha ki is adják, irreálisan magasak az elvárások, könnyű lesz benne hibát találni. Másrészt akkora a világ, illetve a sztori, hogy bele lehet futni abba a jelenségbe, mint amikor Holywood kiadta a Galaxis útikalauz stopposoknak "regényt" egy másfél órás filmben. Aki nem olvasta, ez egy ötrészes trilógia (mielőtt kijavítana valaki, nézzen utána plz
), 5 könvy, egyenként min. 250 oldal(=1250), na azt csináld meg filmben.
Lehet Szelepék azért átgondolták ezt, nem véletlenül akartak episodes formátumban nekimenni. Ami mittomén sitcomoknál bejön, de azért egy közepes gamecontentel "némileg" több munka van.
De ha esetleg 2005 óta dolgoznak rajta(kétlem), és csináltak egy 160 játékórás monstrumot, azt meg akkor is meg lehetne unni, ha epizódokra lenne osztva (ha játszottál mondjuk Fallout3 vagy hasonlóval 4 hónapig, és tartottál a felénél, akkor átélhetted, nem annyira hihetetlen).
Gábort és csapatát nem úgy ismerjük, hogy hulladékot adnak ki a kezükből. Egy ilyen elkerülhetetlen dolgokból adódó baki nem tenne jót a GőzGép kiadása előtt "két nappal".
De ezt csak úgy mondom, lehet hogy ez szerepel máshol is mint vélemény, de nem nagyon láttam/hallottam még...
Vannak legendák, amik idő előtt vesznek el. És ha kiadták volna folytatásukat., hááát az nem biztos hogy ugyanolyan lett volna (Star Wars 1-2-3 rémlik? ha éltél már hosszú évek óta tartó fanboy butthurt-öt...)
Szerk.: nem ettől legendák...?
Lehet ezt offba kellet volna raknom, sry
-
Dilikutya
félisten
November végén jelent meg. Én karácsony környékén játszottam vele, és ilyen gond nem volt. Az akkori gépemen sokkal jobban futott, mint a 2. rész. Nem maximumon, de azért elég jól bekapcsolva, medium/high-ra véve minden.
Nehéz lenne a Far Cry és a Half-Life 2 között különbséget tenni. A karakterek mindkettőben jól néztek ki, abban talán nincs különbség. A környezet pedig nagyon különböző, a HL2-ben több volt a szögletes, high-tech. A textúrák élesek voltak szintén mindkettőben. A HL2 katamarános pályája viszont ma is csodás. -
GeryFlash
veterán
Nem szánta viccnek, egyrészt ez egy széles körben elterjedt hülyeség, hogy a Dunia=Cry engine, jó ha a 10%-át tartalmazza, kb annyi köze van hozzá mint a quake 3 motorhoz. A cry engineből készült, de a Far cry 3 alatti motor már teljesen át van dolgozva a Ce-hez képest, kár ahhoz hasonlítani.
Másrészt a játék volt bugos és nem a motor volt optimalizálatlan, mivel hogy én 4 hónappal a megjelenés után játszottam, 5670+e6700 kombóval 1680x1050-ben élsimítással 8x/4x, stabil 40 fps. Szóval az a motor egy nagyon is jól optimalizált dolog, csak a játék lett túl korán kiadva, ahhoz képest hogy mekkora területet kell kezelni nem nagy a gépigénye és a látvány is kellően szép.
-
haddent
addikt
válasz
Dilikutya #79 üzenetére
Ezt remélem valami rossz viccnek szántad. A Far Cry 3 alatt futó Dunia 2 (ami a CryEngine -ből lett forkolva úgy többé kevésbé btw) egy rémálom volt. Nem hiszem el, hogy csak én emlékszem arra, amikor a Far Cry 3 megjelent, és több hónapig amíg nem jött ki 1-2 új patch és 1-2 új WHQL driver csak akkor nem szaggatott, rángatott a játék, ha fixen (vagy több..) megvolt a képfrissítési freki száma fps -ben is.
Egyébként már rég volt, de szerintem akkoriban az első Far Cry szebb volt mindennél
Viszont a Source az tény, hogy akkoriban még sehol nem lévő fizikát jól bevezette.
-
Dilikutya
félisten
válasz
PeeterssoN #77 üzenetére
Ha úgy állnak hozzá, mint az első Source-hoz, akkor nincs. A Half-Life 2 nagyon szépen ment 2004-ben egy főiskolásként összerakott gépen is, alacsonyabb igénye volt, mint a Far Cry-nak és a Doom 3-nak. Tény, a Far Cry-nak is jó volt a P4 2.4GHz/512Mb/Radeon 8500 64Mb gép, de a HL2 szebben futott, és ugyanúgy jól nézett ki. Rendkívül jól optimalizált motor volt már a kezdetekkor is, a látvány nem maradt el a két másik 2004-es csúcstól (lehet dicsérni amúgy a Doom3 tudását, dinamikus fények, bump mapping, akármi, de a textúrák csúnyák, és végig sötét van, így az egész majdnem hiábavaló), és a fizika is jó lett.
Szerintem mindvégig elég szép látványt nyújt a motor az összes játék alatt, ami használja. Amiknek a számát keveslem, ahogyan a legelső CryEngine-t használókét is. Az is egy jól összerakott motor, látszik, hogy független fejlesztőként indult a CryTek, a későbbi verziói már nem csak a látványban tartoznak az élvonalba.Amúgy a Far Cry 3 alatt is nagyon jó motor dolgozik, kár, hogy arra sem épül semmi, látványos, jól bánik a nagy terekkel, jól skálázódik, alacsonyabb beállításoknál is szép, és nem kell hozzá 8 magos i7 később sem.
-
PeeterssoN
őstag
Faja lenne egy HL3!
Lenne értelme a gépfejlesztésnek. -
hommeros
őstag
válasz
Dr. Romano #47 üzenetére
Ez már aztán a részletesség.
Tökéletes élsimítás!
-
scope2007
addikt
kiszivárgott
persze.. direkt nyomatják ,hogy beszéljenek róla.. kb sztem ez megy
-
elithun
őstag
Ennyi. Half-Life 3 confirmed!
-
GegeWarrior
senior tag
Jó lesz ez csak HL3 legyen
-
X3B6O0X
aktív tag
Kavarjuk fel az állóvizet: nem izgat a HL-széria, de ha kiadnának egy L4D3-at ezzel a motorral, olyan hirtelen kezdenék gépfejlesztésbe, hogy csuda.
-
XmoD
senior tag
Hany ev kellet mire a source enginebol kihoztak a maximumot?
Nagyonsok. Ergo ha kijon a 2.0 nagyon sok ideig fogja azt a Valve hasznalni. Ami szerintem egy jo dolog. Es igen HL3-at a nepnek!!!!44!!!NEGY!!!!!
-
Frigo
őstag
Nagyon le vannak maradva a srácok Cryengine már a 3. verziónál tart a ,Frostbite is, sőt az UE már a 4-nél.
Nagyon elavult lesz mire kijön. -
-
Oké, ez a nap kommentje!
Egyébként én sem estem hanyatt a képtől, mert valljuk be, nem annyira nagy szám így 2014-ben. Azt azonban érdemes belekalkulálni, hogy a Valve sohasem az úttörő grafikáról volt híres, hanem minden másról. Jó modolhatóság, nagyon jó optimalizálás, valamint kreatív módon megalkotott gameplay. A Half-Life 2 is tíz éve... bakker már tíz éve... na szóval, tíz éve nem a grafikával csapta földhöz a játékosokat, hanem a megalkotott világgal. Minden mozgott, minden élt (az akkori sztenderdekhez képest persze), remek fizikát és fejtörőket kaptunk.
A Source Engine-t máig szépnek találom, de zavar, hogy nincs rombolható környezet, valamint a dinamikus fények sem annyira vannak a toppon (a Left 4 Dead-ben elég illúzióromboló, hogy a többiek elemlámpájának nincs fénye). Ha ezeket javítják most, akkor a magasabb felbontású textúrák/nagyobb terek a habot fogják jelenteni a tortán. Ahhoz azonban, hogy eldöntsük, kevés egy alacsony felbontású kép, ami valóban úgy néz ki, mint egy koncepciós rajz (vagy egy screenshot a Dishonored-ből), minimum egy videó, vagy összehasonlító képek kellenek valamilyen emberi felbontásban. Nem mondom, hogy a Valve nem hibázhat, de eddig nem volt panasz arra, amit letettek az asztalra, szóval én megelőlegezem nekik a bizalmat.
-
.LnB
titán
válasz
mrterminator #55 üzenetére
No igen ezért kellene nekem Torrent file. MAjd keresek, nem fogom így letöltögetni. Ezeket megtaláltam én is.
-
mrterminator
aktív tag
Ott van az
lap alján, de de itt van nincs még torrentre felrakva FTP-n van, de mindegy
-
M@trixfan
addikt
Csak legyen már HL3, nekem szinte mindegy milyen motor lesz alatta!
-
.LnB
titán
válasz
mrterminator #51 üzenetére
Hogy kell ezt letölteni? Régen mint ha torrentel töltöttem volna le. Most csak átfutottam itt melóba, és nem találtam torrent file-t.
-
blex
senior tag
az úriember aki az egyik screenshotot szolgáltatta a valvetimeos hozzászólásokban azt mondta, hogy 2011-ből van a ppt. persze hazudhatott is volna, de miért tenné. (meg persze az egész is lehet fake, de a valvetime általában utánanéz annak, hogy mit raknak ki hírnek
)
-
.LnB
titán
válasz
mrterminator #49 üzenetére
Egy régi verziót kipróbáltam már egyszer, lehet megnézem magamnak a 2013-as verziót. Lehet válogatni a karakter skinek között még mindig?
-
mrterminator
aktív tag
-
Dilikutya
félisten
válasz
Dr. Romano #47 üzenetére
Hú bazze, micsoda shaderek... Bár a levelek textúráján még dolgozhattak volna.
-
Dr. Romano
veterán
Itt van egy régebbi kép is
-
haddent
addikt
válasz
Dilikutya #40 üzenetére
Ha nem tudják a Windows-PC játékosokat megtéríteni (meg sem akarják próbálni) akkor szerintem elég felesleges az egész próbálkozás. A konzoloknál ez is sokkal drágább és ugyan vélhetően stabilabb és talán kicsit kevésbé problémamentes lesz, mint a Win, közelébe nem érhet egy konzolnak ilyen szempontból. (Még ma sem, még linuxon sem)
Szerintem hosszútávon a Windows játékpiaci részesedésének csökkentése is céljuk, de majd kiderül idővel.
-
sagem
addikt
Hülyeség lenne, mert a "konzol" sem az övéké, gyk. az nem is konzol, csak egy névvel ellátott PC..
S mivel kb. 100 féle variációja létezik, ha felteszem a gépre a SteamOS-t, akkor én is joggal hívhatom a masinámat gőzgépnek
Az egész gőzgépesdi csak a aStore/Kliens terjesztéséről szól. A gőzgép kiváló marketing, ha belegondolsz mennyibe került mindez a Valvenak? Semmibe, hiszen a prototípusokon kívül ők nem is fognak sorozatgyártással foglalkozni, ha egy cég akarja használni a nevet, használja. Még a megtervezés sem került pénzbe, mert nincs fix vagy ajánlott hw. A SteamOS ugyanez pepitába, egy Linux, átmatricázva = nulla költség, jó marketing..s a kliens csak terjed és terjed
-
Berti1992
csendes tag
Szép, szép, alakulgat ez. Kifejezetten tetszetős szerintem.
-
Dilikutya
félisten
Tekintettel arra, hogy jelen pillanatban a PC-s játékosok... ööö 100%-a Windows-on játszik, elsőre ez kicsit értelmetlen (és persze légből kapott) elképzelésnek tűnik. A Valve aligha gondolja komolyan, hogy a Windows tábort megtérítheti, aki megtéríthető, az ma is konzolon játszik. Inkább a konzolosokat próbálhatja visszacsábítani PC-re. Egy ilyen, vélhetően szűk platform miatt a PC, PS, Xbox kiszorítása anyagilag sem értelmes. Ne hasonlítsuk egy PS3 exkluzívhoz. A jelenlegi konzolok 15-20 éves háttérrel rendelkeznek, és azért lehetett sikerük anno, mert valóban csak betette a user a lemezt, és ment. Szemben pl. egy PC játékkal, ahol még 95-96 környékén is szükség volt külön install/setup.exe segített a hangkártyát beállítani. Ma már next-next-finish PC-n is, a Steam, Origin ezen még könnyít is, de a konzolok sok éves sikertörténetét ez már nem teszi semmissé. Ezzel szemben a SteamOS Linux alapú, új, és Linuxra alig van játék. Ez nem fog változni még jó ideig érdemben.
-
haddent
addikt
Van egy olyan érzésem, hogy innentől minden játékuk SteamOS exkluzív lesz. Nem baj, ez várható.. Minden ilyen "konzolnak" vannak exkluzívai, de azért szomorú... Én szívesen játszanék HL3 -mal Windowson vagy akár PS -en is.
-
Lacccca87
addikt
Én nem várnék HL3/Portal3/L4D3/TF3 -at. Azok majd cska a SE 3.0 -val jelennek meg
Képekt belinkelné valaki ide direktbe, sajnos melóhelyen a gamepod oldalt nem lehet megnyitni.
-
.LnB
titán
válasz
callmeakos #33 üzenetére
A Portal tele van hibákkal, nézz egy speedrun-t youtube-on.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
callmeakos
veterán
Én ebben a tekintetben nem vagyok válogatós. Amihez megjön a kedvem, ahhoz nekikezdek (csak bírja el a vasam
). És sajnos még mindig az a tendencia, hogy kiemelkedően jó grafikával szerelt tökéleteshez közeli játék még nem nagyon készült. Sajnos. De a Portal 2 sem azért szép, mert a grafika Crysis gyalázó, hanem mert hibátlan a pályatervezés. Ez is sokat számít, nem csak az, hogy az adott játékban csutkára felhúzott élsimítással lássad a recéket stb... Persze ez is számít, csak általában a készítők nem nagyon találják az egyensúlyt.
-
Psychopeti
senior tag
Hát kíváncsi leszek hogy ez a Source Engine 2.0 mire lesz képes.
Ne várjatok semmi olyan játékot amiben "3-as" szám szerepel hiszen irtóznak tőlük
-
.LnB
titán
válasz
callmeakos #30 üzenetére
Egyáltalán nem a grafika tesz jóvá egy játékot. Én tavaly vittem végig az összes MGS részt egymás után. És az vallom, hogy a legjobb játék (sorozat) amivel valaha játszottam. De nagy kedvenceim között van a Portal is. Crysis és társai arra nem érdemesek, hogy végigszenvedjem őket.
-
callmeakos
veterán
Én most tolom a Portal 2őt, ami szintén Source, és azt kell mondjam, nem csúnya a játék. Sőt. Főleg mikor a legalsó szintről kell felfele evickélni, és a méretek miatt elképesztő a dolog. Ahhoz képest persze, hogy milyen öregecske az az engine. Ennek fényében várós
-
xtremez
aktív tag
Nézzük csak. 2.0 ez három karakter azaz 3. Half life 3 megerősítve!!44
-
nanorambo
őstag
Szerk.: Nah látom elkéstem.
-
fugu
tag
Milyen furcsa, hogy nem a kivetített képet fotózta le valaki, hanem a vetitő csinált screenshotokat és szivárogtatta ki az általa készített "valve confidential" ( ez kurvajó
ez olyasmi mint a valve soon? ) anyagot....
Ennek is kb annyi valóságtartalma és hírértéke van mint a titanfall pc beta-nak.... -
hommeros
őstag
Jön PS4-re?
-
alevan
őstag
Az MS office-t német használja, és .ppt ben lett elmentve .pptx helyett....... ez biztos, hogy eredeti
-
Dilikutya
félisten
Ez csak kép (ráadásul ki sem lehet nagyítani a screenshotot), meg a textúrákon is sok múlik.
Nem lenne baj, ha frissítenék vele a jelenlegi Source motoros játékokat is. Ahogy az első Half-Life is megkapta az új motort - bár új textúrák nélkül ott sem tettek csodát. Azért azt is meg kéne már néznem, hogy sikerült, ott a komplett HL a Steam fiókomon, és a HL: Source még nem volt kipróbálva. -
Kicsimix
őstag
Szép szép de ha ez is csak egy mozdulatlan (élettelen) környezet lesz mint az első akkor semmi extra...
-
Spancho
senior tag
Elég jól néz ki.
Mondjuk kb a Cryengine is ilyesmi képeken. -
FrozeN`
tag
"mégpedig a Plantation Level nevű pályáról" - háááááát.... ezt sikerült eléggé félrefordítani.
Egyébként várós, jól néz ki, bár nekem a Source motor simán megfelelne még ma is, hiába 10 éves...
-
-
GegeWarrior
senior tag
Elég durva engine lesz
Várjuk a HL3-mat
Vagy bármit ezzel a motorral -
Half-Life 3-hoz ugye?
-
Angel1981
veterán
Remélem, ez csak valami pre-pre-pre alfa, mert egyáltalán nem estem hanyatt - pláne, ha figyelembe vesszük, hogy a Valve milyen tempóban képes fejleszteni!
Ha ezzel akarnak mondjuk 2017-ben kijönni, háááát.... -
Hmm... talán mégsem adom el a vga-mat...
-
xKacsax
aktív tag
Érdekes képek, hát dobhatnák már ki az SE 2.0-t, nem csak mert bőven hozzásegítene szerintem a következő Valve szinthez (értsd: portal, lfd, hl, talán még egy cs / tf nagygenerál is beleférne) de a modder közösséget is megdobná.
-
.LnB
titán
Impozáns! Nemsokára, csak lesz valami hír már a Valve háza tájáról, ami nem a Steambox-ról szól. Egy Portal-nak jobban örülnék mint L4D-nek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gigabyte B550M K épített PC Ryzen 5 5600G 64GB RAM
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest