Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Showhai #90 üzenetére

    Milyen elvárások? Történet? Régen se volt. Innovatív játékmenet? Régen se volt. A rombolható környezet, meg az agyament dolgok miatt volt jó. Szerintem senki se várt Skynet szintű mesterséges intelligenciát, taktikázó, fedezékhasználó ellenfeleket. :)
    Én pont azt kaptam, amire számítottam, csak én változtam. Ma már a Quake sem olyan nekem, mint 15 éve.
    És nincs ötletem, nem tudom, mi lenne a kerek sztori. Ezt csak az alkotók tudják.

  • SylverR

    senior tag

    válasz Showhai #86 üzenetére

    Nos.
    Szerintem túlzol. Portal 2 történetét nézve, a robotok reakciót, dumáit - amiktől a hasamat fogtam a röhögéstől -, szerintem nincs okunk félteni a Valvetól a HL franchiset, hogy tönkre tennék. Túl jók ők ahhoz. :)
    Abban én is egyet értek, hogy az lenne a jó, ha egy hosszú, történetorientált gameplayt kapnánk, sok-sok bejárható hellyel. Habár a quest-alapú rpg-s rendszert szerintem nem kéne erőltetni. Azzal magát a HL-feelinget ölnék meg.
    Amit viszont én örömmel látnék, és egybe vág azzal amit Gabe-ék publikáltak infót mostanában, miszerint lehetne úgy csinálni a HL3-at, hogy játék közben, lenne egy csapat, akikkel kooperálunk. Együtt is haladva, néha ha küldetés megkivánja szétválva. De közben a gép AI szépen teljesitené a küldetést, külön úton haladóval. És ha teszem azt neten át együtt játsszátok a co-op singlet a haverokkal, akkor együtt egymást segitve mehettek végig a pályákon.

    Engem a Black Mesa története nem igazán érdekelne. Mármint a történet igen. Csak, hogy mind az eredeti játék, mind a BMS csak hentelés, semmi több. Az gagyi. :(

    Szerintem nem kell ennyire vészesen tekinteni a dolgokra. HA, úgy döntenek kiadják a HL3-mat, szinte 100% a kasszasiker!

    De a véleményem szerint: EP2 a best eddig! Örülnék, ha folytatnák. Felrobogni a Dodge-al északra. Felszerelnének pár tüskés gumit, vagy hóláncot. Majd irány a jégmező. :DDD

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Showhai #83 üzenetére

    Kinek voltak elvárásai a Duke Nukem Foreverrel szemben? Tudtuk, hogy old-school FPS lesz, soha nem is volt titok.
    Honnan tudod, mennyi van a HL világban? Megsúgom: amennyit beleírnak.
    2005 óta aligha dolgoznak rajta. Az epizodikus megjelenéssel kapcsolatban pedig most megrázó dolgot fogok mondani: megvalósították. A HL2 után két rész jelent meg.

    A Star Wars-t meg ne keverjük ide, ott nem egyszerűen a 20 éves elvárásoknak megfelelni nem tudó filmekről van szó, az a trilógia mindenféle ismert előzmény nélkül is egy tiri-tarka űrhajózós mesefilm.

  • Wlac

    Ármester

    válasz Showhai #86 üzenetére

    Annyira szerintem azért nem durva a Half-Life világa, hogy több száz órás gameplay-jel kelljen számolni. Persze, megoldható lenne, de a legtöbb eseményt el lehet intézni egy-egy említéssel, mint amilyen az általad említett hétórás háború volt. Jöttek, legyőztek, felesleges rá több szót fecsérelni.

    A kiterjesztett Half-Life világ egyébként tetszene, és én is szívesen végigjátszanám pont az említett háborút (emberként instant halál, Combine-ként pedig épp leigázzuk az emberi fajt, juhé!), azonban ezeket egy-egy epizódban tudnám elképzelni. Jöhetne tehát egy Half-Life 3, lezárva Gordon sztoriját, és egy rakat néhány órás epizód, amelyekben mélyítik a dolgokat (Gman más ügynökei, lázadók sztorijai stb). A lényeg tehát, hogy egyáltalán nem szükséges a Half-Life 3-at olyan embertelenre hizlalni, mint ahogyan azt te vizionáltad, mivel nincs annyi szál benne, mint egy-egy RPG-ben, amelyeket le kellene zárni.

  • SylverR

    senior tag

    válasz Showhai #83 üzenetére

    Láttad te már a Portal 2-t? :D
    Amit abba összedobtak...hát ezek után nem kételkednék abban, hogy egy HL3 kasszasiker lenne. És jó is.
    Az általad hozott példával az a baj. hogy a Duke Nukem 3d még abban a korban született, mikor elég volt a hentelés, és pár illetlen poén. Mikor megjelent a DNF, addiga ez már kevés. Ma már ezekkel nem adsz el játékot.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés