Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Showhai

    tag

    válasz SylverR #93 üzenetére

    Hát ha más nem, az agymenésem rávilágított, hogy a történet orientált megoldás egyedi megvalósítással bejövős lenne (legalább 3 embernél :DDD). Megyek írok Gabe-nek, hogy küldhetik a dollárokat az ötletem miatt :DD

    ...aztán néznék bután egy héttel később az ajtóban álló kék öltönyös tagra :))

    "Rise and shine Mr Showhai" - ott kapnék sikítófrászt :Y

  • Showhai

    tag

    válasz Kaiku #91 üzenetére

    Hát, félig megválaszoltad a kérdésed :)

    Gondolom mindenki tisztában van azzal, hogy én sem a Valve-nál vagyok takarító éjszakás műszakban, hogy hekkelgessem a confidental emaileket :DDD. Szal annyi a hitelem, mint minden átlag usernek(=~0), így a véleményem ugyanúgy fejtegetés, mint akárki másé ugyanennyi infóval. Ez pedig meglehetősen személyes nézőpont.

    Úgyhogy VAD spekuláció következik...

    Ha csak szigorúan a HL2 episodest nézzük, nekem csak az jutna eszembe, hogy a HL1 sztorija kb egy B-kategóriás akciófilmét üti meg. Viszont a HL2-ben sokkal jobban kiterjedt ez a világ, komorabb lett, részletgazdagabb. Még mindig nem engedem el a content-mániámat: nem volt bukás az episodes, mert nagyon izgalmas két "DLC" volt. Tudom, az nem DLC , de most nem akarom a saját szőrszálamat hasogatni :U . Én úgy láttam a dolgot, hogy nyilván míg a HL1-nek volt valamiféle befejezettség érzése, ez a HL2-nél már nem volt annyira egyértelmű. Lezárhatták volna a sztorit, de mintha nem akarták volna befejezni a franchise-t. Így alakulhatott ki (bennem pl.) az az érzés, hogy a két epizód arról szól fejlesztői szinten, hogy érzik a Valve-nál a címben a potenciált, de még nem igazán biztosak benne, hogy vigyék tovább. Kicsit rétestészta effekt volt a sztorimesélés, és hamar rájöttek, hogy ezt ki kéne dolgozni jobban.

    Az epizodikus megoldás nem volt még kiforrva, én kb egy játékot ismertem ezzel a megoldással (Sin Episeodes, a maga 1 db epizódjával...). Talán féltek, hogy ez nem méltó egy ekkora címhez, mert picit hülyén nézett volna ki egy mégiscsak A+ kategóriás cucc 5$-ért.

    Kraft lett volna a folytatáshoz nyilván, de az ilyen Steam, aztán Steam Machine méretű ötletek tervezése-megvalósítása nem két év, és egyszerűen nagyobb prioritást kapott, mint a HL.

    Ebben egyet tudok érteni.

    Mégiscsak meg akarják reformálni a PC játékplatformot, és ez hatalmas meló.

    De most inkább nem offolnám a GőzGéppel tovább szanaszét ezt a totyikot :R

  • Showhai

    tag

    válasz Dilikutya #89 üzenetére

    Ha már off legyen kövér :

    Mi köze a minőséghez az old-schoolnak? Azt kétlem, hogy mindenki úgy volt vele, hogy,majd megjelenik, játszik vele, és megállapítja hogy ezért nem volt érdemes várni tizenakárhány évet. Voltak elvárások, a játék stílusátul függetlenül szvsz.

    Evidencia, hogy mindenben annyi van, amennyit beleírnak. Kérdés, hogy az alapötlet mennyit kíván meg. A Star Warsról annyit, hogy ha nem kevernék ide semmit, akkor hogy a búbánatba hoznék példákat a hosszú ideje várt folytatásokra?

    2005? Én is odaírtam, hogy kétlem. Feltételezésnek szerettem volna megfogalmazni.

    Az rázott meg igazán az Episode 1-2-ben, hogy amennyi munkát beleraktak, keveset haladtak a sztorival, és nemhogy lezárták volna a kérdéseket, újabbakat hoztak. Azt akartam kihozni, hogy ha az epizodikus megoldás bevált volna, nem kettő látott volna napvilágot. És nem hagyták volna abba.

    Van ötleted, hogy lehetne megvalósítani a kerek HL sztorit?

  • Showhai

    tag

    válasz Wlac #87 üzenetére

    Hmm, ez igaz. Nem kell perfekcionistának lenni infók szempontjából, az átlag gamert ez elriasztja. Vannak emberek, akik szeretnek nagyon belemélyedni az ilyesmibe, de nem a nagytöbbség. Viszont a kiterjesztett HL világban lehet fantázia ezek szerint, max aki többet akar megtudni, azoknak lesz mittomén (kép)regény. mint a Portal két része közötti hiányzó szál. katt - SPOILER!

    A nagy kérdés, hogy a fejlesztők gondoltak-e a HL világra ilyen megvalósításban (ha nem, valaki sürgősen közölje velük :)) )

  • Showhai

    tag

    válasz SylverR #85 üzenetére

    I want you gone... :DDD

    Nos, a dn3d-s dologgal egyetértek, a HL3 bukatóját viszont az egész Half-Life világ óriási game contentjében látom, lásd filmes példa. Ha viszont egy merész húzással (a GőzGép is az szvsz) mondjuk csinálnának egy "RPGFPS"-t belőle, mert van annyi a sztoriban, hogy kiszolgálná a dolgot, úgy kasszasiker lehet. Pont azért, mert kevesebb kérdés keringene a semmiben a sztorival kapcsolatban. Vagy mitttomén csinálnának egy világot, sorozatszerű, egymásba kapcsolódó játékokkal, mint a Deus Ex. Ott még mindig kevesebb a történet "mérete", de máris van vagy 5 játék, meg Missing Link DLC, meg android port külön történettel.
    Nyilván a Borealis kapcsolódását sem lenne szabad kihagyni mint ziccert (szted láttam már a Portal2-őt? ;] ).
    A Deus Ex 1999 óta fut egy "kisebb" történettel, úgyhogy miért ne. :R

    szerk:

    Szóval a történet mennyisége és minősége miatt erősen oda kell figyelni Szelepéknek, hogy hogy oldják meg.

    Szerk2: Pl Gábor felkarolná a Black Mesa készítőit, és megcsináltatná velük a 7 Órás Háborút, mert kb az első HL után egyből történt. Azt meg hozzácsapnák a Black Mesahoz, mint DLC, és meglenne az "Extended Black Mesa: The Untold Story :K

  • Showhai

    tag

    első gondolat :DDD

    Ez a HL3 nekem picit bonyolultnak tűnik. Eleve fennáll a "DN Forever-betegség" veszélye, azaz ha ki is adják, irreálisan magasak az elvárások, könnyű lesz benne hibát találni. Másrészt akkora a világ, illetve a sztori, hogy bele lehet futni abba a jelenségbe, mint amikor Holywood kiadta a Galaxis útikalauz stopposoknak "regényt" egy másfél órás filmben. Aki nem olvasta, ez egy ötrészes trilógia (mielőtt kijavítana valaki, nézzen utána plz :U ), 5 könvy, egyenként min. 250 oldal(=1250), na azt csináld meg filmben.

    Lehet Szelepék azért átgondolták ezt, nem véletlenül akartak episodes formátumban nekimenni. Ami mittomén sitcomoknál bejön, de azért egy közepes gamecontentel "némileg" több munka van.

    De ha esetleg 2005 óta dolgoznak rajta(kétlem), és csináltak egy 160 játékórás monstrumot, azt meg akkor is meg lehetne unni, ha epizódokra lenne osztva (ha játszottál mondjuk Fallout3 vagy hasonlóval 4 hónapig, és tartottál a felénél, akkor átélhetted, nem annyira hihetetlen).

    Gábort és csapatát nem úgy ismerjük, hogy hulladékot adnak ki a kezükből. Egy ilyen elkerülhetetlen dolgokból adódó baki nem tenne jót a GőzGép kiadása előtt "két nappal".

    De ezt csak úgy mondom, lehet hogy ez szerepel máshol is mint vélemény, de nem nagyon láttam/hallottam még...

    Vannak legendák, amik idő előtt vesznek el. És ha kiadták volna folytatásukat., hááát az nem biztos hogy ugyanolyan lett volna (Star Wars 1-2-3 rémlik? ha éltél már hosszú évek óta tartó fanboy butthurt-öt...)

    Szerk.: nem ettől legendák...?

    Lehet ezt offba kellet volna raknom, sry :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés