Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz PeeterssoN #77 üzenetére

    Ha úgy állnak hozzá, mint az első Source-hoz, akkor nincs. A Half-Life 2 nagyon szépen ment 2004-ben egy főiskolásként összerakott gépen is, alacsonyabb igénye volt, mint a Far Cry-nak és a Doom 3-nak. Tény, a Far Cry-nak is jó volt a P4 2.4GHz/512Mb/Radeon 8500 64Mb gép, de a HL2 szebben futott, és ugyanúgy jól nézett ki. Rendkívül jól optimalizált motor volt már a kezdetekkor is, a látvány nem maradt el a két másik 2004-es csúcstól (lehet dicsérni amúgy a Doom3 tudását, dinamikus fények, bump mapping, akármi, de a textúrák csúnyák, és végig sötét van, így az egész majdnem hiábavaló), és a fizika is jó lett.
    Szerintem mindvégig elég szép látványt nyújt a motor az összes játék alatt, ami használja. Amiknek a számát keveslem, ahogyan a legelső CryEngine-t használókét is. Az is egy jól összerakott motor, látszik, hogy független fejlesztőként indult a CryTek, a későbbi verziói már nem csak a látványban tartoznak az élvonalba.

    Amúgy a Far Cry 3 alatt is nagyon jó motor dolgozik, kár, hogy arra sem épül semmi, látványos, jól bánik a nagy terekkel, jól skálázódik, alacsonyabb beállításoknál is szép, és nem kell hozzá 8 magos i7 később sem.

Új hozzászólás Aktív témák