- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
malnabokor
senior tag
válasz
Zsolt27xy #17424 üzenetére
Ha megindokolod értelmesen, hogy a jól pörgő Honor 6 topik helyett (ahol ráadásul több mint 100 hsz foglalkozik a sárga kijelzővel is) miért ide írtad a gondolataidat, akkor ok. (Azon kívül, hogy Huawei - mert mindkettő az).
De hogy segítőkész is legyek, ezen az oldalon le van írva egy a tiedhez hasonló eset, az alapján menj be a Huawei Ügyfélközpontba link és járj el az oldalon tanácsoltak szerint, ha nem sikerül, akkor pedig marad a békéltető testület.
-
malnabokor
senior tag
válasz
Zsolt27xy #17405 üzenetére
Most őszintén mit vártál? Idejössz Honor 6 tulajként a Honor 8 topikba, elpanaszolod, hogy hogy jártál, és miután többen leírják, hogy ez az általános gyakorlat, velünk kezdesz vitatkozni. Teljesen felesleges, és elpazarolt energia, közülünk senki sem fog bemenni most a Huaweire, és számon kérni tőlük, hogy milyen ez az eljárás Veled szemben. Ha úgy érzed, hogy Neked van igazad, akkor ahogy fentebb is tanácsolták, fogyasztóvédelem, és hajrá, ha nincs annyi felesleges időd, akkor ess túl a dolgon, és csináltasd meg a kijelzőt, majd add be gariban, amíg a garancia le nem jár, ha meg egyik sem, akkor fogadd meg a saját tanácsod, és vegyél egy olcsóbb Xiaomit. Sajnos a garanciális eljárások ilyenek itthon.
7Heads Drago: úgy értettem, hogy a Huaweinál (így 30000-ért) - rosszul is fogalmaztam, és bár nem jártam még így, de azt sejtettem, hogy máshol megcsináltatni, majd újra visszavinni már nem működik ilyenkor
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Zsolt27xy #17375 üzenetére
A készüléket a kijelző felől melegítik és úgy bontják meg. Ha törött és elkezdik bontani széthullik az egész!
Magyarázd itt el, hogy te akkor hogy szeded szét? De néz meg róla nyugodtan videót is.
Nekem most van az iPad Air-em szervízben. Van rajta egy hajszál repedés. A kijelző szélétől kb 2-3 cm lóg be. A szerviz úgy kezdte, hogy csak akkor tudják javítani, ha kijelzőt is cserélnek. Mivel ezt is elől melegítik és szedik szét simán eltörhet a kijelzős is, meg az üveg is bontáskor. -
#95687424
törölt tag
válasz
Zsolt27xy #17393 üzenetére
ugyan így jártam én is
annyi különbséggel, hogy első alkalommal cserélték, de az kb 2 hét után elkezdett besárgulni
plusz jeleztem, hogy nem pattan a helyére a sim cover, amire úgy vezette fel az ügyfélszolis, hogy én elhajlítottam
a telefon maga is meghajlott (annak ellenére, hogy tokban hordtam, nem ültem rá, max zsebben volt, és a s*ggem se nagy
) amiről kaptam egy szakvéleményt, hogy a hajlítás következtében sárgul a kijelző, ezért viszlát gari
amúgy valóban nem veheti át a telót ha sérült, mégpedig azért, mert 2 féle jegyzőkönyvet tud kiállítani: garanciális javítás (ebbe utólag beleköthetsz, hogy gariba vették át) vagy térítéses, így bevizsgálásra veszik át, viszont akkor a díját fizetned kell (99%-ban nem kérik, mert úgyis az a vége, hogy fizetős keretek közt csinálják meg)
sajnos ez van, kb. minden gyártó ezt csinálja, és meg is tehetik
-
Quqesz
nagyúr
válasz
Zsolt27xy #17385 üzenetére
Nos a szervizek jogilag úgy értelmezik a garanciát, hogy leraksz egy készüléket eléjük amiben gyártásból eredő hiba van és javítják. Viszont amennyiben egy készülék sérült azonnal megtagadhatja a garanciát függetlenül attól, hogy a hibád ebből kifolyólag keletkezett v nem. Azért nem nézik meg a hibát tüzetesen, mert az első pont miatt már nincs garancia a készüléken. Azt már neked kell bizonyítanod, hogy ez nem így van. Ezt is érdemes figyelembe venni:
Ki mikor mit bizonyít?
Lényeges különbség van a bizonyítási kötelezettség terén a két jogintézmény között. A jótállás körében - a jótállás mindkét fajtájának teljes időtartama alatt - a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett.Ezzel szemben a szavatosság körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta. Szavatosságnál azonban fontos, a fogyasztói szerződésekre irányadó - és a fő szabály alól kivételt képező – szabály, miszerint a teljesítéstől számított 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell (úgy kell tekinteni), hogy a hiba oka már a tejesítés időpontjában is megvolt. Ennek értelmében az első hat hónapban jelentkező kellékhiány miatti felelősség alól az eladó fél csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy az eladáskor a termék hibátlan volt, tehát a hiba oka a teljesítés után, a termék nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
de ezt a kört neked kell megfutnod és fogyvéddel fenyegetőznöd(meg panaszkönyvvel)
-
-
balazs0102
senior tag
válasz
Zsolt27xy #17375 üzenetére
Igen. De szoirítkózzunk a jelen konkrét esetre, hogy nagyjából ugyanazzal az alkatrésszel van baj amin látszik a nem rendeltetésszerű használat. Mivel nem rendeltetésszerűen használtad a telefont, megteheti hogy meg sem nézi. Azt pedig, hogy nem rendeltetésszerűen használtad a telefont visszakövetkezteti abból, hogy el van törve-repedve akármi a kijelzővel. Hiszen a gorilla glass normál használattól a legritkább esetben reped el. (mondhatni soha). Tehát mivel nyilvánvalóan nagy ütést kapott a telefon bármi baja előfordulhat SZERINTÜK. Valószínűsíthető, hogy ez a hozzáállás egy marhaság lenne ha pl az ujjlenyomat olvasó nem működne és ugyanígy a kijelző repedésére fogná rá de akkor is így van. Nem csak a huawei-nél hanem a többi gyártónál is.
-
Quqesz
nagyúr
válasz
Zsolt27xy #17361 üzenetére
Sajnos én is csak megerősíteni tudom neked, hogy nem csináltak semmilyen törvénytelen dolgot veled szemben. Az LG szervíze is ugyan így áll hozzá, ha törött a kijelző és fizetősen cseréled, csak akkor hajlandó a továbbiakban foglalkozni vele garanciálisan. Ráadásul a TMX az a cég, aki elsiklik dolgok felett(pl a bootlopos alaplapoknál a bootloader nyitás felett, pedig látszik az indításkor). Azt sem értem, hogy egy ragasztott üvegnél a berepedt/szilánkos kijelzőt te hogyan ragasztanád vissza?
-
mati12
senior tag
válasz
Zsolt27xy #17361 üzenetére
Én már azt sem értem,hogy hogy képzelted ezt az egészet... Garanciában kicserélik az általad hibásnak vélt alkatrészt,(ami egyébként könnyen lehetséges,hogy az esés következtében hibásodott meg) majd gondosan visszahelyezik a törött kijelzőt ügyelve arra,hogy a repedések és a szilánkok ugyanoda kerüljenek ahol eredetileg is voltak....
-
zzola
titán
válasz
Zsolt27xy #17361 üzenetére
Sajnos ilyen esetben megtagad(hat)ják a javítást! Más gyártónál is így van...
Egyébként a TMX-ra lehet jót és rosszat is mondani, vegyesek a tapasztalatok. Én személy szerint elégedett vagyok velük, több készülékem is volt már nálunk és gariba javították, Samsungnál hozták-vitték (cserekészüléket adtak), majd cserélték az alaplapot....2 munkanap alatt.
Anno P8-at is helyretették 4 nap alatt. -
gabikiraly2
aktív tag
válasz
Zsolt27xy #17361 üzenetére
A többi gyártó sem hiszem, hogy javítana garanciában törött készüléket. Főleg nem ilyen esetben.
Nekem személy szerint volt garanciális tapasztalatom pont egy ilyen készülékkel. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, sőt a második javítás helyett küldték a cserére feljogosító papírt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- újszerű iPhone 15 Pro 128GB black titanium fekete titán független 3 év garancia ajándék tok
- Okostelefonok és eszközök felújítása, akkucsere, törött kijelző csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!
- Apple Iphone 13 - 128 GB (éjjfekete) Garanciális
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged