- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Yettel topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Változhat az iPhone-ok aksijának cseréje
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
ma Bődületes méretű és elnyűhetetlen tégla, ami úgy mellesleg erős lámpával és a projektorral is fel van szerelve.
-
Cataclismo - A hónap végén érkezik a korai kiadás (PC)
gp A PC-s early access változatra alig néhány hetet kell már csak várniuk az érdeklődőknek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17385 üzenetére
Nos a szervizek jogilag úgy értelmezik a garanciát, hogy leraksz egy készüléket eléjük amiben gyártásból eredő hiba van és javítják. Viszont amennyiben egy készülék sérült azonnal megtagadhatja a garanciát függetlenül attól, hogy a hibád ebből kifolyólag keletkezett v nem. Azért nem nézik meg a hibát tüzetesen, mert az első pont miatt már nincs garancia a készüléken. Azt már neked kell bizonyítanod, hogy ez nem így van. Ezt is érdemes figyelembe venni:
Ki mikor mit bizonyít?
Lényeges különbség van a bizonyítási kötelezettség terén a két jogintézmény között. A jótállás körében - a jótállás mindkét fajtájának teljes időtartama alatt - a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett.Ezzel szemben a szavatosság körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta. Szavatosságnál azonban fontos, a fogyasztói szerződésekre irányadó - és a fő szabály alól kivételt képező – szabály, miszerint a teljesítéstől számított 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell (úgy kell tekinteni), hogy a hiba oka már a tejesítés időpontjában is megvolt. Ennek értelmében az első hat hónapban jelentkező kellékhiány miatti felelősség alól az eladó fél csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy az eladáskor a termék hibátlan volt, tehát a hiba oka a teljesítés után, a termék nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
de ezt a kört neked kell megfutnod és fogyvéddel fenyegetőznöd(meg panaszkönyvvel)
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux kezdőknek
- HP notebook topic
- Energiaital topic
- Robogó, kismotor
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen