- Prohardver app (nem hivatalos)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Magisk
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az iPhone-t oktatja a Vivo X200 Ultra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
hallador
addikt
Szerintem sem dieselek vannak kinn. Ahogyan nézegettem, csak a nagyobbak dieselek, a kisebbk 5.0L környéke mind benzines pickup volt.
Szerintem nem foglalkoznak ezekkel az ügyekkel. Soha nem felejtem el, amikor kikezdtem járni Németországba, majdnem minden alkalommal megállított egy rendőrautó (nem ugyanaz, és nem ugyanott), hogy ellenőrizzen, mert hát ugye Magyarországról (Ez igaz Romániára, Szerb, Horváth stb) mit keresünk ott, van-e nálunk akár kés ilyenek. Pl: A Leatherman Surge multiszerszámom-nál szóltak, hogy akkor ezt tartóban kellene tartani, mert egy kézzel nyitható a penge, holott aki azért ismeri a Leatherman szerszámokat nem igazán emberek elleni bűntényekre használják, főleg egy Surge-ot nem, mert előbb vágja el a saját kezem, mint aki ellen fordítanám, mert 40 dkg a szerszám.
De az is eléggé bejön, hogy ha le van csúszva a maszk az orrod alá, az 300 euro, ha nincs maszk, akkor 500 a bünti, ha észreveszik.De hogy a témánál maradjunk, a gumiszabályok sem ismertek, mint az, hogy ameddig Magyarországon az 50-es sebességkorlátnál, lakott területen belül a trafi 68-nál kattan, addig itt ha 52-vel mész már megy is a 30 eurós bünti.
De itt a követési távolság nem betartása is büntivel jár, nem az van, mint az M3ason, hogy 10 autó megy 100 m-en belül 130-al, aztán legyen az a Schumacher aki ebben a helyzetben képes lefékezni.Rend is van.
Valami hasonlót értettem én rendőrségi ellenőrzés alatt. Ha erre is figyelnek, mennyire figyelhetnek egy olyanra, hogy tömegesen fordulnának elő kormot okádó dieselekre.
-
nuke7
veterán
-
hallador
addikt
Rosszul fogalmaztam nem gyártják mert helyette pickupot gyárt a Ford, meg lassan GM is.
Mondjuk az elég furcsa, hogy amit leírtál láthatóan nem igaz, de ha valaki félreüt valamit azonnal lecsapsz... Nagy smileykkal. Reflektáljál már arra hogy olyat írtál ami nem igaz....
Mert a Japán Korea páros kiutotte őket, na nem mintha azokból is túl sok fogyna pont most olvastam egy cikket erről. De a lényeg a lényeg akkor is a pickup a legnepszerűbb autó típus ott nem a hybrid vagy az elektromos.
Ezt meg lehet nézni. Szóval hogy Te voltál kinn kettő olyan államban az 50 szövetségi állam közül, ez szerinted mekkora referencia?
Szerinted jelentgetni fogom mert lusta nem torodom emberek vannak voltak lesznek is, meg nem is érdeke az államnak hogy költsenek rá csak elméletben. Mint pl: itt Németorszagban.
Vagy magam keverem bajba mert alapvetően a magyarok a szőnyeg alá szeretik söpörni a problémát nem megoldani...
Ja valaki nem lép egyszerre akkor meg még a hatóság sem mellette áll. Mert azzal foglalkozni kellene.
Csak hogy a témánál maradjunk a magyar eredetiség vizsgálat. Majd 2 év múlva el iszik az autód mert lopott. Na ebben a rendszerben te szeretnél jelentgetni... Sok sikert. Én elkoltoztem.... -
hallador
addikt
Eleve USA-ban betiltották a szedánokat, mert a legnépszerűbb kategória évek óta a Pick-Up. Az az a legtöbbet eladott autó típus a pick-up.
Tehát nem hogy nem látsz, hanem vannak államok, ahol legfőképpen azok vannak az utakon.
Jajj, hát igen, és Nevadában hol jártál? Mert nyugaton valóban nincs, meg LA-ban sem, de mej már el Colorado-ba, Kansas-ba van Idaho-ba Montana-ban?Ez kb olyan mintha azt mondtad volna, mintha Magyarországon annyi elektromos autó van mint Svédországban, mert Te az ötödik kerületben minden 10-ediket annak láttad, ettől, még a 15. kerületben, ahol van 20 db 3 lépcsőházas panel, ahol van 5000 lakás, meg 5000 autó, és erre 10 lassú töltő szerinted mennyi elektromos autó lesz? Vagy Borsodban, Zala megyében, vagy Hevesben?
Ne legyünk demagógok.
Ha tetszik, ha nem a Diesel motor a leghatékonyabb motorfajta amit alkalmaznak személyautóknál.
Nekem nem, mert én a saját autómmal megyek, kb 10 000 km-t otthon. Németországban a cégesbe most belerepült eddig 40 000 km. És ja ez diesel, mert bizony, ez megy van amikor 300 km-t naponta. Mit kellene kezdeni ebben az esetben egy Benzines verzióval, az elektromos autókat meg hagyjuk, mert erre alkalmatlan még, de magánvéleményem szerint 10 évig az is lesz, mert amit meg akarnék venni, az még 10 év múlva is 20 milla lesz. Tehát nem veszem meg. A mostaniak, meg semmire nem alkalmasak megfelelő töltőhálózat nélkül.
Aki sokat megy annak a Diesel autó leghatékonyabb. Aki keveset mint pl én Magyarországon, ha otthon vagyok, annak meg kis benzines.
Ja hogy azt is tegyétek hozzá, hogy itt sem azzal a Diesel-el van a baj, ami modernebb, és karban van tartva, hanem azzal, amit nem tartanak karban. Mert ugye mikor én is megyek otthon, és megy előttem egy hulladék francia szemét ami úgy füstöl, mint a gőzmozdony, (10 évesen!!!) akkor akaratlanul is felmerül a kérdés bennem, hogy az elvtárs hogyan kapott zöldkártyát? De eleve hogyan ment át a két évente kötelező vizsgán? Erre szokták mondani, hogy akinek majma van etetnie is kellene. Minek annak diesel autó, aki semmit nem akar költeni rá? Márpedig jellemzően ez is hozzájárul a dologhoz.
Mert vannak Euro6-os dieselek is.
-
Reggie0
félisten
válasz
Salvatore G. #57 üzenetére
A hallhato tartomanyon belul azert nem annyira fugg. De az 1/1000 mar realisabb
-
8th
addikt
válasz
Salvatore G. #55 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, a "légnyomás problémát" az ajtó lecsapásának pillanatára értem.
-
Reggie0
félisten
válasz
Salvatore G. #53 üzenetére
1/10 atmoszfera kulonbseg az 174 dB hangnyomasnak felel meg. Nem eppen egy egeszseges szint.
-
8th
addikt
válasz
Salvatore G. #53 üzenetére
Anno az auto bild magazinban mértek le fél tucat egyterűt. Kisebb nagyobb mértékben de mindegyikben műszeresen kimutatható volt az autó saját égésterméke az utastérben. Zárt tesztpályán egyenként, külön-külön köröztek az autókkal úgy végezték el a méréseket. A műszer nem hazudik.
-
8th
addikt
válasz
#06658560 #48 üzenetére
Még a sajátod is bejut nemhogy a másé. Minden autó csomagterében vannak apró szellőzőnyílások, hogy ajtó záráskor az összesűrített levegő távozni tudjon az utastérből és ne a bent ülők dobhártyáját szexuálja meg (csomagtérajtó lecsapásánál beduguló fül effektus). Plusz ettől szép finoman záródik az ajtó nem kell izomból bekúrni. Na azokon kis gumi szellőzőkön gyönyörűen visszaszívódik menet közben a saját kipufogógázod egy része.
-
#90088192
törölt tag
Persze, mert a zseni szabályozó hatóság azt mondta nem akar füstöt látni.
Akkor nem fog, mert mi képesek vagyunk erre is.Ja hogy a füstölő Dízel ebben az esetben töredék egészség károsító hatással rendelkezik mint a nem füstölő társa.
Lényegtelen, mert mindenki látja a szabályozó testület nagyon is dolgozik
-
#06658560
törölt tag
válasz
Hieronymus #10 üzenetére
Volt szerencsém az Opelnál dolgozni gyárban fél évet. A PSA szabványokat veszik át, alakulnak. Rengeteget spórolnak értelmesen odafigyelve a minőségbiztosításra (nem használnak több ezer eurós csavarhúzókat ha nem feltétlen kell), viszont több téren követelik meg a rendszeres szerszám ellenőrzést. Az alkatrészek terén is nagyon sok közös elemet használnak, és azért nem érezni minőségre gyengének. Plusz a Grandland X igen jól fogy. A gyár ráadásul már profitot is termel.
-
#06658560
törölt tag
A belsőégésű motorok fejleszthetők még. Csak az drága. Viszont a szabályozás az pont olyan idióta lett, hogy teljesen értelmetlen és problémás fejlesztési irányra kényszerítette a gyártókat. Például sokkal értelmesebb lett volna azt mondani, Lambda=1 minden üzemállapotban üzemmeleg motor esetén, és a fajlagos fogyasztást kelljen egy megadott szint alá vinni. És az pont jó lett volna a kis motorokra és a nagyokra is, arányaiban nem drágította volna jobban a kisautókat, ezzel gyakorlatilag halálra ítélve a kategóriát. És nem lehetett volna a hibridizációval kiskapukat keresni és kibújni a büntetési tételek alól.
-
Sinesol
veterán
Pont itt ahol most, mivel igy is evtizedek ota rengeteg időt es penzt ölnek az akksik fejlesztesebe.
Amugy az sem egeszen igaz, hogy a benzinest nem erte meg fejleszteni, mert azert igencsak jelentős előrelepesek voltak, ma egy 3 hengeres 1literes motor feleanyi vagy kevesebb fogyasztasbol hoz ugyanolyan teljesitmenyt mint egy regebbi átlagos 4hengeres 2 literes.
-
8th
addikt
"Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást."
Az autógyártók csupán kiszolgálták az igényeket. Mindenkinek egyre csak szebb jobb nagyobb gyorsabb jobban felszerelt autó kell így jutottunk el oda, hogy manapság egy miniautó is alulról súrolja az egy tonnát kompaktok pedig a másfelet. Nyilvánvalóan ez rossz irány de ha erre van igény ezt fogják gyártani. (szerk. itt jegyzem meg, hogy már húsz éve is volt olyan nem hibrid autó a piacon ami valós 3,5 litert fogyasztott vegyesben. Városon kívül 2.8-at. És ez a valós fogyasztása nem holmi teszteken alapuló katalógus adat. És ezt a mai felgyorsult forgalomba is tudja húsz évesen.)
"Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket."
Nem. Azért nem vállalták be mert a kilencvenes években elérhető akkumulátor technológiával elektromos autót gyártani teljesen értelmetlen pénzkidobás volt lásd Citroen Saxo Electrique. 20kw villanymotor, 12kw/h nicd akku. Közlekedni is problémás volt vele az alacsony hatótávja és a 80km/h végsebessége miatt ráadásul a memória-effektus miatt minden feltöltés előtt teljesen le kellett meríteni, hogy a nikkel-kadmium akku élettartamát a maximumra kitold. Ellenkező esetben vehettél hozzá idejekorán egy új akku csomagot egy benzines Saxo áráért. Gondolj bele micsoda szopás lehetett minden töltés előtt hosszan körözni a környéken, hogy lemerüljön az autó mert csak úgy nem tölthetsz rá akármikor. Na ezért nem terjedt el a villanyautó. És ez nem az autógyártók hibája. Ők adták amit lehetett, de nem volt hozzá megfelelő akku technológia. Manapság sokat javult a helyzet de még mindig nem az igazi.
-
Ed_007
aktív tag
"A PSA autói látvány termékek."
Citroen C5-ről váltottam "feljebb" és "újabbra", de visszasírok jónéhány francia okosságot: a szuper hatásfokú légkondit, a néma belteret (csendesebb volt a C5 dízel, mint a mostani "prémiumabb" autóm elektromos módban), a komfortosabb rugózást, a tolatáskor lekapcsolódó szellőztető levegő beszívást, a faék egyszerűségű tempomatot, a szabályozható hasmagasságot és a változtatható csillapítású rugózást, a vezetőajtó nyitásakor programozhatóan nyíló többi ajtózárat, a hatalmas üzemanyagtankot a minimális fogyasztással (volt, hogy 1300 km-t mentem egy tank naftával), az egyértelműen jelzett részecskeszűrő regenerációt, a szuper élettartamú katalizátort (közel 300 ezer km után még 90% feletti hatásfok, márkaszervízben kimérve), a hatalmas térfogatú ablakmosótartályt, a kanyarban is bedőlésmentes karosszériát, a finoman záródó ajtókat, a használati nyomoktól mentes belső teret, a hatalmas csomagteret, az egyszerűen átvariálható üléseket, a nyomásra előre és hátra hajló, majd kézzel visszabillenthető tükröket... szóval nem kell lesajnálni a PSA csoportot, számos szempontból jobb autókat gyártanak, mint a prémiumnak mondott gyártók az akár több, mint kétszer drágább modelljeikkel.
-
Tikakukac
titán
hogy neked milyen garanciális problémád van, azt pont lesz@rjuk, de én főleg
Nincs ezzel semmi gond. Majd beülsz ebbe a hajóba egyszer és nem fogod
Nekem semmi gondom nem volt még garis ügyintézéssel itthonról, sőt.Pár év kisker van mögöttem, cifra sztorikkal tele a padlásom. Magabiztosan jelentem ki, hogy eddig csakis és kizárólag mákod volt. Az itthoni nagykerek/disztrik és szervizek képesek olyan szinten kezelni ügyfeleket, hogy a bicska 5 helyen is nyílik a zsebben.
Lehet, hogy a hozzáállásod vonzza be ezeket a dolgokat
Mármint az a hozzáállásom, hogy anyám helyett kell felvennem a kesztyűt, mert az üvöltő csapágyas mosógépre is bemondja az okoska, hogy "hát ez ilyen hölgyem"? Rossz ajtó.ja, és hazai jogállásnál akkor kapod vissza a pénzed, ha igazad van és ügyvéddel tudod bizonyítani. Persze a nyilvánosság se árt.
Meg egy kupac pénz, 5-10 év az életedből piszlicsáré hülyeségekre és hasonlók. Hogy az a nyomorult világ ahova eljutottunk, ahol lassan egy betört ablakra is tucat szakértő kell, hogy megmondják, hát ez bizony be van törve... és nincs senki, aki az ilyen agyhalott cégekre ráverné a lepedőt igen könnyenÉs basszus nem egy összetett elektronikai hibáról van szó, ami nehezen reprodukálható. Hanem egy olyan konstans mechanikai gondról, amit 10 emberből 9 simán felismer, mert tapasztalta már, csak max nem tudta, hogy mi az. De ügyvéd, meg bizonyítás meg jézusom, tényleg csak engem zavar a hülyeség?
-
nuke7
veterán
válasz
Tikakukac #16 üzenetére
hogy neked milyen garanciális problémád van, azt pont lesz@rjuk, de én főleg.
Nekem semmi gondom nem volt még garis ügyintézéssel itthonról, sőt.
Lehet, hogy a hozzáállásod vonzza be ezeket a dolgokatja, és hazai jogállásnál akkor kapod vissza a pénzed, ha igazad van és ügyvéddel tudod bizonyítani. Persze a nyilvánosság se árt.
-
doooo
veterán
Miért, régen azt hiszed több különbség volt a GM márkái között? Egyébként meg nem, van autójuk, amiben saját, GM-es időből származó motorjuk van, pl. a jelenlegi Astra. A következő nyilván már nem olyan lesz, de az, hogy van akkora önállóságuk, hogy normálisan kivezessék a meglévő generációkat, az azt jelenti, hogy nem mindentől fosztattak meg a németek. A Grandland egyébként a GM és a PSA közötti egyezményből született, jóval a felvásárlás előtt. Tudod... szoktak ilyet csinálni a gyártók egymás között. Egyébként a dizájnon kívül más különbségek is vannak. Nem egyforma "érzés" vezetni egy Corsát meg egy 208-at, nem egyformán vannak hangolva, de mondjuk a fedélzeti rendszerük sem egyezik meg. Na de ha meg is egyezne... nem véletlenül az év autója a 208-as.
-
Füleske
addikt
-
Sinesol
veterán
Utobbi cirka 10 evben epp hogy pozitivum, ha valami francia, csak ugye ebben is le vannak maradva a magyarok es azt hiszik még 2000-ben vagyunk. Az Opel egyebkent eléggé a beka segge alatt volt, nem sok marka mutatott be akkora melyrepulest, a PSA alatt viszont folyamatosan javulnak.
-
doooo
veterán
A márka egyértelműen jobb állapotban van (és nem is kapnak rosszabb kritikákat az újabb modellek a régiekkel összehasonlítva). Bár miért nem PSA Opelt mondasz, ha már GM Opel-t igen? Benne maradt a németek keze, ahogy a GM esetén is. Felesleges ez a francia-hater duma. A GM megmutatta mire volt képes. Azzal senki nem fog tudni dicsekedni.
-
T J
tag
válasz
Hieronymus #10 üzenetére
"Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt."
Én épp azért tartok tőle, mert már "francia". -
clon
senior tag
A cégek válasza erre a "csalás" és legyek boldog, mert +2millát fizettet ki velem egy informatikus által megírt pár sorért viszont vár arra, hogy más fejlesszen mert akkor neki "ingyen" van mert hát ugye lemásolja.
Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást. Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket. -
Tikakukac
titán
Majd nézd meg ezek az ügyek hogyan derültek ki. Külön hatóság van, aki a balesetek körülményeit rendezgeti és ha hasonlóságok vannak, indul a buli. Ilyet EU-ban majd akkor fognak csinálni, amikor leszakad az első piros hó.
k-adi: Anyám mosógépe, ha ő akarja, perel. Én ameddig tudom elviszem a hátamon, írok majd pár helyre igényeseket, hadd tömje a keresőket a tuti garis sztori és ennyi volt. Hazai jogállással tudod hol fogom én visszakapni a beleölt időmet pénzben
-
Ribi
nagyúr
Olyan célokat írnak ki amik nem teljesíthetőek. Fizkailag képtelenség. Bárhova fejlesztik az autót, nem megoldható. Totalcaron elég sokat beszélnek erről és kb retardáltak hozzák a szabályokat és kb megy a verseny hogy ki mond idiótább számot. Aztán jönnek a 2-2.5 tonnás pickupok, 2 lityis fogyasztással. És mindenki bólogat, hogy jaaaa. Valósághoz semmi közük, de hát azt leszarja mindenki. Persze a dízelbotrány... Senkit sem érdekel a valóság csak amíg abból nem lehet lehúzni valakit.
Tikakukac: Amcsiban szerinte nincs köze a hogyan kezelik az autók bajait témához. Szimplán az ottani bárkit bármiért beperelek, mert ott ez a trendi. Mint írtam, csak a pénzről szól ott is az egész. Pont leszarják az egészséged, leszarják ki hogy csal. Csak perelnek, legyen pénz aztán a többi leszarva.
-
Füleske
addikt
válasz
Hieronymus #10 üzenetére
A PSA autói jobbak lennének mint a GM Opel ?
-
Tikakukac
titán
Olvasd el megint azt a cikket és azt ami a amcsiknál megy. A kettő között va egy térváltásnyi távolság
Amúgy persze, van fogyvédelem. Ahogy a hajszálnak is meg a villanyoszlopnak is van vastagsága. Csak a kettő közötti jelenlétben vannak markáns különbségek
Épp futtattok egy vicces garis sztorit, a Gorenje már kerek-perec kimondta, hogy nem érdekli a garis bajom, sokba kerülnék, menjek a fogyvédelemhez meg pereljem őket ha nem tetszik valami. Pontosan tudják, hogy mekkora erőfölényük van a jogban is -
8th
addikt
válasz
Hieronymus #10 üzenetére
"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."
-
nuke7
veterán
nem tiltották be / ki - a daimler nem forgalmazza őket.
(#6) Ribi : nem tudom, hogy te merre jártál, de nevadában és californiában és nem láttam olyan sok ilyen füstölő pickup-ot
sőt, amúgy úgy pickupokat sem igazán.
(#9) Tikakukac : amúgy a fogyasztóvédelem valóban erősebb nyugat eu-ban, de ne mondjuk azt, hogy nincsAmcsiknál beperelik a céget a búsba, ott azért figyelnek jobban oda, és ennek megvan már a kultúrája is.
Amúgy meg mo-n és eu-ban is van kártérítés
https://itcafe.hu/hir/volkswagen_dizelbotrany_eu_birosag.html -
Tikakukac
titán
válasz
Hieronymus #10 üzenetére
Ez kölcsönös eljárás.
Európai autóra külön büntetővám nincsFordítva igen.
???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.
Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg. Marhára nem erről volt szó. Arról volt szó, hogyan kezelik az autók bajait az egyes kontinensek. Az EU-ban sehogy, mindegy milyen a márka, amcsiban pedig elég példásan, mindegy milyen a márka. Átment a dolog? Remélem igen. Ez olyan márkafüggetlen, hogy írhatod a márkát amit te szeretsz piszkálni a botoddal és dobom is rá a konstrukciós hibát, amire amcsiban visszahívás van, itthon meg kuss. Gyulladós BMW-k megvannak? Mi most azzal kapcsolatban itthon a hivatalos kommunikáció? Valami olyat olvastam legutóbb, hogy a szememből ömlött a könny. Oszt' ott csak rádég az autó
Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát.
Az a néma gyerek lesz ez, aki maga a hibás alkatrészt kreálta és jelezte több ízben a GM felé is, hogy javítani kéne, heló, de inkább eltussolták? Ez az lesz? Elég hangos ez a gyerek.
A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.
Mondom én, sok a vércukor, nem megy ez a fórumozás. Az, hogy széthullik a zárbetét egy elég nagy para, ez visszahívás. Tudod mi a viccesebb? Mikor menet közben törik le a pöcök vége és beakadt kormányzárral mész az úton. Semmiképpen sem hívnék vissza egy ilyen alkatrészt, igazad van. Na akkor itt most fejeztem be, mert elpukkan az agyam.
-
+Nálunk eleve forgalomba se lehet kb. hozni az amcsi vasakat vagy ha igen, olyan büntetővám van rajtuk, hogy belezöldülsz"
Ez kölcsönös eljárás.
Az Európában gyártott amerikai járművekre nincs vám.
Az Amerikában gyártott európai járművekre nincs vám.
A közvetlen import mind a két oldalon vámokkal terhelt.
Obama az Európával történő vámuniót tűzte ki célul, helyette jött a kölcsönösen kivetett védővámok korszaka."Az EU-ban mivel zseben belül van mindenki, így naná, hogy nincs visszahívás és csere meg pénzvissza és betiltás. Az Opel gyújtáskapcsolók miatt hány ember van böriben és mennyi autót hívtak vissza? Nullát."
???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát. A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.
-
Tikakukac
titán
Nálunk eleve forgalomba se lehet kb. hozni az amcsi vasakat vagy ha igen, olyan büntetővám van rajtuk, hogy belezöldülsz
Az EU-ban mivel zseben belül van mindenki, így naná, hogy nincs visszahívás és csere meg pénzvissza és betiltás. Az Opel gyújtáskapcsolók miatt hány ember van böriben és mennyi autót hívtak vissza? Nullát. Pedig top1 a gyújtáskapcsoló javítás és szerelés Opeles fórumokon, ha valakinek menet közben ugrik szét az a szar, ott döglik meg, ahogy esélyesen történt is csak hm, hát ez az EU, itt a fogyvédelem a bányászbéka segge alatt van.
-
clon
senior tag
Itt nem ez a lényeges, hanem a szabályozás az EU autókra vonatkozik akkor is ha USA a célállomás. A gyártók a jelen technikát feszítik ameddig csak lehet és a szabályozások már túlnőnek a jelen benzin/dízel technikán aminek a továbbfejlesztésébe senki nem akar jelentősen invesztálni (mert a többi pofátlanul lenyulná) - inkább elektromos irányba megy (persze addig amíg ott meg az akku miatt nem kezdik el szorongatni) - így marad a trükközés DE azzal, hogy X-Y "lebukott" az nem jelenti a többi nem trükközik csak vagy nem buktak le vagy nem lett ennyire nyilvános. Azért ezek a számok sem biztos, hogy teljesek...
-
Ribi
nagyúr
Jaaaaj, amcsiknál ezek a baszom 6-10 literes teherautók tömkelege, "tuningolva" hogy jobban füstöljenek. Még nevük is van, rolling coal. És ezek ugatnak hogy juj dííízel botrány?
Állszent buzi az összes, csak az EUs autó gyártókat baszogatják, hogy a saját fosaikat jobban el tudják adni. -
clon
senior tag
? a kocsi tulajdonos fizetett "felárat" azért mert alacsony(abb) a károsanyag-kibocsátási adata az autónak mint esetlegesen egy másiké tehát Ő a károsultja a dolognak. A városi lét és a kényelem amiről ma már senki nem mond(ana) le így a "megfulladó emberek" a gyártók sara, legfőképpen mint a példa is mutatja a fejlesztés "büdös" a trükközés olcsóbb.
(#3) nuke7: az ámerikai piacon az európai autók alacsonyabb %-ban vannak jelen és mivel import és nem USA termék alap a betiltásuk - ugyanez európa esetén pont fordított az arány és HA itt lenne hasonló az USA autókkal itt is simán tiltanák mert nem jelentős a dbszám.
-
nuke7
veterán
válasz
Sebaj Fóbiás #2 üzenetére
USA-ban bezzeg felfüggesztik a dízel értékesítést, EU-ban meg nyomják ezerrel...
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
-
KRi2
aktív tag
Nem a kocsitulajdonosakat kéne kártalanítani, hanem a megfulladó embereket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Több mint 500 millió dollárt spórolt az AI a Microsoftnak
- EA Sports WRC '23
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Drón topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Eladó használt Lenovo IdeaPad 5 15ALC05, Kék + ASUS ROG hátizsák
- Asztali Gépeket Megszégyenítő Erő: MSI Alpha 17 C7V Gamer Laptop(Ryzen 9 7945HX, RTX 4070)
- Kingston Fury Beast DDR5 6000 CL36 EXPO/XMP 32 GB (2x16 GB) kit
- Újszerű - ASUS ROG Strix Geforce GTX 1660 Super Advanced Edition 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- Ryzen 7 5800X / RX 7700 XT 12GB / B550M WIFI / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB M.2 + 1TB M.2 SSD / 750W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Fókusz, tér, élmény Dell U2913WM Ultrawide monitor
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteA620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX6700XT 12GB Bitfenix Nova Mesh Enermax 750W
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest