- uleFone Power
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Mobil flották
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást."
Az autógyártók csupán kiszolgálták az igényeket. Mindenkinek egyre csak szebb jobb nagyobb gyorsabb jobban felszerelt autó kell így jutottunk el oda, hogy manapság egy miniautó is alulról súrolja az egy tonnát kompaktok pedig a másfelet. Nyilvánvalóan ez rossz irány de ha erre van igény ezt fogják gyártani. (szerk. itt jegyzem meg, hogy már húsz éve is volt olyan nem hibrid autó a piacon ami valós 3,5 litert fogyasztott vegyesben. Városon kívül 2.8-at. És ez a valós fogyasztása nem holmi teszteken alapuló katalógus adat. És ezt a mai felgyorsult forgalomba is tudja húsz évesen.)
"Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket."
Nem. Azért nem vállalták be mert a kilencvenes években elérhető akkumulátor technológiával elektromos autót gyártani teljesen értelmetlen pénzkidobás volt lásd Citroen Saxo Electrique. 20kw villanymotor, 12kw/h nicd akku. Közlekedni is problémás volt vele az alacsony hatótávja és a 80km/h végsebessége miatt ráadásul a memória-effektus miatt minden feltöltés előtt teljesen le kellett meríteni, hogy a nikkel-kadmium akku élettartamát a maximumra kitold. Ellenkező esetben vehettél hozzá idejekorán egy új akku csomagot egy benzines Saxo áráért. Gondolj bele micsoda szopás lehetett minden töltés előtt hosszan körözni a környéken, hogy lemerüljön az autó mert csak úgy nem tölthetsz rá akármikor. Na ezért nem terjedt el a villanyautó. És ez nem az autógyártók hibája. Ők adták amit lehetett, de nem volt hozzá megfelelő akku technológia. Manapság sokat javult a helyzet de még mindig nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #06658560 #48 üzenetére
Még a sajátod is bejut nemhogy a másé. Minden autó csomagterében vannak apró szellőzőnyílások, hogy ajtó záráskor az összesűrített levegő távozni tudjon az utastérből és ne a bent ülők dobhártyáját szexuálja meg (csomagtérajtó lecsapásánál beduguló fül effektus). Plusz ettől szép finoman záródik az ajtó nem kell izomból bekúrni. Na azokon kis gumi szellőzőkön gyönyörűen visszaszívódik menet közben a saját kipufogógázod egy része.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Salvatore G. #53 üzenetére
Anno az auto bild magazinban mértek le fél tucat egyterűt. Kisebb nagyobb mértékben de mindegyikben műszeresen kimutatható volt az autó saját égésterméke az utastérben. Zárt tesztpályán egyenként, külön-külön köröztek az autókkal úgy végezték el a méréseket. A műszer nem hazudik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Salvatore G. #55 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, a "légnyomás problémát" az ajtó lecsapásának pillanatára értem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Szerintem minden autó ugyanez, talán a sedanok valamivel jobbak lehetnek az elválasztott csomagtér miatt de a többi egy kutya.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- uleFone Power
- Melyik tápegységet vegyem?
- Úgy tűnik, hogy befellegzett a The Division Heartlandnak
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- Politika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1TB (!!!) titánszürke VADONATÚJ BONTATLAN 36 hónap garanciával!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Kingston Fury Renegade M.2 4TB
- Eladó egy fekete és egy ezüst szinű Apple Watch S8 45mm GPS+CELLULAR Steel HERMES okosóra. 2év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest