Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doooo

    veterán

    válasz Füleske #17 üzenetére

    A márka egyértelműen jobb állapotban van (és nem is kapnak rosszabb kritikákat az újabb modellek a régiekkel összehasonlítva). Bár miért nem PSA Opelt mondasz, ha már GM Opel-t igen? Benne maradt a németek keze, ahogy a GM esetén is. Felesleges ez a francia-hater duma. A GM megmutatta mire volt képes. Azzal senki nem fog tudni dicsekedni.

  • doooo

    veterán

    válasz Füleske #25 üzenetére

    Miért, régen azt hiszed több különbség volt a GM márkái között? Egyébként meg nem, van autójuk, amiben saját, GM-es időből származó motorjuk van, pl. a jelenlegi Astra. A következő nyilván már nem olyan lesz, de az, hogy van akkora önállóságuk, hogy normálisan kivezessék a meglévő generációkat, az azt jelenti, hogy nem mindentől fosztattak meg a németek. A Grandland egyébként a GM és a PSA közötti egyezményből született, jóval a felvásárlás előtt. Tudod... szoktak ilyet csinálni a gyártók egymás között. Egyébként a dizájnon kívül más különbségek is vannak. Nem egyforma "érzés" vezetni egy Corsát meg egy 208-at, nem egyformán vannak hangolva, de mondjuk a fedélzeti rendszerük sem egyezik meg. Na de ha meg is egyezne... nem véletlenül az év autója a 208-as.

    [ Szerkesztve ]

  • Ed_007

    aktív tag

    válasz Füleske #25 üzenetére

    "A PSA autói látvány termékek."

    Citroen C5-ről váltottam "feljebb" és "újabbra", de visszasírok jónéhány francia okosságot: a szuper hatásfokú légkondit, a néma belteret (csendesebb volt a C5 dízel, mint a mostani "prémiumabb" autóm elektromos módban), a komfortosabb rugózást, a tolatáskor lekapcsolódó szellőztető levegő beszívást, a faék egyszerűségű tempomatot, a szabályozható hasmagasságot és a változtatható csillapítású rugózást, a vezetőajtó nyitásakor programozhatóan nyíló többi ajtózárat, a hatalmas üzemanyagtankot a minimális fogyasztással (volt, hogy 1300 km-t mentem egy tank naftával), az egyértelműen jelzett részecskeszűrő regenerációt, a szuper élettartamú katalizátort (közel 300 ezer km után még 90% feletti hatásfok, márkaszervízben kimérve), a hatalmas térfogatú ablakmosótartályt, a kanyarban is bedőlésmentes karosszériát, a finoman záródó ajtókat, a használati nyomoktól mentes belső teret, a hatalmas csomagteret, az egyszerűen átvariálható üléseket, a nyomásra előre és hátra hajló, majd kézzel visszabillenthető tükröket... szóval nem kell lesajnálni a PSA csoportot, számos szempontból jobb autókat gyártanak, mint a prémiumnak mondott gyártók az akár több, mint kétszer drágább modelljeikkel.

Új hozzászólás Aktív témák