Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nuke7

    veterán

    válasz clon #5 üzenetére

    nem tiltották be / ki - a daimler nem forgalmazza őket. :N

    (#6) Ribi : nem tudom, hogy te merre jártál, de nevadában és californiában és nem láttam olyan sok ilyen füstölő pickup-ot :N sőt, amúgy úgy pickupokat sem igazán.

    (#9) Tikakukac : amúgy a fogyasztóvédelem valóban erősebb nyugat eu-ban, de ne mondjuk azt, hogy nincs :N Amcsiknál beperelik a céget a búsba, ott azért figyelnek jobban oda, és ennek megvan már a kultúrája is. :K

    Amúgy meg mo-n és eu-ban is van kártérítés :K ;)
    https://itcafe.hu/hir/volkswagen_dizelbotrany_eu_birosag.html

    [ Szerkesztve ]

    https://youtube.com/user/nuke7

  • Ribi

    nagyúr

    válasz clon #8 üzenetére

    Olyan célokat írnak ki amik nem teljesíthetőek. Fizkailag képtelenség. Bárhova fejlesztik az autót, nem megoldható. Totalcaron elég sokat beszélnek erről és kb retardáltak hozzák a szabályokat és kb megy a verseny hogy ki mond idiótább számot. Aztán jönnek a 2-2.5 tonnás pickupok, 2 lityis fogyasztással. És mindenki bólogat, hogy jaaaa. Valósághoz semmi közük, de hát azt leszarja mindenki. Persze a dízelbotrány... Senkit sem érdekel a valóság csak amíg abból nem lehet lehúzni valakit.

    Tikakukac: Amcsiban szerinte nincs köze a hogyan kezelik az autók bajait témához. Szimplán az ottani bárkit bármiért beperelek, mert ott ez a trendi. Mint írtam, csak a pénzről szól ott is az egész. Pont leszarják az egészséged, leszarják ki hogy csal. Csak perelnek, legyen pénz aztán a többi leszarva.

  • 8th

    addikt

    válasz clon #21 üzenetére

    "Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást."

    Az autógyártók csupán kiszolgálták az igényeket. Mindenkinek egyre csak szebb jobb nagyobb gyorsabb jobban felszerelt autó kell így jutottunk el oda, hogy manapság egy miniautó is alulról súrolja az egy tonnát kompaktok pedig a másfelet. Nyilvánvalóan ez rossz irány de ha erre van igény ezt fogják gyártani. (szerk. itt jegyzem meg, hogy már húsz éve is volt olyan nem hibrid autó a piacon ami valós 3,5 litert fogyasztott vegyesben. Városon kívül 2.8-at. És ez a valós fogyasztása nem holmi teszteken alapuló katalógus adat. És ezt a mai felgyorsult forgalomba is tudja húsz évesen.)

    "Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket."

    Nem. Azért nem vállalták be mert a kilencvenes években elérhető akkumulátor technológiával elektromos autót gyártani teljesen értelmetlen pénzkidobás volt lásd Citroen Saxo Electrique. 20kw villanymotor, 12kw/h nicd akku. Közlekedni is problémás volt vele az alacsony hatótávja és a 80km/h végsebessége miatt ráadásul a memória-effektus miatt minden feltöltés előtt teljesen le kellett meríteni, hogy a nikkel-kadmium akku élettartamát a maximumra kitold. Ellenkező esetben vehettél hozzá idejekorán egy új akku csomagot egy benzines Saxo áráért. Gondolj bele micsoda szopás lehetett minden töltés előtt hosszan körözni a környéken, hogy lemerüljön az autó mert csak úgy nem tölthetsz rá akármikor. Na ezért nem terjedt el a villanyautó. És ez nem az autógyártók hibája. Ők adták amit lehetett, de nem volt hozzá megfelelő akku technológia. Manapság sokat javult a helyzet de még mindig nem az igazi.

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz clon #8 üzenetére

    Nem, a szabályozása az EU területén forgalomba helyezett autókra vonatkozik. Mindre, a japánra, az amerikaira is.Ez viszont azt okozza, hogy egyik és másik nagy piac fontossága határozza meg mit fognak fejleszteni.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz clon #21 üzenetére

    A belsőégésű motorok fejleszthetők még. Csak az drága. Viszont a szabályozás az pont olyan idióta lett, hogy teljesen értelmetlen és problémás fejlesztési irányra kényszerítette a gyártókat. Például sokkal értelmesebb lett volna azt mondani, Lambda=1 minden üzemállapotban üzemmeleg motor esetén, és a fajlagos fogyasztást kelljen egy megadott szint alá vinni. És az pont jó lett volna a kis motorokra és a nagyokra is, arányaiban nem drágította volna jobban a kisautókat, ezzel gyakorlatilag halálra ítélve a kategóriát. És nem lehetett volna a hibridizációval kiskapukat keresni és kibújni a büntetési tételek alól.

Új hozzászólás Aktív témák