Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ed_007

    aktív tag

    válasz Füleske #25 üzenetére

    "A PSA autói látvány termékek."

    Citroen C5-ről váltottam "feljebb" és "újabbra", de visszasírok jónéhány francia okosságot: a szuper hatásfokú légkondit, a néma belteret (csendesebb volt a C5 dízel, mint a mostani "prémiumabb" autóm elektromos módban), a komfortosabb rugózást, a tolatáskor lekapcsolódó szellőztető levegő beszívást, a faék egyszerűségű tempomatot, a szabályozható hasmagasságot és a változtatható csillapítású rugózást, a vezetőajtó nyitásakor programozhatóan nyíló többi ajtózárat, a hatalmas üzemanyagtankot a minimális fogyasztással (volt, hogy 1300 km-t mentem egy tank naftával), az egyértelműen jelzett részecskeszűrő regenerációt, a szuper élettartamú katalizátort (közel 300 ezer km után még 90% feletti hatásfok, márkaszervízben kimérve), a hatalmas térfogatú ablakmosótartályt, a kanyarban is bedőlésmentes karosszériát, a finoman záródó ajtókat, a használati nyomoktól mentes belső teret, a hatalmas csomagteret, az egyszerűen átvariálható üléseket, a nyomásra előre és hátra hajló, majd kézzel visszabillenthető tükröket... szóval nem kell lesajnálni a PSA csoportot, számos szempontból jobb autókat gyártanak, mint a prémiumnak mondott gyártók az akár több, mint kétszer drágább modelljeikkel.

Új hozzászólás Aktív témák