Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz nuke7 #3 üzenetére

    Ha van rá kereslet..

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Ribi

    nagyúr

    válasz nuke7 #3 üzenetére

    Jaaaaj, amcsiknál ezek a baszom 6-10 literes teherautók tömkelege, "tuningolva" hogy jobban füstöljenek. Még nevük is van, rolling coal. És ezek ugatnak hogy juj dííízel botrány?
    Állszent buzi az összes, csak az EUs autó gyártókat baszogatják, hogy a saját fosaikat jobban el tudják adni. :(

  • Kaiku

    senior tag

    válasz nuke7 #3 üzenetére

    Senki nem mondta, hogy neked diesel autót kell venned. Szerinted ha egy autónak nem látod a füstjét, mert olyan apró akkor az már nem is füstöl?

  • hallador

    addikt

    válasz nuke7 #3 üzenetére

    Eleve USA-ban betiltották a szedánokat, mert a legnépszerűbb kategória évek óta a Pick-Up. Az az a legtöbbet eladott autó típus a pick-up.
    Tehát nem hogy nem látsz, hanem vannak államok, ahol legfőképpen azok vannak az utakon.
    Jajj, hát igen, és Nevadában hol jártál? Mert nyugaton valóban nincs, meg LA-ban sem, de mej már el Colorado-ba, Kansas-ba van Idaho-ba Montana-ban?

    Ez kb olyan mintha azt mondtad volna, mintha Magyarországon annyi elektromos autó van mint Svédországban, mert Te az ötödik kerületben minden 10-ediket annak láttad, ettől, még a 15. kerületben, ahol van 20 db 3 lépcsőházas panel, ahol van 5000 lakás, meg 5000 autó, és erre 10 lassú töltő szerinted mennyi elektromos autó lesz? Vagy Borsodban, Zala megyében, vagy Hevesben?

    Ne legyünk demagógok.

    Ha tetszik, ha nem a Diesel motor a leghatékonyabb motorfajta amit alkalmaznak személyautóknál.

    Nekem nem, mert én a saját autómmal megyek, kb 10 000 km-t otthon. Németországban a cégesbe most belerepült eddig 40 000 km. És ja ez diesel, mert bizony, ez megy van amikor 300 km-t naponta. Mit kellene kezdeni ebben az esetben egy Benzines verzióval, az elektromos autókat meg hagyjuk, mert erre alkalmatlan még, de magánvéleményem szerint 10 évig az is lesz, mert amit meg akarnék venni, az még 10 év múlva is 20 milla lesz. Tehát nem veszem meg. A mostaniak, meg semmire nem alkalmasak megfelelő töltőhálózat nélkül.

    Aki sokat megy annak a Diesel autó leghatékonyabb. Aki keveset mint pl én Magyarországon, ha otthon vagyok, annak meg kis benzines.

    Ja hogy azt is tegyétek hozzá, hogy itt sem azzal a Diesel-el van a baj, ami modernebb, és karban van tartva, hanem azzal, amit nem tartanak karban. Mert ugye mikor én is megyek otthon, és megy előttem egy hulladék francia szemét ami úgy füstöl, mint a gőzmozdony, (10 évesen!!!) akkor akaratlanul is felmerül a kérdés bennem, hogy az elvtárs hogyan kapott zöldkártyát? De eleve hogyan ment át a két évente kötelező vizsgán? Erre szokták mondani, hogy akinek majma van etetnie is kellene. Minek annak diesel autó, aki semmit nem akar költeni rá? Márpedig jellemzően ez is hozzájárul a dologhoz.

    Mert vannak Euro6-os dieselek is.

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák