- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez használtra is igaz. Ott még durvább a különbség arányaiban, mert egy ugyanolyan villanyautót akár 3x-os áron kapsz, mint belsőégésűt. Nézegettem volna második autónak villanyt anno, e-Upot, Fiat 500e-t vagy Peugot-nak azt a kis villanyát. 3,5-5 millióba kerültek 7-8 évesen. Ugyanezt kb. másfélért adták szívó benzinnel.
Nem tudom te mit csíptél meg, de nagyon szerencsés lehetsz.
[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
őstag
Nem pénzügy . 200KM azért kellene mert van hogy elrohangálok BP ról Vácra vagy asszony miatt körbe kell menni a városon ha bevásárolunk . De lehet bőven elég lenne a 100-150 is. Igazából napi munkába járás most kb 20km oda vissza + 20 al számolok ha van kitérő is, mert hát Bp nagyváros és észre se vesszük mekkora távolságok vannak benne.
-
Elég, ha egyszer akarnak egy hónapban, már megbicsaklik a rendszer. De akkor legyen 500ezer autó 10 kW-al. Ha van több, mint 1 millió elektromos autó az országban, akkor ez, nem lenne egy nagyon ritka esemény. Ez 5 GW-al növelheti a jelenleg átlagosan 5,5 GW napi villamos fogyasztási igényt, ami nem oldódik meg csak úgy magától
-
ncc1701
veterán
Plusz, sokan nem tudják, de ha egy félvezetőt 20 fokkal jobban lehűtünk, akkor duplázódik az élettartama. Azaz rá kell akasztani egy pc ventit az inverterre.
Másik, h nem akkorát kell használni, amit ajánlanak, hanem rá kell dobni egy 50% plusz túlméretezést. Az jobban fogja bírni a kissebb terhelést. -
pengwin
addikt
Én a XI. kerületen kerületen belül 2*7,5km-t bringáztam munkába és vissza.
Egyszer elmentem nagynénémhez, máris 48km volt a napi táv.
És ezek nagyon célirányosan tervezett útvonalak voltak.Szóval nem elrugaszkodott igény a városon belüli használathoz a 200km-es hatótáv. Bekapcsolod nyáron a klímát, kicsit beragadsz a dugóba, emellé esetleg nem csak 7 km-re laksz a munkahelyedtől, és máris kevés a 100km.
Üdv, pengwin
-
sfdrakex
nagyúr
Utcán parkol az autóm, de utálok kabátban vezetni, sőt nem is nagyon használok kabátot, csak póló és kapucnis pulcsi amit télen hordok, vezetni pólóban szeretek, így fűtés nélkül nem lenne komfortos , sőt jól jön az ülésfűtés is. Nekem is volt kispolszkim, ettől még szoktam menni 80 nál gyorsabban, és a klímát is szeretem, meg az autóm többi extráját, mai abban nem volt. Okostelefont is csak telefonálásra használsz, tárcsázós appal, mert az első telefonod, még tárcsás vezetékes volt? Klíma tud bajt okozni, jól kell beállítani a légbefúvókat, és a hőmérsékletet akkor nincs baj, ha magadra nyomatod okozhat sok gondot.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Uzi74
senior tag
A kabátban vezetésnek biztonsági vetülete is van, a biztonsági öv-légzsák nem arra van időz-ítve hogy vastag kabátban vagy. Én fázós vagyok, de mindig leveszem indulás előtt, hamar bemelegszik az autó.
Itt mondjuk gyerekre van kihegyezve, de felnőttekkel is problémás.
[link] -
dabadab
titán
-
Uzi74
senior tag
Ha nem túl vastag a kabát akkor valószínűleg nem okoz problémát, ha vastag kabát akkor más lehet a helyzet (jó, akkor pontosítsunk, Európában), lásd az alábbi ADAC teszt: [link] Alapvetően nem az övfeszesség a probléma, hanem hogy máshol fekszik fel az öv (felnőtteknél is)
-
Reggie0
félisten
Nyilvan megoldhato, csak meg mindig nincs aki kifizetne. Azert egy multinal kicsit mas a fejlesztes menete, akik csinaljak a kezelofeluletet valoszinuleg sosem talalkoznak az idegen nyelvek tobbsegevel, az elkeszul egy masik reszlegen. A visszacsatolas pedig baromi lassu, egy ilyen kenyelmi dolog pedig eleg alacsony prioritasu hiba, akar evekig is eltarthat mig lecsapodik valahol.
-
pengwin
addikt
Az EULA nem azért van ott, hogy téged vagy az autó mindenkori sofőrjét bármiről tájékoztassa, hanem azért, hogy a gyár bevédje vele a szebbik felét.
Dokumentációt írok, és teli van értelmetlen hülyeségekkel a szövegünk, amiket jogi okokból kell belerakni a dokumentumokba, hogy a cég tudjon rá mutogatni, mondván ők szóltak...
Üdv, pengwin