- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
Németeknél már most úgy van, ha 11KW-nál nagyobb töltőt akarsz otthonra telepíteni, csak akkor adnak engedélyt ha az támogatja a load balancing-ot - van rá egy VDE szabvány. Az meg hogy ki mikor töltsön lehet dinamikus árazással befolyásolni, ha az célod reggelre legyen tele a kocsi, neked mindegy azonnal vagy éjféltől kapod az áramot - ha meg sürgős fizetsz többet. Már most van olyan töltő (és áramszolgáltató), ami az áramtőzsdére van bekötve.
-
axioma
veterán
De, 1M autobol 500e egyszerre gyorstolt az bizony kb. lehetetlen esemeny. Forditsuk meg! 1. mennyi km-t kell ahhoz megtenni az eppen toltesen levo autoknak 2. milyen szabalyok kozott kell ez kialakuljon (pl. az aramszolgaltatok jelenleg NULLA alkalmas tarifat tudnak arra adni, hogy csak a volgyidoszakban toltsek, nincs is ilyen csak a szocialisan - futes/melegviz - kialakitott vezerelt, ami egyreszt pont este keletkezo csucsba vetelez bele, masreszt meg NEM engedelyezett az e-auto fali toltorol toltesere se! -- siman lehet ugy arazni hogy ne is akarjon egyszerre igeny kialakulni)
[3. ha egyszerre akar, de nem tud (engedjuk), mert pl. az autotoltes tul sokat vetelez mar igy nem engedi a toltohalozat, akkor meg mindig ott a kerdes hogy mennyi varakozassal varhato hogy megis aramhoz jut - szerintem a kis peak-ek minimalissal athidalhatoak][ Szerkesztve ]