- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
-
axioma
veterán
Ion (2011) 2.25-ert es Ampera (2013.12) 3.85-ert (tavaly oktober es iden februar), utobbi 55-60km valos csak elektromos tavval. Igaz, neztem mindketto elott a piacot honapokig, ezzel nyertem ugy 10%-ot (meg akkor meg szelidebb volt a forintarfolyam is), de a 8M-ba ma is siman belefernek.
Eladott autok Suzuki Alto es 2001-es Prius. Viszont azota - otthoni arammal - a parom is kevesebb mint 1 liter benzin araval megy egy nap 2x25 km-t, en meg plane a 2x17-t. Nem beszelve arrol hogy en kedvezmenyesen 15e-ert tudtam parkolni a melohelynel, most ingyen.[ Szerkesztve ]
-
sztanozs
veterán
Ok, akkor másképp. Kapacitásban van elméleti tartalék, viszont ez a kapacitás nem üzemeltethető értelmes keretek között huzamosabb ideig, mert:
1) nem férünk bele a CO2 kvótába -> gyakorlatilag az elektromos autókat csak plusz fosszilis termeléssel tudnánk ellátni
2) nem gazdaságos -> az emiatt megemelkedő energia-árakat ugyanúgy mindenkinek el kell szenvedni, nem csak a prémium-rétegnekJOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
axioma
veterán
"200 ezer autót, ha 25 kW-al töltesz, az mekkora villamos teljesítmény igény"
Szerinted 200e db _egyszerre_ mikor akarna _villamtoltessel_ tolteni? Ertem ezalatt, hogy hany darab (villamtoltesre alkalmas, a hibrideket rogton vegyuk is ki) elektromos auto kellene legyen az orszagban, hogy akar elvi szinten ilyen merteku igeny fellepjen?
Masreszt a tartalek kepezheto (lenne) ugy, hogy tobb vezerelt jellegu kapacitast epitenek be (pl. legkondit is, az is allhat negyed orat ha jol van meretezve). -
axioma
veterán
De, 1M autobol 500e egyszerre gyorstolt az bizony kb. lehetetlen esemeny. Forditsuk meg! 1. mennyi km-t kell ahhoz megtenni az eppen toltesen levo autoknak 2. milyen szabalyok kozott kell ez kialakuljon (pl. az aramszolgaltatok jelenleg NULLA alkalmas tarifat tudnak arra adni, hogy csak a volgyidoszakban toltsek, nincs is ilyen csak a szocialisan - futes/melegviz - kialakitott vezerelt, ami egyreszt pont este keletkezo csucsba vetelez bele, masreszt meg NEM engedelyezett az e-auto fali toltorol toltesere se! -- siman lehet ugy arazni hogy ne is akarjon egyszerre igeny kialakulni)
[3. ha egyszerre akar, de nem tud (engedjuk), mert pl. az autotoltes tul sokat vetelez mar igy nem engedi a toltohalozat, akkor meg mindig ott a kerdes hogy mennyi varakozassal varhato hogy megis aramhoz jut - szerintem a kis peak-ek minimalissal athidalhatoak][ Szerkesztve ]
-
osztraksajt
őstag
Felesleges gúnyolódnod és személyeskedned, teljesen érthetően leírtam, külön bekezdésbe téve jelezve hogy a kettő nem összetartozik. De egyébként most jut eszembe, arra is volt példa hogy a nejem jött velem ilyen furgonos túrára, legalább volt idő nagyot beszélgetni amire sokszor a hétköznapokban már egyszerűen nem jön ki a lépés.
Bármily hihetetlen szoktam/tunk üzleti ügyben IS és nyaralási céllal IS Olaszországba járni. De ha nekem nem hiszed el nyugodtan kérdezz rá Bacsisra, (remélem az ő szava már elég neked) volt már többször is jövet-menetben beszaladtam/tunk hozzá.
-
Uzi74
senior tag
Németeknél már most úgy van, ha 11KW-nál nagyobb töltőt akarsz otthonra telepíteni, csak akkor adnak engedélyt ha az támogatja a load balancing-ot - van rá egy VDE szabvány. Az meg hogy ki mikor töltsön lehet dinamikus árazással befolyásolni, ha az célod reggelre legyen tele a kocsi, neked mindegy azonnal vagy éjféltől kapod az áramot - ha meg sürgős fizetsz többet. Már most van olyan töltő (és áramszolgáltató), ami az áramtőzsdére van bekötve.