- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
Majd ha te küldöd vissza ötödször valamelyik Asus termékedet úgy, hogy soha nem bírják megjavítani (sőt, ahogy már írtam, nem is voltak hajlandóak egyszer), akkor megnézem mennyire leszel elégedett a márkával.
Szerintem tökmindegy, hogy az x millió terméke közül csak ezzel az eggyel van gondom, a szerviz hozzállása a márkát is jellemzi nekem, úgyhogy annak ellenére, hogy Asus alaplapot terveztem vásárolni a jövőben, kétszer is meggondolom, be merjem-e vállalni, mert az méggázabb, ha asztali gép nélkül maradok hetekig és több alkalommal... De a tabletet se azért vettem ennyiért, hogy vitessem futárral gariztatni...
Egyébként a többieknek írom, hogy a legutóbbi hozzászólásomban taglalt hibát megoldotta az, hogy feltöltöttem maxra, mert csak annyi volt, hogy lemerült. Azonban valahogy megéreztem, hogy van itt több baj is, mert az elmúlt napok folyamán teljesen beszart úgy, ahogy múltkor, viszont még töltéssel sem változott a helyzet, valamint nem Intel logó köszönt, hanem az Asus logó alatt forog a kör, a végtelenségig. Gondolom ez valami bootloop hiba, megpróbáltam gemkapocssal a reset lyukba nyúlni, azonban az se segített...
Most fog menni ötödször szervizbe, már a hibaleírásban írtam, hogy az ügyfélszolgálattól származó információ szerint, azaz aszerint, hogy "Készülék cserét, vagy kártalanítást az Asus európai központja 3 feltárt hardveres és garanciális meghibásodás után tud felajánlani.", kérem a készülék cseréjét, kíváncsian várom majd, hajlandóak-e végre erre, vagy szépen októberig ezt játsszuk a szervizzel, amikor lejár a gari.
-
Deneware
csendes tag
Elkészült, megjött, tökéletes...
Azt az apróságot leszámítva, hogy a munkahelyem címére kértem a szállítást (onnan is vitte el 2 hete a futár) és a nagyeszű GLS a csomagra CSAK(!!!) a szállítási címet írta rá. A címzettét/ügyintézőét nem. A portás átvette, de szerencsémre emlékezett a két héttel ezelőtti kimenő GLS csomagra. Gyanította hogy az enyém lehet ez is. A csomagba tett kísérőlevélen már rajta volt a nvem, de hát ahhoz ki kellett bontani...
-
Deneware
csendes tag
Köszi az infót, de már Magyarországon is van Asus szervíz. Nem Csehországba megy a cucc. A Cseh szervízről én is jót hallottam. Közeli ismerősömnek volt velük dolga. Egyébként közben válaszolt a MAGYAR szervíz (nyilván odaszóltak az ASUS-tól... :-) ) és a lényeg, ami engem érdekelt, hogy a bevizsgálási díj mindössze 2500 Ft, de csak akkor kell fizetni ha a hiba nem garanciális körbe esik. Mivel a tableten nincs külsérelmi nyom, nem esett le, tokban volt végig, szóval bizakodom...
-
rantotta
csendes tag
szia
én nem értek hozzá, azt írtam le, amit más oldalakon olvastam
szóval se pro se kontra nem tudok nyiltakozniazt javasolták egy csomó helyen, hogy rakni kell egy .noname nevű file-t azokba a mappákba amiben pl. sok képünk/zenénk van, és akkor a különböző programok ezt a mappát nem fogják beolvasni - így az alkalmazás nem fog beakadni.
De főleg az jött le nekem, hogy senki se tudja se a tuti okot, se a tuti megoldást
-
rantotta
csendes tag
Utánaolvastam, és úgy tűnik a médiaszerver nevű valami szívta le az akksit.
A futó alkalmazások között a médiaszerver volt jelezve mint ami ~80%-ban volt felelős az akksi használatértSok helyen, sok készüléknél írtak erről a jelenségről, de igazi megoldást nem írtak - csak annyit hogy vélhetően valamilyen hibás/sérült media file okozza, és ezért ez a médiszerver folyamatosan pörög, nem lehet kikapcsolni.
Legtöbb helyen a hibás file-ok törlését javasolák. Nekem egyelőre 0 zene, illetve film van a gépen, kép pedig csak az amit magától leszedett a gmail miatt. Szóval nem tudom nálam mi lehet a "hibás".Az újraindítás segített, reggel nem volt ott a médiaszerver a futó alkalmazások között
Kicsit azért aggódom, rengeteg helyen panaszkodnak erről, igazi megoldás nélkül. A panaszkodók akksija nagyon kevés ideig bírja. -
rantotta
csendes tag
"az indító alkalmazás sajnos leállt" problémát én úgy oldom meg, hogy amikor ugye kilép az appból vagy onnan ahol épp vagy "visszalépne" a kezdőképernyőre, gyorsan áthúzom a bal (vagy jobb) oldalra, akkor kicsit belaggol (kvázi olyan mintha helyreállna), "
Végül több helyen a Nova launcher-t ajánlottak, felraktam, egyelőre azóta nincs hibaüzenet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen routert?
- Nintendo Switch 2
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3319
- Samsung Galaxy Watch6 LTE 44mm, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba Ár! HP Pavilion X2 - m3-6Y30 I 4GB I 128SSD I 12" WUXGA+ Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 16GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3286
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest