- Ezzel a mobillal készülhet a 2026-os MWC-re a HMD
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
válasz
geckowize #314 üzenetére
Kiváltképp örültem, miután a szervizbe bevételezés után kaptam egy emailt tőlük:
Az Ön HUB1520284 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Gratulálok nekik! Gondolom ahogy meglátták a hibaleírásban, hogy cserét szeretnék, 5 napig hevert egy asztalon, majd leadták a futárnak! Igaz, hogy be sem kapcsolt, mielőtt beküldtem, de "nyilván ezt nehéz előidézni"! Érdekes, hogy a 3. szervizelésnél hasonlóan jártam, amikor ugyan bekapcsolt, azonban touch misaction + fagyás 2 percenként volt, és emiatt kértem cserét, hát persze, hogy ugyanezt írták... Aztán ahogy írtam is régebben, CD-re kiírtam a hibajelenségekről készült videókat, majd "megjavították", ami egy idő után megint csak szart sem ért, mert össze-vissza fagyott, és végül az asus logónál bootloopolt...
Úgyhogy köszönöm a szerviznek a nagy igyekezetet, legközelebb akkor küldöm majd megint CD-n, hogy bootloopol, mert lehet, hogy vakok ülnek ott és azért nem vették észre... Kíváncsi vagyok egyébként tényleg, ha visszahozza a futár, még mindig olyan állapotban van-e, amilyenben leadtam, mert ha tényleg bootloopol és erre írták vissza a szervizünk sajnos nem találta a hiba szöveget, akkor tökönszúrom magam...
Az biztos, hogy írok az ügyfélszolgálatnak is, mert ez már tényleg vicc kategória, amit leművelnek velem...
-
sinkaa
csendes tag
válasz
geckowize #314 üzenetére
Kétszer küldtem vissza, először Csehországban csinálták meg, akkor ratyi maradt, másodjára már magyarországi szervízbe ment és azóta tökéletes (most akkor szídjam az Asust az elméleted alapján vagy dicsérjem?). Akkor sem az Asus szidom, hanem a szervízt, mert az az Asusnak egy alvállalkozója(!!!).
Én ugyanúgy elégedett vagyok vele, mert 2007 óta Asus deszkákkal operálok PC vonalon.
Attól még tervezhetsz Asus deszkát vásárolni, mert nem feltétlen u.az a szervíz javítja. Ennek utána kell nézni, ha ennyire elbizonytalanodtál.
Bár végülis hibáztathatod a márkát, mert ha eladtak mondjuk százezret ebből, két tucat elégedetlen ügyfél a tömeggyártás hibaszázalékba tökéletesen belefér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ezzel a mobillal készülhet a 2026-os MWC-re a HMD
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- iPhone topik
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest