Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- iPhone topik
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Rossz hírek a Galaxy S26-ok teléjét illetően
- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
válasz
geckowize
#314
üzenetére
Kiváltképp örültem, miután a szervizbe bevételezés után kaptam egy emailt tőlük:
Az Ön HUB1520284 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Gratulálok nekik! Gondolom ahogy meglátták a hibaleírásban, hogy cserét szeretnék, 5 napig hevert egy asztalon, majd leadták a futárnak! Igaz, hogy be sem kapcsolt, mielőtt beküldtem, de "nyilván ezt nehéz előidézni"! Érdekes, hogy a 3. szervizelésnél hasonlóan jártam, amikor ugyan bekapcsolt, azonban touch misaction + fagyás 2 percenként volt, és emiatt kértem cserét, hát persze, hogy ugyanezt írták... Aztán ahogy írtam is régebben, CD-re kiírtam a hibajelenségekről készült videókat, majd "megjavították", ami egy idő után megint csak szart sem ért, mert össze-vissza fagyott, és végül az asus logónál bootloopolt...
Úgyhogy köszönöm a szerviznek a nagy igyekezetet, legközelebb akkor küldöm majd megint CD-n, hogy bootloopol, mert lehet, hogy vakok ülnek ott és azért nem vették észre... Kíváncsi vagyok egyébként tényleg, ha visszahozza a futár, még mindig olyan állapotban van-e, amilyenben leadtam, mert ha tényleg bootloopol és erre írták vissza a szervizünk sajnos nem találta a hiba szöveget, akkor tökönszúrom magam...
Az biztos, hogy írok az ügyfélszolgálatnak is, mert ez már tényleg vicc kategória, amit leművelnek velem...
-
sinkaa
csendes tag
válasz
geckowize
#314
üzenetére
Kétszer küldtem vissza, először Csehországban csinálták meg, akkor ratyi maradt, másodjára már magyarországi szervízbe ment és azóta tökéletes (most akkor szídjam az Asust az elméleted alapján vagy dicsérjem?). Akkor sem az Asus szidom, hanem a szervízt, mert az az Asusnak egy alvállalkozója(!!!).
Én ugyanúgy elégedett vagyok vele, mert 2007 óta Asus deszkákkal operálok PC vonalon.
Attól még tervezhetsz Asus deszkát vásárolni, mert nem feltétlen u.az a szervíz javítja. Ennek utána kell nézni, ha ennyire elbizonytalanodtál.
Bár végülis hibáztathatod a márkát, mert ha eladtak mondjuk százezret ebből, két tucat elégedetlen ügyfél a tömeggyártás hibaszázalékba tökéletesen belefér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óra topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen TV-t vegyek?
- PLC programozás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 14.6" abszolút karcmentes, még 8 hónap garancia
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Kindle Oasis 10th gen. - 32GB + WiFi+LTE - INGYEN FOXPOST
- "Szinte Új" iPad Pro 12.9 + Apple Pencil 2 + Smart Folio tok
- újszerű iPad 2021 (9. generációs) Wi Fi + cellular 64GB asztroszürke space gray Apple
- Samsung Galaxy A56 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Jawbone Up okoskarkötő, aktivitásmérő
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


