- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ST05
őstag
köszi
most megnéztem újra dx11 -el, ugyanolyan pár másodperces megakadások vannak ,szóval a 14.1 beta a ludas, ha szabad így mondani, 13.2-vel nem volt ez. talán áthelyezték az egyszálas teljesítmény hangsúlyát több szálra, ami logikus is lenne a sok-szálas prociaik tekintetében..
Ha marad ez az elv, akkor gyengébb intelhez dx11 lesz jobb, 4 szálnál többnél lesz jó csak a mántli ..
konkrétan ezt érzem ... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4 alatt a Win 8 segít. De nem old meg mindent. A te problémád látszatra nem tipikus mikroakadás, hanem egy erőforrás-menedzsment gond. Nincs elég magja a procidnak, hogy a programot és a driver rejtett szálait is képes legyen egyszerre kezelni. Akkor keletkezhet az akadás nálad, amikor a rendszer egy soros munkába fut bele a driver szálai miatt.
-
ST05
őstag
mikroakadás pentiummal win7 -e konkrétan 1-5 mp , mintha összefogná a sok apro laggot, érzödik a folytonosság, aztán egyszerre megkapom...
Először azt hittem a pentium miatt, de másnál is láttam erős procikkal, meg ugyanugy van testrangre, és egy 64es multinál is ...,,,Többen jelezték ezeket a beakadásokat, valaki vissza jelezhetne, hogy win8 ezt kiküszöböli -e?vagy várjunk, valami javítgatásra?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #294 üzenetére
A mikroakadás mint kiderült a driver rejtett szálaira vezethetők vissza. Szóval az i3-on a Hyper-Threading Mantle mellett teljesen folyamatos élményt ad, mivel eltűntek a rejtett szálak. Szóval ez nem a hardver és nem a program hibája volt, hanem leginkább túl elavult koncepcióra épült a DX API működése, hogy a kétmagos Hyper-Threadinges procikat hibátlanul működtesse. Nyilván a Mantle-nek BF4 alatt leginkább az örülhet, akinek Hyper-Threadinges i3-ja van.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Lacccca87 #289 üzenetére
Az nem magyarázkodás, hogy a 4 fizikai mag több mint a 2
Az már más dolog, hogy a mai játékok többsége még mindig csak 2 magot tud hatékonyan kihasználni és az i3 szálankénti teljesítménye miatt jobb mint az AMD "magocskái"
Viszont - részben a nextgen konzolok miatt - egyre több játék lesz 4+ szálra írva.
Az meg egy dolog, hogy benchmarkokban pl az i3 jobban teljesít BF4 SP módban, de multiplayerben rengeteg mikroakadás van, mert oda már kevés a +2 "emulált" szál a modulos AMD-k pedig az osztott erőforrások ellenére még mindig jobban bírják.
A legolcsóbb Hashwell i3-tól még mindig olcsóbb egy 5600k/6600k, vagy IGP nélküli Athlon II X4, a Kaveri is majd szépen beesik oda ahová való mint minden más termék. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Lacccca87 #289 üzenetére
Nem én tehetek róla, hogy a Nitrous motor négy szálat igényel minimum, és leginkább négy magot. De ettől a kétmagosod nem ér kevesebbet, csak az új generációs fejlesztésekhez már kevés az ereje.
Szívemre tettem a kezem. A Mantle iszonyatos előrelépés már most csak két programban. Végre közelebb kerülünk a konzolok szintjéhez. Már 2013 első felében írtam róla, hogy a konzoloknak nem az ereje nagy, hanem a tudása, ami szabványos szinten kihasználhatatlan. Akkor még nem tudtam, hogy lesz Mantle, de végig az járt a fejemben, hogy hogyan portolsz egy PC-re egy olyan játékot, ami tele van compute-tal. Nos erre egy új API lett a válasz.
Ez nem nekik kell. Ezt a fejlesztők kérték. Ha nem kérik nem csinálják meg a Mantle-t.
-
Lacccca87
addikt
Rendben vegyük elő.
Hasonlóan érdemes lett volna elmenteni a DX10.1 -es Hsz-eket is anno.
Láthattuk volna 1-1,5 évre utána hogy kb senkit nem érdekelte akkor is DX9 re toltál a játékokat.#Prof: még mindig nem az AMD APU topikba vagyunk csak jelzés képpen. De hasonlóan én is kérdezhetném hogy minem spammeled szinte minden hszbe minden témába a 4K-s jövőképed?
-
Prof
addikt
válasz
Lacccca87 #289 üzenetére
Mikor fogod mar fel, hogy ne CPU-kent ertekeld csak az APU-t?
A legujabb Ferrari egy hulladek szar ha arszallitokent ertekeljuk.. Ahogy a Transit is ha versenyautokent..
Ha neked CPU kell csak mi a francnak spam-eled tele a AMD APU topicot hulyeseggel?De ha meg mindig csak CPU szmaodra a Kaveri, akkor mekkora fps kulonbseg van FullHD-ban azonos aru Intel APU es AMD APU kozott? (1-5fps lol hude sok, a 75 lassu de a 80 az mar, az mar a csucs)
Mindezt ugy, hogy a Kaveri arak megjeleneskori magas arak. -
Malachi
veterán
válasz
Lacccca87 #289 üzenetére
érdemes lesz elmenteni ezt a hsz-t, és egy-másfél év múlva elővenni, mikor megjelentek a teljesen Mantle-re írt játékok.
a technológia nem semmi, inkább marha nagy lépés. az AMD procik továbbra sem villognak az Intel mellett, ez biztos, de legalább közelebb kerültek most hozzájuk egy kicsit. ami nem megy erőből, azt próbálják megoldani okosan, vezérlővel.
és az Intelesek is hálásak lehetnek ezért a fejlesztésért, nem tudom láttad-e, hogy egy i3-as rendszer teljesítményén mekkorát dob egy erősebb Mantle AMD dVGA mellett. a Gamepodos hír hsz-ei között láttam. nem értem, miért ragaszkodsz ennyire ahhoz, hogy ez egy semmirevaló dolog, amikor nem az, és a tények sem azt mutatják.
-
Lacccca87
addikt
Megint csak a magyarázkodás...
Én megértem az új technológia miatti/utáni rajongást, de nem unod még hogy segget csinálsz a szádból az AMD miatt?
Amikor egy mostani 2 magos HT-s I3 as bealázza a vele azonos árú/drágább APU-kat játékokban? (még mielőtt a sok rajongó félre érti, nem nem IGP vel hanem dVGA mellett.)Kicsit tedd a szívedre a kezed és gondolj vissza hogy mi valósult meg azokból a nagy világrengetést ígérő ígéretekből? Nagyjából semmi, jó persze még, majd egyszer beérik, de addig is a jelenbe élünk.
Mind1 ez az egész egy semmi (saját vélemény), ez csak ahhoz kell nekik hoyg a még megmaradt PC gaming részt és vele együtt a dVGA piacot magukhoz kössék amíg az ki nem fullad végleg, mert most megtehették a konzolok miatt, ennyi.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Lacccca87 #285 üzenetére
Nem a modult nézi. Technikailag négy szál a minimum. Ez kell az elindításhoz. És előny, ha a négy szálhoz tartozik négy fizikai erőforrás. A te esetedben csak két szálhoz tartozik egy-egy tényleges fizikai erőforrás, de mondjuk a modulos rendszereknél már mindegyik szálhoz egy fizikai erőforrás tartozik. Ez az ami számít. Mondtam korábban, hogy 2014-től kétmagos géppel nem érdemes sokat várni. Lehet jönni azzal, hogy de hát az egyszálú teljesítmény ... viszont az új motorok nem így működnek. Konkrétan tesznek az egyszálú teljesítményre, és inkább fizikailag létező erőforrást kérnek a szálak mögé.
-
Azért a Star Swarm tesztnél én kíváncsi lennék, hogy mi miatt CPU limites a Motion Blur bekapcsolásával...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Órajeltől is függ. Dan Baker elmondta már, hogy 4 mag 4 GHz közelében, vagy 8 mag 2 GHz közelében. Ez az optimális. Lehet több is. Kevesebb ne nagyon legyen. A két maggal az a gond, hogy maga a motor jelen pillanatában 64 szálat támogat, amiből ma 16 van engedélyezve a StarSwarm benchmarkra. Ezt két magra rárakni nem ideális. A Hyper-Threadinges kétmagosokat engedik futni, de nem működik jól a rendszer.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Lacccca87 #277 üzenetére
A Nitrous motorban négy fizikai mag kell, ha valamit akarsz azzal kezdeni. Ha nem lenne a két magodhoz négy szálad, akkor el sem indulna. 2014-es next-gen motoroknál négy szál, de inkább négy mag a minimum. A két mag támogatását teljesen kivágták. Az optimális a nyolc mag vagy nyolc szál.
-
Lacccca87
addikt
Na meg is jött: 14.1
-
z0l1ka
aktív tag
"De Februárra fog csúszni a Mantle Patch"
-
dergander
addikt
a 13.35 driver is lekerült már mindenhonnan
-
JamesHun
addikt
ha eddig nem vették észre a bugot, akkor igazán kiadhatta volna AMD a drivert, mert BÉTA
az meg nem tökéletes, azaz mind1 , hogy pár ember 1-2 napig szív, vagy 98% ember játszik
Most is több 100-1000 embernek van bugja a Dice miatt, most pár AMD miatt már kerekítési különbözet -
Lacccca87
addikt
Na a nagy "MI MÁR RÉG KÉSZEN VAGYUNK CSAK AZ EA-ra KELL VÁRNI" szöveg is megdőlt.
Lesz ebből még márciusi start is nem hogy január vége vagy február.
AZ milyen hogy az "ultosó" pillanatban fedeztek fel egy nagyon nagy hibát, már nemazért de rendes QA mellet ezt az elején szokták. -
juve600
nagyúr
MANTLE-t kiadták az más kérdés hogy driver nélkül semmit se érünk vele,de kiadták......
-
z0l1ka
aktív tag
mi ez a csend ?
várjuk a "csodát " ?!
Friss ..AMD
-
wednesday
őstag
válasz
Malibutomi #253 üzenetére
Ezt tényleg kisimítja a ráncokat.
-
ST05
őstag
akkor mégsincs 14,1 beta ? nyomok itt a linkre, és 13.11 -est kínál
KÖzbe meg van 13.12-es....
Vettem egy 7970 et hozzá egy pentiumot ma Mántlit tesztelni -
siriq
őstag
válasz
TaylorXIII #251 üzenetére
Amit irt abu meg wint az el kell felejteni. Amint latom mar megertetted. Lehet osszedobok egy yt video-t amiben szepen levezetem mit ertenek felre itt a forumozok.
-
Malibutomi
nagyúr
Lusta vagyok csak átlinkelem ide: [link]
-
#85552128
törölt tag
Kb. úgy képzeld el mint mikor a Crysis 2 mesterséges gépigénynöveléséhez a föld alatt is tesszellálták a tengert
Nem látsz semmit, de a háttérben terheli a komponenseket, ráadásul itt ugye az volt a cél, hogy a 2 render közötti különbségeket demonstrálják.
Normál MP játékkal nem is nagyon tudnák megteremteni az összehasonlításhoz szükséges nagyon hasonló helyzeteket. -
siriq
őstag
válasz
TaylorXIII #249 üzenetére
A tesztelonel harcoltak 64-n de egyik sem volt a latotereben. Nalam szinten harcolt 64 jatekos de az enyembe belelogott a latoterembe a harc. A tesztelonel kevesebb volt a terheles mint nalam a gepre nezve. Itt nem 64-n gyultek ossze egy ponton es harcoltak. Ezt kellene valahogy megerteni az embereknek. A tesztelonel szinten nem gyultek ossze egy pontra. Van egy szimulalt csata es azt jatszottak le. Ennyi. Csak o ugy nezett elore, hogy egy hangya f@sznyi enemy-t sem latott. Kozben ment a harc. Remelem most mar erted.
-
TaylorXIII
őstag
Hol harcolt neked 64 játékos a fizikai látóteredbe? Nem tudom pontosan, hogy zajlanak ezek de inkább hiszek egy cikk írónak mint neked. Plusz direkt kiemelte ezt a DICE. Gondolom ők is tudtak volna úgy felmenni egy szeróra mint te és úgy megnézni de az nem lett volna elég.
-
siriq
őstag
válasz
TaylorXIII #246 üzenetére
Mert szerinted az en squad-ban mennyien voltak? Maga a palyan mennyien voltak?
Amit irnak az stimmel DE az o screen-en nem lathato harc. Amig az enyemen igen. (megegyszer leirom a server ahol csinaltam a sajat screen-t szinten 64 playeres volt 64 playerrel). Talan mar igy atjon.
Fail safe fogalmazva, o hozta a haverjait, hogy legyen 64 jatekos a serveren, igy szimulaltak a 64-t, amig nalam szinten 64 jatekos volt de ok a fizikai latoteremben is harcoltak, holott nala nem. -
TaylorXIII
őstag
Én sem de ezt gondolom nem véletlenül írták oda:
"Level was tested with 64 “pseudo players” that we have for our own internal testing that simulates heavy game workload that we have in multiplayer in order to get more deterministic results compared to full real multiplayer. 64 players on the large Battlefield levels is really demanding of the CPU so this test case is primarily CPU-bound."Korábban Abu85 azt írta ez -40%-os teljesítménycsökkenést is jelenthetett. Ilyen terheléssel te játék közben nem találkozol.
(#248) siriq: Már =WiNTeR= által is meg lett ez válaszolva.
-
=WiNTeR=
senior tag
Csak a teljesség kedvéért: "amig a tesztelo sracnal semmi"-> Abu válasza alapján lehet látszólag üres, de a terhelést tekintve egyáltalán nem az a tesztelőnél, 64 kamu játékos be van szimulálva a látótérbe.
(#235) Abu85: De ez a pseudo-s mérés szerintem olyan elvi síkon, mint a minimum FPS, azaz ennél márcsak jobb lehet a valóságban
-
siriq
őstag
válasz
TaylorXIII #242 üzenetére
Ezen a kepen latsz te ellenfelet? [link] Szolok, hogy en nem. Olyan mintha ures palyara ment volna a srac fel.
=WiNTeR= : nalam meg valosba volt 64 jatekos nem csak szimulalva valahol aki senki nem latja. A screen-n amit csinaltam jol latszik ahogy harcolnak a tankok. A sracnal meg semmi.
A szeritem, meg igy szimulalt hulyesegeket inkabb elfelejtem.
-
siriq
őstag
válasz
=WiNTeR= #233 üzenetére
Az a kep egy 64 playeres mappon volt 64 playerrel. Igen nem lehet osszehasonlitani mert amikor en csinaltam, akkor kozben csata volt azon a ponton amig a tesztelo sracnal semmi.[link]. Ezert is csinaltam ket kepet.
Tazsam01: igen 105 FOV van beallitva ami meg jobban kajalja az fps-t.
f_you : Igen, mert hatalmas fps novekedes az nincs. A regi kartyammal hozom a szintet .......
jatek kozben pedig 1600x1200 ra rakom low-ra (nekem felesleges a csilli villi), 120-140 cap-ra(cap nelkul 200 is megvan).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
=WiNTeR= #233 üzenetére
A szimulált pseudo players sem valami jó megoldás. Beszimulálni 64 játékost a látómezőbe, azért olyan terhelés, amin multiban sem lehet majd találkozni. Legalábbis nem hiszem, hogy valaki még belefutott ilyen tömegjelenetben egy képkockán.
Ez minimum -40% a sebességre. Mondjuk értem, hogy miért csinálta, mert Mantle mellett nincsenek rejtet szálak, így minden erőforrás azonnal elérhető, de ez legalább annyira kisarkított példa, mint amikor üres szerverre bemész, vagy amikor senki sincs a látótérben. Épp csak az ellenkező irányban.
-
=WiNTeR=
senior tag
"Level was tested with 64 “pseudo players” that we have for our own internal testing that simulates heavy game workload that we have in multiplayer in order to get more deterministic results compared to full real multiplayer."
Szerintem márcsak ezért sem lehet összehasonlítani érdemben a tesztben szereplő gép teljesítményét a tiéddel.
Egyébként az 53 vs 67 FPS (7970 Dx11 vs mantle) 26% gyorsulás, ami - tekintve hogy szoftveres változás eredménye - igencsak jó eredmény imho. -
siriq
őstag
Az elobb neztem meg a sajat gepemen egy gtx 570-el ugyan azon a ponton ugy, hogy kozben tankok lovodoztek a flag-nel. Ultra beallitas nalam 2x msaa volt amig a blogon 1xmsaa-t irnak. Felbontas ugyan az. 1920x1080.
Vga memobol valszeg mar regees regen kifutottam de igy is: [link]
Egy 7970-n mantle nelkul van 53 , mantleval meg 67 fps. Ez keves fps amd vel. Elnezest, nagyon nagyon keves fps. -
djculture
félisten
AMD Catalyst 14.1 Beta will support ALL desktop GCN products, though we are working with EA to further optimize performance on 280X, 270X, HD 7000 and HD 8000. We have asked EA to update their blog to reflect this.
-
wednesday
őstag
Na ez jónak tűnik. Ez a legjobb dolog, ha kisimulnak a recék, és ha még jól is skálázódik az lenne a csúcs.
Arra gondolok, hogy sok játéknál ugyanaz a gépigény kell mediumon, mint ultra high-on, de cserébe sokkal rondább, mint a 3 generációval előbbi játékverzió. Régen azért nem így volt, lehetett szépen skálázni. Különösen az RTS-sek szálltak el a gépigénnyel, illetve a skálázódás, mint olyan nem létezik.
-
Prof
addikt
Kivancsian varom a Thief-es Kaveri, Mantle Trueaudio erodemonstraciot
A BF4 nem hoz lazba, mert meg sincs.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az említett kép egy HD 7970-től van. De mint mondtam első körben az AMD lehet, hogy korlátozza a támogatást, ha úgy ítélik meg, hogy pár kártyának jobb megvárni az új memóriamenedzsmentet. Ettől persze lehet, hogy jótét lelkek, illetve izé ... szóval alávaló gazemberek kiszivárogtatják a fejlesztői drivert.
(#217) Lacccca87: A Battlefieldben aktív. Látod, hogy Repi futtatja HD 7970-en. Neki van olyan drivere. Az a kérdés, hogy a publikus béta driverben mi lesz engedélyezve.
-
SkyS1gn
félisten
Most valaki mondjom már valamit, egyedül te mondtad hogy 7xxx is támogatott de mindenhol azt olvasom hogy nem... most akkor mivan!?
(#216) Szaby59 Tudom én... de reddit, battlelog, twitter, már mindenki sír meg temeti az egészet meg anyázik hogy miaz hogy nem!
Ennél balf@szabbul nem írhatták volna le hogy mi a szitu tényleg!
-
wednesday
őstag
Kíváncsi leszek a tesztekre, persze jó lenne, ha nem csak egy BF4 lenne terítéken. Igazából nem szimpla gyorsulást várnék a mantle-től, hanem pl: a min fps-ek emelkedjenek, a mikorlagok csökkenjenek, próbáljon minél folyékonyabb lennie a játék.
Mivel a hardware véges és tényleg egy középkategóriás karin nem igazán futhat gyorsabban a játék, el tudom képzelni, hogy a MIN FPS növekszik, az ingadozás csökken, ami a lehető legjobb dolog (lenne).
-
#85552128
törölt tag
válasz
Lacccca87 #210 üzenetére
Attól, hogy te többet vártál el az nem az AMD hibája...
Felsőkategóriás konfigokon van 58%-os gyorsulás (ha jól emlékszem a prezentációkon "Up to 40% volt tehát senkit nem informáltak félre), IGP-n (R7 van az APU-ban) 14%, szimplán azért mert ennyit bír a hardver, senki nem mondta, hogy a 15-20k-s VGA-kal +50%-ot fog gyorsulni mert ez lehetetlen.
Te olyat vársz ezektől a hardverektől amire a felsőkategóriás társaik képesek.
Btw. normál középkategóriás hardverről még mindig nincs teszt, ott szerintem meg lesz a +20% is, mert az APU IGP-je sima DDR3 memóriát használ, egy R5/7 250 (vagy 7750/70/90) GDDR5 is gyorsabb nála.
Ja és ez még mindig az egyik legmegerőltetőbb játékkal/motorral, más játékokon akár majd lehet jobb eredmény is, a SWARM benchmarkban [link] "+319% performance in “Extreme” mode (CPU-limited, 1920×1080)" -
Lacccca87
addikt
Figy, én tudom mi ez mire való, miért lehetne jó.
Jelenben élek azzal foglakozok, tiszában vagyok vele hogy mi lehet a jövőben.
De ze ami most megy az csak mosdatás.
Nagyon nem így állnék hozzá a dolgokhoz ha más tapasztalataim lennének az AMD és a jövőképekkel kapcsolatban. 1x bekajáltam még anno a HD3850 nél amikor a HD3 as szériára ígértek fűt fát aztán semmi nem lett akkor jobban jártam volna egy NV vel. Azóta azt nézem hogy mi van MA (ezért vettem 7770-t mert tökéletes a mai felhasználásra).Jelen pillanatban én cska azt látom hogy itt ment a nagy világmegváltó szövegelés aztán ez lett belőle. Valami de nem éppen az aminek beharangozták és nem is úgy ahogy. (felsőközépkategóriás CPU-kon meg felsőkategóriás GPU-n dobott ennyit, szerinted lejebb mi lesz ennyi se?)
Ezért vagyok kritikus ezzel kapcsolatban.
Remélem így érthető. -
Prof
addikt
válasz
Lacccca87 #183 üzenetére
Ennek kb. annyi ertelme van mint a 6 honapos gyereket felpofozni, mert a rohadek kis pocsos meg nem irta meg a hazidolgozatat a foiskolahoz
Figyi ha csak a most azonnal erdekel, akkor teljesen felesleges egy technogiai ujdonsagokrol szolo site-ot olvasnod, mert mindig csalodni fogsz. A hasolo hir siteokon fellelheto talalmanyok, technologiak szeles korben torteno elterjedesenek az aranya nagyon alacsony, legtobbszor cel/reteg szinten terjed el ha egyaltalan elterjed valami.
Vagy ha nagyon elterjed, akkor sem azert ami extra tudas kerult bele, (hanem a kenopenz, a marketing, olcso ar, design stb. miatt) a loser user 99%-anak foglama sincs milyen utastiasokat feature-okot tud egy Intel vagy AMD APU, plane nincs, hogy melyik program hasznalja es hogyan.
Menj be a szamtech boltba es nezelodj inkabb ha a jelenre-multra vagy kivancsiSemmilyen valodi (nem izombol torteno) fejlesztes nem mutat latvanyos eredmenyt azonnal. Hardver, szoftver teren egyarant sok ido kell az elterjedeshez, mert penzre megy a jatek. Semmelyik ceg nem fog a te kedvedert tonkremenni, hogy neked tetszo teljesitmenyu, tulajdonsagu termeket dobjon a piacra soha megnem terulo aron.
-
válasz
Lacccca87 #206 üzenetére
Te is olvass picit vissza:
idézek (#194): "Egyébként az infokból akkor kiderül hogy nem is olyan nagy az az API overhead, ha egy normális CPU-n csak 4-6% ot gyorsul. Akkor megintcska visszatérühetünk arra hogy nem azzal van a gond hanem valkinek gyenge a CPU-ja és valahogy megoldást kell találnia rá."
másik idézet:
CPU: Intel Core i7-3970x Extreme, 12 logical cores @ 3.5 GHz
GPU: 2x AMD Radeon R9 290x 4 GB
Settings: 1080p ULTRA 4x MSAA
OS: Windows 8 64-bit
Level: South China Sea “Broken Flight Deck”
Result: 13.24 ms/f -> = 8.38 ms/f = 58% faster
link -
juve600
nagyúr
akkor lessz csak értelme a teszteknek ha ugyanazon konfigon,ugyanazon grafikai beálllitásokon lessz mantle-val illetve mantle nélküli game
addig ilyen i7-r7 260 meg a10-r9-290x több mint nevetséges,hitelrontó-szánalmas próbálkozás,engem az érdekel hogy az én konfigomon lesssz-e javulás-változás vagy sem,a többi meg marhára nem érdekel
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Glo cigaretta
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Konteó topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- PlayStation 5
- Battlefield 7
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- AMD Ryzen 7 5700X3D - BOX - Új, 3 év garancia - Eladó!
- X1 Carbon 10th 14" 4K UHD+ IPS i7-1265U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Asus - TUF Gaming A15 - FA506NC-HN039
- Intel Laminar RM1 PWM Intel CPU Hűtő (Socket 1700) - Új, bontatlan - Eladó!
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest