- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
2019-es es ujabb modellekben lesz CarPlay, Android Auto elvileg abszolut nem lesz.
amúgy Toyotanal évek óta felmerül, hogy lesz és frissítéssel, de évek óta nem.
-
Dare2Live
félisten
bokmárk
-
Igazából az hogy 2019-ben csak ML-t tud az vércikki. Anno a Vitarán szarakodtam vele én is, de annyira fos és használhatatlan, hogy többen a fórumon agyvérzést kaptak tőle, főleg aki nem kocka és szeret játszani ezekkel.
Valami olyasmi volt a Toyotánál, hogy azt mondták nem biztonságos a Google szolgáltatása ezért nem tudja. Számomra az is új hír, hogy a kereskedésben azt mondják lesz rajta, eddig csak vakargatta a hoka-moka a fejét, hogy ez ilyen.
Van a családba egy tavalyi corolla előtti Auris az is 1,8 hybrid és ez touch 2 van benne és nagyon jó kocsi, csak hát ezeket nem tudja. Mikor Bécsbe átépítették a fél várost, megálltam a Suzival és elindítottam az AA-t és pillantok alatt eljuttatott oda ahova mentünk...Az a lista amit valaki linkelt és az első 29 márkába nincs bent a Suzuki az meg maga a kabaré. Nem prémium autó, de az olaj+szűrő+levegőszűrő+pollenszűrőn kívül még semmit nem kért 4 év alatt 80.000 km. Jah de két évesen fékolajat cseréltek benne ami 5k volt...
ha ez nem megbízható akkor bocs...
-
batai15
félisten
Mit volt a problémád az aurissal ?
P3 amúgy tetszik is és néztem elég sok videót nagyon praktikus .
Viszont panoráma is nagyon tetszik , illetve aurisbol könnyebb kifogni fiatalabbat. Gyűjtünk még kicsit aztán meg látjuk ,de a kocsi kora mindenképp számít ,már nagyon elegem van hogy 13 14 éves autókat használ az ember , mindenképp egy 3 -6 éves lenne jó amit lehetne gondtalanul kb évig használni. -
No.01
addikt
Mi is azt vadasztuk sokaig… Menj el es ulj bele. Mi ezt sajna nem tetuk meg csak amikor verge szembejott a megfelelo peldany. (km, felszereltseg, szin)
Oriasi hiba volt es baromi nagy csalodas is egyben. Mindenesetre ahogy mondtam nem vagyunk egyformak. Ha viszont tenyleg Auris akkor probald meg a frissitett verziot felteve ha az meg belefer a keretbe. -
burgatshow
veterán
Szerintem is ciki, hogy egy 5-6-7 milliós kocsiban ma már nem széria az AA/ACP. Már csak azért is, mert számos, ugyanebben a ligában játszó kocsiban a legtöbb esetben már széria, de max. feláras extra.
Én egy dolog miatt nagyon szeretem, mégpedig az, hogy nem kell telefontartókkal telecsűrni a szélvédőt és/vagy a műszerfalat. Korábban volt egy '15-ös Mondeom, abban gyárilag csak Bluetooth volt és tök frankón működött a telefon / zenekezelés is. Cserébe ott lógott a telefon a szélvédőn amit tökre utáltam mert a fél látóteret kitakarta.
AA/ACP-vel nincs ez. Plusz, olyan dolgokat is elérek a kocsin keresztül a telefonon, ami egy mezitlábas Bluetooth-al nem anélkül (például Podcast appból Spotify-ra váltás), hogy meg kéne fognom a telefont.
-
Neck
veterán
válasz
osztraksajt #5 üzenetére
A hibridjük nagyon megbízható. Pont.
Tixem: +1
Hungabus: asszem legalább 3x írták le a cikkben, hogy szoftver update után ez is tudni fogja.
-
batai15
félisten
Halistennek az itteni vissza jelzések is igazoljnak hogy egy p3 vagy auris hibriddel jól fogok járni .
-
No.01
addikt
OFF de azert nem annyira. 10 eves P2-t hajtunk. 2. tulajok vagyunk es garantalt 46e km-el vettuk. Most van benne 159e km. Ezalatt az ido alatt az egyetlen dolog amit nem kopo alkatresz volt (bar egyesek ezzel is vitatkoznanak) az a kerekcsapagy volt. Az elmult ~50e km atlaga 5.2l/100km.
Igen valoban nem elmenyauto, van nala, jobb, szebb, kenyelmesebb, de a gondtalan utazas es a lerobbanastol valo para nelkuli embernek viszonylag kis kerettel ennel jobbat meg a Becsuletesnepper sem tud ajanlani.
Hogy kicsit ON is legyek mindentol fuggetlenul most tervezunk uj Corollat venni. Minden amit az elobb emlitettem pipa. Az egyetlen "valodi gond" amit fel tudok hozni ellene az az AA es az ACP hianya. Azert ha ezt v.ki vegiggondolja elejetol a vegeig akkro valoban bosszanto, de inkabb legyen ez, mint a kollegam bo masfel eves Volvojaval ami mar 3x vagy 4x volt szervizben ilyen olyan aprosagokkal.
Persze nem vagyunk egyformak es ez igy van jol.
-
tixem
addikt
válasz
Hieronymus #26 üzenetére
Meg kell nézni egy 5 éves Astrát, Golfot, Octaviát mennyibe kerül, majd ezek után egy 5 éves hibridet, mondunk Aurist. Vagy Priust. Nyilván újabban drágább, de pl egy közepesen felszerelt Golf simán van annyi, mint egy hibrid Corolla. Direkt konkurens, 5 év elteltével a VW sokkal többet fog veszteni az árából.
A jelenleg 4-5 éves plugin Priusok ára a használtpiacon megy felfelé. Mutass olyan fiatal használt autót ami ugyanezt tudja. Nekünk 2es Prius van, az elmúlt 2 évben a használtpiacon lévő P2-k átlagára is megugrott. 2 millió alatt nem igazán van 10 éves, megvigyázott példány. Némelyikért 2.5-öt is elkérnek. Nyakamat merném tenni rá, hogy carplay / AA ide vagy oda, ezt is vinni fogják, mint a cukrot és 5-10 évesen is jó biznisz lesz mind a vevőnek, mind az eladónak.
Ezek nem véletlen dolgok.
-
mjani1172
addikt
válasz
osztraksajt #5 üzenetére
Az autóiparban dolgozom, a Toyota Hibrid autók nem ellenfelei semmilyen BMW - nek, vagy Mercedes - nek.
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja. -
pècsimunkás
addikt
válasz
Hieronymus #26 üzenetére
A vevő elègedettsèg a Toyoták èrtèktartásában jelentkezik nálunk . Meg bárhol .
-
mozso
senior tag
Bog!
Szerintem fontos, hogy írsz erről. Azonban ha publikálsz egy írást, a PH nevében, ahol a képi nyersanyag 3rd party, akkor minimum megkérem a "beszállítót", hogy mossa le a verdát, ha ilyenek a képek. Ha nem teszi ezt meg, akkor megteszem én helyette mielőtt publikálom. Te sem ma kezdted az ipart! :-)
Mégis csak az látják az olvasók, amit.
Bár több dolog még hiányzik az új Corollából, de összehasonlítottam a vezetés élményt és mindent ami nem a kijelzőkről szól, hátha akar valaki venni autót azért mert jó vezetni.........................
Az új Corolla ilyen, csak sokan nem hiszik el, tegyetek egy próbát!https://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?f=7&t=2224&start=60#p138877
-
válasz
Feketelaszlo #27 üzenetére
A legfullosabb szinten sincs benne AA és Carplay.
A Corolla szedánt nálunk inkább céges kocsinak veszik, szemben a kombi és az 5 ajtós verzióval. Előbbi egyébként Törökországban készül, míg az utóbbiak a briteknél (vagy japánban?).
-
Feketelaszlo
senior tag
Valószínűleg nem direkt maradnak le, hanem a vásárlóközönség igényeihez igazítják a bevezetést. Ugyan csak amerikai statisztikákat ismerek, de ott az átlagos új autó vásárló életkora ~55 év körüli, a Toyotáknak még ennél +5 évvel magasabb, az átlag Lexus vásárló meg már 60 felett jár (az a tipikus floridai nyugdíjas jármű) - csak pár öreg amerikai márka rendelkezik idősebb célközönséggel.
Európában is hasonló lehet a helyzet - vagy az öregedő népesség miatt még rosszabb - egy szedán Toyotával valószínűleg itt is az öregebb vásárlókra lőnek, akiknek nem fontos, hogy legyen Android meg iPhone támogatás. Nem lepne meg egyébként, ha az 5 ajtós verzió magasabb felszereltségében már lenne okostelefont kezelő szórakoztató elektronika. -
Hieronymus
veterán
Az a baj, hogy ez egy amerikai statisztika. Nálunk Európában ez nem jelent sokat. Gyakorlatilag semmit. Az amerikai autókat nem Európában gyártják. A kontinensek járművekre vonatkzó előírásai eltérőek.
Ráadásul az elégedettséget csak több éves járművek esetén lehet mérni. De az nem jelent semmit az új járművek esetében. -
Bog
HÁZIGAZDA
"Az meg, hogy koszos, hát istenem. Használati tárgy, nem ruha. Az én autóm is koszos, majd megy a mosóba."
Köszönöm.
Ez egy olvasó autója, amit igen, napi szinten használ és vidékre jár vele. Örülök, hogy volt ideje arra, hogy megnézzük a fedélzeti rendszert, nem az importőr / márkaképviselet adta, hogy egy hétig használjam, akkor nyilván fotózás előtt le van mosva. -
Gabor tm
tag
Nekem már egy kijelző beégett az S8-ban, így jobb ha nem azon megy a navigáció (bár amíg garis addig kb mindegy). Androidos fejegységet nem vennék, ez egy rendes pioneer rádió ami önmagában is elég jó.
Mondjuk ha a kocsiban nem romlott volna el a gyári rádió akkor valószínű én sem cserélem le, annyira szerintem sem fontos (amúgy ez is prius, csak a gyári gagyi rádió volt benne, de ugye sokban eleve navis van gyárilag, így a képet nem rontja szerintem).
A cikkben szereplő autóra meg be van ígérve, úgyhogy gondolom majd lesz neki.
Meg ha ennyire fontos akkor szerintem lehet venni más típust is, amiben van, gondolom nem akkor derült ki amikor már átvette az autót. -
fatal`
titán
"A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál. "
Ezért is kéne android auto/carplay support, hogy a vadi új autót ne kelljen összebarmolni mindenféle okádmány tartóval. Ja, de a Toyotán az ugye nincs...
És szerintem is vér ciki.
Az meg, hogy koszos, hát istenem. Használati tárgy, nem ruha. Az én autóm is koszos, majd megy a mosóba. -
HUNgabus
senior tag
Ugy latom paran nem latnak a sorok kozt. Igen a Toyota - Lexus kurva jo es megbizhato kocsikat gyart, es nem genyo ha baj van. A gond az hogy ha egyszer TUDJA a fejegyseg akkor faszert tiltjak le. Mint irtam jelenleg USA-ban vagyok es mukodik a toyotakban az AA es az ACP. Vagy hazudik a kereskedo, elado.
Lesz idom tuttira kiprobalom es linkelek kepet, videot. -
=Mentor=
őstag
válasz
osztraksajt #5 üzenetére
Inkább a félrevezető hozzászólásokat hagyjuk, itt egy friss lista a megbízhatóságról:
A top 29 legmegbízhatóbb új autó márka a Consumer Reports felmérése alapján:
1. Lexus
2. Toyota
3. Mazda
4. Subaru
5. Kia
6. Infiniti
7. Audi
8. BMW
9. Mini
10. Hyundai
11. Porsche
12. Genesis
13. Acura
14. Nissan
15. Honda
16. Volkswagen
17. Mercedes-Benz
18. Ford
19. Buick
20. Lincoln
21. Dodge
22. Jeep
23. Chevrolet
24. Chrysler
25. GMC
26. Ram
27. Tesla
28. Cadillac
29. VolvoA legmegbízhatóbb típusok:
1. Lexus GX
2. Toyota Prius C
3. Toyota Prius Prime (plug-in-hibrid)
4. Mazda MX-5
5. Toyota Corolla
6. Lexus NX
7. Toyota Prius
8. Honda Fit (nálunk Jazz)
9. Kia Sedona
10. Toyota Highlanderforrás: [link]
-
tixem
addikt
Ezt mind megoldom telefonnal. Hangvezérlésre meg ott a Bixby. De persze az androidos fejegység sem rossz dolog, bár nekem elég ormótlannak hat beépítve olyan autókban, amik műszerfala anno nem ilyenekre lett tervezve.
A lényeg ugyanaz. A Carplay / AA miatti vernyákolás kissé túl van tolva szvsz. -
Gabor tm
tag
Én tettem egy android auto-t (és apple carplay-t) támogató fejegységet a gyári rádió helyére és kész. Még csak nem is arról szól, hogy azt kell nyomkodni mert hanggal megmondod neki hova navigáljon vagy milyen zenét játsszon.
Meg igazából pont azért, hogy ne azt nyomkodd állandóan, kb lehet vele navigálni, zenét hallgatni, telefonálni meg üzeneteket fogadni és küldeni (csak meghallgatni és bediktálni, olvasni nem). -
tixem
addikt
Én is nézegettem olyan Priusokat ami beépített navis + bt-s de aztán letettem róla. Sokkal fontosabb a jó műszaki állapot. A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál.
A BT kapcsolatot meg megoldottam egy 15 dolláros szivargyújtós BT FM transzmitterrel, úgyhogy ez a része is kipipálva. Tudok vele telefonálni, zenét hallgatni. Navigációra szintén ott a telefon, wireless töltőpados tartószerkezettel a merülés dolga is meg van oldva. Mi más egyébre is van még vezetés közben szükség? Semmire. Minden egyéb már csak 21. századi #firstworldproblems körömaggatás.
Pláne úgy, hogy egyébként lesz majd benne. Csak még nincs. De már megy a hüledezés jajj-jajj. A Toyota sosem volt a technokrata réteg márkája. Akinek feltétlen szüksége van arra, hogy a fedélzeti rendszeréből is telefont gyártson és folyton a kijelzőt buzerálja, az vegyen VW csoportos autót. Minden másra ott a Mastercard. -
tixem
addikt
válasz
osztraksajt #5 üzenetére
300+ ezret futott Priust vettünk áprilisban, 11 éves. Minden porcikája gyári. Minden. Örök, mint a nyomorúság. A fék lassan cserés, mert a hajtásból adódóan előbb rohad el, mint elkopik.
Lehet itt festeni a fingot a falra, csak nem érdemes. A tesztben szereplő hibrid Corolla 10 év múlva is autó lesz. Lehet nem tud OTA-n frissíteni rendszert, na bumm. De amire gyártva lett annnak a legteljesebb mértékben megfelel. Szép meg csillivilli az A Merci, de 10 év múlva azt fenntartani anyagi csőd lesz, ebben meg ennyi idő alatt fogod ledobni a gyári fékeket, hajtómű és motorolajcsere viszlát. Újabb párszázezer gondtalan km.
Amerikai elégedettségi felméréseken is rendre az élvonalban végeznek, az sem lehet véletlen. Ja és ha valami gebasz van, visszahívják az autót, nem baszakodnak. Épp tavasszal, vásárlás előtt cseréltek a miénken inverterköri pumpát mert kiderült, hogy lehet velük baj. 11 éves autó, ingyen megcsinálták.
Teszem azt a BMW ilyet mikor csinál? Remek cikk van a Totalcaron arról - nem is régi -, hogyan próbálnak kibújni a kigyulladó motorok javítása alól. Pedig el is ismerték, hogy konstrukciós hibáról van szó. És mégis hárítanak.
Hát köszönöm, de akkor inkább élek carplay meg android auto nélkül, de cserébe az autóm autó és nem guruló okostelefon, amiben ráadásul maradéktalanul meg is bízhatok. A Toyota, mint gyártó pedig szintén garancia arra, hogy nem hagynak szarban. És ez nem levegőbe beszélés, nyugodtan utána lehet járni a felhasználói tapasztalatoknak akár itthon, akár külföldön.
-
K0vasz
aktív tag
1. A fizikai gombok/tekerő praktikus a kocsiban, mert nem kell a műszerfalat bámulni, ha matatsz valamit, ez plusz pont
2. Mi ez a kijelző?? Az 5 forintos orion hordozható DVD-lejátszó jut róla eszembe. Ide látszik, hogy ha kicsit is rásüt a nap, már semmi se látszik belőle. Meg valahogy... olyan ótvarul néz ki az egész, tényleg a 10+ évvel ezelőtti paneleket idézi
3. Nem lehet rendesen csatlakoztatni a telefont? Ez valami vicc??És akkor mindezt úgy, hogy:
- ez egy új kocsi
- nem is a legolcsóbb fajta
- de gondolom legalább pár százezres felárat elkértek ezért az extráért, amire bármelyik 3rd party fejegység köröket ráverEgyszerűen vicc.
-
HUNgabus
senior tag
Azert azt ne felejtsuk el hogy a vilag masik vegen mukodik, vagyis ott nem fontos a biztonsag? Lofaszt! Csak ott ezek nelkuk SENKI se venne meg barmilyen jo jocsi is. Epp kint nyaralunk es a kolcsonzoben van vagy 10 marka 30 tipusa. MIND tudja az AA es az ACP! Szeria! Es muxik is az olyan elavult szar kocsikon is mint a GMC, Dodge, stb.
-
kokler
aktív tag
A taxis az hibrid és az valahogy megbízhatóra sikerült
Egyébként autót max. 150e km-re terveznek, utána vegyél újat a régit meg bontasd el. Ez a filozófia...A régebbi rendszerek még cikisebbek a Toyotánál egyébként, mivel abban csak Mirrorlink 1.0 van, tehát semmilyen modern készülékkel nem működik együtt
-
batai15
félisten
válasz
osztraksajt #5 üzenetére
Hát azért a csoportok,meg a taxis közösségek sem így látják .
-
osztraksajt
őstag
Hagyjuk már ezt a Toyota megbízhatóságot, lehet 10-20 éve igaz volt, de itt a céges flottában a személyautók megbízhatósága tragédia, olyan alkatrészárakkal megspékelve hogy még a szervizes is szégyellte bemondani a telefonba az összegeket, pedig normál (1.4-1.6) köbcentis szívó benzin corollákról beszélünk. Majd kikopik ez is idővel mint a megbízható német autó mítosz aminek egykor volt valóságalapja, de manapság már köszönőviszonyban sincs a realitással.
Szóval aki azért akar toyotát venni mert az milyen jó autó ajánlom olvasson először utána, tájékozódjon és ne a keveset futott beszámolók alapján írt ömlengéseknek higgyen hanem a 200k felett futott példányok szériahibáinak nézzen utána. De nem kell nekem hinni, a szakmai fórumok erre (is) tökéletesek.
-
Ixion77
addikt
touché!
Nem lévén autóbuzi, nem tudom mennyire normális ez mostanában, de számomra úgy am block az egész középkonzol kiképzése gusztustalan. Azok a krómkeretes lapos gombok azon fekete csillogós műanyagon... Mintha 20 évvel ezelőttről tévedt volna ide valami "minihifi" rendszerről. Nem fér össze a fejemben a Toyotáról létező képpel.
-
Neck
veterán
Nem tudom, min csodálkoztok. Ezerszer leírta már minden autós újságíró is: a Toyotánál évtizedes hagyomány, hogy minimum 3, de inkább 5 éves lemaradásban vannak a beltér funkciói / ergonómia / user interface tekintetében. Az infotainment rendszerük sem lóg ki ebből
Aki Toyotát vesz, nem ezért veszi, hanem a gazdaságos működtetés miatt (amiben benne van az is, hogy megbízható. Lehet, épp ez a titka?) De ez mindig is így volt, és így is lesz.
A Lexusnál viszont már tényleg ciki.
-
Puma K
nagyúr
"... 2019-ben úgy piacra dobni egy középkategóriás, legalább 5 millióba kerülő autót, hogy abban nincs sem Apple CarPlay, sem pedig Android Auto, az állati ciki..."
Az meg még cikibb, hogy full rektes az autó
-
Gomez86
őstag
Lexusban sincs. Szerintem vér ciki. De ők azt állítják (lexus) hogy azért mert nem biztonságos...
Új hozzászólás Aktív témák
ma A világ talán legkiforrottabb hibrid hajtáslánca, az egyik legmegbízhatóbbnak tartott modell és az egyik legbénább infotainment rendszer.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox tulajok OFF topicja
- Home server / házi szerver építése
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Háztartási gépek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- TAVASZI RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- AKCIÓ! Gigabyte B450 R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest