Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz osztraksajt #5 üzenetére

    300+ ezret futott Priust vettünk áprilisban, 11 éves. Minden porcikája gyári. Minden. Örök, mint a nyomorúság. A fék lassan cserés, mert a hajtásból adódóan előbb rohad el, mint elkopik.

    Lehet itt festeni a fingot a falra, csak nem érdemes. A tesztben szereplő hibrid Corolla 10 év múlva is autó lesz. Lehet nem tud OTA-n frissíteni rendszert, na bumm. De amire gyártva lett annnak a legteljesebb mértékben megfelel. Szép meg csillivilli az A Merci, de 10 év múlva azt fenntartani anyagi csőd lesz, ebben meg ennyi idő alatt fogod ledobni a gyári fékeket, hajtómű és motorolajcsere viszlát. Újabb párszázezer gondtalan km.

    Amerikai elégedettségi felméréseken is rendre az élvonalban végeznek, az sem lehet véletlen. Ja és ha valami gebasz van, visszahívják az autót, nem baszakodnak. Épp tavasszal, vásárlás előtt cseréltek a miénken inverterköri pumpát mert kiderült, hogy lehet velük baj. 11 éves autó, ingyen megcsinálták.

    Teszem azt a BMW ilyet mikor csinál? Remek cikk van a Totalcaron arról - nem is régi -, hogyan próbálnak kibújni a kigyulladó motorok javítása alól. Pedig el is ismerték, hogy konstrukciós hibáról van szó. És mégis hárítanak.

    Hát köszönöm, de akkor inkább élek carplay meg android auto nélkül, de cserébe az autóm autó és nem guruló okostelefon, amiben ráadásul maradéktalanul meg is bízhatok. A Toyota, mint gyártó pedig szintén garancia arra, hogy nem hagynak szarban. És ez nem levegőbe beszélés, nyugodtan utána lehet járni a felhasználói tapasztalatoknak akár itthon, akár külföldön.

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • tixem

    addikt

    válasz batai15 #15 üzenetére

    Én is nézegettem olyan Priusokat ami beépített navis + bt-s de aztán letettem róla. Sokkal fontosabb a jó műszaki állapot. A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál.

    A BT kapcsolatot meg megoldottam egy 15 dolláros szivargyújtós BT FM transzmitterrel, úgyhogy ez a része is kipipálva. Tudok vele telefonálni, zenét hallgatni. Navigációra szintén ott a telefon, wireless töltőpados tartószerkezettel a merülés dolga is meg van oldva. Mi más egyébre is van még vezetés közben szükség? Semmire. Minden egyéb már csak 21. századi #firstworldproblems körömaggatás.

    Pláne úgy, hogy egyébként lesz majd benne. Csak még nincs. De már megy a hüledezés jajj-jajj. A Toyota sosem volt a technokrata réteg márkája. Akinek feltétlen szüksége van arra, hogy a fedélzeti rendszeréből is telefont gyártson és folyton a kijelzőt buzerálja, az vegyen VW csoportos autót. Minden másra ott a Mastercard.

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • tixem

    addikt

    válasz Gabor tm #19 üzenetére

    Ezt mind megoldom telefonnal. Hangvezérlésre meg ott a Bixby. De persze az androidos fejegység sem rossz dolog, bár nekem elég ormótlannak hat beépítve olyan autókban, amik műszerfala anno nem ilyenekre lett tervezve.

    A lényeg ugyanaz. A Carplay / AA miatti vernyákolás kissé túl van tolva szvsz.

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • tixem

    addikt

    válasz Hieronymus #26 üzenetére

    Meg kell nézni egy 5 éves Astrát, Golfot, Octaviát mennyibe kerül, majd ezek után egy 5 éves hibridet, mondunk Aurist. Vagy Priust. Nyilván újabban drágább, de pl egy közepesen felszerelt Golf simán van annyi, mint egy hibrid Corolla. Direkt konkurens, 5 év elteltével a VW sokkal többet fog veszteni az árából.

    A jelenleg 4-5 éves plugin Priusok ára a használtpiacon megy felfelé. Mutass olyan fiatal használt autót ami ugyanezt tudja. Nekünk 2es Prius van, az elmúlt 2 évben a használtpiacon lévő P2-k átlagára is megugrott. 2 millió alatt nem igazán van 10 éves, megvigyázott példány. Némelyikért 2.5-öt is elkérnek. Nyakamat merném tenni rá, hogy carplay / AA ide vagy oda, ezt is vinni fogják, mint a cukrot és 5-10 évesen is jó biznisz lesz mind a vevőnek, mind az eladónak.

    Ezek nem véletlen dolgok.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • tixem

    addikt

    válasz batai15 #40 üzenetére

    A Prius tágasabb, kényelmesebb ezerszer, mint az Auris. Abban nem vagyok biztos, hogy van e panorámás tetős belőle. Én is a Priust ajánlanám, hands down.

    #50 Dare2Live

    Toyota hibrid esetén a 3-6 év semmi. Ha mondjuk olyan 20-30 ezer között raktak bele évente, akkor az még bejáratós 6 évesen is. Ezeknél a 300 ezer km teljesen elfogadható és megbízható állapot. 500 ezerrel is megvenném gondolkodás nélkül. Feljebb írtam is, hogy a miénkben 305 ezer km van és gyári rajta minden fő alkatrész. Ami nem az visszahívás keretében lett cserélve, gyári alkatrésszel.
    Mondj még egy olyan autót 5-10 évesen ennyire költségmentes úgy, hogy komolyabban nem volt sose hozzányúlva. Én nem tudok ilyet mondani.
    Persze ez nem azt jelenti, hogy más autó szar lenne, távolról sem. De a Prius és a többi hibrid Toyota valami egészen más liga.

    Amíg nem ült benne az ember és/vagy nem vezette annak ez csak ömlemgés. Nekem is az volt eleinte, aztán megtértem.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák