- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzozo
senior tag
válasz mjani1172 #31 üzenetére
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja.
Ezt most úgy érted, hogy hibrid téren? Mert az lehet, igazából nem értek a kocsikhoz, csak vezetem őket.
Réges-régen volt Priusom cégautóként, hát oké, működött.
Most nézegetem az új Corollát, múlt héten voltam tesztvezetni a full-fullos modellt. Most egy 2014-es (5 éves!!!) PUG 308-at hajtok, ahhoz tudom hasonlítani - ami ugye sokaknál eleve a mínusz végtelenből indul, lévén francia autó. Mégis:
- Kézikönyv nélkül csak úgy forgalomban nem tudtam rájönni hogyan kell aktiválni a tempomatot. Úgyértem a dashboard szerint aktiválva volt, de amint leléptem a gázról, csökkent a sebesség. WTF.
- Elvileg lóerőben a Corolla több (180 vs. 150), de mégis érezhetően lomhábban gyorsult, bár autópályán végül kiadta magából a 160-170-es tempót (Németországban élek, ez itt legális.)
- Biztonsági rendszereket (pl. ESP) egy rövid gombnyomással lehet kikapcsolni, ehhez képest a PUG-ban hosszan kell nyomni, aminek azért több értelme van...- Automatikus visszagurulás gátló nincs, ellenben kézzel tudnék aktiválni a Corollában valami rögzítőféket. Ha jól értem, ez akkor kapcsol be, ha hosszan nyomom a féket. De hát automata lévén eleve nyomon a féket, akkor ennek mi értelme van?
- Sávtartó automatika: mivel erős forgalom volt, nem nagyon engedtem át neki az irányítást, de akkor is inkább én nyúltam bele, mielőtt gond lett volna - hát nem győzött meg.
- Tolatókamera: ez WTF 2019-ben? Valami fos kásás kép, ideális ívek nélkül. A PUG-on ezek jelölve vannak, és szinte miliméterre pontosan tudok parkolni a felni ledarálása nélkül. Kissé szkeptikus vagyok a Toyota megoldásával kapcsolatban...
- Lámpa: nálam alap, hogy felkapcsolt lámpával közlekedem. Amikor megvettem az autót, felkapcsoltam, és azóta úgy van. Gyújtás levételével a lámpa is lekapcsol. Toyota mit csinál? Nekiáll pampogni (sípolni), hogy kapcsoljam le... Ehh.
- Kéziféket ha elfelejtem aktiválni, a PUG behúzza a gyújtás levételénél. Toyota null, zéró, nix...
- Mivel nappal és napos idő volt, passz hogyan működik az esőérzékelős törlő és a visszapillantó tükör (sötédik-e magától)
Szóval ez így most elég gyenge, pedig szeretnék autót cserélni...
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!